Ostrzegam, pomimo dobrego pierwszego wrażenia, firma niepoważnie podchodzi do kandydatów, po rozmowach proponują posadę, wysyłają dokumenty, a za kilka dni dostajecie informacje, że rekrutacja została przerwana i nie mogą dać wam posady. Jeśli w tym samym czasie dostajecie propozycje pracy w HURTEL i innym miejscu, zastanówcie się dobrze bo jak źle wybierzecie, możecie zostać bez żadnej oferty. :) Ewidentnie jest jakiś problem z komunikacją w firmie ponieważ podczas rekrutacji, kontaktowało się ze mną kilka różnych osób. Zmarnowany czas i nerwy.
A ja jestem ciekawa właśnie tych szczegółów, szczególnie jeśli chodzi o te obowiązki. Jakie obowiązki były podawane w ogłoszeniu czy podczas rozmowy? A potem jakie doszły obowiązki, które były zapisane w umowie? I wgl rekruter jakoś to tłumaczył, skąd taka inna lista obowiązków?
Dziwna firma z dziwnymi ludźmi. Pracowałem krótko i żałuje. Na pierwszy rzut oka praca świetna itd, ale w środku jakaś dziwna atmosfera między ludźmi, zawiść itd. Do tego jakaś dziwna historia się ciągnie w firmie i wszyscy wobec siebie są podejrzliwi. Ogólnie nie polecam
O kurczę, widzę, że tu wiele osób pisze o tej atmosferze. Ale ona jest taka między pracownikami na podobnych stanowiskach? Czy to jest na linii szefostwo (managerowie) - pracownicy (podwładni)? Czy na każdej linii, czyli wszyscy ze wszystkimi tak mają? A firma wgl robi coś, aby atmosferę budować? Czy tylko mówi o rodzinnej atmosferze, ale nie ma np. wspólnych wyjść, wyjazdów?
Jeśli chcesz zostać członkiem dynamicznego zespołu, z niesamowitym kontaktem w międzynarodowym środowisku, z zespołem pomocnym na każdym kroku, z liczbą pasjonujących zadań niepasujących do zwykłego Kowalskiego, ze wspaniałymi szkoleniami, które poszerza twoje horyzonty to świetne miejsce plus atmosfera i menagment z Najwyższej półki!!Tylko dla Najlepszych!
Ktoś był już na rozmowie kwalifikacyjnej na specjalistę ds. logistyki? Chodzi mi o znajomość angielskiego bo widzę że jets wymagana. Wystarczy komunikatywna i rekruter bardzo nie magluje z tego tematu? Po każdym z etapów jest feedback żeby było wiadomo na czym się stoi.
Młody, dynamiczny i myślący nieszablonowo zespół specjalistów, napędzany węglowodanami pochodzącymi z mleka i bananów nigdy się nie zatrzymuje... Skyes the limit to nasze motto, każdy w naszych kręgach czuję się jak w rodzinie od 1 dnia!
Wpadłam na forum dopytać o pracę Specjalisty ds. produktów. Czytałam wasze opinie na temat atmosfery, większość nich właśnie tego dotyczy, zastanawiam się czy tę opinie dotyczą wszystkich działów? Firma daje na tym stanowisku możliwość pracy zdalnej. Na jakiej zasadzie to działa? Tzn chodzi mi o podział pomiędzy pracę zdalną a wizytami w biurze?
Ktoś chyba chce zapunktować pisząc o tych niby wspaniałych szkoleniach.. Dopóki pracujesz nie masz własnego zdania i nie stawiasz warunków, jest znośnie. Firma nie dba o zasłużonych pracowników, pozwala odejść z dnia na dzień. O awans trudno no chyba, że po znajomości. Do tego jak odchodzisz psują ci opinię i obrabiają d...e Dział HR zamiast pomagać ludziom to bardziej jest gumowe ucho. Przełożeni jak już pojawili się w pracy, to i tak decyzji podejmować nie potrafili. Żadnego wsparcia. Nie jest to miejsce na rozwój. Jak chcesz się rozwijać poszukaj czegoś innego.
Jeśli chcesz zostać członkiem dynamicznego zespołu, z niesamowitym kontaktem w międzynarodowym środowisku, z zespołem pomocnym na każdym kroku, z liczbą pasjonujących zadań niepasujących do zwykłego Kowalskiego, ze wspaniałymi szkoleniami, które poszerza twoje horyzonty to świetne miejsce plus atmosfera i menagment z Najwyższej półki!!Tylko dla Najlepszych!
Dziwna firma z dziwnymi ludźmi. Pracowałem krótko i żałuje. Na pierwszy rzut oka praca świetna itd, ale w środku jakaś dziwna atmosfera między ludźmi, zawiść itd. Do tego jakaś dziwna historia się ciągnie w firmie i wszyscy wobec siebie są podejrzliwi. Ogólnie nie polecam
Niestety musze sie zgodzić, pracuje już jakiś czas ale sama ostatnio zaczełam szukać innej pracy. Najgorsze oprócz tej podejrzliwości jest to że od półtorej roku odchodzili najbardziej wartościowi ludzie i nadal odchodzą nawet w miarę nowe jak Tomek ostatnio. Szkoda
Bardzo celne uwagi. Nieustanne napięcie wywoływane wewnętrznymi sporami lub aferami. Podejmowanie decyzji wygląda jak wróżenie z fusów Panuje powszechna narracja, że istnieje rodzinna atmosfera - jeśli rodzinna atmosfera oznacza ciągłą walkę z humorami i kaprysami większości osób, to jest to dysfunkcyjna rodzina. Można odnieść wrażenie, że niektórzy pracownicy są mniej dojrzali niż wskazuje ich metryka. Ciągłe zmiany i niepewność, podejrzliwość wobec każdego. Jak mawia przysłowie ryba psuje się od głowy.
Rozumiemy, że atmosfera w miejscu pracy jest kluczowym elementem dla satysfakcji pracowników. Staramy się stworzyć otoczenie, które sprzyja efektywnej współpracy i zdrowym relacjom między pracownikami. Jeżeli masz chwilę, chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na temat konkretnych sytuacji, które wpłynęły na Twoje poczucie atmosfery w firmie. Jeśli możesz, skontaktuj się z naszym działem HR, abyśmy mogli omówić Twoje uwagi bardziej szczegółowo i podjąć odpowiednie kroki w celu poprawy sytuacji. Jesteśmy otwarci na konstruktywny dialog i chcemy, aby nasi pracownicy czuli się zadowoleni z pracy w naszej firmie.
O kurczę, widzę, że tu wiele osób pisze o tej atmosferze. Ale ona jest taka między pracownikami na podobnych stanowiskach? Czy to jest na linii szefostwo (managerowie) - pracownicy (podwładni)? Czy na każdej linii, czyli wszyscy ze wszystkimi tak mają? A firma wgl robi coś, aby atmosferę budować? Czy tylko mówi o rodzinnej atmosferze, ale nie ma np. wspólnych wyjść, wyjazdów?
Ostrzegam, pomimo dobrego pierwszego wrażenia, firma niepoważnie podchodzi do kandydatów, po rozmowach proponują posadę, wysyłają dokumenty, a za kilka dni dostajecie informacje, że rekrutacja została przerwana i nie mogą dać wam posady. Jeśli w tym samym czasie dostajecie propozycje pracy w HURTEL i innym miejscu, zastanówcie się dobrze bo jak źle wybierzecie, możecie zostać bez żadnej oferty. :) Ewidentnie jest jakiś problem z komunikacją w firmie ponieważ podczas rekrutacji, kontaktowało się ze mną kilka różnych osób. Zmarnowany czas i nerwy.
Te pierwsze wrażenie to po rozmowie kwalifikacyjnej? A jak ktoś wyśle podpisane dokumenty, łącznie z umową to też anulują przyjęcia? Oni tak faktycznie nie przyjmują nikogo czy w takiej sytuacja jest zatrudniana inna osoba?
Dzień dobry Pani A... Przykro nam, że tak nas Pani ocenia i to chyba nad wyraz niesprawiedliwie. Może zacznę od tego, że faktycznie proces rekrutacyjny rozpoczął nam się bardzo obiecująco. Muszę zaznaczyć, że mieliśmy duże nadzieje związane z Pani osobą - stąd też propozycja rozmów na wyższe stanowisko niż to, na które Pani aplikowała. Zadeklarowała Pani, że chciałaby się podjąć wyzwania i wszystko szło nam wręcz idealnie. Niestety Specjalista ds. HR się rozchorowała, o czym została Pani poinformowana, i sprawy musieli przejąć inni pracownicy. Dlatego też, w Pani opinii procesem rekrutacyjnym zajmuje się w firmie kilka osób - to była potrzeba chwili związana z okresem chorobowym (chyba każdy ma do tego prawo i nikt zapewne tego nie planuje). Dedykowana osoba skontaktowała się z Panią w sprawie decyzji o naszej współpracy. Otrzymała Pani od nas dokumenty, zakres obowiązków i odpowiedzi na wszystkie pytania (które już wcześniej były wyjaśniane z HR-owcem). I cisza... Czekaliśmy kilka dni i to my musieliśmy dzwonić i dopytywać czy wszystko jest już jasne. Odebraliśmy to trochę tak, jakby to Pani miała wątpliwość - może się Pani wahała pomiędzy nami, a inną ofertą. Może jednak to stanowisko nie było do końca tym, czego Pani oczekiwała i ciężko się było wycofać z wcześniejszych deklaracji. Pytań było wiele, a dodatkowo z przyczyn losowych musieliśmy zablokować na ten moment cały proces. Mimo to otrzymała Pani od nas zapytanie - czy podjęła już Pani jakiekolwiek kroki w związku z rezygnacją z pracy u obecnego pracodawcy. Odpowiedziała Pani, że nie. Kontaktowaliśmy się z Panią telefonicznie i sprawa była wyjaśniona, przeprosiliśmy za zamieszanie jakie powstało i znowu zadeklarowała Pani otwartość na dalsze procesy rekrutacyjne. Nie udało nam się nawiązać współpracy, ale staraliśmy się wszystko wyjaśnić, by właśnie nie było takich krzywdzących opinii. Przykro nam, że nas tak Pani ocenia, przepraszamy jeszcze raz za zaistniałą sytuację i życzymy powodzenia w rozwoju kariery zawodowej.
Nie będę się wdawać w dyskusję ale kilka rzeczy musi być sprostowane. Poprosiłam o 3 dni (w tym weekend kiedy państwo nie pracują) na zastanowienie się nad ofertą na co osoba z którą rozmawiałam wyraziła zgodę, jeśli to był ten problem to powinna paść taka informacja wtedy od razu przekazałabym decyzję. Nie było to "kilka dni bez odzewu" po otrzymaniu, z 2 dniowym opóźnieniem, dokumentów na maila z umową i innymi dokumentami mogłam zapoznać się z zakresem obowiązków, który był o wiele bardziej rozbudowany niż to wynikało z rozmów, gdzie były podane tylko bardzo duże ogólniki. Ze swojej strony jedynie poprosiłam o czas do namysłu który wypadał w weekend kiedy państwo nie pracują oraz, który został zaakceptowany! przez osobę z którą prowadziłam rozmowę. Po czym po ostatecznym przyjęciu oferty stwierdzili państwo, że jednak za długo się zastanawiałam? Oczywiste, że nie złożyłam wypowiedzenia do czasu podjęcia ostatecznej decyzji i całe szczęście bo zostałabym i bez oferty i bez pracy :) Nie uważam żeby to była niesprawiedliwa opinia, jeśli ktoś może dzięki niej uniknąć podobnej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie.
Tak, wrażenie po rozmowach a potem zaczęły się schody. Nie mam pojęcia co w sytuacji gdy ktoś już podpisze umowę.
A ja jestem ciekawa właśnie tych szczegółów, szczególnie jeśli chodzi o te obowiązki. Jakie obowiązki były podawane w ogłoszeniu czy podczas rozmowy? A potem jakie doszły obowiązki, które były zapisane w umowie? I wgl rekruter jakoś to tłumaczył, skąd taka inna lista obowiązków?
Na jakie benefity można liczyć w Hurtel Sp. z o.o.?
Firma na swojej stronie pisze, że rekrutacja w firmie jest zawsze otwarta :) Szukam pracy w obsłudze klienta np jako sprzedawca. Przed podesłaniem dokumentów chciałabym wiedzieć na co się pisze pod względem zarobkowym. Ile na start można negocjować? Od początku zatrudnienie jest na umowę o pracę? W jaki sposób pracodawca zapewnia rozwój swoim pracownikom?
Dzień dobry Pani Marzeno, faktycznie nasza firma jest na etapie intensywnego rozwoju, w związku z czym nieustannie poszukujemy nowych osób do zespołu. Do procesu rekrutacji podchodzimy bardzo poważnie, gdyż zależy nam na wybraniu tych "najlepszych" spośród aplikujących :) Ważne jest dla nas zarówno doświadczenie kandydata, różnego rodzaju umiejętności dodatkowe, ale także osobowość, charyzma i sposób bycia. Zależy nam na tworzeniu dobrej atmosfery w pracy i budowaniu zespołów jako całości, czyli łączeniu kompetencji i charakterów. Kwestia finansowa to zawsze delikatny i indywidualny temat. Wszystko zależy od tego czym może się nam Pani pochwalić :) Dlatego właśnie jesteśmy otwarci na rozmowy i zachęcam do przesłania swojego CV. Porozmawiajmy i zobaczymy co z tego wyniknie - to nic nie kosztuje. Po pomyślnym przejściu procesu rekrutacji oferujemy trzymiesięczną umowę o pracę. To jest ten czas na pokazanie siebie i swoich umiejętności, a w następstwie do "negocjacji" :) Rozwój firmy wymusza na nas rozwój pracowników i jest to nasz priorytet. Organizujemy różnego rodzaju szkolenia i to zarówno indywidualne jak i grupowe. Wszystko w zależności od potrzeb. Pani Marzeno - jeśli ma Pani jeszcze pytania to zapraszam do kontaktu, chętnie rozwieję wszelkie wątpliwości. Pozdrawiam Ida Trypuć Specjalista ds. HR
O, to super z tym rozwojem. A jest tu miejsce dla studentów, aby zacząć od stażu i potem dostać normalną posadę?? Czy jest tu opcja na taką droge kariery?
Pani Marzeno, jesteśmy otwarci na taką możliwość. Najważniejsze jest dla nas to, czy jest Pani w stanie podjąć współpracę na pełny etat i jakie ma Pani dotychczasowe doświadczenie. To jest wyznacznikiem wszystkiego. Tak jak pisałam wcześniej, proszę wysłać do nas swoje CV i będziemy rozmawiać :) Pozdrawiam, Ida Trypuć Specjalista ds. HR
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Hurtel Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Nie można powiedzieć złego słowa. Atmosfera, podejście, rozwój.
Rozwiniesz kwestie rozwoju? Są tu jakieś regularne szkolenia pracownicze czy co masz na myśli? No i czy kasa też tutaj na plus?
Szkolenia są i to wartościowe. Kasa też się zgadza. Na plus profesjonalizm kadry, współpraca bez zarzutu.
Często są takie szkolenia? Zalezy mi na rozwoju i z tego względu też szukam nowej pracy. Czy macie tu jakieś ściezki rozwoju określane i czy często zdarzają się jakieś awanse?
Dziękuję za zainteresowanie rozwojem i zadane pytanie. W naszej firmie inwestujemy w rozwój naszych pracowników i oferujemy różne ścieżki rozwoju, które mogą pomóc w osiągnięciu zawodowych celów. Regularnie organizujemy szkolenia, które mają na celu poszerzanie wiedzy i umiejętności naszych pracowników. Jeśli chodzi o awanse, regularnie oceniamy postępy naszych pracowników i doceniamy ich zaangażowanie i osiągnięcia. Oferujemy ścieżki kariery, które umożliwiają rozwój wewnętrzny, awansowanie na wyższe stanowiska oraz zdobywanie większej odpowiedzialności. Decyzje dotyczące awansów są podejmowane na podstawie zarówno umiejętności i osiągnięć, jak i dostępności odpowiednich stanowisk wewnątrz firmy.
jakie zarobki na stanowisku realizacja zamówień- praca na magazynie? da się zarobić 4000 netto? Pytam poważnie, bo 4000 brutto to już dziś za mało żeby zachęcić doświadczonego magazyniera/zmianowego
Nie wiem co prawda jak wygląda praca w biurach, ale na magazynie dramat.
Ktoś tu pisał zupełnie odwrotnie jakiś czas temu. Czemu tak uwazasz? Chodzi o sam charakter pracy czy o atmosferę, zarobki itp? Bo ciężko cokolwiek wywnioskowac z Twojej wypowiedzi
Hurtel Sp. z o.o., jeden z głównych polskich dostawców akcesoriów GSM, przeniósł w lutym swoją siedzibę do nowoczesnego obiektu w Zielonej Górze. Nowy budynek firmy znajduje się przy ulicy Międzyrzeckiej 12 i oferuje, poza elegancką częścią biurową, dużą powierzchnię magazynowo-biurową dla jeszcze lepszej obsługi klientów.
Nowa siedziba firmy Hurtel
Przeprowadzka do nowej siedziby jest dla Hurtel Sp. z o.o. istotnym krokiem w rozwoju firmy i wzmocnienia jej pozycji na rynku. Nowy budynek to większa funkcjonalność, komfort pracy oraz przestrzeń dla zespołu, co przekłada się na poprawioną jakość obsługi klientów. Jednym z najważniejszych celów powstania nowej siedziby było rozbudowanie obecnych działów i utworzenie zupełnie nowych.
– Nasza nowa siedziba to nie tylko bardziej funkcjonalne i wygodne miejsce do pracy, ale również nowy dom. Cieszymy się, że nasz kilkudziesięcioosobowy zespół ma inspirującą przestrzeń i wygodne warunki do pracy, a my możemy oferować klientom jeszcze lepszą obsługę. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia. Motywacji jednak nie brakuje.– mówi członek zarządu firmy.
Nowa siedziba firmy znajduje się w świetnej lokalizacji: przy ul. Międzyrzeckiej 12, czyli w sercu zielonogórskiej strefy przemysłowej. Takie usytuowanie budynku zapewnia szybszą i bardziej efektywną obsługę zamówień, ułatwiając współpracę z partnerami biznesowymi.
Hurtel stawia na funkcjonalność
Nowa siedziba firmy Hurtel zawiera szereg udogodnień zarówno dla pracowników, jak i gości. Projektanci wnętrz zadbali o to, aby przestrzeń biurowa była nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim funkcjonalna.
Jednym z najważniejszych udogodnień w nowej siedzibie firmy Hurtel jest dostosowanie przestrzeni do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia biurowe zostały wyposażone w windy, zadbano również o aranżację toalet i części socjalnych. W nowym budynku zastosowano również rozwiązania technologiczne, które poprawiają jakość pracy. Rekuperacja podnosi jakość powietrza wewnątrz budynku, co wpływa na samopoczucie osób przebywających w biurze. Klimatyzacja utrzymuje optymalną temperaturę, a designerska kuchnia z tarasem na dachu budynku oferuje możliwość zregenerowania sił podczas podziwiania panoramy miasta. Wnętrza biurowe utrzymane są w nowoczesnym stylu, co wprowadza do pracy pozytywną, motywującą energię.
O firmie Hurtel
Firma Hurtel Sp. z o.o. specjalizuje się w dystrybucji akcesoriów GSM, elektroniki użytkowej, akcesoriów komputerowych i sportowych. Już od przeszło 10 lat oferuje szeroką gamę produktów, w tym także akcesoria do smartfonów i laptopów, kable, ładowarki, powerbanki, etui i wiele innych. W sieci można ją znaleźć pod dwoma adresami: sklepu detalicznego http://www.hurtel.com i hurtowni http://www.b2b.hurtel.com.
Hurtel zapewnia swoim klientom ekspresowe dostawy i najwyższą jakość produktów. Jest wyłącznym dystrybutorem uznanych marek Joyroom (etui i szkła do telefonów, ładowarki, akcesoria samochodowe) i Baseus (ładowarki, powerbanki i inne akcesoria dla urządzeń mobilnych). Firma posiada również markę własną Wozinsky, której portfolio obejmuje szeroki wybór akcesoriów do rowerów, a także smartfonów.
Oprócz wspomnianych marek w hurtowni Hurtel dostępne są także produkty wielu innych europejskich i światowych marek: Dux Ducis, Nillkin, Kingxbar, Sonoff, Spigen, Ugreen czy Tronsmart.
Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Project Manager w firmie Hurtel Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 9500 , jeśli chcę pracować na Project Manager?
Dzień dobry. Nie powadziliśmy rekrutacji na takie stanowisko. Obecnie poszukujemy specjalisty ds. zaopatrzenia a także opiekuna klienta b2b z językiem angielskim. Zachęcamy do wysłania cv na kariera@hurtel.pl.
Jakiś czas temu firma Hurtel Sp. z o.o. poszukiwała osoby na stanowisko Kierownik Sprzedaży. Czy znajdę tu kogoś, komu udało się otrzymać tę pracę? Jak ocenia atmosferę w firmie?
Zamierzam wziąć udział w rekrutacji na specjaliste ds zaopatrzenia. Możecie coś więcej napisać o firmie.
Dzień dobry. Zachęcamy do wysłania cv na kariera@hurtel.pl, prowadzimy w tym momencie kilka rekrutacji, min. na specjalistę ds. zaopatrzenia.
(usunięte przez administratora)
A o jakim dziale mowa, że tak miło się tam zdaje być? Może zachęcisz do aplikowania. ;)
(usunięte przez administratora)
Hej, pracuję w firmie od 2020 roku. Ktoś, kto piszę, że firma Hurtel nie zapewnia rozwoju, to albo nie dostrzega potencjału i szans płynących z pracy w tym miejscu, albo jest ignorantem i hipokrytą. Marazm ? Chyba po pracy w twoim domu. Codziennie nowe możliwości i wyzwania, fenomenalny kontakt z ludźmi, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, kadra zarządzająca rozumiejącą potrzeby pracowników. Pokaż mi pracę w handlu, gdzie nie ma targetów, nie rozśmieszaj mnie. Żal mi osób, które nie dostrzegają zalet miejsca, o tak wspaniałej atmosferze. PS. Imprezy firmowe z open barem, kręglami i jedzeniem za free, a ty narzekasz ??? Życzę powodzenia.
No ja na ten bar to bym szczerze nie narzekała.. ;) A jak często te imprezy się odbywają?
A to ile pracownikowi przysługuje do wydania na barze?
Pojawiło się kilka ogłoszeń dotyczących pracy w Hurtel. Czy ktoś z pracowników może napisać coś o atmosferze w pracy
Obiecują że zadzwonią niezależnie od decyzji ale dla Waszej wiadomości nie macie na co liczyć- nie oddzwaniają!
Polecam pracę w tym zakładzie pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hurtel Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hurtel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hurtel Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!