Deska naprawiona przed czasem . Po przeczytaniu komentarzy byłem zaniepokojony . Jednak nie słusznie. Polecam skymaster
Witam,ta firma to jakaś fikcja!Oddaliśmy deskę elektroniczną po kilku miesiącach użytkowania i elektryczną hulajnogę po 3 tygodniach użytkowania.Niechcą żadnej rzeczy naprawić stwierdzając że to uszkodzenie mechaniczne.Sprzęt za prawie 2 tysie po 3 tygodniach nadaqje sie na śmietnik?Tragedia-zero kontaktu,niema z kim rozmawiać!Pomocy
Potwierdzam opinie innych użytkowników na temat tej firmy. Wysłałem hulajnogę na serwis bo się nie ładowała a otrzymałem wiadomość że sprzęt uległ awarii mechanicznej w czasie transportu i nie podlega gwarancji .Bujam się z tym problemem już pół roku .W tej chwili sprawa u rzecznika, zobaczymy jak się skończy. Już nigdy nie kupię ich sprzętów.
u nas sprzet od 29.06 w serwisie. aktualnie tydzień po terminie zakończenia naprawy który wyświetlał się w systemie po zalogowaniu. nie odpisują na maile, zadzwonić nie ma gdzie. porażka. dziecko dwa dni pojeździło i deskorolka przestała się ładować...
Wysłałem TV do naprawy gwarancyjnej przez kuriera przysłanego przez serwis Skymaster (na koszt serwisu). Wg kuriera, serwis odebrał przesyłkę po dwóch dniach natomiast ten twierdzi że prawie po miesiącu. Ale najlepsze jest to, że po kolejnych 2 tygodniach serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie TV (stłuczony ekran) i nawet spisał protokół z kurierem. Trochę daty mi się nie zgadzają. Teraz twierdzą że naprawa gwarancyjna jest niemożliwa a jak chcę TV to mam zapłacić za naprawę odpłatną. Czy tak działa prawdziwy serwis? Sami sobie odpowiedzcie.
Serwis to (usunięte przez administratora) - brak kontatku, wyłudzanie pieniędzy. 2,5 mieisąca temu wysłałem deskę do naprawy. Brak kontaktu z ich strony. Nie ma telefonu do serwisu. Nawet Firma matka Skymaster (Warszawa) kontatkuje się tylko drogą mailową z serwisem. Naprawa była płatna. Teraz jestem bez deski, bez pieniędzy, z brakiem możliwego kontatku. Sprawę trzeba będzie skierować do sądu. Jeżeli ktoś robi pozew zbiorowy to mogę się przyłaczyć mam tylko korespondencje mailową i potwierdzenia przelewu. spokowirus@gmail.com
Spokowirus: U mnie podobnie. Czekam od 8 czerwca na zwrot deski. Bez kontaktu ze strony firmy lub serwisu. Mój syn chyba już nie zobaczy swojej deski. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Najgorsze, że firma Skymaster nadal sprzedaje na Allegro i ma 95% opinii pozytywnych. nie wiem jak powiadomić Allegro ze to (usunięte przez administratora)
Może ktoś próbował pojechać do serwisu w Szczecinie osobiście i odzyskać swoją własność?
Witam, ja również jestem oszukiwani przez serwis ja i firmę Skymaster. Prowadzę rozmowę na messenger z jakimś pracownikiem który zapewnia mnie że kontaktował się z serwisem. Dodam że deska leży w serwisie od początku czerwca a dziecko nawet na niej nie jeździło bo była od początku niesprawna. Totalna porażka, złodziejska firma krzak.
Reklamacja w toku, w tej chwili jest zle. Jest balagan. Nie mam czasu na przepychanki z serwisem, jutro kontaktuje sie z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta i zobaczymy czy uda mu sie cos poradzic. Zdecydowanie bede odradzal produkty tej firmy w moim wypadku niecale 2 tygodnie po zakupie hulajnogi skymaster sky pro, zaliczac przestal dzialac czynniac tej maly pojazd elekryczny bezuzytecznym.
Witam, czy uzyskał Pan jakąś poradę od rzecznika praw konsumenta. Ja też prubuje odzyskać deskę z serwisu niestety bezskutecznie. Mój syn nawet na nie nie jeździł bo od początku była niesprawna. Może ktoś próbował pojechać do serwisu w Szczecinie osobiście?
Proszę państwa. Ja tak samo jak wy jestem "Ruchany" przez ten tzw."Serwis" a dodatkowo przez Media Markt. Tak naprawdę w pojedynkę nic nie można im zrobić. Ja zostałem okradziony na 1000zł w jeden dzień bo tyle mój syn miał hulajnogę z MediaMarkt. Ale widzę że jest nas sporo. Nie możemy pozwolić na to by niby firma robiła co chciała. Tak naprawdę to nienaruszenie zbiorowych interesów konsumentów. bielinski30@gmail.com
U mnie podobna sytuacja. Deskorolka przyjęta do serwisu na naprawę gwarancyjna 8.06.2020, do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi. telefon nie odpowiada, na maile nie odpisują. Mam problem co dalej z tym fantem czynić.
Od maja syn nie ma hulajnogi ,serwis nie odpowiada,zamieszcza nieprawdziwe dane dotyczące gwarancji,postępu naprawy i uszkodzeń .Naprawa w ramach gwarancji okazała sie naprawą płatna. Nie ma możliwości odzyskania sprzętu,rozmowy z serwisem ,pozyskania jakichkolwiek informacji, na maile i inne formy kontaktu nie odpowiadaja. Dziecko nie ma hulajnogi ,która pół roku po zakupie się zepsuła. Prosze o pomoc jak mogę odzyskać swoj sprzęt ,jak nawiązac kontakt ,czy po prostu udac sie na policje ?
Idź na policję, serwis to jedna wielka porażka. Moja deskorolka też leży w serwisie a mieliśmy umowę że jak dotrze do serwisu zostaną zwrócone pieniądze.
Ta firma to jakiś żart hulajnoga się popsuła po miesiącu została wysłana do serwisu leży już tam miesiąc i żadnego odzewu tylko piszą ze to już będzie odpłatne a nie gwarancja pisze im meile i nikt nie odpisuje ile mam zapłacić kiedy naprawia i oddadzą banda (usunięte przez administratora) i gnojów
Potwierdzam wszystkie poniższe opinie. Serwis tej firmy to jedna wielka kpina, brak jakiegokolwiek kontaktu, rozmowy , nikt nie odpowiada na Twoje pytania. Deskorolka raptownie przestaje ładować , odesłana do serwisu okazuje się cała mechanicznie zniszczona, z obudową włącznie ????????????do tego z fantastycznego formularzu dowiaduje się, że nie dołączyliśmy karty gwarancyjnej, choć oczywiście została dołączona ???????? dalej brak kontaktu i otrzymujemy wiadomość, że koszt naprawy wynosi prawie jak nowa deska. Każdy kto kupi , jakikolwiek produkt ten firmy niech się głęboko zastanowi ????????????
Wydaje mi się że to bezpieczniejsza opcja gdyż sklep pośredniczy, klient ściga sklep a sklep jako firma ściga serwis. Teraz żałuję że również nie wybrałem tej opcji w reklamacji.
Na początku lipca oddałam deskę elektryczną do naprawy gwarancyjnej, po tym jak była użytkowana przez moje dziecko zaledwie 6 dni po zakupie. Serwis odesłał rzekomo naprawiony sprzęt, tymczasem nic kompletnie się nie zmieniło , dalej jest dokładnie to samo co było, nie wiem czy ktoś w ogóle do niej zaglądał... Jesteśmy w punkcie wyjścia z zepsutą deskorolką i ogromnym rozczarowaniem i łzami dziecka ! Dodam, że na wiadomości serwis nie odpisuje... Nie wiemy co teraz robić, czy ponownie wysyłać do naprawy.... To jest jakaś żenada rzeczywiście...
U mnie identyczna sytuacja, gdy wysłałem 2 raz to już ponad miesiąc leży w serwisie.
dlatego ciągle zastanawiam się, czy wysyłać drugi raz..miała być deska na wakacje, szczęście dziecka nie trwało długo.. dziękuję za odzew.
Mam to samo 45 dni temu oddałam deskę elektryczną i zero odzewu to jest jakaś żenada
Aktualnie czekam, aż serwis firmy Skymaster zwróci mi hulajnogę elektryczną którą wysłałem do serwisu.Stwierdzenie było oczywiste,że minęła gwarancja na akumulator...od tego czasu cisza.Sprzęt nie wrócił do mnie a Pan który odebrał telefon stwierdził, że raczej już nie mam na co liczyć i dodał,że mogę sobie zgłaszać tą sprawę gdzie chce.Absurd nad absurdami...jest to własność mojego dziecka i zrobię wszystko,aby ta firma oddała to co do niej nie należy.
Omijać szerokim łukiem, deskorolka użyta 30min zaczęła sama skakać, została wysłana na serwis. Dziś wróciła i zdemolowała mieszkanie po włączeniu sama zaczęła jeździć i skakać. Chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Mam nagrania jak demoluje mieszkanie. Całe szczęście że dzieci nie było w pobliżu bo mogła by krzywdę zrobić. Nie rozumiem jak można wysłać tak niesprawny sprzęt. W dodatku w desce połamany błotnik i cała pozdzierana. Nie odpuszczę tak łatwo i będę próbował walczyć z tą firmą. Wystrzegajcie się tej firmy gdyż sprzęt zagraża kalectwem.
Moja hulajnoga wróciła po 7 miesiącach w opłakanym stanie . Taśmy poździerane ,kable na wierzchu-mam wrażenie że ktoś ją uzytkował . Poza tym po naprawie odpada przednie koło. Syn w trakcie jazdy wywrócił się bo koło pojechało przed nim. Nie oddałam po raz trzeci hulajnogi bo bałam sie większych uszkodzeń. Najprawdopodobniej nie włożono tulejki przy kole i śruba się odkręca. Wczoraj zawiozłam hulajnogę do pobliskiego mechanika samochodowego.Jazda na takiej hulajnodze z odkręcającym kołem zagraża życiu . Perypetie od samego początku.
Krótko i na temat. Serwis wizytówką firmy. Tak to jest jak się działa w stylu aby sprzedać wziąć kasę a co będzie potem ? a jakość to będzie. Czas zainwestować w profesjonalny Serwis ale nie z fachowcami z byłego ZURT.
Moja hulajnoga wróciła w maju z naprawy. Dodam że została reklamowana 8 października a zwrócona w maju. Kable wyciągnięte na zewnątrz (nie zmieściły się już po założeniu dodatkowego zacisku) Mam wrażenie że ktoś używał moją hulajnogę ponieważ ochraniacz na dole odklejony ze względu na piach który tam się znalazł. Koło przednie co chwilę się odkręca ,aż boje się kolejny raz reklamować. Kontakt z serwisem to jakaś porażka . Zadzwoniłam ostatecznie na dział sprzedaży i tam pani pomogła
Kontakt z serwisem tragedia.!!! Dzwonie od 2 tygodni, piszę meila i żadnej odpowiedzi. Chodzi o zablokowaną klawiaturę w TV włączony tryb hotelarski, może ktoś tutaj miał podobny problem i mógłby mi pomóc? (Blokadę musiał włączyć synek, kiedy przez moją nie uwagę dorwał pilota). Uprzedzam że nie mogę wcisnąć na pilocie ani pod TV nic niż przycisk standby.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!