Pani Małgorzata T i Klaudia S, obie powinny dostać pozew grupowy już dawno temu, dobrze że Klaudia już odeszła sama. Obie te osoby są chorymi sociopatkami które nie powinny pracować z ludźmi. Zwalniają pracowników według własnego widzimisie, wymyślają nieprawdziwe historie, oskarżają o rzeczy które nie miały miejsca. W tym momencie w sklepie na ulicy Prostej kierowniczkami są osoby które notorycznie kradły testery i inne gifty, aby później je sprzedać, w momencie kiedy dobrzy pracownicy byli zwalniani, albo sami odeszli przez przemoc psychiczną. (usunięte przez administratora) i nic więcej. Ciągłe (usunięte przez administratora) i wyścig szczurów o premie. Jak dla mnie, kierownictwo do zwolnienia, zwłaszcza Pani Małgorzata, była aktoreczka i twarz Playboya. Nie polecam
A gdzie byliście, kiedy ludzie pisali do Was maile z prośbą o pomoc z rozwiązaniu problemu z kierownikiem regionalnym i zastępcą w jednym ze sklepów?
Czy w firmie Notino są regularne szkolenia pracownicze?
Dzień dobry, każdy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, następnie w zależności od potrzeb, są szkolenia zarówno produktowe jak i sprzedażowe. W każdym sklepie mamy trenera, który odpowiada za szkolenia nowych i obecnych pracowników. Odpowiadając na potrzeby pracowników, nasz trener regionalny intensywnie pracuje nad ulepszeniem programu szkoleniowego dla wszystkich sklepów. Dodatkowo, nasi pracownicy mają dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdują się szkolenia zarówno z kompetencji miękkich i twardych. Pozdrawiamy, dział HR Notino.
Również pragnę się wypowiedzieć na temat pracy w Notino. Praca jak każda - bywa uciążliwa i bywają gorsze dni, ale naprawdę nie ma na co narzekać - jeśli lubisz pracę w branży beauty i z ludźmi to jest naprawdę dobre miejsce dla Ciebie. Nigdy nie doświadczyłam (usunięte przez administratora) przypomnę tylko, że upomnienie czy wskazanie jak poprawnie coś wykonywać - TO NIE JEST (usunięte przez administratora) To jest w dobrej intencji samego pracownika, żeby ułatwić mu życie i reszcie zespołu. Jeśli chodzi o Kierowniczkę Regionalną to jest ona tak samo jak my tylko człowiekiem, ma gorszy dni, ale robi wszystko dla dobra firmy i pracowników. Jeśli jest chęć do nauki czy poprawy w jakimś kierunku naprawdę jest w stanie ci coś pokazać czy wytłuamczyć. Tak samo HR, nigdy nie spotkałam się z sytuacją, żeby któraś z dziewczyn w HR nie odpowiedziała na pytanie czy nie pomogła w jakiejś sytuacji. Tak jak ktoś pisał, że HR nie reaguje - reaguje i to stosunkowo szybko, kontakt jest możliwy emailem, przez telefon, teamsy czy nawet whatsup. Ogólnie polecam pracę w Notino, z chęciami możliwy jest rozwój i naprawdę fajne benefity :)
Baw się dobrze w tym cyrku. Może kiedyś przejrzysz na oczy. Jedna wielka manipulacja i (usunięte przez administratora) psychiczna….. tak bardzo się człowieku mylisz, brak słów
Jestem z firmą związana od wielu lat bo już prawie 5-ciu- przeszłam przez najlepsze i najgorsze momenty w Notino, jednak śmiało mogę przyznać, że jestem dumna z tego jak rozwija się firma i jak z każdym rokiem zwiększa się komfort pracy w niej. Ogromną zasługą jest tutaj praca nas wszystkich, ale też ciężka praca manager regionalnej, która moim zdaniem została na tym portalu niesłusznie oczerniona..Każdego dnia stara się ulepszać firmę i ułatwiać w niej pracę często niestety będąc blokowana z góry. Zrobiła jako jedna osoba więcej niż wszyscy poprzedni regionalni razem wzięci, z którymi przyszło mi współpracować. Wracając do zadowolenia z pracy z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że uwielbiam tę pracę, moich współpracowników i jestem wdzięczna, że jestem częścią tej firmy. Praca z klientem bywa żmudna i uciążliwa, jednak bonusy oraz liczne konkursy wynagradzają ten trud. Dla każdego pracownika są organizowane szkolenia, dzięki czemu mamy narzędzia aby poszerzać wiedzę, rozwijać się i zwiększać swoje kompetencje. Mam znajomych z konkurencji, z którymi mamy możliwość wymiany doświadczeniami z pracy i uważam, że pracując dla notino trafiłam najlepiej z podobnych firmy z tej branży.
Zgadzam się z Tobą w 100 %, najczęściej opinie wyrażają osoby, które nie są zadowolone z pracy, często dlatego, że ktoś zaczął od nich czegokolwiek wymagać (obsługi na wysokim poziomie, realizacji wyników i założeń jakie stawia firma), niestety rzadko osoby które pracują kilka lat (a takich osób jest mnóstwo) dodadzą pozytywne opinie, a niska rotacja wśród pracowników jednak świadczy o tym, że ludzie chcą pracować i rozwijać się w tej a nie w innej firmie. Na temat managera regionu można przeczytać mnóstwo negatywnych rzeczy, dla mnie jako dla osoby decyzyjnej to kluczowe żeby mieć lidera od którego można się uczyć, czerpać i przede wszystkim mieć poczucie ze stoi za ludźmi z którymi współpracuje i za sklepami które rozwija, za co ja osobiście bardzo dziękuję, współprac z managerami regionu mam za sobą wiele i zdecydowanie aktualna współpraca na poziomie manager - manager regionu jest tą która daje mi najwiecej jeśli chodzi o mój rozwój.
Również pragnę się wypowiedzieć na temat pracy w Notino. Praca jak każda - bywa uciążliwa i bywają gorsze dni, ale naprawdę nie ma na co narzekać - jeśli lubisz pracę w branży beauty i z ludźmi to jest naprawdę dobre miejsce dla Ciebie. Nigdy nie doświadczyłam (usunięte przez administratora) przypomnę tylko, że upomnienie czy wskazanie jak poprawnie coś wykonywać - TO NIE JEST (usunięte przez administratora) To jest w dobrej intencji samego pracownika, żeby ułatwić mu życie i reszcie zespołu. Jeśli chodzi o Kierowniczkę Regionalną to jest ona tak samo jak my tylko człowiekiem, ma gorszy dni, ale robi wszystko dla dobra firmy i pracowników. Jeśli jest chęć do nauki czy poprawy w jakimś kierunku naprawdę jest w stanie ci coś pokazać czy wytłuamczyć. Tak samo HR, nigdy nie spotkałam się z sytuacją, żeby któraś z dziewczyn w HR nie odpowiedziała na pytanie czy nie pomogła w jakiejś sytuacji. Tak jak ktoś pisał, że HR nie reaguje - reaguje i to stosunkowo szybko, kontakt jest możliwy emailem, przez telefon, teamsy czy nawet whatsup. Ogólnie polecam pracę w Notino, z chęciami możliwy jest rozwój i naprawdę fajne benefity :)
Nie wiem kto Wam kazał pisać te przekłamane opinie :) płacz, (usunięte przez administratora) i szantaż jest tam na porządku dziennym.
Wyrażanie własnego zdania nie ma na celu przekonania kogokolwiek do swojego sposobu myślenia. Jeśli nie byłaś zadowolona z pracy w Notino to ok, każdy szanuje Twoją opinię, uszanuj również opinie ludzi, którzy mają odmienne zdanie niż Ty i nie sugeruj, że ktoś ,,kazał” pisać pozytywne komentarze, bo widzę, że bardzo boli Cię fakt, że nagle sytuacja się zmienia i przestali odzywać się tylko Ci pracownicy którzy wylewają tutaj same negatywne komentarze (w większości są to pracownicy jednego sklepu) Wszystkiego dobrego (usunięte przez administratora)
Każdy ma prawo do swojej opinii. Jednak ewidentnie widać w odstępach czasowych, że od momentu kiedy obecna regionalna zajęła stanowisko, komentarze są negatywne. Aż trudno uwierzyć, że skoro taka wspaniała i dla dobra pracowników wszystko to aż tyle niepochlebnych opinii na temat jej osoby :) Również miałam okazję pracować z tą osobą i zdecydowanie muszę się podpisać pod te negatywne opinie. Regionalna jest osobą niezrównoważoną, która sama potrzebuje pomocy i nie mówię tego w złej intencji. Ewidentnie nie radzi sobie z naciskiem od góry oraz z zarządzaniem ludźmi. A dobrze to mają Ci, którzy odpowiednio się potrafią przymilić. Nie mniej, sama praca jest w porządku, widocznie zależy w jakim punkcie jesteś. Jednak z racji całej otoczki, raczej odradzam pracę w tym miejscu, przynajmniej dopóki Kadra się nie zmieni :)
Nigdy nie spotkałam się ze złym traktowaniem ze strony Managera Regionalnego, wręcz przeciwnie. Nie wiem co działo się w sklepie w którym pracowałaś, ale mam kontakt z innymi pracownikami i nie spotkałam się z ani jedną negatywną opinią w jej kierunku, dlatego dziwi mnie fakt, że wylewa się tutaj tyle negatywnych opinii. Może problem dotyczył konkretnego sklepu w którym pracowałaś? natomiast na pewno nie przekłada się to na inne punkty, gdyby było tak źle, a regionalna byłaby takim złym człowiekiem myślisz ze ludzie pracowaliby tutaj tak długo ? Niektórzy mają już kilkuletnie doświadczenie w pracy w Notino. Nie słyszę też o tym, żeby ludzie składali hurtowo wypowiedzenia.
Dokładnie tak pracuje kilka lat i słowa złego na regionalną nie mogę powiedzieć. Walczy o swój region i dba o dobro firmy jak tylko może. Nie wyobrażam sobie innej osoby na to stanowisko. A wszystkie negatywne opinie niekoniecznie wychodzą od osób, które miały z nią zle doświadczenia…myślę że od kogoś, kto chce jej niestety zaszkodzić..proponuje adminowi weryfikację tych komentarzy, bo są krzywdzące nie tylko dla regionalnej, ale i dla opinii na temat pracy w Notino, która dopiero by była nieznośna, jakby tak silnej regionalnej zabrakło…
Baw się dobrze w tym cyrku. Może kiedyś przejrzysz na oczy. Jedna wielka manipulacja i (usunięte przez administratora) psychiczna….. tak bardzo się człowieku mylisz, brak słów
Na jaką część etatu szukają Web Support do Krakowa? Na czym ma polegać wsparcie techniczne urządzeń sklepowych, m.in. czytniki, automaty itd.? Bo tak to napisali, jakby chodziło o naprawę, a nie wsparcie klienta w korzystaniu z nich
Wszystkie pozytywne komentarze o firmie zostały napisane po fali szczerych i niestety bolesnych dla notino komentarzy. Nigdy nie zdarzyło mi się pracować w tak okropnej firmie. Mimo że praca sama w sobie była przyjemna to niestety kierowniczka jak i zastępca nie wspominając o kierowniczce regionalnej która z przyjemnością będzie umniejszać twojej osobie prosto w twarz, a łzy na twarzy pracownika tylko nakręcają do dalszych obelg i komentarzy. Odradzam każdemu kto rozważa pracę tam, dziewczyny nie róbcie tego!! Jeśli z jakiegoś powodu to czytasz to może znak od losu żeby nie ładować się w to (usunięte przez administratora) Po tej pracy jedyne co wspominam to stres przed wyjściem z domu, płacz na magazynie, wieczne niezadowolonie i ciągłe komentarze. Kierownik który obgaduje pracowników? Czy może lepszy zastępca który mówi że jeśli będzie trzeba będziemy (usunięte przez administratora) Na prawdę z czystego sumienia nie idźcie tam do pracy, to miejsce zniszczyło mi jak i wielu innym dziewczynom psychikę. Dodam że gdy zaczynałam tam pracę poprzedni zespół zwolnił się tego samego dnia, moja kariera w tej firmie skończyła się tak samo wszystkie z nas odeszły jednego dnia
Jestem z firmą związana od wielu lat bo już prawie 5-ciu- przeszłam przez najlepsze i najgorsze momenty w Notino, jednak śmiało mogę przyznać, że jestem dumna z tego jak rozwija się firma i jak z każdym rokiem zwiększa się komfort pracy w niej. Ogromną zasługą jest tutaj praca nas wszystkich, ale też ciężka praca manager regionalnej, która moim zdaniem została na tym portalu niesłusznie oczerniona..Każdego dnia stara się ulepszać firmę i ułatwiać w niej pracę często niestety będąc blokowana z góry. Zrobiła jako jedna osoba więcej niż wszyscy poprzedni regionalni razem wzięci, z którymi przyszło mi współpracować. Wracając do zadowolenia z pracy z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że uwielbiam tę pracę, moich współpracowników i jestem wdzięczna, że jestem częścią tej firmy. Praca z klientem bywa żmudna i uciążliwa, jednak bonusy oraz liczne konkursy wynagradzają ten trud. Dla każdego pracownika są organizowane szkolenia, dzięki czemu mamy narzędzia aby poszerzać wiedzę, rozwijać się i zwiększać swoje kompetencje. Mam znajomych z konkurencji, z którymi mamy możliwość wymiany doświadczeniami z pracy i uważam, że pracując dla notino trafiłam najlepiej z podobnych firmy z tej branży.
Zgadzam się z Tobą w 100 %, najczęściej opinie wyrażają osoby, które nie są zadowolone z pracy, często dlatego, że ktoś zaczął od nich czegokolwiek wymagać (obsługi na wysokim poziomie, realizacji wyników i założeń jakie stawia firma), niestety rzadko osoby które pracują kilka lat (a takich osób jest mnóstwo) dodadzą pozytywne opinie, a niska rotacja wśród pracowników jednak świadczy o tym, że ludzie chcą pracować i rozwijać się w tej a nie w innej firmie. Na temat managera regionu można przeczytać mnóstwo negatywnych rzeczy, dla mnie jako dla osoby decyzyjnej to kluczowe żeby mieć lidera od którego można się uczyć, czerpać i przede wszystkim mieć poczucie ze stoi za ludźmi z którymi współpracuje i za sklepami które rozwija, za co ja osobiście bardzo dziękuję, współprac z managerami regionu mam za sobą wiele i zdecydowanie aktualna współpraca na poziomie manager - manager regionu jest tą która daje mi najwiecej jeśli chodzi o mój rozwój.
Na stanowisku Web Support wymagają wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta myślicie że rok wystarczy, czy raczej nie mam po co aplikować z takim doświadczeniem. Jak rozliczana jest praca w weekendy, jakoś dodatkowo, czy po normalnej stawce godzinowej?
Praca w weekendy jest liczona normalnie, rok napewno wystarczy, często tak czy siak zatrudniają ludzi z zerowym doświadczeniem, później mają do nich pretensje, że nie mają wiedzy. Brakuje im ludzi do pracy więc napewno przyjmą kogokolwiek. Radze się dobrze zastanowić i poczytać opinie pracowników o tej firmie. Życzę powodzenia w znalezieniu lepszej oferty niż Notino
Normalnie praca w weekendy liczona? Hmm myślałam że za to się należą jakieś dodatki jak za pracę w nocy. Nie jest tak, nie mówili nic o tym przypadkiem? Sama już nie wiem.
Odetchnęłam z ulgą, gdy złożyłam wypowiedzenie. Zacznijmy od początku - Notino Blue City. Zastępca kierownika łapie klientów z Ukrainy i bierze na siebie, ponieważ jest Ukrainką - oczywiście tylko wtedy, gdy raczy wyjśc na sklep. W godzinach swojej pracy, woli jednak przesiadywać na kamerach i obserwować pracowników. Sprawdza dokładne godziny pójścia na przerwy, czas spóźnień, podczas, gdy sama potrafi spóźniać się po 40 minut i to bez konsekwencji. Nie ma pojęcia o polskim prawie pracy. Potrafi również dać notatkę służbową, ponieważ ma taki kaprys i przeinacza fakty. Warto wspomnieć, że pracwonicy (usunięte przez administratora) klientów dając im więcej produktów "za darmo", tak na prawdę nabijają kody rabatowe, o których klienci nie mają zielonego pojęcia. Twierdzi, że pracownicy będą chodzić w kagańcach w pracy oraz, że pracownicy mają za klientami dosłownie biegać. Przejdźmy teraz do kierowniczki - wywiera na pracownikach ogromny stres. Nie szanuje swojego zespołu, uważa, że mamy robić wszystkie byleby sprzedać produkty - nawet "obciągać". Warto wspomnieć, że jest "stały klient", który dostaje kolosalne zniżki oraz pełnowymiarowe produkty spod lady. Kierowniczka chroni zastępcę twierdząc, że to zespół jest zły. Jak to stwierdziła: "cały zespół jest do (usunięte przez administratora)". Straszy, że załatwi, aby nie było premii. Karze atakować klientów, wzbudza strach. Warto wspomnieć o tym, że sprzedawane są podróby. Zespół jest zastraszany, co spowodowało trwałe uszczerbki na zdrowiu psychicznym dziewczyn. Zdecydowanie ODRADZAM pracę w tym toksycznym miejscu.
Witam! Byłam dziś w notino w Arkadii i jestem bardzo zadowolona z obsługi a dokładniej z pani Marleny! Nie wiedziałam jakich kosmetyków powinnam wybrać temu poprosiłam o pomóc i zostałam bardzo zadowolona z polecanych kosmetyków (dla mnie było najważniejsze żeby nie były mega drogie, a tak że Pani Marlena mi polecała tylko te kosmetyki z których sama używa❤️) i nam się udało podebrać kosmetyki nawilżające delikatne i po super cenie i do tego dostałam rabat na emulsję z KORIKA 20% taniej! Polecam od serduszka❤️ Pozdrawiam!
Tak napewno Pani uzywa kosmetyków Korika xd warto pamiętać w takich monetach ze te panie konsultantki polecają to za co mają pieniądze tzn premię, więc życzę powodzenia, Poza tym raczej odnośnie obsługi to się warto wypowiadać na opiniach Google, tutaj na temat pracy stricte
Pracowałam w Notino za dlugo :))) (usunięte przez administratora) na każdym kroku, zaczynając od kierowniczek i zastępców w poszczególnych punktach kończąc na regionalnej. Wydzieranie się na pracowników, (usunięte przez administratora)e, dzień po dniu… patrzenie na ręce na każdym kroku, szantaż (notkami dyscyplinującymi oraz zwolnieniami) i manipulacja. Przychodziłam do pracy bojąc się o to co danego dnia może się jeszcze wydarzyć, bo ciągle o coś był problem i awantura. Wystarczy poczytać sobie opinie na Google o obsłudze klienta i minach pracowników, że są jakby za karę, niezadowoleni i smutni,(usunięte przez administratora) Hr to też jakaś żenada, niby są to ludzie którzy powinni pomagać w trudnych sytuacjach, a nawet będąc naocznymi świadkami (usunięte przez administratora)nie reagują, pomijając fakt, że wszelakie pisma i maile są zupełnie ignorowane. Przemiał pracowników, niewiele osób tam wytrzymuje, a z roku na rok jest jeszcze gorzej. W szczególności nie polecam punktu w Blue City w Warszawie, przede wszystkim przestrzegam przed obecnym (usunięte przez administratora) traktuje innych z góry, poniżając, szantażując wcześniej wymienionymi notkami. Krzyk też jest na porządku dziennym.:)) robi z siebie (usunięte przez administratora),(usunięte przez administratora) Pracownik „pod nią” jest na straconej pozycji i z założenia nie ma racji. Mam nadzieję że to kwestia czasu aż główna (usunięte przez administratora)zauważy kogo wspiera :))) bo jest akurat bardzo inteligentą i ogarniętą babką, chociaż w tej kwestii zbyt naiwnie i nieobiektywnie trzyma jedna stronę tracąc dobrych ludzi. (usunięte przez administratora) Kolejną kwestią są zarobki, które potrafią być w porządku jeśli punkt robi plany targety, a Ty jesteś dobrym sprzedawcą i po trupach dążysz do celu walcząc o indywidualną premię i klientów. Jeśli target nie jest zrobiony dostajesz samą podstawę czyli najniższą krajową, więc pieniądze są śmieszne za ogrom pracy, bo oczywiście robisz za sprzątaczkę, sprzedawcę, konsultanta, magazyniera, ustawiasz produkty, nie mogąc nawet na chwilę usiąść na (usunięte przez administratora) a nie sorki jest 15 minut przerwy xd. Pracownicy są faworyzowani za „lepszą sprzedaż” przez co na przykład dostają lepsze godziny pracy tzn zmiany bez sprzątania, bo sprząta sje zazwyczaj 2/3 h przed otwarciem punktu. Przez co automatycznie dostają większe pieniądze bo mogą więcej sprzedawać. Często mając mniej obowiązków i zadań pobocznych. Więc taka niesprawiedliwość również dobija w codzienności w Notino. Warto jeszcze wspomnieć o tym że poza negatywnym feedbackiem nie ma co liczyć na jakieś miłe słowo pochwały i motywację lub podwyżkę. Jedyne podwyżki jakie są możliwe występują podczas podniesienia najniższej krajowej :)) Jedyną motywacją jest „nie dostanie premii” w momencie nie robienia założeń miesięcznych. Zmiana pracy była najlepszą decyzją. Toksyczne środowisko wystające chęci do życia. Praca w ogromnym stresie i pod presją, której nie da się sprostać. Nie polecam pracy w Notino.
Niestety, ale każde z tych słów muszę potwierdzić. Jeśli nie chcesz mieć (usunięte przez administratora) do ludzi i do nowej pracy, omiń te miejsce. Podłe traktowanie pracowników, chamskie komentarze, obgadywanie przez kierownictwo, wywyższanie się przez kierowników którzy dają Ci do zrozumienia, że jesteś (usunięte przez administratora)a twoje kompetencje i wartości są dla nich niczym.(usunięte przez administratora)( sprawdzanie co robisz i ile jesteś na przerwie) przerwa trwa 15 minut ale jeżeli nie zdążysz zjeść, i przerwa będzie trwała 17 minut, kierowniczka (która notorycznie spóźnia się po 40 minut ) każe odrabiać Ci każde 2 minuty. Jako były pracownik mogę stwierdzić iż jest to najgorsza praca jaką było mi dane podjąć. Mimo rozmów z HR i (usunięte przez administratora) która, klnie i krzyczy w rozmowie z tobą nawet gdy zanosisz się płaczem, nic nie skutkuje i myśle iż prędzej ten punkt będzie zamknięty z powodu braku pracowników niż coś się zmieni. Dodam ze zespuł co roku wymienia się całkowicie. Nie polecam!!!!
Jako były pracownik również podpisuję się pod wszystkim co napisała koleżanka wyżej. To jak traktowani są pracownicy w tej firmie to jakaś pomyłka. Hr to rzeczywiście nie wiadomo od jest. Gdy zgłaszasz problem bądź skargę to jest to ignorowane i nie trafia wyżej do głównej HR. Kierownictwo oczywiście zgadzam się, jest do wymiany. Również to wyżej. Na (usunięte przez administratora)nie masz co liczyć, co najwyżej może się na Ciebie krzywo spojrzeć i się w ogóle się nie odezwać :) Jestes tylko pionkiem, masz sprzedawać plus parę innych bonusów (sprzątanie, dostawa, etc) Przerwa? Uważaj żeby nie za długo. Oczywiście w toalecie też musisz liczyć czas żeby nie okazało się zaraz spędzasz tam zbyt dużo czasu. Benefity i premie faktycznie są super, ale pod warunkiem, że uczestniczysz w wyścigu (usunięte przez administratora)i ciśniesz jak najwyższy bonus. Ogółem mówiąc, odradzam.
Udało mi się znaleźć ofertę pracy na stanowisko beauty consultant. Widzę, że firma oferuje tutaj elastyczny grafik. Czy to oznacza, że pracownik może sam zadecydować w jakich godzinach i dniach chce pracować? Firma oczekuje od pracownika znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Czy takie B1 wystarczy? :-) Poinformujcie, bo nie wiem, czy mam szanse na objęcie takiego stanowiska...
Grafik ustalają kierownicy, w praktyce jest tak że może sobie wybrać np 2 albo 3 dni które chcesz jakoś konkretnie mieć zapolowane czy to wolne czy na konkretne godziny, reszta jest wymyślana według dziwnych preferencji kierowników
Cześć, a grafik był już ustalany z góry na cały miesiąc? Czy zdarzały się sytuacje, ze np dzień wcześniej informowano cię o dniu pracującym, czy zmianie godzin? Co z nadgodzinami, również wchodziły w grę czy raczej ich nie było?:)
Nadgodziny oczywiście się zdążają, oczywiście nieodpłatne, do odbioru xd, grafik na cały miesiąc ale mogą być zmiany w trakcie, zazwyczaj dostępny tydzień przed rozpoczęciem miesiąca
Widzę, że firma poszukuje pracownika na stanowisko beauty consultant. Zapewniona jest konkurencyjna podstawa i atrakcyjny system premiowy. Na jakich zasadach w takim razie wypłacana jest ta premia? I w jakiej wysokości jest - tak około - całe wynagrodzenie? Poza tym, czy prywatna opieka zdrowotna i karta sportowa opłacana jest w całości?
Pewnie teraz minimalna + premia. Premia jest wyliczana na podstawie ilości sprzedanych produktów marek własnych + % z paragonów na wysoką kwotę z minimum 2 produktami jeśli nic się nie zmieniło.
Premia czy jest wypłacana to już trochę loteria :)) zależy do jakiego punktu się trafi bo trzeba realizować targety sklepu żeby dostawać dodatkowe pieniądze
Nie rozumiem, az takich opinii na temat Notino. Mnie było tam bardzo dobrze, oczywiście bywały gorsze dni, więcej pracy czy gorszy humor ale bardzo mile wspominam to miejsce. Fajny zespol i managerka. Jesli sie postaralo to pieniadze tez byly ok. (usunięte przez administratora)
Widocznie byłaś w salonie, w którym miałaś fajny zespół oraz managera. Nawet jakbyś pracowała za 10 osób a regionalna by cię złapała na tym, ze za długo siedzisz na zapleczu to nic nie pomoże. :) Najlepiej będzie jak sam się każdy przekona,
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Notino na konsultant ubezpieczeniowy? 2 listopada ogłoszenie na Pracuj.pl.
(usunięte przez administratora)
Możesz podać jakieś konkretne przykłady tego zachowania kierownictwa, o których piszesz? Bo wiesz o tym, że te określenia są bardzo poważne i potrzebne jest potwierdzenie tego Twojego stwierdzenia, bo samo nie ma ono znaczenia.. W czym przejawia się ten brak szacunku do ludzi i ich pracy? Napisz proszę, bo nie wiem czy aplikować...
Widzę, że nic się nie zmieniło. Czystki, chamskie zachowania, mówienie jednego prosto w oczy i robienie drugiego. A zgłoszenie czegokolwiek wyżej graniczyło z cudem, bo przecież to szeregowy pracownik jest zły. Podobno teraz jest niby lepiej, ale po komentarzach tego nie widać.
Co masz na myśli, pisząc że jedno mówione jest prosto w oczy, a robione drugie? Jesteś w stanie konkretnie napisać o co chodzi? Rozwiej moją niepewność, bo cały czas zastanawiam się, czy aplikować w to miejsce...
Jeśli chcesz żyć bez dodatkowych stresów i nerwów spowodowanych przez wyżej wymienioną regionalną, to radzę odpuść. Nic nie jest warte, tego stresu w jakim humorze dzisiaj Pani będzie i czy dostaniesz baty czy będzie neutralnie. W tej firmie nie ma czegoś takiego jak dbanie o dobro pracownika
Znalazłam ofertę pracy na stanowisko kierownika sklepu. Firma oferuje motywacyjny system nagród i program lojalnościowy. Z czego w takim razie składa się ten system? :) i na czym polega wspomniany program? Tak poza tym, to w jakich dniach i godzinach się tutaj pracuje? :)
Znalazłam ogłoszenie o pracę na stanowisko Store Support. Widzę, że jest to praca tymczasowa. Wszystko fajnie, tylko na jak długo ją można dostać, skoro jest to praca tymczasowa? Ja bym chciała chociaż do końca roku
Jest szansa, teraz jest sezon urlopowy, chwila przerwy i święta, więc wtedy też będą potrzebne ręce do pracy. Zastanów się tylko czy chcesz tu pracować. Jeśli jako Store Support będziesz na zapleczu to ok, jeśli też na sali sprzedaży to poważnie się zastanów.
Widzę wzmiankę o świętach. :) co się teraz będzie u was w nie działo? Już pewnie nie zdążę się do nich zwerbować? Jak jutro wyśle cv to kiedy najszybciej podpisze umowę i rozpocznę prace?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Notino?
Źle po prostu źle. Nie idź tam jeśli życie Ci mile i przede wszystkim lubisz swoje zdrowie psychiczne. Arkadia i Blue City- odradzam. Na Arkadii była fajna kierownik Natalia - niestety nie mogła tam pracować. a na Blue City- jest kierowniczka która nie powinna nią być
Pracuję na back office i jestem w stałym kontakcie z różnymi oddziałami Notino. Kompletnie nie rozumiem oskarżeń na temat pracy. Praca jak praca, są lepsze i gorsze dni, ale to nie oznacza, że cała firma jest zła ???? Ja jestem bardzo zadowolona, atmosfera w pracy jest fajna, lubię ludzi, z którymi pracuję i nie mam ani jednego powodu się na cokolwiek skarżyć ????
Miał ktoś styczność ze stanowiskiem Beauty Consultant Support i podzieli się swoimi wrażeniami? Mam jeszcze trzy tygodnie na wysłanie aplikacji, i chciałabym najpierw podpytać pracowników, jak wygląda praca od środka? Czytam, że sa regularne szkolenia, elastyczne godziny pracy. To prawda? Jaką stawkę proponują? Trzeba być gotowym do pracy w systemie zmianowym i weekendy. W jakich godzinach sa zmiany? Ile weekendów pracujących średnio wypada w miesiącu?
Pani Małgorzata T i Klaudia S, obie powinny dostać pozew grupowy już dawno temu, dobrze że Klaudia już odeszła sama. Obie te osoby są chorymi sociopatkami które nie powinny pracować z ludźmi. Zwalniają pracowników według własnego widzimisie, wymyślają nieprawdziwe historie, oskarżają o rzeczy które nie miały miejsca. W tym momencie w sklepie na ulicy Prostej kierowniczkami są osoby które notorycznie kradły testery i inne gifty, aby później je sprzedać, w momencie kiedy dobrzy pracownicy byli zwalniani, albo sami odeszli przez przemoc psychiczną. (usunięte przez administratora) i nic więcej. Ciągłe (usunięte przez administratora) i wyścig szczurów o premie. Jak dla mnie, kierownictwo do zwolnienia, zwłaszcza Pani Małgorzata, była aktoreczka i twarz Playboya. Nie polecam
Tak po prostu zdarzają się zwolnienia bez uzasadnienia? Jakie te rzeczy rzekomo wmawiają pracownikowi? Za tych dobrych pracowników to przyjęli kogoś doświadczonego, czy osoby z małym stażem pracy? Tak dopytuję, bo sam myślę, czy nie aplikować ale w takim wypadku trochę wolę się upewnić, czy to miejsce dla mnie. Atmosfera myślisz, że jest do poprawy, jakby się inaczej zarządzało?
Otóż nie widzę tutaj dobrych opini, a takie też powinny być. Środowisko tej branzy samo w sobie jest takie a nie inne. Każdy ma wybór, Notino nie należy do najlżejszej pracy nawet porównując to do miejsc takich jak perfumerie S i (usunięte przez administratora) Tam konsultant ma kompletnie inny zakres obowiązków. Po co tyle jadu, wylew zazdrości o premie koleżanki, ale nikt Wam nie broni sprzedawać czy stać na kasie, premie są duże, nikt o tym nie pisze. Skoro macie inne prace to po co nakręcacie takie tematy, żyjcie, omijajcie to miejsce.
Super ze nalazła się też pozytywna i obiektywna opinia . Będę aplikować na stanowisko sprzedawcy czy premie są rzeczywiście duże ? Możesz wskazać jakie są zasady otrzymania takiej premii i czy tak jak piszą poniżej ciezko wyjść na przerwę a w wyjątkowych sytuacjach iść l4?
Osoby które są uczciwe zwalnia owa Pani ponieważ nie chcę żeby kto kolwiek popchnął sprawę twardego mobbingu dalej. Bo przez przypadek doniesie się do zarządu w Czechach, oni nie mają pojęcia o tym co tu się dzieje !!!
To czemu żaden pracownik o tym nie poinformuje tylko ludzie siedzą cicho? Nawet jak chce kogoś zwolnić to przecież można zgłosić takie zachowania przełożonej. Ty nadal tu pracujesz?
Praca idealna dla osób lubiących mobbing, oczekiwanie na zwolnienie z dnia na dzień, czy zastraszanie. Polecam omijać szerokim łukiem ze względu na swoje zdrowie i stan psychiczny. Kadra zarządzająca to istna porażka, która rządzi się swoimi prawami bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
Jak mają pracownicy poinformować dalej jeśli KR ma to głęboko gdzieś? KR patrzy tylko na swoich znajomych w tej pracy i nic więcej, ludzie z wiedzą i doświadczeniem byli/są informowani o końcu współpracy z dnia na dzień. A jakiekolwiek próby przebicia się wyżej spełzają na niczym.
Dzień dobry. Nie ma możliwości zwolnienia pracownika bez podania powodu. Na ostateczną decyzję o przyszłości pracownika w firmie wpływa mnóstwo czynników, które są dokładnie analizowane. W każdym sklepie pracują inne zespoły, dlatego zachęcamy do aplikowania i bliższego poznania nas podczas rozmów rekrutacjnych. Bezpośrednia rozmowa z managerem pozwoli ocenić jaka atmosfera panuje w wybranym sklepie. ???? Pozdrawiamy, dział HR Notino.
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie pracą w Notino. Premie są zależne od indywidualnej sprzedaży oraz od wyników sklepu. Przerwa czy zwolnienia chorobowe wynikają z kodeksu pracy i pracodawca musi tego przestrzegać. Każdemu naszemu pracownikowi przysługuje przerwa na zjedzenie i odpoczynek, oczywiście wszystkie zwolnienia chorobowe również są respektowane. Zachęcamy do aplikowania i rozmów bezpośrednio z nami, chętnie odpowiemy na wszelkie dalsze pytania dotyczące pracy w Notino. Pozdrawiamy, dział HR Notino.
Zwalniają z dnia na dzień? Bez okresu wypowiedzenia? Czy masz na myśli że jak komuś kończy się umowa to nie przedłużają?
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu nieprzyjemnego doświadczenia. Analizujemy istniejące problemy i potrzeby naszych pracowników, dlatego regularnie wprowadzamy zmiany. Zatrudniona została niezależna osoba, do której pracownicy mogą zwrócić się z każdym problemem, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Na zapleczu każdego naszego sklepu jest również umieszczona informacja, z kim należy się kontaktować w razie problemów – podane są osoby kontaktowe z Polski oraz z Czech. Pozdrawiamy, dział HR Notino.
Dzień dobry, niestety nie wiemy jakiej sytuacji i jakiego sklepu dotyczy ten komentarz. Obecnie na zapleczu każdego sklepu jest umieszczona informacja, z kim należy się kontaktować w razie problemów – podane są osoby kontaktowe z Polski oraz z Czech. Zatrudniona została także niezależna osoba, do której pracownicy mogą się zwrócić w razie niewłaściwej sytuacji czy złych praktyk w firmie.
A gdzie byliście, kiedy ludzie pisali do Was maile z prośbą o pomoc z rozwiązaniu problemu z kierownikiem regionalnym i zastępcą w jednym ze sklepów?
Czy w firmie Notino są regularne szkolenia pracownicze?
Nie raz pracownicy prosili o szkolenia. Ale wiecznie nie ma na nie czasu, jak ma być na to czas jak 2 osoby są na zmianie. Zreszta trener zamiast szkolić to spędza czas na plotkach z kierownictwem a ewentualne „szkolenie” wyglada tak ze pracownikowi patrzy się na ręce i tylko wytyka błędy. Nie jest to bowiem konstruktywna krytyka, raczej próba uświadomienia pracownikowi ze do niczego się nie nadaje.
A nie macie jakiejś zaufanej osoby która by postawiła wszystkich do porządku? Zgłoście to wszystko do dyrektora itd.
Kierownictwo jednego ze sklepów próbowało to zostali zwolnieni oraz przyklejono im łatkę ze to wszystko ich wina. Zatrudniono kierownictwo które totalnie nie powinno mieć prawa zarządzania ludźmi, w mniejszym sklepie w centrum, jak się pojawiły problemy to tez skończyło się wypowiedzeniem.
I serio tak jak pisali tutaj oni prosili i ich nie dostali? Jakieś konkretne obecnie by się tu wam przydało?
Tak, było. A nawet jeśli doszło do szkolenia to nie było informacji o materiałach aby mogła się zapoznać część zespołu która nie brała udziału.
Nowego pracownika szkolą na szybko inni pracownicy z dłuższym stażem. Najpierw wydawanie paczek, potem sprzedaż przy kasie itd..
no dobra czyli jakieś tam wprowadzenie jest. a co z relacjami z ludźmi? Ci starsi jak zazwyczaj nowych traktują? jest cierpliwość odnośnie tych szkoleń i późniejszej pracy?
Ja z kolei nie mogę nic złego powiedzieć na temat szkoleń, może zależy od sklepu...ale ja miałam szkolenia. W naszym sklepie jest trenerka, która za to odpowiada i jak coś mi nie jest jasne to na spokojnie podchodzę i pytam. Jeszcze nie zdarzyła mi się taka sytuacja, że nie dała odpowiedzi lub powiedziała, że już o tym mi mówiła. Przecież wiedzą, że jak nie pokażą co i jak robić, to nowy pracownik nie sprzeda i nawet nie pomoże.
Ale o jakich szkoleniach ty mówisz, jakichś takich rozwijających czy po prostu podstawowych, przyuczających do pracy? No bo jak to drugie, to jak się wdrożyć bez nich w takim razie?
Dzień dobry, każdy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, następnie w zależności od potrzeb, są szkolenia zarówno produktowe jak i sprzedażowe. W każdym sklepie mamy trenera, który odpowiada za szkolenia nowych i obecnych pracowników. Odpowiadając na potrzeby pracowników, nasz trener regionalny intensywnie pracuje nad ulepszeniem programu szkoleniowego dla wszystkich sklepów. Dodatkowo, nasi pracownicy mają dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdują się szkolenia zarówno z kompetencji miękkich i twardych. Pozdrawiamy, dział HR Notino.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Notino?
Zobacz opinie na temat firmy Notino tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Notino?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 3 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!