Witam. Mam podobny problem. Czy komus udalo sie to jakos zalatwic?
NIE POLECAM. Żałuję że dalam namówić sie synowi na ich produkt. Nie dosc ze na gwarancji wymienili baterie w hulajnodze, wrocila nadal zepsuta to znów trzeba wymienic i juz 300zl zaplacic po 6 miesiacach stania w kącie. Dołączam sie Alicjao28@interia.pl Do Rzecznika tez pisze i czekam.
Widzę głównie same opinie od osób korzystających z firmy SKYMASTER a ja chciałabym się dowiedzieć czegoś o pracy dla nich. Czy ktoś z aktualnych pracowników tu zagląda i by się wypowiedział? Poszukują teraz kogoś nowego do pracy? Jeśli tak to na jakie stanowisko?
Firma "kogucik" od maja 2020 czekam aż ktoś się zgłosi o zabranie tv na gwarancję do dnia dzisiejszego nikt się nie zgłosił a z formularza zgłoszeniowego wynika że sprawę olali .NIE POLECAM STRATA PIENIĘDZY
Dałam deskorolke do naprawy, zapłaciłam i odeslali mi nienaprawiona towar. Żenada
Niepoważna firma , boją się kontaktu z klientem po kupnie czegokolwiek od nich brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu , typowa firma kogucik - naciągnąć i uciec. W trosce o swoje pieniądze i nerwy omijajcie ich z daleka!!
Przestrzegam przed tą firmą. Hulajnoga pojeździła 20 dni oddana 20.09 wróciła po naprawie płatnej oczywiście mio gwarancji. Nadal zepsuta. Z firmą nie ma kontaku rozlanczaja telefon. Porażka
A ja nie polecam produktow ani uslug reklamacyjnych firmy skymaster.prdukt nowy a nie dziala,w dodatku droga zlozenia reklamacji to jakas porażka.lepiej kupic juz z Chin,bo odsylaja nowy produkt i w miare szybko. Tu serwis reklamacyjny ma nawet problem odpisac maila z odpowiedzia na moje pytanie.produkt zostal zabrany przez kuriera do reklamacji ponad tydzien temu i wedlug informacji jakie moge uzyskac poprzez link podany mi do sledzenia statusu reklamacji,przesylka nie dotarla nawet do serwisu. BARDZO NIE PROFESJONALNE. W ŻADNYM WYPADKU NIE MOGE POLECIĆ uslug TEJ FIRMY
Ja na początku grudnia oddałam telewizor na gwarancje kurier przyjechał zabrał i do tej pory cisza nigdzie nie odbierają telefonów na adres e-mail pisałam też zero odpowiedzi. Nie polecam tej firmy
Jeszcze sobie Pani poczeka , ten serwis to jedna wielka porażka. Osobiście radzę odebrać sprzęt i naprawić prywatnie bo i tak się zepsuje kolejny raz . I na przyszłość nie kupować nic, absolutnie nic tej firmy gorszego badziewia chyba nikt nie produkuje.
U mnie podobnie od 30.10.2019r nie ma odpowiedzi co się dzieje z hulajnoga, którą zareklamowałam. Masakra.
Ja również kupiłam hulajnoge elektryczną, i ten niby serwis mi odesłał nie naprawiona nie kupujcie nic z tej firmy bo to jest firma krzak, mało tego nie można z nikim porozmawiać przez telefon tylko z sekretarka automatyczną. Tragedia
Dn. 02 XI 2020 r. Reklamowałem zepsuty dekoder na gwarancji. Przez sklep nie można było reklamować. ok.przyjechał kurier zabrał przesyłkę i tyle w temacie. Mimo wielokrotnych email cisza ze strony serwisu. Mimo daty ukończenia naprawy widniejącej na zgłoszeniu reklamacyjnym 09 XI 2020 r.nic się nie dzieje, serwis nie odpowiada. Serwis niewiarygodny, nierzetelny nie polecam.
Powielam negatywną opinię, gwarancja to wielka ściema. Hulajnoga wróciła, na szczęście bez jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego oględziny sprzętu. Chętnie przyłącze się do pozwu zbiorowego (becia.bm@wp.pl). Reasumując prawie 2 tysiące wyrzucone w błoto.
Witam zakupiłam tv firmy skymaster . Oddałam do reklamacji po miesiącu otrzymałam tv z dokumentami... lecz nie swój ..skontaktowałam się z właścicielem tv(dane z faktury)dowiedziałam się że telewizor który wisi i mnie na ścianek poddany został utylizacji ,a facet dostał kasę ...po interwencji właściciela "Rodo" łaskawie odezwał się jakiś pan podający się za prezesa ...i raptem mój tv się znalazł ..został szybko mi odesłany ...i tu kolejna niespodzianka ...dostałam roztrzaskany tv..matryca jakby ktoś młotkiem w nią walnął ... Firma nie reaguje ,serwis nie odbiera telefonów ,nie odpisuje na wiadomości ...ogólna porażka ...a pan prezes mówi że to solidna firma ...co lepsze nigdzie nie czytał negatywnych opinie na temat tej firmy ???? Chętnie dolacze się do pozwu zbiorowego gdyż sprawę o tak zgłaszam do odpowiednich instytucji
Wysłałem do serwisu hulajnogę, kazali mi zapłacić 300 złotych za naprawę na moją szkodę wysłałem hulajnogę w Lipcu a z powrotem otrzymałem w Listopadzie pojeździłem tydzień i stanęła w miejscu tak jak poprzednio.
Po zakupie hulajnogi, przyszedł czas na rozpakowanie. Swierzo po otwarciu, hulajnoga zrobiła zwarcie, powodując spore zadymienie w domu. Po oddaniu na serwis dowiedziałem się, że spowodowane zwarcie jest z mojej winy. Skasowali 105zl razem z przesyłką. Po odebraniu, zauważyłem że z hulajnoga nie zostało nic zrobione. Dodatkowo wrocila z spalonym sterownikiem. Chętnie dołączę się do pozwu zbiorczego. dwazerojedendwa@gmail.com
Hulajnoga dostarczona do nich 2 września. Po 3 tygodniach napisali, że hamulec odpadł z naszej winy i zażądali 80zł. Wpłaciliśmy, no bo co. Dzisiaj mamy 17 listopada. Nie dostaliśmy informacji o zmianie statusu, nie ma do kogo zadzwonić. Zero bazy. Z chęcią dołączę do pozwu zbiorowego kamila.korabowicz@gmail.com
Na początku września wyłałem do serwisu hulajnogę elektryczną z zepsutym hamulcem nożnym. Po miesiącu sie odezwali że ro z mojej winy i muszę zapłacić za naprawe 50 zł plus przesyłka 30 zł. Wysłałem kase i do tej pory cisza. Nie odpowiadają na żadne maile. Chętnie też dołącze do pozwu zbiorowego piotrwarych@o2.pl
Mam ten sam problem dałam deskorolkę na początku września i do tej pory cisza ani kasy ani sprzętu
Myślałem że desa będzie fajnym prezentem dla dziecka i co guwno deska była 2 razy w serwisie a w dodatku wruciła połamana
Serwis Skymaster w Kozerkach pod Grodziskiem Mazowieckim, to totalna porażka. Zepsuty telewizor na gwarancji dostarczony przez kuriera DPD do serwisu w dniu 02 września 2020r, nie został naprawiony do dnia 31 października 2020r, to jest przez okres dwóch miesięcy. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na wysyłane maile. Nie odbierają telefonów. Zero jakiejkolwiek informacji, czy odpowiedzi o postępach naprawy. Totalny brak szacunku dla klienta. Telewizor zakupiony w renomowanym sklepie i błędem było wysłanie telewizora do serwisu, zamiast zwrotu do sklepu. Przestrzegam przed wysyłaniem zepsutych telewizorów z pominięciem sklepu, bo Skaymaster nie udziela jakichkolwiek informacji na temat postępu naprawy. Przed zakupem sprawdzajcie, kto w razie uszkodzeń telewizora będzie go naprawiał i jeżeli to będzie SKAYMASTER, to proszę omijać tę firmę naprawdę szerokim łukiem.
witaj po półtorej miesiąca właśnie otrzymałam telewizor!!!...tylko szkoda, ze nie mój i nie z moimi dokumentami...masakra co sie tam dzieje .. zastanawiam się jak to teraz ugryzc,masakra jaki tam (usunięte przez administratora) maja
Witam, oddałam deskorolke elektryczną. 1 czerwca tego roku kurier zabrał deskorolke. Od tamtego czasu w sierpniu przeszedł mail że cena tego bedzie wynosić ponad 300zł bo niby z winy naszej jest szkoda. Dziś mamy 14.11.2020 a z deskorolką zero odzewu.. Podaje swojego maila madziunia0730@gmail.com
Huajnoga na drugi dzień po zakupie odpadł hamulec nożny oraz padł wyświetlacz. Odesłałem do serwisu wycenili to na 350 zł bo niby wada z winy klienta. Nie ma z kim rozmawiać brak kontaktu. Chętnie dołącze do pozwu zbiorowego damian.szpila@poczta.fm
Nie rozumie jaki związek z opinią o pracy w firmie mają te narzekania?
Przecież wpisy można robić jako " klient". Także narzekania są tu na miejscu. Widzę że inteligencją nie grzeszysz także pewnie mamy tu do czynienia z pracownikiem Skymaster?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!