Ludzie proszę nie kupujcie żadnego sprzętu z tej Pseudo firmy.Nigdy jeszcze nie trafiłem na takie badziewie jak moja hulajnoga od nich.Media Markt umywa ręce trzeba samemu zamawiać kuriera do domu bo panuje Covid (CHORE TO)a nikt przy zakupie nie poinformował mnie że w razie awari trzeba sobie samemu radzić ze swoim problemem a oni mają to gdzieś. Czekam miesiąc już na moją hulajnoge bo mają ją odesłać bo chcieli odemnie 330 zł za wyświetlacz. PARANOJA!!!!
Witam u mnie to samo . Zeszło powietrze z koła . W sklepie wytrzymali ją 2 tygodnie , twierdząc że nie mogli się dodzwonić bo zły nr podałam . Teraz życzą sobie 105 zł za wymianę dentki . Sprawa znalazła finał u rzecznika praw konsumenta .
kupiliśmy dwie hulajnogi skymaster dla dzieci.... jedna się rozleciała po tygodniu ,została odesłana i naprawiona do dziś działa, druga hulajnoga rozleciało się chwilę póżniej, lożysko pod kierownicą i została odesłana na servis ,gdzie uznali że to uszkodzenie mechcaniczne (trzy miesiace naprawiana 430zł musiałem zapłacić) OSZUSTWO !!! no ale nić ważne żeby córka była szczęśliwa,wracam do domu a hulajnoga nie naprawiona uwalona ze smaru ...brak słów jutro tą hulajnoge oddaje i nie chce jej widzieć ...jeżeli nie uznają osobisćie pojadę do servisu i wsadze komuś tą hulajnoge w d.... żeby się poczuł ja większość klientów tej firmy!!! nie polecam DZIADOSTWO !!!!!!
Szczerze nie polecam. W hulajnoga serii Neptoone odpadają przednie koła. Serwis sobie krzyczy za naprawę 400 zł. Wiadomo,nie właściwe użytkowanie. Nie jesteśmy jedynym przypadkiem. W internecie można znaleźć kilkanaście komentarzy z urwanymi kołami z ich hulajnóg. Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. I dodatkowo zachęcam do zgłaszania ich towarów jako niebezpieczne. Można to zrobić na tej stronie https://www.uokik.gov.pl/zgloszenie_niebezpiecznego_produktu__formularz.php
Witam zastanawiam się nad pozwem, sprawa jest w uokik. Hulajnoga na gwarancji a naprawa ma być moim kosztem. Na dodatek firma kurierska zepsuła wyswietlacz. Mam zdjęcia z pakowania. ODRADZAM KUPOWAĆ TEN BUBEL. DZIWIĘ SIĘ ŻE MEDIA MARKT MA Z NIMI UMOWĘ.
To jest porażka oddałam deskę samobalansującą 22.07.2020 r. na gwarancji i do tej pory nic z ich strony nie odpisują wogóle na moje wiadomości i nic nie wiem co jest. Jakbym wiedziała że tak będzie to bym nic nie kupowała z skajmastera. PORAŻKA PORAŻKA I JESZCZE RAZ PORAŻKA
dzień dobry. Mogę zapytać jaki miała Pani problem z deskorolką. Kupiłam córce na urodziny i pierwszy tydzień było ok a teraz ona "wariuje" - rzuca sie, nie można na niej wystać. Do firmy wykonałam jakieś 50 tel - bez skutku. Zostałam oszukana, to na bank.
Deskorolka elektryczna oddana do serwisu w maju. Oczywiście sama musiałam zamówić kuriera. Po jakimś czasie dostaję informację, że naprawa będzie odpłatna, bo nie ma plomb gwarancyjnych!!! Ok. Zapłaciłam i czekam ci dalej. Przez nastepmy miesiąc status reklamacji ,, oczekiwanie na wpłatę ". Do serwisu przesyłam dowód wpłaty i cisza. Dzisiaj dostałam informację, że pieniądze wpłynęły i deskorolka zostanie w końcu naprawiona. Już się ucieszyłam, a tu kolejna wiadomość, że deskorolka trafiła do nich bez oryginalnego opakowania co oczywiście nie jest prawdą i czy zgadzam się na to ,żeby w takim też mi odesłali !!! Oczywiście serwis nie ponosi odpowiedzialności w jakim stanie sprzęt wróci do mnie.
Banda (usunięte przez administratora) i tyle. Deska elektryczna zakupiona w MediaExpert, już była 2 razy na gwarancji ( zakupiona w grudniu rok temu). Po odebraniu z ostatniej gwarancji pękł korpus i ,, opadło" koło. Użytkowało dziecko waga 40kg w mieszkaniu na płaskiej powierzchni. Złożyłam więc rwklamację z tytułu rękojmi do sklepu. Sklep oddał na serwic i zaproponowali naprawę za 350 zł. Argumenty, że producent deklaruje wagę 100kg i że deska była użytkowana poprawnie nie działają. Czy komuś udało rozwiązać się podobny problem?
Ja do serwisu deskę wysłałem na początku czerwca i niestety jak kamień w wodę, zero informacji zwrotnej. W końcu się wqr... i pojechałem do tego serwisu osobiście odebrać swoją własność. Powiedziałem że nie wyjdę aż nie oddadzą sprzętu. Oczewiscie deska nie była naprawiona ze względu na brak części. Powiedziałem że chce odebrać nawet zepsutą. Jednak serwisant naprawił na miejscu i odzyskałem sprawny sprzęt. Serwis jest zawalony zepsutym sprzętem i nie przerabiają tego wszystkiego ze względu na brak ludzi. Generalnie plus dla serwisanta a wielki minus dla całego zarządu za politykę firmy.
@WINI a jechał Pan do Szczecina? bo mnie zastanawia fakt że nadana przesyłka została do Grodziska Mazowieckiego , a teraz jakimś sposobem jest w Szczecinie...
Oddałem deskorolkę do naprawy w maju i podobnie jak u większości nic nie wiem , nic się nie dzieje , zero kontaktu z firmą i serwisem teraz przez prawnika oddaję ich do prokuratury może oni coś ustalą , ja już z tymi ....... nie mam sił walczyć!!!!
Dokładnie nie ma co się z nimi męczyć. Kupiona deskorolka na dzień dziecka, po 2 użyciach proszę zobaczyć co się stało(usunięte przez administratora) Do tej pory ani deskorolki ani zwrotu pieniędzy a ściany w domu zdemolowane ale najważniejsze że dziecku nic się nie stało.
Potwierdzam. Mam identyczny problem jak wiele osób które wyraziły opinie na stronie. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z firmą (sklep i serwis, cokolwiek). Zapłaciłem za naprawę odpłatną - brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej od 2 miesięcy,
ja również zostałem (usunięte przez administratora) przez tą firmę,sprawa trafiła do rzecznika praw konsumentów ale cwaniaczki nie odbierają listów poleconych i nic się nie da zrobić.Dlatego tylko sąd nam pozostaje. Dołączam się do pozwu zbiorowego mój email to bogus.remonty1999@gmail.com
Syn dostał hulajnogę na 20 czerwca na komunię a 24 czerwca pękła na spawach podestu , rama kierownicy też pękła, widoczna rdza. Co hulajnoga ma udzwig do 120 kg. Serwis uznał ze to z winy syna . Do tej pory nie mogę się z tą firmą skontaktować, jeśli można nazwać ich firmą.
Witam Ja od 3tyg prubuje się skontaktować z tą firmą w sprawie reklamacji deskorolki. Cisza nikt nie odbiera telefonu nie odpisuje na email zgłoszenie reklamacji przez konto i nic. Deskorolka zakupiona końcem grudnia 3 razy w naprawie, a teraz 4raz zepsuta.
Witam. Ja również przyłączam się do pozwu zbiorowego. Deskorolka od czerwca w naprawie, dziesątki maili i zero odpowiedzi zuranski.m@gmail.com
Kupiłem synowi hoverboard. Pierwsza naprawa po roku.padla bateria.sprzet przez mediaexpert odeslany do Szczecina wrócił i podzialal ok 2 miesięcy. Za drugim razem już musiałem zgłaszać bezpośrednio przez stronę serwisu i czekać aż kurier odbierze.teraz dostałem info że znów bateria i naprawa tylko odpłatnie.300zl .sprzet teraz kosztuje taki nowy ok400zl. Ten jest jeszcze na gwarancji i zostało mi ok10rat do spłaty.a już nadaje się do śmieci.kontakt z firmą tylko mailowy. Nigdy więcej nic z tej firmy
Jedna wielka porażka!!!! Ludzie nie kupujcie tych produktów. Kupiłem dziecku hulajnogę po komuni koszt 999,00 najpierw przestał działać hamulec w manetce następnie gaz i hulajnoga przestała jeździć. Odesłałem do serwisu czekałem ponad miesiąc na diagnoze po czym odpisali napraw płatna 350zł plus 100 także 450zł całość normalnie dramat!!!!!
Witam. Ja również mam problem z serwisem skymaster. Pod koniec czerwca kupiliśmy deske w ME i po 5 dniach zauważyliśmy ze troszkę koło odstaje po czym okazało się że ma duży luz aczkolwiek deska jeździła. No ale stwierdziliśmy że lepiej oddać od razu niż czekać aż się popsuje bardzie i będzie nie sprawna. Deske musiałam wysłać sama przez pandemie po czym stwierdzili pęknięcie korpusu i naprawę odpłatną 350 zł. Sklep kazał odzyskać deske i wystąpił z reklamacja z tytułu rękojmi i dalej twierdzą że uszkodzenie mechaniczne,naprawa odpłatne. Nie polecam tej firmy nikomu.Sprzet wadliwy sprzedawaja za nowy sprawny. Chętnie zgłoszę sprawę do sądu.
Oddalem przez.firme kurierska deskorolke elektryczna zakupiona w Media Expert. Z uwagi na korone musialem sam zalogowac sie na ich stronie co bylo bledem. Zamowilem kuriera celem odebrania i dostarczenia do seriwsu. Po ok 3 tygodniach dostaje meila z wiadomoscia ze sprzet podlega naprawie koszt 75zl + koszty kuriera 30 zloty. Nadmieniam ze plomba gwarancyja nie byla naruszona a uszkodzeniu uleglo mocowanie wewnettzne obudowy dolnej. Ponadtto deskorolka byla juz 3 razy w naprawie. Brak kontaktu z serwisem nie odpisuja na meile nrak telefonu. Po kazdym moim meilu wysylajata sama informacje ze koszt naprawy musze pokryc sam nie wiadomo dlaczego. Polecam wszelkie sprawy zalatwiac przez sklep MEDIA EXPERT aby sami wysylali sprzet do seriwsu. Wtedy ponoc jest szybciejni bez kosztow. Do dzis nie ma.moj syn deskorolki elektrycznej i anulowalem rekalmacje ale nie ma.odzewu ze strony tej firmy.
Ponad dwa miesiące temu oddałem telewizor na gwarancję RMA/64218/2020 , przez pierwszy miesiąc totalna cisza , brak kontaktu z serwisem jakiej kolwiek wiadomości co się dzieje z moim sprzętem. Dopiero 9 lipca otrzymałem wiadomość i braku możliwości naprawy i ze przeciągu 3 dni roboczych dostanę odpowiedź czy wymienia na nowy 4aki sam model lub odpowiadający model !!! I ostatniej chwilucanawu cisza
U mnie tak samo telewizor oddałem 08 06 2020 RMA63923/2020 po miesiącu napisali brak możliwości naprawy poinformujemy w ciągu 3 dni czy wymienimy czy sra....minęło 2 miesiące to ich 3 dni i cisza jakby wszyscy wymarli pisałem x razy i cisza nie ma kontaktu ale postanowiłem zamówić telewizor na ich koszt a kuriera wezwac tego który odbierał odemnie telewizor bo to jedna banda zlodzieji żeby teraz dostarczył im rachunek za który zapłacą .i to zamówiłem nie taki za 1000 tylko taki za 10000 w ramach czekania dzięki skymaster pozdrawiam
Dzień dobry, jakiś czas temu pisałam, że nie mam z serwisu żadnych informacji i nie mogę się doprosić o zwrot sprzętu. Zgłosiłam sprawę na policji. Nie wiem czy to jest przyczyna, czy jakiś inny element zadziałał, ale dzisiaj otrzymałam kurierem naprawioną deskorolkę. Sprawę uważam za zakończoną , szkoda tylko, że zamiast rzetelnej (lub jakiejkolwiek) informacji nt. naprawy, telefon i mail milczał jak zaklęty.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!