Firma się zwinęła. Czy ktoś na ten temat ?
Nic dziwnego - oszukali zbyt wielu ludzi. Ja od listopada 2018 do dzis nie mam grzejnika. Uwaga maja nowa spolke "Beton". Radze omijac szerokim lukiem, bo "nierzetelnosc" to za slabe slowo, zeby opisac machlojki tej firmy.
@Skalny a skąd to info ?
@skalany skąd wiesz?
Firma nierzetelna. Od listopada nie zapłaciła za wykonanie reklamy, Pan Krystian udaje że nie było sprawy jak dzwonie to pyta za jaką reklamę
Jako klient firmy, mogę potwierdzić uczciwość oraz rzetelność sklepu. W moim przypadku również wystąpił problem z dostawą grzejnika od producenta. Tutaj jednak winę ponosił sam dostawca, nie zaś firma BSI, o czym zostałem poinformowany. Zgodnie z obustronnym ustaleniem dostałem zwrot pieniędzy. Potwierdzam również dobry kontakt telefoniczny.
Firma nierzetelna. trzeci miesiąc czekam na grzejnik, 100% przedpłaty wpłacone na samym początku. Próbuję uzyskać jakąś informację na temat realizacji zamówienia jednak ciągle jestem zbywany. Na maile nie odpowiadają, telefonicznie obiecują że oddzwonią z informacją po czym nikt nie dzwoni. czuję się oszukany i sprawę prawdopodobnie będę zgłaszać do ogranów ścigania. Moje sugestie dla Bsi Design K. Gadzina P. Libront M. Sendor sp.j.: utrzymywać kontakt z klientem. odpowiadać na maile i oddzwaniać jeśli się obiecało. Dotrzymywać zadeklarowanych terminów dostaw. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: nie rotować tak pracowników