Jak długo trwa proces awansu w Rubinstein Hotel?
Największą patogastronomia, z jaką miałam styczność. Niby umowa o pracę i dobra stawka godzinowa, ale nie odzyskałam swoich napiwków, które obsługiwani przeze mnie Goście zostawiali na karcie, ani nie wypłacono mo ekwiwalentu za niewykorzystany urlop. Unikać!
I co w tej sytuacji zrobiłeś? Głównie chodzi mi o urlop, bo napiwków to raczej nie odzyskasz. Jak się co do nich umawialiście na początku? Bo różnie to wygląda w zależności od miejsca :) Z wybieraniem urlopu nie ma problemów?
Tak, bywa różnie. Tutaj ustalane było, że odprowadzane będzie 40 procent podatku, a reszta będzie trafiać na nasze kontakta. Nic takiego się nie stało. I to jest jedyne miejsce, w którym pracowałam (a mam już 10 lat doświadczenia w gastronomii w Krakowie, Warszawie i Gdańsku), w którym nie odzyskałam z tego nic z tych napiwków.
Czy w Rubinstein Hotel występują paczki/bony świąteczne?
Jakie są warunki zatrudnienia w Rubinstein Hotel?
Dzień dobry, na obecną chwilę i w obecnej sytuacji nie rekrutujemy do pracy. Natomiast jeśli w najbliższym czasie wróci wszystko do normy, można wysłać swoja aplikację na adres recepcja@rubinstein.pl lub manager@rubinstein.pl .
Warunki są bardzo słabe swoją drogą odradzam aplikacje to czarny punkt na mapie krakowa, lepiej omijać szerokim łukiem. Nie polecam.
Zdecydowanie nie polecam tego miejsca. Zero szacunku do pracownika, słabe wynagrodzenie, zero benefitow, a organizacja jest bardziej niż tragiczna. Już po niedługim czasie ma się całkowicie dość tego miejsca. "Pomieszczenie socjalne" dla pracowników to jakiś skandal. (usunięte przez administratora)Odradzam aplikacje!
Czy w firmie Rubinstein Hotel są regularne szkolenia pracownicze?
Pracowalam w tym miejscu tylko 2 tygodnie. Szeroka 12 nie jest miejscem godnym polecenia. Przyjmując sie tam, trzeba zostać odrazu samodzielnym-nie uważam to za złe, lecz jeżeli sie czegoś nie wie to niestety nie mozna dostac jednoznacznej odpowiedzi. Slyszy sie bardzo nie milo brzmiące "dlaczego tego nie wiesz?". Niestety, przyjmując nowych pracowników trzeba sie liczyć z tym, ze przez pewien czas nie będą oni czegos wiedzieć lub podejmować samodzielnie niektórych decyzji. Jeżeli zalezy im na stałych pracownikach - radziłabym zmienić podejście do nich. Poza tym jest bardzo duzo błędów w karcie, trzeba uważać, aby przy rozliczeniu sie z gośćmi nie doszlo do nie miłej sytuacji. Dla przykładu Prosecco w karcie kosztuje 19 złotych- w systemie jest to juz 25 zl. Zglaszajac taka sytuację do Pani Menager, mozna jedynie usłyszeć, ze to "nie jest jej wina". Ale niestety cos z tym trzeba zrobic. Stawka jest bardzo mała, ale można to zrozumieć biorąc pod uwagę rzeczywistość w jakiej przyszło nam żyć, ale jednak miłoby bylo miec chociaz 15 minut przerwy podczas 12 h pracy :).
Szanowna Pani, dziękujemy za Pani opinię. Przykro nam, że nie czuła się Pani u nas dobrze i jako pracodawca nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Staramy się jak najbardziej, aby każdy nowy pracownik został wprowadzony i przeszkolony przez nasz stały personel jak najlepiej. W obecnej sytuacji zatrudnienie jest minimalne, ale każdy nowy pracownik jest traktowany tak samo jak pracownicy, którzy pracują w naszym hotelu od kilku lat. Szkoda, że Pani nie przyszła ze swoimi uwagami do Pani Dyrektor, która na pewno po analizie problemów udało by się wszystkie wyjaśnić. Co do karty - prawdopodobnie mówi Pani o awarii systemu sprzedażowego, która miała miejsce na Pani zmianie i wynikły w konsekwencji z tego powodu błędy. Każdemu pracownikowi przysługuje przerwa i Pani również z niej korzystała. Życzymy sukcesów zawodowych w dalszej karierze.
Czy rozmowa rekrutacyjna w Rubinstein Hotel odbywa się również w języku angielskim?
Uwaga! Jest nowa dyrektorka. Bardzo podobna do prezesa. Wredna i wyrachowana. A większego lenia swiat nie widział
Szanowny Panie, Dziękujemy, ze podzielił się Pan z nami swoją opinią. Chcielibyśmy jednak przypomnieć, że forum nie służy do obrażania byłych czy obecnych pracowników. Jeśli ma Pan jakiekolwiek uwagi, którymi chciałby się z nami podzielić, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego na adres email: manager@rubinstein.pl
Radze unikać tego miejsca. Organizacja jest fatalna, zarobki słabe, stosunek niektórych pracowników do innych karygodny i niedopuszczalny w cywilizowanym świecie. Na wierzchu prestiż a za kulisami patologia. To miejsce ma bardzo zła opinie na mieście. Wystarczy jeden dzień w tym miejscu żeby się przekonać.
Jestem ciekawa, czy skorzystałaś z propozycji pracy w Rubinstein Hotel, o której piszesz. Jeśli tak, może zechcesz napisać nam, jak oceniasz teraz warunki, które zastałaś w tej firmie. Czy jesteś zadowolona z zarobków? Jaka atmosfera panuje między pracownikami i przełożonymi? Ostatnia oferta pracy dla pokojowej, jaką znalazłam w sieci mówi o atrakcyjnej stawce godzinowej i elastycznym grafiku. Czy to się zgadza? https://www.gumtree.pl/a-praca-w-hotelu/krakow/4-hotel-rubinstein-w-krakowie-poszukuje-do-swojego-zespolu-pani-pokojowej/1005461200870910517233309
Szanowny Panie, Opinię obecnych jak i byłych pracowników są dla nas bardzo ważne. Tym bardziej jest nam przykro, że tak Pan nas ocenił. Zachęcamy, więc do kontaktu mailowego i omówienia wszystkich niepokojących Pana kwestii pod adresem: manager@rubinstein.pl. Pozwoli nam to usprawnić funkcjonowanie hotelu. Życzymy wszystkiego dobrego!
Najgorsze miejsce pracy w jakim mi przyszło pracować. Zdecydowanie radze unikać. Brak szacunku do człowieka, przedmiotowe traktowanie. Toksyczny management oraz właściciele. DRAMAT i PATOLOGIA
A poza tymi relacjami z przełożonymi, jak oceniasz ogólne warunki zatrudnienia? Mam tu na myśli rodzaj umowy dla początkujących i czy oferują jakieś benefity? Mile widziane są opinie każdego, kto ma jakieś doświadczenie zawodowe w Rubinstein Hotel.
Czy przy dłuższej współpracy była szansa na zmianę warunków kontraktu na korzystniejsze i zmianę umowy o pracę na długoterminową?
Panie Romanie, przy dłuższej współpracy jest szansa na zmianę warunków kontraktu na korzystniejsze oraz na zmianę umowy na długoterminową. Zapraszamy do współpracy.
Szanowny Panie, Dziękujemy, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan takie doświadczenia związane z funkcjonowaniem firmy. Chcemy cały czas poprawiać funkcjonowanie naszego hotelu, więc w celu wyjaśnienia wszystkich niepojących kwestii zapraszamy do kontaktu bezpośredniego, również anonimowo, pod adresem email: manager@rubinstein.pl
pokoje ok, ale śniadanie pozostawiało wiele do życzenia..
Guys! Don’t work there. I was just a day there. Gee what an atmosphere. The interview was so chilled and laid back but the first day... that Lady she is something. Her English is laughable and she works there as manager ... impolite and rude. I came back to pick up my charger and she tried telling that I’m lying and that she didn’t take it. Who is lying actually? Now I am 100 bucks (usunięte przez administratora) just because she lost my belonging. Ah! And no tips whatsoever. All day in the sky bar and nothing. But I’m not surprised when people pay 30 zlotis for a beer ....
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie da się napisać? Miałem zamiar aplikować.
Aplikuj, po jednym dniu się przekonasz jak wyglada praca. Szczególnie jest prezes i menadżerka restauracji będą wtedy w hotelu. To jest takie toksyczne miejsce. Pomysl. Ja pracowałam tam dość długo w stosunku do innych i bardzo żałuje. Tymbardziej ze prezes „straszy” swoimi znajomościami... które szybko poznasz w hotelu. Jest tak sympatyczny dla swoich kumpli i tak lubiany. A potem ci powie ze jesteś debilem. no on nie ma szacunku do pracownika. Żadnego. Jego żona a synowie to już w ogóle. Kiepskie miejsce.
Trudno sie od nich uwolnic, patlogia jakich malo, prezes jest nieuczciwy i klamliwy, szacunku do czlowieka brak i albo drze sie na ludzi albo stosuje swoje pasywno agresywne gierki. zona prezesa jest niby mila ale ciagle panikuje i robi afery, nie da sie tego zniesc... pracownicy raczej bardzo fajni, dbaja o siebie nawzajem. wystarczy jednak jedna akcja prezesa i czlowiek ma mysli samobojcze. synek zreszta tez jest wyjatkowy - ciagly mobbing. nie polecam! szkoda zdrowia!
Ja bardzo lubię swoją pracę i nie męczę się tak bardzo. Coś się dzieje to jest fajna atmosfera!
wynagrodzenie bardzo kiepskie, brak szacunku dla pracowników, zła organizacja, zdecydowanie nie polecam - szkoda zdrowia
A to ciekawe, gdyż ja mam diametralnie odmienne zdanie. Uważam, że szefostwo jest bardziej niż w porządku.
Praca jak to w branży - człowiek pada czasami ze zmęczenia. Ludzie ok. Szefostwo ok.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rubinstein Hotel?
Zobacz opinie na temat firmy Rubinstein Hotel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.