Odradzam! Sklep krzak (dlatego ma tylko wpłaty z góry przelewem, a nie oferuje wysyłki za pobraniem). Przed zakupem dopytałem o dostępność towaru. Dostałem potwierdzenie, że towar będzie wysłany w ciągu kilku dni. Po 2 tygodniach braku informacji wysłałem rezygnację z zamówienia. Do dziś nie oddali pieniędzy (minął ustawowy termin). Kontakt zerowy. Sprawa zapewne skończy się w sądzie bo od ponad miesiąca nie oddali prawie 2000 zł!
Pracowałem dla pcforce.pl zdalnie. Sporo zleceń mi dawali. Wypłacali wszystko w terminie, dla mnie pozytywna współpraca
Co to było za stanowisko, że miałeś je zdalnie? Piszesz o zleceniach, to czy to była jakaś umowa o dzieło czy jakaś inne forma współpracy?
Umowa o dzieło. Różne sprawy dotyczące opisów itp. Stawka za wykonanie zlecenia była odpowiednia. Ja zmieniłem rodzaj pracy dlatego też już nie współpracuje z nimi. Ale dla mnie wszystko było ok.
Trzymać się z dala od tego sklepu. Nieuczciwi, niekompetentni, (usunięte przez administratora) sprawa skierowana do sądu rejonowego w trybie uproszczonym.
Co dokładnie się stało? Przyznam, że mnie tak klienckie sprawy to trochę mniej obchodzą, ja to raczej szukam pracy. Ale jak są problemy z usługami to jak to się odbija na pracownikach? Np. zdarzają się cięcia pensji?
Rzeczywiście sami klienci się tu uzewnętrzniają. I jeszcze słowa o nieodbieraniu telefonów, nieodpisywaniu na maile. Czy ktoś w tym sklepie internetowym z komputerami pracuje? Nie wiem, jest tam zakładka "o nas" i piszą o jakimś zespole. No to się pytam, czy wymagane jest doświadczenie i jakieś szczególne umiejętności, choćby przy obsłudze zamówień? No i czy kwalifikacje są jakoś weryfikowane, a dobra robota, należycie wynagradzana?
Jezeli ktos chce (usunięte przez administratora)ludzi to sie dobrze odnajdzie w @Pracodawca Zamowilem adapter do karty graficznej placac z gory. Towar nigdy nie doszedl, koszt okolo 500zl nigdy nie zostal zwrocony, sklep przestal odbierac telefony i odpisywac na maile.
Sami klienci na forum :) Wiadomo, że częściej ludzie piszą raczej jak mają problem jakiś. A co z pracownikami firmy? Jeżeli chodzi o sprawy magazynowe to jak z zatrudnieniem? Ile płacą na godzinę? Może dodatkowo wpadają jakieś benefity? Jak to jest?
Nie polecam Zamówiłam u Was i okazało się, że produkt jest niedostępny w magazynie. Musiałam do Was dzwonić i wysyłać e-maile, żeby dowiedzieć się, że produktu nie ma w magazynie, podczas gdy na Waszej stronie internetowej było napisane DOSTĘPNY, nikt nie odbierał telefonu i nikt nie powiedział, czy produkt jest dostępny. Musiałam sama się z Wami skontaktować, żeby dowiedzieć się, że produkt jest niedostępny. To nie jest normalne, powinniście nauczyć się ostrzegać klientów i ruszyć (usunięte przez administratora) aby wykonywać swoją pracę prawidłowo. jest to niedopuszczalne i niepoważne Od jakiegoś czasu czekam na zwrot pieniędzy, ponieważ powiedzieliście mi, że wasz księgowy wyśle mi wiadomość, ale do tej pory nikt mi nic nie wysłał. Powiedzieliście, że mam otrzymać wiadomość w określonym dniu, a ja nic nie otrzymałam. Wkrótce wszędzie zobaczycie moją opinię o waszym sklepie, a kiedy się zareklamuję, powiem wszystkim, że jesteście złodziejami, ponieważ nadal nie zwróciliście mi pieniędzy, a powinniście to zrobić już dawno temu. Nie macie żadnych podstaw, by w ten sposób wyśmiewać się z klientów Mam nadzieję, że wkrótce wszyscy przekonają się, że nie jesteście uczciwi
O Matko, faktycznie widać, że się rozzłościłaś. :( Szkoda, że nie uaktualnili danych, bo by problemu żadnego nie było. Serio odbierasz to wszystko jako wyśmiewanie się z klienta? Może to być lekki brak zorganizowania się ale po co mieliby na siłę tracić potencjalny zysk?
Lekki brak zorganizowania? co ty piszesz? ludzie płacą i nie dostają tego za co zapłacili skoro sklep nie chce tracić zysku to niech się zorganizuje albo zamyka bałagan skoro nie daje rady tego ogarnąć
Dramat, brak kontaktu, trzeba nękać. Po 5 mailach raczyli odpowiedzieć.
Zdecydowanie nie polecam. Ponad 3 tygodnie temu zamówiłem w Pcforce dwa bloki wodne na karty graficzne o wartości około 1800 zł i do dziś nie dostałem zamówienia. Odpisują kiedy chcą, w ogóle nie odbierają telefonu a kaskę z banków wzięli bez problemu i wmawiają mi, że wysłane później, że status do wysyłki, ale nikt nie ma pojęcia, gdzie są moje zamówienia. Jak ktoś chce się tam przyjąć to ok, tylko niech ma na uwadzę, że będzie musiał czytać wiadomości tego rodzaju od klientów.
Ja jestem zadowolony. Polecam
chyba mają ostatnio dużo telefonów bo ciągle zajęte. ale kontakt mailowy sprawny. zamówienie ok . polecam
O to dobrze, że radzisz z tym mailem. A skoro tak zajęte to myślisz, że nie będą potrzebować kogoś dodatkowego do obsługi? Ciekawe jak praca u nich wygląda tak właściwie, bo z tego co widzę sami klienci tutaj opinie piszą
wcześniej wpadało tu trochę negatywnych opinii ale nagle sytuacja chyba się poprawiła, bo od jakiegoś czasu ludzie krótko polecają. a wyjaśniłby ktoś jakoś szerzej dlaczego? i czy faktycznie coś się zmieniło, że tak jest?
Jak dla mnie wszystko ok
Polecam jako Klienta...bardzo pomocni.
Jak dla mnie ok. szybko i sprawnie zrealizowali moje zamówienie. Nie ma się do czego przyczepić :)
Zdecydowanie odradzam tę stronę Trudno jest uzyskać informacje co do realizacji zamówienia. Nikt nie odbiera telefonu, a na maila odpowiadają bardzo rzadko, trzeba ich nękać, żeby uzyskać odpowiedź, a oni nie potrafią być jednoznaczni. Czekałam 25 dni, aby odzyskać pieniądze Zgodnie z prawem maksymalny czas wynosi 14 dni . to jest ogromny brak organizacji i powagi z waszej strony i nie może tak zostać.
No to faktycznie długo, ale dobrze, że oddali. Jak argumentowali to całe opóźnienie? I czy przeprosili jakoś?
wcale nie argumentowali niczego i nie przepraszali na szczęście zwrócili mi pieniądze, bo inaczej mieliby do czynienia z policją
No to troszkę słabo, że tak bez przeprosin. Ale koniec końców dobrze, że wszystko w porządku się zakończyło. Ciekawe czy na przyszłość poprawią swoją reakcję na takie sytuacje?
Zdecydowanie odradzam tę stronę Trudno jest uzyskać informacje co do realizacji zamówienia. Nikt nie odbiera telefonu, a na maila odpowiadają bardzo rzadko, trzeba ich nękać, żeby uzyskać odpowiedź, a oni nie potrafią być jednoznaczni. Czekałam 25 dni, aby odzyskać pieniądze Zgodnie z prawem maksymalny czas wynosił 14 dni . to jest ogromny brak organizacji z waszej strony i nie może tak zostać.
Aż miło czyta się tyle pozytywnych komentarzy- czy pracownicy równie pozytywnie oceniają swoje warunki pracy? :) Dajcie znać bo szukam zatrudnienia.
fajnie, sprawnie , wszystko w porządku
Jak oceniacie zarządzanie firmą ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Anna Grzonka Pcforce.Pl?
Zobacz opinie na temat firmy Anna Grzonka Pcforce.Pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Anna Grzonka Pcforce.Pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!