Krótko, NIE POLECAM W lutym 2020 roku kupiłem telewizor a już w maju pilot przestał działać. Może to pierdoła, ale drażni. Od jakiegoś czasu próbuje się dodzwonić do firmy, po krótkim czasie z zrzucają połączenie. Takie traktowanie klienta bardzo drażni. Przecież to dzięki klientom ta firma działa. I mam nadzieję że już niedługo. Jeżeli ktoś chce coś kupić w tej firmie, to lepiej niech wyda trochę więcej i kupi w porządnej firmie.
W październiku bodajże wysłałem kurierem do serwisu do Szczecina tv 65 cal na gwarancji do dzisiaj nie otrzymałem żadnej wiadomości co się dzieje z moim tv to kpina żenada jeśli ktoś robi pozew zbiorowy dołączam się do tego że by pomóc w i może zamknąć tą firmę i tych (usunięte przez administratora) którzy się odrabiania na krzywdzie ludzkiej(usunięte przez administratora)
Również nie rozumiem tych złych opini ja oddałem deskę do serwisu.Została naprawiona zanim został nadany numer sprzętu.Dziekuję
Witam serdecznie chciałaby się podzielić moim zdaniem : przed oddaniem hulajnogi na serwis byłam pełna obawy po przeczytaniu komentarzy , lecz mile się rozczarowałam super obsługa i bardzo kompetentna :) hulajnoga została naprawiona natychmiast . Bardzo często oddajemy sprzęt do sklepów a tam sprzęty są długo przetrzymywane i potem wystawiane są błędne opinie o serwisie . Ja pojechałam do serwisu osobiście i sprawa była załatwiona ekspresowo .
Nie rozumiem tych złych opini ja oddałam hulajnogę i naprawiono ją w 30-40 min ja polecam tą firmę na przyszłość
Właśnie dostałam tel z media expert że za ładowarkę do haler board mam zapłacić 300zl,a za całość dałam 599zl to ile ten board,?? 100zl mogłabym dac .
Jakość produktów nie jest najgorsza. Niestety serwis gwarancyjny-tragedia. Nie naprawią, a nawet potrafią bardziej popsuć. Kupując produkty Skymaster trzeba wiedzieć, że gwarancja nie istnieje. Ja się przekonałem, a niestety wcześniej nie szukałem informacji o ich serwisie gwarancyjnym. Na forach jest dużo na ich temat. NIE POLECAM.
Odradzam ten serwis gwarancyjny totalna porażka z nimi telewizor odany na gwracje po tyg wraca z rozwlonym kartonem jak by psy go poszrpaly nie oddali pilota a mlo tego z uszkodzona matryca trzymają telewizor usiebie nawet odesłać go nie chcą znikim nie można się skontaktować tam wogule poprostu porażka totalna na infolinię się dzwoni to niby człowiek pierwszy w kolejce a nikt nie odbiera bo zaraz rozlacza no co za ludzie tam pracują odradzam i nie polecam tej firmy wogule .
@On a czemu tak stanowczo odradzasz zatrudnianie się tu? Co ci nie pasuje?
Hulajnoga w serwisie od września 2019 roku, na początku kontakt był, uznali reklamację, napisali że naprawią i dalej cisza. W sklepie miła Pani sprawdziła status naprawy i okazało się że naprawiona czeka na wysyłkę i tak już ponad miesiąc i cisza. Gdzie z tym się udać, napisać ? SERWIS TRAGEDIA !!!
Kupiłam hulajnogę elektryczną 24 lipca . Po kilku dniach się zepsuła. Odesłana do naprawy już pod koniec sierpnia wróciła naprawiona. Kolejna awaria zgłoszona 2 października . Kurier odebrał i do sina dzisiejszego zero odzewu. Na e-maile nie odpisują ,telefon nieaktywny. Hulajnoga więcej czasu znajduje się w serwisie niż w moim użytkowaniu. Ponadto zablokowano mi dostęp do panelu gdzie można było zobaczyć na jakim etapie jest realizacja naprawy
Jeszcze sobie Pani poczeka , ten serwis to jedna wielka porażka. Osobiście radzę odebrać sprzęt i naprawić prywatnie. I na przyszłość nie kupować nic, absolutnie nic tej firmy gorszego badziewia chyba nit nie produkuje.
Niech nikomu nie przyjdzie do głowy zatrudniać się w tej firmie ! !!!
Zakupiłam deskę elektryczną przyszła już uszkodzona fabrycznie zgłosiłam do serwisu po czym firma przysłała kuriera wogóle nie zorientowanego nie wiedział gdzie ma wysłac i kto za nią ma zapłacić poniewąz nie dostał nawet inf od serwisu tylko ze ma jechać ale pomijając ten fakt deska za tyle pieniędzy kupiona aż wstyd ponieważ czekamy już 2 tydzień pomimo tel wykonanych z 20 do serwisu deska nadal nie jest naprawiona a dzwoniąc dostaje informację że nadal czeka w magazynie . Nigdy więcej nie kupie nic z tej firmy !
(usunięte przez administratora)
Jak można sprzedawać takie dziadostwo co pęka rura a dzieci maja tym jeździć.Ciekawe czy chociaż wymienili albo odpisali jak zawsze piszą ze z winy użytkownika.(usunięte przez administratora)
Pracownik działu obsługi klienta (infolinia) z mile widzianą znajomością języka angielskiego Jest to przyjmowanie zlecen sprzętu do naprawy, użeranie się z ludźmi, dzwonienie i informowanie kiedy sprzęt bedzie naprawiony bądź dlaczego nie będzie, bo to czy tamto nie podlega gwarancji. w skrócie praca w dziale serwisu. Wynagrodzenie 2000zł netto przez pierwsze 3 mc umowa zlecenie, po trzech miesiacach 2300zł netto i chyba umowa o prace, zero benefitów. Stanowisko pracy dla oosby młodej, bez doświdczenia, na chwile. Szczerze nie polecam!! Przypominam, ze portal gowork słuzy do dzielenia się informacjami o stanowiskach pracy, wynagrodzeniach, opiniach jak sie w danej firmie pracuje a nie opiniach usług tych firm. Jest to portal dla potencjalnych pracowników, obecnyc bądź byłych, a nie klientów. Dziękuję.
why you lie? anyway Skymaster is a crap company. never answer email or phone..
Przestrzegam wszystkich chętnych podjąć pracę w tej firmie. Póki nie podpiszecie umowy nie rezygnujcie z obecnej pracy lub z okresu wypowiedzenia! Przeszedłem rozmowę kwalifikacyjną (sic!) z kierownikiem serwisu. Skrzywił się na proponowaną przeze mnie kwotę ale kilka godzin później zadzwonił z informacją że zgoda i tylko kwestia kiedy mogę zacząć. Bylem w trakcie wypowiedzenia (mówiłem o tym) ale mój pracodawca zgodził się na jego skrócenie wiec od grudnia mogłem zacząć. "Ok, nie ma sprawy, w zasadzie to nie mamy wyjścia, musimy Pana zatrudnić bo nie ma chętnych...". To było w połowie listopada. Czekam zatem na telefon, badania itp. Miesiąc się kończy, cisza. Dzwonię i co? Nie mam jeszcze zgody, dam znać ale jakbyśmy nie dzwonili to zrezygnowaliśmy z Pana oferty!!!!! Nie dzwonili. Jestem przez niekompetencję pana kierownika 3,5 tyś w plecy bo skróciłem wypowiedzenie będąc dwukrotnie zapewniony że mam pracę!!! Dno i dwa metry mułu, nie życzę nikomu takiego pracodawcy, typowy polski "biznes", byle koszty były jak najniższe. Socjalu brak, odzieży roboczej brak. Mieliście okazję postawić serwis "na nogi".
Zawsze uważam, że praca powinna nas interesować a każdy miałby przyjemność w jej wykonywaniu. Dla mnie spoko firma!
NAJLEPSZA FIRMA
My jesteśmy bardzo niezadowoleni z firmy telewizor kupiliśmy po miesiącu rozwalił się niby naprawili pozniej znow padl I znow teraz uszkodzony przyslali I nie chca zwrocic kasy lub nowego telewizora firma przekret
Rozumiem, że sprzęt oferowany przez SKYMASTER nie spełnił Twoich oczekiwań, ale jednak nie powinieneś oceniać firmy aż tak pochopnie. Czy Konsultant wyjaśnił dokładnie powód, dla którego nie chcą wymienić sprzętu bądź oddać pieniędzy? SKYMASTER właśnie poszukuje do swojego zespołu Specjalisty ds. produktów: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-produktow-szczecin%2Coferta%2C6897883 Pracodawca zapewnia współpracę na podstawie umowy o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia. Jestem ciekawa, czy ktoś z Was szukał pracy w takim charakterze. Czekam na Wasze opinie!
Moja znajoma pracuje w tej firmie i nie narzeka. Zarabia rozsądne pieniądze i fajnych ma współpracowników. Szefowie owszem wymagający (ale to prywatna firma więc nic dziwnego) ale nagradzaja za rzetelną pracę. Polecam.
Bardzo ciekawe-dlaczego "znajoma" nie wpisała komentarza osobiście? Tylko musiała opowiedzieć ze szczegółami "znajomej" która znalazła to forum i opisała jak fajna jest ta firma. Trochę to naciągane :)
Wspominasz o nagradzaniu za rzetelną pracę. Mogłabyś rozwinąć ten temat i napisać w jakiej wysokości obowiązują premie i czy pracodawca oferuje też inne dodatki, takie jak szkolenia lub pakiet socjalny? Nie znalazłem żadnych aktualnych ofert pracy ze Skymaster. Dajcie znać kiedy firma rozpocznie rekrutację.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!