Firma pod względem kierowniczym jest żałosna. Jak się okazuje sami nie kompetentni ludzie zatrudnieni z przypadku.... Chociażby kierownik restauracji ,złośliwa panna która nigdy nie pracowała w gastronomi. Ale została kierownikiem ponieważ jest całkowicie zielona, a co za tym idzie , uległa na rozkazy kapryśnej i miewającej przeważnie zły humor pani Dyrektor. Podobnie jest z kierownikiem pań serwisowych. Poniżanie oraz brak szacunku do pracowników jest na porządku dziennym, zwłaszcza w wykonaniu kierownika recepcji. A wszystkie te "przyjemności" można zaznać otrzymując oczywiście zasadnicze wynagrodzenie. Nie polecam.
Czy w Campanile Hotel Wrocław Stare Miasto jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
@Pracodawca nie polecam i omijać szerokim łukiem !!!! Całe kierownictwo do wymiany, zero kompetencji i wieczne pretensje do każdego nawet jeżeli zrobiłeś coś dobrze Dyrektorka jak ma zły humor to zaraz mają go wszyscy, chodzi panna nadąsana a spróbuj jej zestawu na czas nie zrobić bój się Boga Ucina godziny jak jej coś nie pasuje, a jak ktoś się stawia i to rzadko bo zazwyczaj się boją to ucieka się schować do biura byle się nie konfrontować Jestem byłym pracownikiem i naprawdę nie psujcie sobie psychiki na to coś co nazywa się hotelem, kierownik restauracji stosuje (usunięte przez administratora) wobec pracowników i nikt nie reaguje Jedno wielkie (usunięte przez administratora) Zapewniają nowe osoby jak tu fajnie i kolorowo ( do czasu )
Nie polecam. To miejsce pracy, gdzie pracodawca przejawia cechy (usunięte przez administratora)i niestabilności psychicznej, jest toksyczne i szkodliwe dla zdrowia psychicznego pracowników. Brak empatii i profesjonalizmu wpływają negatywnie na atmosferę w firmie, co utrudnia efektywną pracę i powoduje ogólne niezadowolenie w zespole.
W pełni zgoda z opinią powyżej. Dyrektorka to jest zły szef, robi (usunięte przez administratora) i wszystkich się czepia, jak ma zły humor, a ma go często. Krzyczy, trzaska drzwiami, rzuca kartkami. Nie szanuje ludzi, dla niej to wszyscy są głupi i (usunięte przez administratora). Na recepcje krzyczy, albo kierownik recepcji. Trzeba jej rano kawę zanieść, wode i sok, a jak ktoś nie umie zrobić, bo pracuje na recepcji, to jest głupi i się nie nadaje do niczego. Kierownik recepcji, miły dla ładnych dziewczyn, a jak któraś nie jest zainteresowana, to od razu nie miły. Cały czas mówi, że za dużo zarabiają ludzie na recepcji, dużo wie, ale nie tłumaczy, tylko krzyczy, a szkolenie prawda krótkie. Kucharze są mili, drugi dyrektor też, a najmilszy jest kierownik restauracji. No i ludzie z restauracji też, dziewczyny sprzątające też i kierowniczka super. Pieniądze najniższe, chociaż jak ktoś dużo wie, to zarabia więcej, ale i tak potem nie ma podwyżki i nie walczą o niego jak odchodzi.
Pracowałem w tym hotelu przez dłuższy okres czasu i na pewno nie polecam tego miejsca. Poczynając od kadry- Pani (usunięte przez administratora)od której humoru zależał nastrój w obiekcie, (usunięte przez administratora)e nie potrafiła poszanować swoich pracowników. Najmniejszy rodzaj szacunku okazywała tylko i wyłącznie pracownikom, którzy byli zatrudnieni na umowę o prace oraz tym którzy nadskakiwali jej na każdym kroku i tolerowali jej humory. Pani (usunięte przez administratora)nie potrafiła zapewnić nawet posiłku pracowniczego przy 12h zmianach dla osób zatrudnionych na umowę zlecenie, takie osoby musiały ukrywać się aby zjeść coś co należało do hotelu. Szanowna Pani (usunięte przez administratora)potrafiła obrazić się na kelnerów za brak dostarczenia kawy w ciągu 15 minut od jej przyjścia i następnie udowadniać swoje niezadowolenie reszcie ekipy. Pani dyrektor nie okazywała również szacunku kucharzom, którzy starali się aby obiad przez nich przygotowany był doceniany. Chłodne dziękuje i kilka uwag to jedyne na co mogli liczyć. (usunięte przez administratora) Na recepcji panował chaos, kierownik tłumaczył wszystko w takim chaosie, że sam tego nie rozumiał, szkolenie z systemu opera, które w innych hotelach na poziomie trwa miesiąc w tym hotelu nie istniało- za to uwagi, komentarze, rozmowy edukacyjne po popełnionym błędzie były nieodzownym elementem pracy. Recepcja w hotelu nie tylko obsługuje recepcje, przygotowuje napoje, ponieważ zazwyczaj bar jest nieczynny, nosi posiłki podczas zameldowań grupowych, poprawia prace ekipy sprzątającej oraz wykonuje inne obowiązki które nie należą do ich obowiązków. Odradzam to śmieszne miejsce w 100%, najniższa krajowa, poniżenie pracownika i ciagle niezadowolenie nie jest warte poświęcenia w tym miejscu.
Czy to prawda co słyszałem, że (usunięte przez administratora)Dyrektor potrafi liczyć samochody na parkingu i rozliczać recepcję co do obciążeń parkingowych na rezerwacjach? Praca w tych hotelach jest śmiechu warta.
Heh, w sumie o tym tylko słyszałem, napewno rozliczała listę parkingową, ale czy recepcja ponosiła za to odpowiedzialność to nie wiem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Campanile Hotel Wrocław Stare Miasto?
Zobacz opinie na temat firmy Campanile Hotel Wrocław Stare Miasto tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.