Opinie o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Mańka Nowy wpis
Inne

Specjalista ds. sprzedaży ma w ogóle podstawę wynagrodzenia? Bo ja chyba nie do końca rozumiem, co znaczy to, że jest zadaniowy Tryb pracy, jak piszą w ofercie, mi się to kojarzy z wynagrodzeniem prowizyjnym, ale nie wiem czy dobrze myślę.

Kamil Nowy wpis
Inne

Odradzam zakupu hulajnogi skymaster żenada z tym serwisem hulajnoga była używana przeze mnie rok czasu lekkie opady deszczu latem nic i się nie działo do teraz chciałem sprawdzić czy działa bo na zimę jest złożona i leży w pomieszczeniu suchym i nagle ups nie mogę jej uruchomić ładować ładuje ale nic po za tym serwis stwierdził zalanie wyświetlacza i wymiana na mój koszt za 580 zł jednym słowem buraki będę wam wysyłał tyle razy ile będzie trzeba macie to naprawić bo hulajnoga jest po to żeby nią jeździć po ulicy a nie w mieszkaniu jednym słowem jest to szmelc pod każdym względem za 1400 zł

anonim Nowy wpis
Inne

hej, z tego co widzę to ostatnio forum zalane jest klientami :p a co z pracownikami? ktoś mógłby się wypowiedzieć czy istnieje szansa na zatrudnienie do nich jako specjalista od elektroniki? fajnie gdyby ktoś z pracowników tutaj się wypowiedział i napisał jak u nich z atmosfera i warunkami pracy, które spółka oferuję. Trochę się martwię tymi opiniami klientami, które nie są pochlebne i zastanawiam się czy to ma też przełożenie na pracę u nich skoro klienci się skarżą...

SMOK
Inne

NIERZETELNA FIRMA NIE UZNAJĄCA REKLAMACJI NA SWOJE PRODUKTY ,ZAKUPIONY ZESTAW MONITORUJĄCY Z CZTEREMA KAMERAMI W KTÓRYCH ŁAMIĄ SIĘ WSZYSTKIE PRZEGUBY NIE UZNAJE ZA WADĘ FABRYCZNĄ, NIE POLECAM I JAK NAJDALEJ OD TAKICH FIRM POLSKICH SPRZEDANYM NIEMCOM,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marzena
Inne
@SMOK

Próbowałeś ponownie złożyć reklamację? Czy tylko raz próbowałeś?

Smok Nowy wpis
Inne
@Marzena

Kilkukrotne proby zostaly odrzucone.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kfadrat
Inne

Hulajnoga powędrowała do serwisu - przerwany przewód, odesłali inkasując ok 600zł (przewód i wymiana modułu) Wróciła naładowana, tyle, że gniazdo ładowania się ruszało i nie ładowała - diagnoza serwisu uwalony akumulator, tym razem niby wymienili akumulator ok 450 zł a hulajnoga nadal się nie ładuje. Banda oszustów i naciągaczy.

Emi
Inne

Witam ja również mam problem nie uznano nam reklamacji na pęknięciu na spawie czy ktoś coś więcej z nimi wywalczył.Prosze dajcie znać

Marza
Inne
@Emi

Ja wygrałam, dałam wszystko do rzecznika praw konsumenta.

Ewa
Inne
@Marza

To fajnie, że coś zdziałali! A długo trwało to wszystko?

Maciej
Inne

Płakać się chce gdy dziecko pyta się od trzech miesięcy o zepsutą hulajnogę z przyjęcia, która siedzi w serwisie i oczekuje. I oczekuje . i oczekuje. i każą płacić. i nie odberają tel. i wysyłają mijla z przekierowaniem do serwisu i tak w kółko Macieju. Jadę kupić inną ale sprawy nie zostawię.

Jakub
Inne
@Maciej

No właśnie jest sporo opinii pisanych w negatywnym tonie jeśli chodzi o długość naprawy w serwisie. A próbowałeś podjechać i bezpośrednio pogadać z pracownikami? Może to odniosłoby skutek?

mruk
Inne
@Jakub

Wątpię. Zresztą nikt nie będzie jechał 100 km

Grzegorz
Inne
@mruk

No to racja, myślałem że to mniejszy dystans. Ciekawe jak to się rozwiąże. Może jakiś urząd ochrony konsumenckiej by tu mógł zadziałać?

Elza
Inne
@Maciej

Witam. Moje dziecko też jest poszkodowane przez serwis. Prawie dwa lata temu zakupiliśmy z mężem elektryczna hulajnogę firmy Skymaster. Wszystko było w porządku dopóki nie zaczęła podlegać ciągłym naprawą. Za każdym razem kiedy była wymieniana uszkodzona jedna część np. hamulec który miał zapewnić bezpieczną jazdę, to w ramach naprawy został np uszkodzony prędkościomierz .Kiedy prędkościomierz został naprawiony okazało się że okablowanie od niego jest na zewnątrz źle podłączone ponieważ kable były zgniecione a nie przełożone przez otwór obok do tego przeznaczony. Co podejrzewam było przyczyną zwarcia prędkościomierza i ponownym zgłoszeniem reklamacji. Dodatkowym minusem jest to ,że nie ma też żadnego kontaktu telefonicznego, aby moc z kimś porozmawiać z serwisu . Bo ten który widnieje na stronie jest nieaktualny. Pierwszy raz się spotykam z taką ignorancja wobec klienta. A najbliższy serwis jest w Warszawie. Poprostu genialnie. Gdy w końcu moja cierpliwość się skończyła to do kolejnej naprawy postanowiłam dorzucić przez siebie napisana kartkę. Panowie z serwisu oczywiście zemścili się za to na moim dziecku , gdyż w zamian wysłali mi fabrycznie uszkodzony od wewnątrz prędkościomierz. A wiem że sprzęt nie mógł być uszkodzony podczas dostawy przez kuriera ponieważ pudełko było w nienaruszonym stanie. Zatem to oczywiste że nie było potrzeby spisywania protokołu z kurierem. Z kolei pracownicy serwisu są tak sprytni, że w chwili obecnej żądają od mojej osoby wyżej wspomnianego protokołu, którego ja nie otrzymam. Wiedzieli doskonale, że cała wina spadnie na mnie żeby to wyglądało tak ,że to ja uszkodziłam prędkościomierz. Dodam że tego samego dnia jak odebrałam hulajnogę zgłosiłam jej reklamacje. W chwili obecnej otrzymałam informacje od serwisu że naprawa będzie odpłatna mimo iż to ja otrzymałam uszkodzony sprzęt, a który do końca maja jeszcze podlega gwarancji. A który otrzymam z serwisu dopiero po łącznym okresie 5 tygodni , a to tylko dlatego że tydzień później kończy się gwarancja i nie zdążę ponownie złożyć kolejnej już reklamacji gdyby jakąś część ponownie była uszkodzona. Czuję się oszukana.Co ciekawe niektóre sklepy sprzedające sprzęt firmy Skymaster doskonale wiedzą jak często sprzęty podlegają naprawą i to że jest problem z serwisem, ale nie informują o tym klienta przy zakupie i co gorsza nadal go sprzedają. Nie pozostawię tego tak ponieważ zarówno ja jak głównie moje dziecko zostało oszukane.Mam nadzieję że moja opinia będzie przestrogą dla innych ludzi , aby nie musieli doświadczyć tego samego .

marza
Inne
@Elza

Ja odzyskałam zwrot pieniędzy napisałam do rzecznika praw konsumenta. Polacam

Tomek
Inne

Banda (usunięte przez administratora) pęknięcie na spawie uważają za uszkodzenie mechaniczne a nie wadę konstrukcyjną, odesłali hulajnoge niekompletną. Chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego i przestrzegam wszystkich przed tymi (usunięte przez administratora).

kaśka
Inne
@Tomek

mi też hulajnoga pękła a spawach w dwóch miejscach .Ich zdaniem to z mojej winy,i zażyczyli sobie 700 zł. A sprzęt jest w serwisie od 12 .lipca

Małgorzata
Inne
@Tomek

Mi też tak powiedzieli że to pęknięcie na spawie to uszkodzenie mechaniczne tragedia co oni z ludźmi robią kazali mi 450zl.zaplacic i 30za kuriera. Banda złodzieji

Małgorzata
Inne
@Tomek

Mam ten sam problem, ale nie zaplacilam za naprawę dostalam zepsuta hulajnoge i dodatkowo uszkodzona podajlam sprawę do rzecznika i zobaczymy co Dalej banda (usunięte przez administratora) i zlodzieji. Chętnie dolacze do pozwu zbiorowego

Łukasz
Inne
@Tomek

Ten sam przypadek pękło na spawie odpadło koło przednie odesłałem już ponad 3 miesiące nie idzie się dodzwonić. Na maile nie odpowiadają co robić

Karol
Inne
@Tomek

Mam to samo. Hulajnoga Skymaster. Dwie sztuki. Pęknięty spaw. Gwarancji nie uznają. Dzieciak potłuczony. No komedia

Małgorzata
Inne
@Karol

Walczyć z (usunięte przez administratora)ja wczoraj odebrałam po 5moesiacach 3razy reklamowalam i w końcu się udało oddawali zepsutą z dodatkowymi szkodzeniami, aż wreszcie w 100procentach naprawili. Nic z tej firmy nie kupię już nigdy.

Ania
Inne
@Tomek

Witam. Mam teraz identyczna sytuacje. A sklep w ramach reklamacji broni producenta. Niestety sami klada sobie klody pod nogi. Polecam rzecznika.

Natalia
Inne
@Karol

U nas chyba podobne uszkodzenie, pęknięty spaw, na szczęście stało się to gdy syn hulajnoge prowadził. Próbowałam zgłosić reklamację, dodzwonić się nie idzie, na maile nikt nie odpisuje... po dwumiesięcznych próbach hulajnoga naprawiona we własnym zakresie. Strach się bać, co to będzie przy poważniejszej awarii, kasa wyrzucona w błoto.. szkoda ze tak późno trafiłam na tą stronę, niestety Polak mądry po szkodzie...

marza
Inne
@Tomek

Mam to samo, dobrze ze sie dziecko nie zabiło na hulajnodze bo koło przednie sobie odjechało.... nasza wina czynniki zewnetrzne. Zart z ludzi. (usunięte przez administratora)

marza
Pracownik
@Łukasz

u nas tez kolo odpadlo przednie chca 400 zł na naprawe

Sowlix
Inne
@Tomek

Ja walczyłem z nimi krótko ale co te (usunięte przez administratora) zabrały mi zdrowia to jest nie do opowiedzenia ale wygrałem tutaj mi pomogła kobieta z biura rzecznika praw obywatelskich i ona zajęła się tą sprawą byli tacy mili nie ci ludzie a jeszcze większe (usunięte przez administratora) są w Mediaexpert to oni mi też mieszali ale teraz ja mam zrobione a te gnoje nie mają roboty wylecieli na zabity ryj przez nich dzieci córeczki starsze pomyślały że my specjalnie zepsuliśmy Dawidowi telewizor wojna była że hej ale już jest wszystko dobrze mam nadzieję że wam się też uda

Elza
Inne

Elza 24.04.2022 16:25 (usunięte przez administratora) Witam. Moje dziecko też jest poszkodowane przez serwis. Prawie dwa lata temu zakupiliśmy z mężem elektryczna hulajnogę firmy Skymaster. Wszystko było w porządku dopóki nie zaczęła podlegać ciągłym naprawą. Za każdym razem kiedy była wymieniana uszkodzona jedna część np. hamulec który miał zapewnić bezpieczną jazdę, to w ramach naprawy został np uszkodzony prędkościomierz .Kiedy prędkościomierz został naprawiony okazało się że okablowanie od niego jest na zewnątrz źle podłączone ponieważ kable były zgniecione a nie przełożone przez otwór obok do tego przeznaczony. Co podejrzewam było przyczyną zwarcia prędkościomierza i ponownym zgłoszeniem reklamacji. Dodatkowym minusem jest to ,że nie ma też żadnego kontaktu telefonicznego, aby moc z kimś porozmawiać z serwisu . Bo ten który widnieje na stronie jest nieaktualny. Pierwszy raz się spotykam z taką ignorancja wobec klienta. A najbliższy serwis jest w Warszawie. Poprostu genialnie. Gdy w końcu moja cierpliwość się skończyła to do kolejnej naprawy postanowiłam dorzucić przez siebie napisana kartkę. Panowie z serwisu oczywiście zemścili się za to na moim dziecku , gdyż w zamian wysłali mi fabrycznie uszkodzony od wewnątrz prędkościomierz. A wiem że sprzęt nie mógł być uszkodzony podczas dostawy przez kuriera ponieważ pudełko było w nienaruszonym stanie. Zatem to oczywiste że nie było potrzeby spisywania protokołu z kurierem. Z kolei pracownicy serwisu są tak sprytni, że w chwili obecnej żądają od mojej osoby wyżej wspomnianego protokołu, którego ja nie otrzymam. Wiedzieli doskonale, że cała wina spadnie na mnie żeby to wyglądało tak ,że to ja uszkodziłam prędkościomierz. Dodam że tego samego dnia jak odebrałam hulajnogę zgłosiłam jej reklamacje. W chwili obecnej otrzymałam informacje od serwisu że naprawa będzie odpłatna mimo iż to ja otrzymałam uszkodzony sprzęt, a który do końca maja jeszcze podlega gwarancji. A który otrzymam z serwisu dopiero po łącznym okresie 5 tygodni , a to tylko dlatego że tydzień później kończy się gwarancja i nie zdążę ponownie złożyć kolejnej już reklamacji gdyby jakąś część ponownie była uszkodzona. Czuję się oszukana.Co ciekawe niektóre sklepy sprzedające sprzęt firmy Skymaster doskonale wiedzą jak często sprzęty podlegają naprawą i to że jest problem z serwisem, ale nie informują o tym klienta przy zakupie i co gorsza nadal go sprzedają. Nie pozostawię tego tak ponieważ zarówno ja jak głównie moje dziecko zostało oszukane.Mam nadzieję że moja opinia będzie przestrogą dla innych ludzi , aby nie musieli doświadczyć tego samego .

Xxx
Inne

Omijać szerokim łukiem, firma ignoruje każde zgłoszenie reklamacyjne, czekam koło 4 m-c na jakikolwiek odzew, nie polecam

RAFAŁ
Pracownik
@Xxx

Z moich doświadczeń - PEŁNY ROK - WALKI , wspólnie z rzecznikiem praw konsumenta, żeby gwarancyjnie naprawili hulajnogę elektryczną - którą zresztą sami uszkodzili w swoim serwisie. Teraz mają kancelarie prawną , która ich reprezentuje . Masakra - OMIJAĆ DŁUGIM ŁUKIEM .

Jakub
Inne
@RAFAŁ

No ale najważniejsze, ze udało ci się i naprawili. To oddałeś uszkodzoną hulajnogę na gwarancji do serwisu a oni ją jeszcze bardziej zepsuli? Bo tak zrozumiałem.

master
Inne
@Jakub

Ja tez miałem to samo z hulajnogą

Agata
Inne

Nie chcę nic mówić, ale oni szukają teraz fakturzystki, a wśród obowiązków w tej pracy jest rozliczanie reklamacji. Może dlatego serwisowe naprawy tak się ciągną i ciągną. Na marginesie, został miesiąc na wysyłanie cv, mógłby ktoś napisać, ile taki fakturzysta zarabia w Skymasterze?

Kaśka Stańczyk
Inne

Ja też dołączę do pozwu zbiorczego . katarzynastanczyk658@gmail.com . Nie możemy im popuścić . Ja zgłosiłam się do rzecznika praw konsumenta i czekam ale ileż można czekać .

Justyna
Inne
 Pytanie
@Kaśka Stańczyk

Witam u nas taka sama sytuacja. Zakupiony telewizor po roku przestal dzialac wiec zamowilismy kuriera ktory zabrak sprzet po dwoch tygodniach dostalismy po licznych maila h dostalismy telewizor z zepsuta patryca i cisza a to juz trwa pol roku. Co za firma!!!!! A co powiedzial rzecznik praw kosmumenta?

kwojech@op.pl
Pracownik
 Problem
@Justyna

Mi też popsuł się telewizor ich marki .Trzy miesiące z nimi walczyłem .Dopiero jak zagroziłem pozwem do sądu to uzwględnili reklamacje .Mogłem wybrać nowy jakiej marki chcę w tej cenie lub za doplatą inny .A kupiłem go w MEIAEXPERT ZERO REAKCJI PRZEZ 3 MIESIĄCE NIE POLECAM .Szkoda nerwów Żadnego kontaktu z serwisem po prostu totalna olewka klijęta .

kwojech@op.pl
Pracownik
@kwojech@op.pl

Musi pani zgłosić wniosek do nich o rekojmie to podstawa .Muszą odpowiedzieć w ciągu 2 tygodni wtedy wszystkie roszczenia przechodzą na sprzedającego .W tedy można ich powiadomić że zakłada pani sprawe cywilną w sondzie o niedotrzymanie warunków gwarancji i o rekompesate z powodu niedotrzymania warunków gwarancji ,Może pani zgłosić wniosek w swojim sądzie .Sprawa jest wygrana.

Kaśka Stańczyk
Inne
 Problem
@Justyna

Wysłał pismo do nich i cisza . Dziś dzwoniłam do pani rzecznik i ma im wysłać ponaglenie . Bo nic nie odpisują. U was rok u na tydzień dziecko pojezdzilo i koniec . 700 zł wyrzucone w błoto .

Piotr
Inne
@Kaśka Stańczyk

Deskorolka kupiona na dzień dziecka, dziecko 2 dni pojeździło bo później po uruchomieniu w domu sama zaczęła jeździć obijając ściany. Wysłana do serwisu, zgodzili oddać pieniądze lecz nadal ich nie otrzymałem. Twierdzą że wysłali fakturę korygującą do sklepu, pytając w sklepie rozkładają ręce bo nic nie otrzymali itp. Napisałem że sprawę skieruje na drogę sądową odpisali ze to wina sklepu a nie ich.

Monika
Inne
@Kaśka Stańczyk

Dzien dobry tez. Bym chciała bym dolaczyc do tego pozwu

Małgorzata
Inne
@Kaśka Stańczyk

Ja jestem chętna do dołączenia do pozwu zbiorczego . Mój e-mail michalcz955@wp.pl

Lukasz
Inne
 Pytanie
@Kaśka Stańczyk

Witam ja tez mam problem z tym serwisem oddaje na gwarancję a oni mi przysyłają wycenę naprawy jeśli się nie godzę to mi odsyłają. Może mi ktoś podpowiedzieć co zrobić??moj mail lukaszdobosz123@gmail.com

Łukasz Pruszków
Inne
@Justyna

U mnie podobnie , wysłałem tv na gwarancji której nie uznali bo telewizor przyszedł do nich uszkodzony w transporcie z pękniętą matrycą ,paczka była dobrze zabezpieczona. Kuriera sami nadali ,więc powinna paczka być ubezpieczona. Niestety serwis to (usunięte przez administratora) NIE polecam!!!!

Aleksander
Inne
@Łukasz Pruszków

Masz zamiar jeszcze coś z tym zrobić, czy raczej zostawisz tak tę sprawę? Skoro masz pewność, że kurierzy nie uszkodzili na pewno matrycy, to do kogo teraz zamierzasz się zwrócić o pomoc? Dziwna sprawa.

OLA
Inne

SERWIS i naprawy gwarancyjne totala porażka.termin miesiące czekania. Szerokim łukiem od takiej firmy.

and3010
Inne

Widze ze wystawienie faktury korekty trwa 3 m-ce a skasowanie wpuisow negatywnych jest szybka , ludziec w jakim bagnie wy dalej trwacie , obudzicie sie wreszcie i zalatwiajcie sprawy zgodnie z procedurami , bo nawet TUSK wam nioe pomoze , od 22 IV wystawiac fakture korekte to jakis obłed i olewka a media markt i ich spolki to drugie (usunięte przez administratora) bez odpowiedzialnosci za to co robia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klaudia
Inne

18.04 .2021 oddalam do naprawy telewizor przsz kurirra.Sprzet został naprawiony i oddany do mnie rowniez przez kuriera.Po rozpakowaniu telewizor ma pekniety ekran i niestety od razu wyslalam go spowrotem do serwisu.13.05 .2021 .Termin oczekiqania na napraqe był na 19.06.2021 i okazalo sie ze znow termin zostal przedłuzony do 8.07.2021.Serwis nie odpisuje na emaile ,telefony nie odbierane.Szok firma totalna porazka.Jak mozna tak traktowac klienta.Maja nas za nic.Nie polecam nikomu takiego badziewia.

Hans
Inne
@Klaudia

Miałem podobbą sytuację,po odesłaniu tv z pękniętą matrycą(odesłali po pierwszej reklamacji uszkodzony)stwierdzili że to ja źle spakowałem tv i otrzymałem pismo od prawnika że mam sobie reklamować u kuriera,cała sprawa trwała pół roku i odzyskałem tylko pieniądze za tv,natomiast dodatkowe ubezpieczenie które opłaciłem gwarancję na 5 lat poszło się jeb,ać,telewizor w sumie działał mi dwa tygodnie,omijać szerokim łukiem tą firmę,życzę powodzenia

Mirek
Inne

Po wpisach też sie przeraziłem że będę kolejnym klientem nabitym w butelkę. Kupiłem w Media w listopadzie TV SKYMASTER 65 po miesiącu awaria matrycy Odesłałem TV do reklamacji ,zero odzewu ze strony serwisu na zapytania ,po miesiącu odesłano mi TV i narazie odpukać wszystko działa ,wymieniono matryce na gwarancji. Także oceniam serwis na plus ,jedynie fakt że ciężko sie porozumieć mailowo

Ania
Inne
 Pytanie
@Mirek

Witam. Mam ten sam tv i pilnie potrzebuję zakupić podstawę( nóżki) do tego tv. Orientuje się Pan może gdzie mogę coś takiego zakupić? Z firmą niestety kontakt zerowy i nie mam pojęcia gdzie tego szukać

Anonim
Inne
 Pytanie

Proszę napiszcie mi czy ktoś z was osobiście jechał i odbierał do serwisu swoj nie naprawiony sprzęt i czy nie ma problemu z odzyskaniem sprzętu. Czy orientuje się ktoś jak jest otwarty serwis? I jak to funkcjonuje wszystko pomóżcie

Maka
Pracownik
@Anonim

Witam Ja osobiście jechałam po deskorolke.Niestety żadnego kontaktu z ich str.Stwierdzili,że naprawa ma być odpłatna.Maz czesto jest w Szczecinie więc podjechał wyjaśnić.U nas stwierdzili,że jest uszkodzenie mechaniczne i składam reklamację o złamany błotnik,a ja składałam o wyłamanie metalowych ząbków w mechanizmie.Nawet nie przeczytali.Po wyglądzie stwierdzili.Gdzie miała 2 tyg i nie była w złym stanie.Byl na miejscu problem ale Pani z góry zeszla ,maznie dawal za wygrana.Upieral się przy swoim.Naptawili.Wymienili caly mechanizm skrętu w 30 min.

Maka
Inne

Witam! Syn dostal na komunie deskorolke elektryczna.Niestety po 2 tyg zepsuła się.Zglosilam reklamację,kurier przyjechal na drugi dzień.Jaki kolwiek kontakt z firmą jest niemożliwy.W śledzeniu postępów mojego zgłoszenia wyskoczyła informacja,że czekaja na potwierdzenie odpłatnej naprawy.W opisie dokładnie napisałam co się stało.Podczas schodzenia z deskorolka podskakuje ,w momencie tych podskoków blokuje się i wyłamały się metalowe ząbki od spodu z mechanizmu.To nie było spowodowane uderzeniem.Na szczęście mąż czesto jest w Szczecinie,więc tylko podjechał.Okazalo się ze oni nawet nie przeczytali opisu reklamacji,tylko na oko stwierdzili co jej dolega.Blotnik złamany,zrobili zdjęcia.Uznali sami od siebie,że składam reklamację o połamany błotnik-nie czytając mojego zgłoszenia.Dlatego miała być odpłatna naprawa.Powiedzieli,że mnóstwo ludzi chce ich oszukac,ale oni się nie dają,porażka,szkoda słów.Zeszla Pani z góry po uporczywym gadaniu męża.Wytlumaczyl o co chodzi i uznali.Naprawili w 30min.Wracajac do zdjęć, które zrobili.Zdjecia były takie jakby deskorolka była po jakims wypadku i zaraz miała się rozpaść.Jakby nie nasza.Stwierdzam,że trzeba być osobiście, choć nie jest to wporzadku.Do Szczecina mamy 300km,więc byłoby to kłopotliwe i napewno nie byłaby naprawiona.Oszukuja ludzi i nie czytają zgłoszeń na oko stwierdzają jak wygląda,robia zdjęcia najgorsze jakie tylko mogą być, byle tylko nie uznać reklamacji.Jakas porażka ta firma.Nigdy więcej żadnego sprzętu z ich firmy. Pozdrawiam i życzę powodzenia

Zofia
Inne

W wątku jest mnóstwo opinii od klientów firmy, ja jednak zastanawiam się, jak to wygląda z perspektywy pracowników. Warto szukać zatrudnienia w SKYMASTER? Napiszcie proszę, jak jest z atmosferą i zarobkami.

Piksi
Inne

Kupiłam hulajnoge w tej firmie i więcej jest w naprawie niż używana I do tego wszystkie usterki przez serwis sa uznawane za mechaniczne i nie podlegaja gwarancji trzeba więcej płacić niz hulajnoga jest warta. Nie polecam tej firmy

Zostaw merytoryczną opinię o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
1.7/5 Na podstawie 46 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gryfińska 42
    70-772 Szczecin
  • NIP: 6652993786 KRS: 0000488052
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
Przejdź do nowych opinii