Czy rozmowa rekrutacyjna w Rowerek.Pl Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Na jakie wsparcie w Rowerek.Pl Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Managment jest bardzo mocno zaangażowany w walkę z organami administracji państwowej (ZUS), które robią wszystko by kobietom w połogu nie wypłacać należnych świadczeń.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Rowerek.Pl Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Wśród współpracowników mamy zarówno uczniów, studentów, jak i osoby, które zakończyły już swoją edukację.
Czy firma Rowerek.Pl Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Obiektywnie rzecz ujmując - tak. W praktyce jest to niemożliwe chociażby ze względu na przepisy związane z BHP obowiązujące w Polsce, które inaczej traktują mężczyzn i inaczej kobiety. Ze względu na fizjologię też nie da się traktować mężczyzn tak samo. Wprawdzie udostępnione są dla pracowników nieodpłatnie podpaski oraz wkładki higieniczne, to ich dystrybucja w toaletach męskich totalnie mijałaby się z celem.
A na stanowiskach administracyjnych w firmie, choćby w HR czy w księgowości, jest ta równość w płacach dla płci? Tam zasady BHP nie mają takiego rozróżnienia.
Aż tak rozbudowanej struktury nie mamy ;) Nie mniej płeć pracownika nie jest brana pod uwagę przy ustalaniu wysokości wynagrodzenia, a jego realne wyniki.
Chyba ktoś musi się finansami zajmować ;) Ale to super, że patrzy się na chęci do pracy. Czy generalnie w firmie jest sama podstawa, czy też jakieś premie, które motywują do dalszej pracy?
Pani Moniko, od zarządzania finansami jest Zarząd Spółki oraz podmioty zewnętrzne w ramach relacji B2B i delegowania zadań :) Tak, stosowane jest premiowanie pracowników wedle zasady "im większy masz wkład w działanie firmy, tym więcej zarabiasz".
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Rowerek.Pl Sp. z o.o.?
Czy to tylko firma online? Czy stacjonarnie również pracują ?
Głównym kanałem sprzedaży jest internet. Firma prowadzi również sklep stacjonarny i serwis naprawy rowerów w Zielonej Górze.
Widzę, że dość dobrze orientujesz się w sprawach firmy - jesteś pracownikiem Rowerek.Pl? Jeśli tak, napisz proszę co nieco o specyfice pracy w tym miejscu - trzeba mieć wszystkie kwestie dotyczące rowerów w małym paluszku? Po ile godzin się pracuje?
Odnośnie znajomości branży - zależnie od zajmowanego stanowiska. W przypadku osób zajmujących się zapytaniami o produkty, czy sprzedażą - zdecydowanie tak. W przypadku magazynierów - potrzebna jest umiejętność czytania (i skanowania kodów kreskowych). Osoby zajmujące się obsługą zwrotów, też nie potrzebują wiedzy technicznej. Po ile godzin się pracuje? Najtrafniejszą odpowiedzią jest: po ile się chce :) Aczkolwiek zależnie od stanowiska, jeśli wpadniesz na pomysł, że będziesz pracować np. w wymiarze 10h miesięcznie, to koszt obsługi kadrowo-płacowej może się okazać nieopłacalny dla firmy, by kontynuować z Tobą współprace.
Studenci mogą tu tylko na umowie zlecenie pracować?
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Rowerek.Pl Sp. z o.o.?
Obecnie nie jest prowadzona żadna rekrutacja, nie mniej rozmowy kwalifikacyjne w ostatnim czasie odbywały się zdalnie (telefon, połączenia wideokonferencyjne), a także na ostatnim etapie rekrutacji bezpośrednio w siedzibie Spółki.
Dobra firma pod każdym względem, daleko trzeba by szukać równie dobrego pracodawcę.
Jak długo trwa proces awansu w Rowerek.Pl Sp. z o.o.?
Pytanie jest bardzo ogólne, tak więc trudno na nie jednoznacznie odpowiedzieć.. Mając na uwadze fakt, że nie jesteśmy korporacją a relatywnie małą firmą, ścieżka kariery jest krótka. Nie tytułujemy jakoś szczególnie i doniośle stanowisk, jak to bywa w większych firmach. W praktyce w obrębie całej firmy zatrudniamy pracowników na następujących stanowiskach: - magazynier - sprzedawca - pracownik obsługi klienta - fotograf - kierownik Działu Sprzedaży - kierownik magazynu
Pytanie jest bardzo ogólne, tak więc trudno na nie jednoznacznie odpowiedzieć.. Mając na uwadze fakt, że nie jesteśmy korporacją a relatywnie małą firmą, ścieżka kariery jest krótka. Nie tytułujemy jakoś szczególnie i doniośle stanowisk, jak to bywa w większych firmach. W praktyce w obrębie całej firmy zatrudniamy pracowników na następujących stanowiskach: - magazynier - sprzedawca - pracownik obsługi klienta - fotograf - kierownik Działu Sprzedaży - kierownik magazynu
Ile jest zmian w Rowerek.Pl Sp. z o.o.?
Droga wymiana ogumienia. Braki to biorą każdy (usunięte przez administratora)
Nasza firma nie ma działu produkcji. Cennik usług serwisowych dostępny jest na naszej stronie internetowej: https://rowerek.pl/Cennik-uslug-cabout-pol-44.html Na dzień dzisiejszy wymiana opony kosztuje w naszym serwisie 18 zł. Czy to drogo? - punkt widzenie zawsze zależy od punktu siedzenia.
Elokwencja gorącego orędownika Rowerek.pl jest godna podziwu, jednakże jego wypowiedź w większości mija się z prawdą. Zacznę może od początku. Jeśli przejdziesz rekrutację (bynajmniej nie krótką), na rozmowie dotyczącej warunków zatrudnienia zaproponują naprawdę niską pensję i.... zupełne zero prowizji od sprzedaży. Z pakietu socjalnego oferują możliwość dofinansowania do karty multisport. O prywatnej opiece zdrowotnej lub innych benefitach możesz poczytać w ogłoszeniach innych pracodawców. Obiecane szkolenie odbywa się w nadgodzinach pracy, a ponieważ nie możesz opuścić szkolenia, są one niejako przymusowe, prawda? Ażeby było ciekawiej, usłużnie wskażą materiał jaki musisz opanować na następne spotkanie - i tak - będą odpytywać, zatem jeśli masz inne sprawy, wymagające uwagi, możesz je spokojnie przełożyć na bliżej nieokreślony czas. Początkowo zatrudniają na umowę zlecenie. Czy aby na pewno początkowo? W większości termin ten oznacza stosunkowo krótki okres czasu. Ta firma jednak nadaje mu nowe znaczenie ciągnąc niejednokrotnie zatrudnienie na zleceniu rok i dłużej. W końcu pracownik na umowie zleceniu może pracować również w niedziele. Kolejny "cudowny" aspekt pracy u ww. stanowi konieczność zainstalowania na telefonie kilku aplikacji - komunikatorów, które towarzyszą Ci nieustannie, a szefowa nie ma skrupułów aby zasypywać Cię wiadomościami dotyczącymi pracy, kiedy jesteś poza nią. Co mądrzejszy z pewnością stwierdzi "nie trzeba ich odbierać, czy odpowiadać". Otóż nie trzeba. Trzeba natomiast potem tłumaczyć, dlaczego tego nie zrobiłeś. Obowiązków przydzielą tyle, że w godzinach pracy naprawdę trudno będzie wszystkie zrealizować, zwłaszcza jako nowy wdrażający się pracownik. Niedowiarkom radzę się zatrudnić i samym sprawdzić, zaznaczę tylko, że im więcej będziecie potrafili tym chyżej zrzucą na Was zadania, niegdyś przypisane do innych pracowników. Efekt będzie taki, że spędzicie przerwę na pracy aby ze wszystkim zdążyć, podczas gdy inni będą chodzić między pomieszczeniami i ucinać sobie przyjacielskie pogawędki. Ah, prawda. Na umowie zleceniu przerwy Wam nie przysługują, na inne ustalenia nie liczcie. Radzę też dobrze się zastanowić przed podpisaniem umowy, najlepiej skonsultować ją z prawnikiem. Gwarantuję, że wcześniej nie widzieliście tak skrajnie niekorzystnej dla pracownika umowy. Po jej podpisaniu możecie zostać przymusowo przywiązani do firmy na czas dłuższy niż byście chcieli. W kwestii Pani "zarządzającej działem handlowym"... Spółka posiada trzech członków zarządu, będącego organem zarządzającym i decyzyjnym, tak się składa, że jego prezesem jest owa "Pani". Podejrzewam, że tak samo dobrze jak ja i "Pan Orędownik" wie, kim są właściciele tej spółki. Na początku wypowiedzi padło sformułowanie "w większości mija się z prawdą", zatem by zachować uczciwość należy zaznaczyć, iż rzeczywiście "zarządzający" stanowią przykład prawdziwych pasjonatów rowerowych.Tylko, że niestety bycie pasjonatem nie świadczy o byciu dobrym pracodawcą.
@mer, szczegółowo omówiłeś niemal wszystko, poza zarobkami w Rowerku. Jestem ciekawa, czy one rekompensują różne niedogodności, które opisałeś, np. nadgodziny? Odezwiesz się?
Co do zasady nie pracujemy w godzinach nadliczbowych - nie ma takiej potrzeby. Jednak jeśli zdarza się taka sytuacja (w 2018 roku ostatnio miała miejsce), to wynagrodzenie jest wypłacane zgodnie z obowiązującymi przepisami (z dodatkiem 50%). Jeśli masz pytania - śmiało pytaj, aczkolwiek na dzień dzisiejszy nie mamy żadnych wolnych stanowisk pracy.
Czy pracownicy w Rowerek.Pl Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Na ten moment nie odnotowaliśmy żadnych "zgrzytów" pomiędzy pracownikami. Świadczyć mogą o tym chociażby wieczorki filmowe inicjowane przez samych pracowników. W przeszłości - owszem - konflikty miały miejsce, jednak osoby które nie pasowały do naszego zespołu zmieniły miejsce zatrudnienia.
Nie polecam pracy w tej firmie. Pracowałem tam ponad rok na stanowisku sprzedawcy. Robota sama w sobie nie jest trudna (nie licząc pracy z klientami różnej maści). Problem w firmie stanowią właściciele, a w szczególności właścicielka. Na rozmowie o pracę obiecywane są złote góry po czym kiedy zweryfikuje się "obietnice" szefowa twierdzi, że wcale niczego takiego nie obiecywała, i że zle to zostało zrozumiane przez pracownika (przykładem jest procent od sprzedaży który miałem otrzymywać, 3% miało dać 4-5 tyś zł miesięcznie, po czym okazało się, że nie rozmawiamy o kwocie netto tylko brutto, a rozmowa tyczyła się "ile chcesz zarabiać na rękę") Pracodawca nakłania pracowników do okłamywania klientów sklepu, wymyślając bajki na temat tego, dlaczego klient nie otrzymał swojego zamówienia na czas, lub dlaczego wystawiany jest towar którego fizycznie nie ma w magazynie i nie można go zamówić. Całe niezadowolenie klienta spada na pracownika, a szef mimo zwrócenia na ten fakt uwagi ma go po prostu gdzieś. Zabieranie nadgodzin też jest chlebem powszednim w tej firmie. Szpiegowanie działań pracownika też jest uskuteczniane, wszystkie działania jakie pracownik wykonuje na komputerze są monitorowane i zapisywane, oczywiście nie jest się o tym informowanym. Podpisywanie dokumentów ze wsteczną datą to norma w tej firmie. Wykorzystywanie prywatnego samochodu pracownika do celów służbowych bez zwrotów za paliwo też jest nagminne. Szefowa odznacza się ogromną niekonsekwencją w działaniu, mówi jedno, robi drugie a myśli trzecie. Zasypuje pracownika toną zadań ponad jego obowiązki, oczywiście nie dając nic w zamian. "Rodzinną atmosferę" można wsadzić między bajki, firma ma przynosić zysk kosztem klienta i pracownika. Szkolenia ,jeżeli są organizowane, to są robione w soboty, nie w godzinach pracy, i to przez "znajomych" szefostwa, żeby było wiadomo gdzie idzie dofinansowanie na te szkolenia. Reasumując, nie polecam pracy w tej firmie, zaoszczędzicie sobie nerwów i problemów z tym związanych. A jeżeli już musicie to bierzcie wszystko na PIŚMIE, nic na słowo bo przekręcą fakty na waszą niekorzyść. A, i nie podpisujcie "lojalnościówki" bo będą was trzymać na krótkiej smyczy.
Niestety jest to opinia od pierwszego i jedynego pracownika w historii firmy zwolnionego w trybie dyscyplinarnym. I niestety w dużej mierze mija się z prawdą. Doprecyzowując - wśród właścicieli firmy nie ma i nie było kobiety, była natomiast w kadrze zarządzającej działem sprzedaży. Wszystkie umowy z pracownikami zawierane są w kwotach brutto. Nie zwykliśmy okłamywać klientów, natomiast w dziale sprzedaży konieczna jest kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów. Wybór drogi rozwiązania problemu spośród szerokiego wachlarza pozostawialiśmy pracownikom. Okłamywanie klientów w żadnym przypadku nie jest pożądanym przez nas sposobem rozwiązywania problemów. Średnio co 3 miesiące wizytują firmę pracownicy Państwowej Inspekcji Pracy. W zakresie poprawności rozliczania czasu pracy nie ma uchybień. W firmie nie ma potrzeby pracy powyżej zaplanowanego czasu pracy (przeciętnie 8 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu). Potwierdzam, stanowiska pracy i działania w systemie informatycznym są objęte nadzorem (monitoring systemu komputerowego, monitoring wideo pomieszczeń pracy). Pracownik jest o tym informowany w formie komunikatu wyświetlanego na ekranie przy każdym uruchomieniu komputera. Od pewnego czasu informacja o tym jest również przekazywana w formie pisemnej nowo zatrudnianym osobom. Obecnie w firmie nie są wykorzystywane pojazdy prywatne pracowników. W przeszłości, owszem, były. Nie mniej zawsze na zasadach ustalonych wspólnie z pracownikami i nigdy nie był to przymus a jedno z możliwych rozwiązań. Zakres obowiązków zawsze jest przekazywany przed rozpoczęciem pracy w formie pisemnej. W przypadku pracownika który przekazał powyższą opinię w całym okresie zatrudnienia 1 raz zdarzyła się sytuacja w której zostało przekazane mu zadanie wykraczające poza zakres jego obowiązków. Co ważne - przekazanie zadania było poprzedzone pytaniem o to, czy może się nim zająć - związane było z udaniem się ze sklepu do magazynu firmy po towar. Magazyn w linii prostej znajduje się w odległości ~600 metrów od siedziby firmy i faktycznie pracownik pojechał do niego swoim prywatnym samochodem. "Rodzinna atmosfera" - w przypadku wspomnianego pracownika myślę, że zbyt daleko posunął się w interpretacji tego terminu. Atmosferę tworzą poszczególni członkowie zespołu. Zatrudniając pracownika oczekuje się od niego, że w godzinach pracy będzie zajmował się wykonywaniem powierzonych mu zadań (pracą). Zajmując się w czasie pracy sprawami prywatnymi, czy graniem w gry (przyczyna rozwiązania umowy) właśnie ten pracownik stanowi największe obciążenie dla pozostałych członków zespołu, którzy wspólnie pracują nad powierzonymi zadaniami. We wspomnianym przypadku to właśnie ten pracownik stanowił obciążenie dla zespołu i niestety powodował zachwianie fundamentów wypracowanych przez zespół w zakresie współpracy. Rowerek.pl jest firmą która zatrudnia ludzi dla których pasją są rowery i wszystko co z nimi związane. Jesteśmy sklepem którego klientami są osoby chcące coś w swoim rowerze zmienić, naprawić, udoskonalić. Dla których rower to hobby. Poszukujemy do zespołu osoby, które faktycznie chcą się w tej dziedzinie rozwijać i swoimi zainteresowaniami dzielić się z klientami sklepu. Po dotychczasowych doświadczeniach obecnie do zespołu zapraszamy wyłącznie osoby które będą do niego pasowały. Zależy nam na osobach, które na co dzień jeżdżą na rowerach i swoimi zainteresowaniami potrafią się dzielić z klientami. Zależy nam na osobach które wewnątrz kilkuosobowego zespołu sprzedażowego znajdą wspólny język i wzajemnie będą się wspierać. Jest to idea, która przyświeca temu, co Rowerek.pl robi na co dzień i z całą pewnością stanowi wykładnie „Rodzinnej atmosfery”. Szkolenia z zakresu podstaw obsługi klienta i działań w obszarze sprzedaży - prowadzone są wyłącznie w czasie pracy. Szkolenia techniczne prowadzone są głównie przez podmioty współpracujące (np. Shimano Polska) wyłącznie w dni robocze i rozliczane z pracownikami w formie delegacji. W czasie zatrudnienia wspomnianego pracownika Spółka umożliwiła wzięcie udziału cyklu szkoleń w zakresie skutecznej komunikacji oraz budowy relacji międzyludzkich. Udział w tych szkoleniach był dobrowolny i finansowany przez pracodawcę. Szkolenia z zakresie elementów potrzebnych do wykonywania pracy odbywały się w czasie pracy. Pozostałe elementy, niewymagane przez pracodawcę - w czasie prywatnym pracowników.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Rowerek.Pl Sp. z o.o.?
Zależnie od stanowiska. Zwykle jest to od 1 do 6 miesięcy i ściśle zależne od ustaleń przy rozpoczęciu współpracy.
Dałem do dwa koła do do serwisu / www.rowerek.pl/Koła wycentrowane na piątkę. Najlepszy sklep rowerowy, profesjonalna obsługa, doskonały kontakt, towar zgodny z zamówieniem -Zakup kasety Acera CS-HG201 9rz ,oraz Przerzutka przednia Altus FD-M370 3rz. 44/48T 9495.Centrowanie kół usługa; oraz zakup towaru dwa dni. Polecam ten sklep. -www.rowerek.pl Stanisław /Zielona Góra/04 10 2019
Najlepszy sklep rowerowy, profesjonalna obsługa, doskonały kontakt, towar zgodny z zamówieniem -Polecam ten sklep. -www.rowerek.pl Stanisław /Zielona Góra/27 08 2019
Najlepszy sklep rowerowy,profesjonalna obsługa ,doskonały kontakt, towar zgodny z zamówieniem -Polecam ten sklep.www.rowerek.pl Stanisław /Zielona Góra/27 08 2019
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Rowerek.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Rowerek.Pl Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.