Opinie o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w Szczecin

Natalia
Inne

Również NIE POLECAM! Towar w miarę ok, wytrzymał prawie rok, niestety po dwumiesięcznych próbach kontaktu z tą pseudo-firmą hulajnoge naprawilismy na własny koszt, bo nie po to dzieciak sobie kupuje, żeby leżało w kącie. Radzę szerokim łukiem omijać produkty tej firmy.

barrrtekus
Inne
 Pytanie

Witam, Tragiczny poziom obsługi. Hulajnoga ze złamany błotnikiem (który służył do przenoszenia zgodnie z instrukcją) czeka na naprawę już 5 miesiąc. Zupełny brak kontaktu. W systemie zaakceptowałem zgodę na naprawę płatną bo innej możliwości system nie zostawia. Czekam bezskutecznie. Jestem gotów uczestniczyć w pozwie zbiorowym. bukowieckib@gmail.com

Mario
Inne
@barrrtekus

Mam taka sama sytuacje - taka sama historia

Konrad
Pracownik
@barrrtekus

Zalecam zgłosić na policję kradzież. Nikt nie ma prawa przetrzymywać cudzego towaru a odpowiedź na reklamację dawno się przedawniła.

edikus
Inne
@barrrtekus

Miałam podobną sytuyację z serwisem tej firmy. Zgłosiłam sprawę na policję. Minęły 2 tygodnie i hulajnoga naprawiona wróciła do nas.

Edik
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. 08 czerwca 2020 zgłosiłam do reklamacji zepsutą deskorolkę syna. Po deskorolkę przyjechał kurier, na pasku postępu reklamacji widnieje informacja, że sprzęt jest w naprawie gwarancyjnej. To już prawie dwa miesiące. Nie mam żadnej odpowiedzi co dalej ze sprzętem. Na maile nikt nie odpisuje, telefonicznie nie udało mi się z serwisem skontaktować (od środy próbuję). Czy ktoś będzie składał pozew zbiorowy? Lub ma pomysł jak inaczej poradzić sobie z tymi oszustami? Proszę o kontakt ssp.edyta@poczta.fm

Ola
Inne
@Edik

Ja od mają czekam taka sama mam sytuację też deskorolka . Co za firma żeby nie odpowiadali na wiadomość i telefonów nie odbierają masakra.

Konrad
Pracownik
@Edik

Zalecam zgłosić na policję kradzież. Nikt nie ma prawa przetrzymywać cudzego towaru a odpowiedź na reklamację dawno się przedawniła.

rafal
Inne
 Pytanie

Czy ma ktoś jakaś wiedze merytoryczną jak zabrać do pozwu zbiorowego ? bo wnioskując z opinii chętnych jest sporo. Rafał

Konrad
Inne
@rafal

Zalecam zgłosić na policję kradzież. Nikt nie ma prawa przetrzymywać cudzego towaru a odpowiedź na reklamację dawno się przedawniła.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń w firmie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
Wioleta
Inne

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem i krótkim czasem rozpatrzenia reklamacji. Czytając opinie niezadowolonych klientów, byłam pełna obaw, gdy reklamowałam deskorolkę elektryczną. Okazało się jednak, że zupełnie bez potrzeby. 11.01.2021 r. zgłosiłam reklamację. Następnego dnia przyjechał kurier i odebrał uszkodzony sprzęt. Informacje o statusie paczki pojawiały się w systemie, choć nawet o nie nie prosiłam. 27.01.2020 r. kurier przywiózł naprawioną deskorolkę. Mam nadzieję, że posłuży ona jeszcze przez dłuższy czas. Jestem zadowolona z usług tej firmy.

Małgorzata
Inne
@Wioleta

To się Pani udało bo ja walczę z nimi od września odebrali polecony i nawet Dziady nie odpisali . Jeden na milion chyba jest zadowolony klient. ????????????

edikus
Inne
@Małgorzata

oczywiście pod warunkiem, że to rzeczywiście klient a nie pracownik danej firmy...

Serwisant
Inne
@Wioleta

Aleksander, przecież wiadomo, że to ty napisałeś ????

Aga
Inne
@Małgorzata

Ja mam ten sam problem walczę od conajmniej 6 miesięcy z hulajnoga która była trzy razy w serwisie i nic z tego nie wynika rzecznik niewiele pomaga ale mam nadzieję że prasa się firma zajmie. Postaram się bardzo oczernić tą nieprofesjonalna firmę. Tak się ludzi nie traktuje! Jak nie pomoże prasa to nagłośnie w telewizji i, wszelakich dostępnyvh mediach

Andrzej
Inne

Mam tez problem z tym serwisem ,telewizor do naprawy kurier zabral i od 6 marca cisza , brak informacji a naprawa miala sie skonczyc 10 kwietnia , wspanialy serwis macie w MEDIAMARKT. Co tu dodac jeszcze , BANDA I tyle

Sylwia
Inne

Przestrzegam wszystkich przed ta firma kupiłam dziecku deskorolke elektryczną po miesiącu jeżdżenia pękła w pół bateria miała trzymać do 20 km pożal się Boże bo przy 8 km padała zglosilam reklamację przyjechał kurier wziął ale po 3 tyg oczekiwania wróciła zero odzewu od tej firmy dlaczego nie uznali reklamacji na desce jeździło 8 letnie dziecko napewno tak tego nie zostawię!!!

Krzysztof Kołuda
Inne

Brak mi słów tragedia, trzykrotna naprawa gwarancyjna i nadal nie działa, a serwis twierdzi że to nie wina telewizora tylko aplikacji Netflix której nie można w żaden sposób uruchomić . Po trzeciej naprawie po wyjęciu z opakowania uszkodzona obudowa i chcesz zgłosić ale nikt nie odbiera, ilmei nie przyjmują. Tragedia nigdy więcej żadnego produktu tej firmy

Nick
Inne

Co to za dziadowska firma bez telefonu!!!!!!!!

Paweł
Inne
 Pytanie

Ma ktoś działający nr. tel. do serwisu ?????

Karolek
Inne
 Problem

Też dołączam się do pozwu zbiorowego mietekkalinowski54@gmail.com. Nie można tego tak zostawić,

Żenada!:)
Inne
 Problem
@Karolek

Sprzęt wrócił z nienaprawionym napędem dodatkowo z pękniętym ekranikiem. Mimo zakupienia dodatkowego ubezpieczenia wartości połowy hulajnogi ;-) (przed wysłaniem perfidny telefon serwisanta, ze wysyła naprawiony sprzęt i prosi o adres)

Łukasz Walczak
Inne
@Karolek

Też dołączę do pozwu john876@wp.pl

Karolina
Inne
@Karolek

Też sie dołączam do pozwu

Agnieszka
Inne

Po 9 miesiącach firma odesłała w dalszym ciągu zepsutą hulajnogę bez rączki i baterii. Zażyczyli sobie ok.800 zł za naprawę, nie zgodziliśmy się więc odesłali.Brak słów że takie rzeczy mają miejsce.Brak kontaktu z firmą.Robią co chcą, kiedy i jak chcą. Ostrzegam wszystkich nie kupujcie, nie wysyłajcie do naprawy, bo otrzymacie wybrakowany sprzęt . Największa przykrość i rozczarowanie dla dziecka - nowy sprzęt się zepsuł, oczekiwanie na naprawę, 9 miesięcy oczekiwania na zwrot i rozczarowanie że nie dosyć , że nie naprawiona to jeszcze w całości nie odzyskana.

RAFAŁ
Inne
@Agnieszka

Identycznie u mnie - SPRAWA U RZECZNIKA . Ja chętnie tez dołączę do pozwu r

Adam
Pracownik

Rolki kupione na prezent świąteczny nie działały.Procedura reklamacyjna złożona prawidłowa, do dziś nie zwrócono towaru, na maile i tel. nikt nie odpowiada. Skończy się sprawa karna bo to ewidentne (usunięte przez administratora)

Bogdan Twardak
 Problem

Czy może ktoś mi pomóc odzyskać sprzęt z serwisu . w listopadzie oddałem koło (tył z silnikiem) roweru Raptor . (usunięte przez administratora) Czy na litość boską nie ma tam ludzi kturzy by mi pomogli ! Przesyłke odebrał pan.Bosiacki , pruby kontaktu z panią Jarosz ruwniesz nic nie dają . Niewiem gdzie szkać pomocy. Pomuszcie! Jestem emerytem z Śląska tel.605601303

Niewazne
@Bogdan Twardak

Jestem na etapie organizowania zbiorowego procesu przeciwko tej firmie przez wszystkich poszkodowanych. Proszę o odpowiedzi z adresami mailowymi do kontaktu lub numerami telefonów.

Piotr
@Niewazne

Piotrex44@wp.pl Bardzo proszę o info, chętnie się dołączę. Mam nagrania jak sprzęt po serwisie demoluje mi mieszkanie.

Letoslaw
@Niewazne

leto@vp.pl Tv w reklamacji od miesiąca, 2 tygodnie temu info ze niemożliwa naprawa. Dalej cisza. Zero kontaktu. Nie można sie dodzwonić, na maila nie ma odpowiedzi. Dramat w trzech aktach Kurtyna

Anka
Inne
@Niewazne

Witam. My tez mamy problem z ta firma dokladnie z serwisem.

KAtarzyna
Pracownik
@Niewazne

ja tez się chętnie dołącze ze swoja historią. Media Markt sprzedaje propdukty a pozniej umywa rence

Kolejny niezadowolony klient
Inne
@Piotr

Również się dołączam sylvia_82@o2.pl To jakaś kpina jak ta "firma" traktuje klientów !!! Każdego będę przestrzegać, przed jakimkolwiek zakupem u skymaster !!!

Kolejny niezadowolony klient
Inne
@Niewazne

To jakaś kpina jak ta "firma" traktuje klientów !!! Każdego będę przestrzegać, przed jakimkolwiek zakupem u skymaster !!!

Kolejny niezadowolony klient
Inne
@Niewazne

To jakaś kpina jak ta "firma" traktuje klientów !!! Każdego będę przestrzegać, przed jakimkolwiek zakupem u skymaster !!! Również dołączam do pozwu sylvia_82@o2.pl

spokowirus
Inne
@Niewazne

(usunięte przez administratora)Kasa wpłacona, deska wysłana - Brak kontaktu z serwisem. spokowirus@gmail.com

Oskar
Inne
@Niewazne

oskarwieclaw@gmail.com proszę o kontakt, chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Oddałem telewizor na naprawę gwarancyjną,po 3 miesiącach brak kontaktu i brak telewizora.

Head
Inne
@Oskar

Rowniez sie dolacze do pozwu, oddalem hulajnige na serwis nowa bo nie dzialala. Przyslali ale polamane elementy plastikowe i uszkodzona lampka. Brak jakiegokolwuek kontaktu ...

@dorisstelman
Inne
@Letoslaw

@Niewazne dołączam się również. Przesłałam do serwisu hulajnogę, która zatrzymała się podczas jazdy i dalej nie ruszyła. W odpowiedzi serwisu dostałam informację, że podczas transportu został uszkodzony wyświetlacz i naprawa może został wykonana tylko odpłatnie. Masakra

Karolina
Inne
@Oskar

Zakupiłam hulajnoge tydzień temu i nie idzie jej włączyć nie wiem gdzie szukać pomocy media umywa ręce też jestem chętna do pozwu zbiorowego

Wini
Inne
@Karolina

Proponuję w tym przypadku rękojmię niech się MM użera z producentem. Pod żadnym pozorem nie zgłaszać reklamacji w sklepie ani nie wysyłać do serwisu. Ta firma pod względem obsługi gwarancyjnej to porażka. Serwis jest zawalony zepsutym sprzętem, nie mają wystarczającej ilości części zamiennych i ludzi do pracy.

Tomciojg
Pracownik
@Karolina

Ja tez mam problem z ta firmą

Iwo
Inne
@Niewazne

witam .w serwisie uszkodzili matryce telewizora. Oczywiśce zwalają to na firmę kurierską która uszkodziła w trakcie transportu i polecają załóżenie sprawy kurierowi. (usunięte przez administratora) Nigdy więcej z nimi do czynienia. I nigdy więcej nic z Media Markt_NIE DLA IDIOTÓW!!!!!!!

zzzz
Pracownik
@Bogdan Twardak

inspekcja handlowa warszawa

Agnieszka
Inne
@Iwo

Dokładnie taka sama historia z tym ,że chodzi o hulajnogę. Po 6 miesiącach przysłali rachunek naprawy na sumę 700 zł albo oddadzą do ultilizacji . Brak kontaktu ,na maile dalej nie odpowiadają ,Media Markt GDZIE KUPILIŚMY i reklamowaliśmy hulajnogę umywa ręce ,a to oni dali nam informacje, że mamy sami okonać reklamacji i do SKYMASTER wysłać sprzęt ze względu na pandemie. Zostaliśmy bez hulajnogi ,która trafila do serwisu z powodu braku możliwości naładowania po 2 miesiącach użytkowania .

Kaśka
Inne
@Niewazne

Ja też chętnie dołączę do pozwu zbiorowego. kaska.wiecz@wp.pl

Porażka!
Inne
 Pytanie
@@dorisstelman

U mnie dokładnie to samo. Wysłałam z uszkodzonym napędem hulajnogę( miałam wykupione dodatkowe ubezpieczenie). Teraz widzę ze trzeba naprawić wyświetlacz bo jest rzekomo popękany i kosztuje to 300 zł + 30 zł przesyłka z czego hulajnoga kosztowała 799. Kpina i śmiech;) czy coś na to wymyśliłeś? Mogę prosić o kontakt? Chetnie dołączam do pozwu zbiorowego. angelika.klesinska@interia.pl

Zła
Inne
@Niewazne

Proszę o kontakt w sprawie pozwu. Mam hulajnogę Skyme Pro z rozklejonym podestem, reklamacja oczywiście odrzucona. Mopalinska10@gmail.com tel 501233909

Marcin
Inne

Można liczyć u was na dobra stawkę godzinowa ?

Daniel
Inne

Skymaster - szczególnie serwis to jest nieporozumienie. Brak profesjonalizmu to zbyt łagodne słowo. Nie polecam tego "czegoś". Nie odpowiadają na maile, nie ma z nimi kontaktu telefonicznego. Zasłużyli na pozew zbiorowy i ja również chętnie będę w nim uczestniczył.

Marcin Stefański
Inne

Serwi i firma tragedia. Nie dość, że nie naprawili mi hulajnogi to odesłali zepsutą. Masakra, nie spotkałem się jeszcze z takim podejściem. Zdecydowanie nie polecam.

Alicja
Inne
@Marcin Stefański

Mam podobny problem. Na gwarancji tak zrobili ze zepsuli a teraz chca 300xl za ponowna naprawe

Karol
Inne
@Marcin Stefański

Mamy identycznie. Dwie chulajnogi z pęknięta rama. W jednej jak odesłaliśmy to jeszcze się jakoś trzymała, ale odesłali już pęknięta

Piotr
Inne

Deskorolka w czerwcu oddana do serwisu po tym jak sama zaczęła jeździć po mieszkaniu dewastując ściany. Stwierdzili ze oddadzą pieniądze do tej pory cisza, także ani sprzętu ani pieniędzy.

edikus
Inne
@Piotr

Zgłoś przywłaszczenie mienia na policji. Ja tak zrobiłam. Deskę odzyskałam.

Magda
Inne

U mnie to samo, przysłali telewizor po naprawie porysowany, zepsuty nadal. Zero odzewu z firmy, na maile nie odpowiadają. Dołączam się do pozwu mpieczarka1@interia.pl

Lukasz
Inne

Dołanczam się do pozwu zbiorowego lukaszdobosz123@gmail.com Hulajnoge dałem do gwarancji a oni przesyłają mi koszt naprawy jak się nie godze to odsyłają mi Z powrotem. Co to za serwis nawet nr tel niema

Małgorzata
Inne
@Lukasz

Oni tak robią moja wróciła do sklepu nie naprawia bo dziady powiedzieli że trzeba zapłacić, ale połamali blotnik i wygieli tarcze w tylnym kole także sklep dalej odesłał do dziadów zobaczymy co dalej. Masakra

Zostaw merytoryczną opinię o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
1.7/5 Na podstawie 46 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gryfińska 42
    70-772 Szczecin
  • NIP: 6652993786 KRS: 0000488052
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.
Przejdź do nowych opinii