Opinie o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Kamil Ja
Pracownik

Deska naprawiona przed czasem . Po przeczytaniu komentarzy byłem zaniepokojony . Jednak nie słusznie. Polecam skymaster

Zawiedziona
Inne
 Pytanie

Witam,ta firma to jakaś fikcja!Oddaliśmy deskę elektroniczną po kilku miesiącach użytkowania i elektryczną hulajnogę po 3 tygodniach użytkowania.Niechcą żadnej rzeczy naprawić stwierdzając że to uszkodzenie mechaniczne.Sprzęt za prawie 2 tysie po 3 tygodniach nadaqje sie na śmietnik?Tragedia-zero kontaktu,niema z kim rozmawiać!Pomocy

Bogus.remonty
Inne

Potwierdzam opinie innych użytkowników na temat tej firmy. Wysłałem hulajnogę na serwis bo się nie ładowała a otrzymałem wiadomość że sprzęt uległ awarii mechanicznej w czasie transportu i nie podlega gwarancji .Bujam się z tym problemem już pół roku .W tej chwili sprawa u rzecznika, zobaczymy jak się skończy. Już nigdy nie kupię ich sprzętów.

ola
Inne

u nas sprzet od 29.06 w serwisie. aktualnie tydzień po terminie zakończenia naprawy który wyświetlał się w systemie po zalogowaniu. nie odpisują na maile, zadzwonić nie ma gdzie. porażka. dziecko dwa dni pojeździło i deskorolka przestała się ładować...

edik
Inne
@ola

Zgłoś na policję. Tylko tak będzie można na nich wywierać nacisk.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
Piotr
Inne
 Pytanie

Wysłałem TV do naprawy gwarancyjnej przez kuriera przysłanego przez serwis Skymaster (na koszt serwisu). Wg kuriera, serwis odebrał przesyłkę po dwóch dniach natomiast ten twierdzi że prawie po miesiącu. Ale najlepsze jest to, że po kolejnych 2 tygodniach serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie TV (stłuczony ekran) i nawet spisał protokół z kurierem. Trochę daty mi się nie zgadzają. Teraz twierdzą że naprawa gwarancyjna jest niemożliwa a jak chcę TV to mam zapłacić za naprawę odpłatną. Czy tak działa prawdziwy serwis? Sami sobie odpowiedzcie.

spokowirus
Inne

Serwis to (usunięte przez administratora) - brak kontatku, wyłudzanie pieniędzy. 2,5 mieisąca temu wysłałem deskę do naprawy. Brak kontaktu z ich strony. Nie ma telefonu do serwisu. Nawet Firma matka Skymaster (Warszawa) kontatkuje się tylko drogą mailową z serwisem. Naprawa była płatna. Teraz jestem bez deski, bez pieniędzy, z brakiem możliwego kontatku. Sprawę trzeba będzie skierować do sądu. Jeżeli ktoś robi pozew zbiorowy to mogę się przyłaczyć mam tylko korespondencje mailową i potwierdzenia przelewu. spokowirus@gmail.com

Edik
Inne
@spokowirus

Spokowirus: U mnie podobnie. Czekam od 8 czerwca na zwrot deski. Bez kontaktu ze strony firmy lub serwisu. Mój syn chyba już nie zobaczy swojej deski. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Najgorsze, że firma Skymaster nadal sprzedaje na Allegro i ma 95% opinii pozytywnych. nie wiem jak powiadomić Allegro ze to (usunięte przez administratora)

Wini
Inne
 Pytanie

Może ktoś próbował pojechać do serwisu w Szczecinie osobiście i odzyskać swoją własność?

Wini
Inne

Witam, ja również jestem oszukiwani przez serwis ja i firmę Skymaster. Prowadzę rozmowę na messenger z jakimś pracownikiem który zapewnia mnie że kontaktował się z serwisem. Dodam że deska leży w serwisie od początku czerwca a dziecko nawet na niej nie jeździło bo była od początku niesprawna. Totalna porażka, złodziejska firma krzak.

Pawel
Inne

Reklamacja w toku, w tej chwili jest zle. Jest balagan. Nie mam czasu na przepychanki z serwisem, jutro kontaktuje sie z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta i zobaczymy czy uda mu sie cos poradzic. Zdecydowanie bede odradzal produkty tej firmy w moim wypadku niecale 2 tygodnie po zakupie hulajnogi skymaster sky pro, zaliczac przestal dzialac czynniac tej maly pojazd elekryczny bezuzytecznym.

Wini
Inne
 Pytanie
@Pawel

Witam, czy uzyskał Pan jakąś poradę od rzecznika praw konsumenta. Ja też prubuje odzyskać deskę z serwisu niestety bezskutecznie. Mój syn nawet na nie nie jeździł bo od początku była niesprawna. Może ktoś próbował pojechać do serwisu w Szczecinie osobiście?

Piotrek
Inne

Proszę państwa. Ja tak samo jak wy jestem "Ruchany" przez ten tzw."Serwis" a dodatkowo przez Media Markt. Tak naprawdę w pojedynkę nic nie można im zrobić. Ja zostałem okradziony na 1000zł w jeden dzień bo tyle mój syn miał hulajnogę z MediaMarkt. Ale widzę że jest nas sporo. Nie możemy pozwolić na to by niby firma robiła co chciała. Tak naprawdę to nienaruszenie zbiorowych interesów konsumentów. bielinski30@gmail.com

Edik
Inne
@Piotrek

U mnie podobna sytuacja. Deskorolka przyjęta do serwisu na naprawę gwarancyjna 8.06.2020, do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi. telefon nie odpowiada, na maile nie odpisują. Mam problem co dalej z tym fantem czynić.

Agnieszka
Inne
 Pytanie

Od maja syn nie ma hulajnogi ,serwis nie odpowiada,zamieszcza nieprawdziwe dane dotyczące gwarancji,postępu naprawy i uszkodzeń .Naprawa w ramach gwarancji okazała sie naprawą płatna. Nie ma możliwości odzyskania sprzętu,rozmowy z serwisem ,pozyskania jakichkolwiek informacji, na maile i inne formy kontaktu nie odpowiadaja. Dziecko nie ma hulajnogi ,która pół roku po zakupie się zepsuła. Prosze o pomoc jak mogę odzyskać swoj sprzęt ,jak nawiązac kontakt ,czy po prostu udac sie na policje ?

Piotr
Inne
@Agnieszka

Idź na policję, serwis to jedna wielka porażka. Moja deskorolka też leży w serwisie a mieliśmy umowę że jak dotrze do serwisu zostaną zwrócone pieniądze.

Piotr
Inne
@Agnieszka

mam taką samą sytuację czy pani udało sie rozwiązać problem

Marcin
Inne

Ta firma to jakiś żart hulajnoga się popsuła po miesiącu została wysłana do serwisu leży już tam miesiąc i żadnego odzewu tylko piszą ze to już będzie odpłatne a nie gwarancja pisze im meile i nikt nie odpisuje ile mam zapłacić kiedy naprawia i oddadzą banda (usunięte przez administratora) i gnojów

Agnieszka

Potwierdzam wszystkie poniższe opinie. Serwis tej firmy to jedna wielka kpina, brak jakiegokolwiek kontaktu, rozmowy , nikt nie odpowiada na Twoje pytania. Deskorolka raptownie przestaje ładować , odesłana do serwisu okazuje się cała mechanicznie zniszczona, z obudową włącznie ????????????do tego z fantastycznego formularzu dowiaduje się, że nie dołączyliśmy karty gwarancyjnej, choć oczywiście została dołączona ???????? dalej brak kontaktu i otrzymujemy wiadomość, że koszt naprawy wynosi prawie jak nowa deska. Każdy kto kupi , jakikolwiek produkt ten firmy niech się głęboko zastanowi ????????????

Uwe
Inne
@Agnieszka

Za późno, ja tam chrzanię kupiłem w media będę się bił z media. Paragon mam MEDIA MARKT

Piotr
Inne
@Uwe

Wydaje mi się że to bezpieczniejsza opcja gdyż sklep pośredniczy, klient ściga sklep a sklep jako firma ściga serwis. Teraz żałuję że również nie wybrałem tej opcji w reklamacji.

kolejny niezadowolony klient
Inne

Na początku lipca oddałam deskę elektryczną do naprawy gwarancyjnej, po tym jak była użytkowana przez moje dziecko zaledwie 6 dni po zakupie. Serwis odesłał rzekomo naprawiony sprzęt, tymczasem nic kompletnie się nie zmieniło , dalej jest dokładnie to samo co było, nie wiem czy ktoś w ogóle do niej zaglądał... Jesteśmy w punkcie wyjścia z zepsutą deskorolką i ogromnym rozczarowaniem i łzami dziecka ! Dodam, że na wiadomości serwis nie odpisuje... Nie wiemy co teraz robić, czy ponownie wysyłać do naprawy.... To jest jakaś żenada rzeczywiście...

Piotr
Inne
@kolejny niezadowolony klient

U mnie identyczna sytuacja, gdy wysłałem 2 raz to już ponad miesiąc leży w serwisie.

kolejny niezadowolony klient
Inne
@Piotr

dlatego ciągle zastanawiam się, czy wysyłać drugi raz..miała być deska na wakacje, szczęście dziecka nie trwało długo.. dziękuję za odzew.

Klaudia
Inne

Mam to samo 45 dni temu oddałam deskę elektryczną i zero odzewu to jest jakaś żenada

michooo3
 Rekomendacja

Aktualnie czekam, aż serwis firmy Skymaster zwróci mi hulajnogę elektryczną którą wysłałem do serwisu.Stwierdzenie było oczywiste,że minęła gwarancja na akumulator...od tego czasu cisza.Sprzęt nie wrócił do mnie a Pan który odebrał telefon stwierdził, że raczej już nie mam na co liczyć i dodał,że mogę sobie zgłaszać tą sprawę gdzie chce.Absurd nad absurdami...jest to własność mojego dziecka i zrobię wszystko,aby ta firma oddała to co do niej nie należy.

Piotr

Omijać szerokim łukiem, deskorolka użyta 30min zaczęła sama skakać, została wysłana na serwis. Dziś wróciła i zdemolowała mieszkanie po włączeniu sama zaczęła jeździć i skakać. Chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Mam nagrania jak demoluje mieszkanie. Całe szczęście że dzieci nie było w pobliżu bo mogła by krzywdę zrobić. Nie rozumiem jak można wysłać tak niesprawny sprzęt. W dodatku w desce połamany błotnik i cała pozdzierana. Nie odpuszczę tak łatwo i będę próbował walczyć z tą firmą. Wystrzegajcie się tej firmy gdyż sprzęt zagraża kalectwem.

Agnieszka
@Piotr

Moja hulajnoga wróciła po 7 miesiącach w opłakanym stanie . Taśmy poździerane ,kable na wierzchu-mam wrażenie że ktoś ją uzytkował . Poza tym po naprawie odpada przednie koło. Syn w trakcie jazdy wywrócił się bo koło pojechało przed nim. Nie oddałam po raz trzeci hulajnogi bo bałam sie większych uszkodzeń. Najprawdopodobniej nie włożono tulejki przy kole i śruba się odkręca. Wczoraj zawiozłam hulajnogę do pobliskiego mechanika samochodowego.Jazda na takiej hulajnodze z odkręcającym kołem zagraża życiu . Perypetie od samego początku.

ekki

Krótko i na temat. Serwis wizytówką firmy. Tak to jest jak się działa w stylu aby sprzedać wziąć kasę a co będzie potem ? a jakość to będzie. Czas zainwestować w profesjonalny Serwis ale nie z fachowcami z byłego ZURT.

Agnieszka

Moja hulajnoga wróciła w maju z naprawy. Dodam że została reklamowana 8 października a zwrócona w maju. Kable wyciągnięte na zewnątrz (nie zmieściły się już po założeniu dodatkowego zacisku) Mam wrażenie że ktoś używał moją hulajnogę ponieważ ochraniacz na dole odklejony ze względu na piach który tam się znalazł. Koło przednie co chwilę się odkręca ,aż boje się kolejny raz reklamować. Kontakt z serwisem to jakaś porażka . Zadzwoniłam ostatecznie na dział sprzedaży i tam pani pomogła

XOXO Oliwia

Kontakt z serwisem tragedia.!!! Dzwonie od 2 tygodni, piszę meila i żadnej odpowiedzi. Chodzi o zablokowaną klawiaturę w TV włączony tryb hotelarski, może ktoś tutaj miał podobny problem i mógłby mi pomóc? (Blokadę musiał włączyć synek, kiedy przez moją nie uwagę dorwał pilota). Uprzedzam że nie mogę wcisnąć na pilocie ani pod TV nic niż przycisk standby.

Zostaw merytoryczną opinię o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
1.7/5 Na podstawie 46 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gryfińska 42
    70-772 Szczecin
  • NIP: 6652993786 KRS: 0000488052
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
Przejdź do nowych opinii