Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. Szczecin? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. Szczecin, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. jest dla Ciebie! 


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze pytania nt. pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Anonim
Inne
 Pytanie

Proszę napiszcie mi czy ktoś z was osobiście jechał i odbierał do serwisu swoj nie naprawiony sprzęt i czy nie ma problemu z odzyskaniem sprzętu. Czy orientuje się ktoś jak jest otwarty serwis? I jak to funkcjonuje wszystko pomóżcie

Maka Nowy wpis
Pracownik
@Anonim

Witam Ja osobiście jechałam po deskorolke.Niestety żadnego kontaktu z ich str.Stwierdzili,że naprawa ma być odpłatna.Maz czesto jest w Szczecinie więc podjechał wyjaśnić.U nas stwierdzili,że jest uszkodzenie mechaniczne i składam reklamację o złamany błotnik,a ja składałam o wyłamanie metalowych ząbków w mechanizmie.Nawet nie przeczytali.Po wyglądzie stwierdzili.Gdzie miała 2 tyg i nie była w złym stanie.Byl na miejscu problem ale Pani z góry zeszla ,maznie dawal za wygrana.Upieral się przy swoim.Naptawili.Wymienili caly mechanizm skrętu w 30 min.

barrrtekus
Inne
 Pytanie

Witam, Tragiczny poziom obsługi. Hulajnoga ze złamany błotnikiem (który służył do przenoszenia zgodnie z instrukcją) czeka na naprawę już 5 miesiąc. Zupełny brak kontaktu. W systemie zaakceptowałem zgodę na naprawę płatną bo innej możliwości system nie zostawia. Czekam bezskutecznie. Jestem gotów uczestniczyć w pozwie zbiorowym. bukowieckib@gmail.com

Mario
Inne
@barrrtekus

Mam taka sama sytuacje - taka sama historia

Konrad Nowy wpis
Pracownik
@barrrtekus

Zalecam zgłosić na policję kradzież. Nikt nie ma prawa przetrzymywać cudzego towaru a odpowiedź na reklamację dawno się przedawniła.

edikus Nowy wpis
Inne
@barrrtekus

Miałam podobną sytuyację z serwisem tej firmy. Zgłosiłam sprawę na policję. Minęły 2 tygodnie i hulajnoga naprawiona wróciła do nas.

Edik
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. 08 czerwca 2020 zgłosiłam do reklamacji zepsutą deskorolkę syna. Po deskorolkę przyjechał kurier, na pasku postępu reklamacji widnieje informacja, że sprzęt jest w naprawie gwarancyjnej. To już prawie dwa miesiące. Nie mam żadnej odpowiedzi co dalej ze sprzętem. Na maile nikt nie odpisuje, telefonicznie nie udało mi się z serwisem skontaktować (od środy próbuję). Czy ktoś będzie składał pozew zbiorowy? Lub ma pomysł jak inaczej poradzić sobie z tymi oszustami? Proszę o kontakt ssp.edyta@poczta.fm

Ola
Inne
@Edik

Ja od mają czekam taka sama mam sytuację też deskorolka . Co za firma żeby nie odpowiadali na wiadomość i telefonów nie odbierają masakra.

Konrad Nowy wpis
Pracownik
@Edik

Zalecam zgłosić na policję kradzież. Nikt nie ma prawa przetrzymywać cudzego towaru a odpowiedź na reklamację dawno się przedawniła.

rafal
Inne
 Pytanie

Czy ma ktoś jakaś wiedze merytoryczną jak zabrać do pozwu zbiorowego ? bo wnioskując z opinii chętnych jest sporo. Rafał

Konrad
Inne
@rafal

Zalecam zgłosić na policję kradzież. Nikt nie ma prawa przetrzymywać cudzego towaru a odpowiedź na reklamację dawno się przedawniła.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Paweł
Inne
 Pytanie

Ma ktoś działający nr. tel. do serwisu ?????

Alicja
Inne
 Pytanie

Witam. Mam podobny problem. Czy komus udalo sie to jakos zalatwic?

Fifcia90
Inne
 Pytanie

Banda (usunięte przez administratora) i tyle. Deska elektryczna zakupiona w MediaExpert, już była 2 razy na gwarancji ( zakupiona w grudniu rok temu). Po odebraniu z ostatniej gwarancji pękł korpus i ,, opadło" koło. Użytkowało dziecko waga 40kg w mieszkaniu na płaskiej powierzchni. Złożyłam więc rwklamację z tytułu rękojmi do sklepu. Sklep oddał na serwic i zaproponowali naprawę za 350 zł. Argumenty, że producent deklaruje wagę 100kg i że deska była użytkowana poprawnie nie działają. Czy komuś udało rozwiązać się podobny problem?

Zawiedziona
Inne
 Pytanie

Witam,ta firma to jakaś fikcja!Oddaliśmy deskę elektroniczną po kilku miesiącach użytkowania i elektryczną hulajnogę po 3 tygodniach użytkowania.Niechcą żadnej rzeczy naprawić stwierdzając że to uszkodzenie mechaniczne.Sprzęt za prawie 2 tysie po 3 tygodniach nadaqje sie na śmietnik?Tragedia-zero kontaktu,niema z kim rozmawiać!Pomocy

Piotr
Inne
 Pytanie

Wysłałem TV do naprawy gwarancyjnej przez kuriera przysłanego przez serwis Skymaster (na koszt serwisu). Wg kuriera, serwis odebrał przesyłkę po dwóch dniach natomiast ten twierdzi że prawie po miesiącu. Ale najlepsze jest to, że po kolejnych 2 tygodniach serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie TV (stłuczony ekran) i nawet spisał protokół z kurierem. Trochę daty mi się nie zgadzają. Teraz twierdzą że naprawa gwarancyjna jest niemożliwa a jak chcę TV to mam zapłacić za naprawę odpłatną. Czy tak działa prawdziwy serwis? Sami sobie odpowiedzcie.

Wini
Inne
 Pytanie

Może ktoś próbował pojechać do serwisu w Szczecinie osobiście i odzyskać swoją własność?

Agnieszka
Inne
 Pytanie

Od maja syn nie ma hulajnogi ,serwis nie odpowiada,zamieszcza nieprawdziwe dane dotyczące gwarancji,postępu naprawy i uszkodzeń .Naprawa w ramach gwarancji okazała sie naprawą płatna. Nie ma możliwości odzyskania sprzętu,rozmowy z serwisem ,pozyskania jakichkolwiek informacji, na maile i inne formy kontaktu nie odpowiadaja. Dziecko nie ma hulajnogi ,która pół roku po zakupie się zepsuła. Prosze o pomoc jak mogę odzyskać swoj sprzęt ,jak nawiązac kontakt ,czy po prostu udac sie na policje ?

Piotr
Inne
@Agnieszka

Idź na policję, serwis to jedna wielka porażka. Moja deskorolka też leży w serwisie a mieliśmy umowę że jak dotrze do serwisu zostaną zwrócone pieniądze.

Piotr
Inne
@Agnieszka

mam taką samą sytuację czy pani udało sie rozwiązać problem

Zostaw merytoryczną opinię o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
1.7/5 Na podstawie 46 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gryfińska 42
    70-772 Szczecin
  • NIP: 6652993786 KRS: 0000488052
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
Przejdź do nowych opinii