Bardzo nie polecam!! Panie wielce obudzone że chce zrobić reklamacje!! Więcej nic tam nie zamawiam a wszystkim znajomym nie będę polecała!
Nie polecam zakupy w tym butiku, czekam na zwrot pieniędzy mimo upływu 14 dni cisza ze strony sprzedawcy. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile ani na Instagramie. Ostatnie zakupy w tym sklepie. Kompletny brak odpowiedniego podejścia do klienta.
Czas nie upłynął. Pisze Pani opinię gdy sklep ma jeszcze ustawowy czas na zwrot środków :) proszę nauczyć się cierpliwości czytać regulamin ze zrozumieniem:) Nie rozumiem dlaczego Pani kłamie? Telefon od Pani został odebrany a odpowiedz na instagramie dostała Pani w ciągu 24h. oprócz tego nęka nas pani i próbuje zastraszyć każdą możliwą drogą. I przykro mi - będziemy blokować Panią na każdym koncie
Blokowanie klientki to chyba nie jest najlepszy pomysł i reklama sklepu, nie uważasz? Nie łatwiej zwrócić pieniądze i zakończyć sprawę? A tak z ciekawości? Macie w firmie osobnego pracownika do przyjmowania reklamacji i zajmowania się nimi?
Niestety jestem bardzo rozczarowana sukienką za 170 zł . Strata pieniędzy .... Sukienka zupełnie w innym kolorze niż na zdjęciu jednym słowem katastrofa . Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z tego pseudo butiku
A jak robisz jej zdjęcie swoim aparatem to jak ten kolor wychodzi? Odbiega od tego co zaprezentowali? Czy w takim przypadku można dokonać reklamacji / zwrotu?
No to super, to nie wiem w czym problem, tylko kto pokrywa wtedy koszty przesyłki? Klient? I odnośnie reklamacji to czy zdarza się, że nie są pozytywnie rozpatrywane?
Ubranka są piękne, takie jak na zdjęciu. Polecam z czystym sumieniem, jedyny minus, że czeka się dłużej niż trzy dni, poza tym wszystko jak należy. Pozdrawiam
To super, że się podobają. Sama czegoś szukam. A ile konkretnie czekałaś ? Tydzień czy jeszcze dłużej?
Dziękujemy
To ja może skorzystam z okazji i podpytam czy nie potrzebujecie Państwo kogoś do pracy przy obsłudze sklepu internetowego?
Bardzo dziękujemy za wszystkie opinie. Pragniemy rozwiać wszelkie wątpliwości, także tutaj. Na zwrot zamówienia mają Państwo ustawowo 14 dni. Zalecamy zachować numer przesyłki zwrotnej co pozwala Państwu śledzić jej drogę oraz datę jej odbioru. Od dnia dostarczenia do nas paczki mamy 14 dni na zwrot środków. Jeśli zwrot jest wykonany w terminie - paczka zostaje odebrana. Jeśli zwrot został dokonany po terminie - nie odbieramy paczki i otrzymują Państwo informację o jej odrzuceniu. Prosimy dołączać do paczek formularze zwrotu, które są do pobrania na naszej stronie. Sytuacji, w których Klienci nie wysyłali nam formularzy zwrotów było bardzo wiele. Prosimy pamiętać, że paczka nadana pocztą polską ma papierowe nadanie i w razie niepogody papier po prostu się rozmazuje. Prosimy pamiętać również, że dane na paczce muszą być możliwe do odczytania. W przeciwnym razie zwyczajnie nie wiemy od kogo otrzymaliśmy przesyłkę. Tak samo wiele było sytuacji gdy Klient otrzymał zwrot lecz przeoczył otrzymaną w banku płatność i zdążył już napisać nam nieprzyjemną opinię. Co do kontaktu z nami : Jeżeli zalezy Państwo na pilnym kontakcie prosimy o wiadomość sms lub kontakt na Instagramie, gdzie odpisujemy maksymalnie w ciągu kilku godzin. Kontakt telefoniczny jest zawsze utrudniony w okresach świątecznych. Jeśli nie odbieramy - prosimy o wiadomość sms. Odpiszemy zawsze:) Wszystkie informacje zawarte są w naszym regulaminie lecz niestety niektórzy Klienci nie czytali go nawet przed złożeniem zamówienia (choć jest to wymagane) Bardzo prosimy o zapoznawanie się z zasadami sklepu, które Państwo akceptują, uniknie to niedomówień, gdyż wszystkie niezbędne informacje są ogólnodostępne. Każdy problem rozwiązujemy zawsze z korzyścią dla Klienta. Życzymy Państwu dużo empatii i spokoju. Jesteśmy dla Was do usług, jednak każdy z nas też jest człowiekiem. Pozdrawiamy ciepło, Sevennox
Niestety , nie jest tak jak państwo piszą od 2 dni próbuje się skontaktować SMS MEiL Facebook zero odzewu , 2 marca był zrobiony przelew i ani sukienki ani powiadomienia o realizacji zamówienia , szkoda bardzo lubię ten sklep ale zdecydowanie takie sytuacje zniechęcają do zakupów
Dzień dobry Pani Magdo, w systemie paczka widnieje jako zrealizowana - dnia 8 marca wyszedł od nas mail potwierdzający Pani płatność oraz realizację zamówienia, proszę sprawdzić skrzynkę. Będziemy kontaktować się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia zdarzenia. Pozdrawiamy.
A ja bardzo polecam, jeszcze nigdy się nie zawiodłam. W nawiązaniu do wcześniejszych opinii moich poprzedniczek - nie wiem jak niemiłe musiałyście być żeby wyprowadzić te dziewczyny z równowagi. Robię tam zakupy od dawna i jestem bardzo wymagającym klientem - za każdym razem dostaję bardzo miłą i wyczerpującą odpowiedz. Dziewczyny są uprzejme i pomocne.pozdrawiam
Według mnie dobra jakość ubrań i cena adekwatna do jakości. Produkt zawsze ładnie zapakowany w wstążkę co świadczy o dbałości o szczegóły, które są cieszące dla oka. Kilka razy zrobiłam zakupy i nigdy się nie zawiodłam. Sukienki są przede wszystkim wyjątkowe, oryginalne i z dbałością uszyte w Polsce. Jeśli zależy Wam na dobrej jakości która przy którymś praniu nie straci na wyglądzie to śmiało zaglądajcie do Sevennox. Pozdrawiam
Pięknie dziękujemy! Takie komentarze motywują nas do działania:) wszystkie pozytywne osoby zapraszamy do śledzenia nas na Instagramie:) Mamy grono cudownych Klientek, których stylizacje możecie zobaczyć w oznaczonych zdjęciach:) Dziękujemy!
Ubrania mają fajne, ciuchy średniej jakości, ale wyglądają ok. Trochę źle podawana rozmiarówka. Jeśli chodzi o zwrot gotówki.. Dramat. Brak odpowiedzi jakiejkolwiek ze strony sklepu. Czekam już miesiąc.. A nadal cisza.
Zdecydowanie odradzam zakupy w owym butiku. Zarówno szefowa jak i jej pracownik nie wykazują kultury podczas rozmowy rzucając słuchawką w jej trakcie nie dając skończyć zdania. Spotkałam się ze stron obu Pań z kompletnym brakiem poszanowania i przyzwoitości. Kontakt ze sklepem jest bardzo trudny. Nie odpowiadają na @ czy smsy, a telefonu albo nie odbierają albo jest wyłączony. Zadziwiający jest fakt ze Panie są miłe gdy się kupuje, jeśli chcemy zwrócić zamówienie otrzymujemy brak kultury i zwykłej ludzkiej życzliwości. Mówią ze mamy dzwonić i się dowiadywać jeśli w określonym czasie zwrot nie dotrze... gdzie tu logika skoro kontaktu z nimi praktycznie nie ma a jak już się uda nawiązać kontakt to Panie ewidentne maja pretensje ze się kontaktujesz. Jak takie biznesy się utrzymują..? Nie mam pojęcia. W ramach przestrogi dla innych by nie tracili czasu i nerwów na butik @sevennox.butik. Sama szefowa przed rzuceniem drugi raz telefonem powiedziała ze nagrodzi pracownika premia za to ze rozmawiała ze mną w tak arogancki sposób. ???? w takim razie premia powinna być sowita. Jakość rzeczy to najtańsze modele z Ptaka z Łodzi. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów. N I E P O L E C A M!
Pani Cecylio, bardzo dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro ale nie pozwolimy aby ktokolwiek wyżywał się na naszych pracownikach w taki sposób jak zrobiła to Pani w dniu dzisiejszym bez przyczyny. Na zwroty towarów Kupujący ma 14 dni, tak samo my jako Sprzedawca mamy 14 dni na zwrot środków na konto. W przypadku Pani sytuacji ten termin jeszcze nie minął. Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na naszej stronie internetowej - nie informujemy Klienta o otrzymaniu zwrotnej przesyłki - Klient posiadając numer nadania przesyłki może z łatwością sprawdzić czy przesyłka do nas doszła - z datą doręczenia paczki liczony jest termin 14 dni w którym środki za zwrot powinny być przesłane na konto. Taką też informację otrzymała Pani podczas rozmowy telefonicznej. Klient składając zamówienie na stronie zawiera z nami umowę na odległość przy czym akceptuje również regulamin. Bez akceptacji regulaminu złożenie zamówienia na stronie niestety nie jest możliwe. Bardzo prosimy o dokładne czytanie regulaminu. Informacje tam zawarte dostępne są dla wszystkich. Jeżeli chodzi o kontakt z nami - odpowiedź otrzymała Pani dokładnie w ciągu 48h. Przykro nam ale nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wiadomości od ręki. Tak jak pisaliśmy wyżej, Klient jest zawsze dla nas najważniejszy ale nie pozwolimy na to aby rozmowy były prowadzone z nami w taki sposób. Jeżeli wymaga Pani od kogoś kultury, prosimy zacząć od swojej osoby. Jeśli chce być Pani traktowana przez kogoś poważnie, radzimy aby informowała Pani drugą stronę o nagrywanej przez Panią rozmowie przed jej rozpoczęciem Nagrywanie rozmów telefonicznych bez żadnej informacji przez osobę, która również prowadzi własny biznes - po prostu nie przystoi dlatego też pewnie podpisała się Pani pseudonimem. Pozdrawiamy Sevennox
Zdecydowanie odradzam zakupy w owym butiku. Zarówno szefowa jak i jej pracownik nie wykazują kultury podczas rozmowy rzucając słuchawką w jej trakcie nie dając skończyć zdania. Spotkałam się ze stron obu Pań z kompletnym brakiem poszanowania i przyzwoitości. Kontakt ze sklepem jest bardzo trudny. Nie odpowiadają na @ czy smsy, a telefonu albo nie odbierają albo jest wyłączony. Zadziwiający jest fakt ze Panie są miłe gdy się kupuje, jeśli chcemy zwrócić zamówienie otrzymujemy brak kultury i zwykłej ludzkiej życzliwości. Mówią ze mamy dzwonić i się dowiadywać jeśli w określonym czasie zwrot nie dotrze... gdzie tu logika skoro kontaktu z nimi praktycznie nie ma. Jak takie biznesy się utrzymują..? Nie mam pojęcia. W ramach przestrogi dla innych by nie tracili czasu i nerwów na butik @sevennox.butik a sama szefowa powiedziała ze nagrodzi pracownika premia za to ze rozmawiała ze mną w tak arogancki sposób. ???? w takim razie premia powinna być sowita. N I E P O L E C A M!
Pani Cecylio, bardzo dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro ale nie pozwolimy aby ktokolwiek wyżywał się na naszych pracownikach w taki sposób jak zrobiła to Pani w dniu dzisiejszym bez przyczyny. Na zwroty towarów Kupujący ma 14 dni, tak samo my jako Sprzedawca mamy 14 dni na zwrot środków na konto. W przypadku Pani sytuacji ten termin jeszcze nie minął. Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na naszej stronie internetowej - nie informujemy Klienta o otrzymaniu zwrotnej przesyłki - Klient posiadając numer nadania przesyłki może z łatwością sprawdzić czy przesyłka do nas doszła - z datą doręczenia paczki liczony jest termin 14 dni w którym środki za zwrot powinny być przesłane na konto. Taką też informację otrzymała Pani podczas rozmowy telefonicznej. Klient składając zamówienie na stronie zawiera z nami umowę na odległość przy czym akceptuje również regulamin. Bez akceptacji regulaminu złożenie zamówienia na stronie niestety nie jest możliwe. Bardzo prosimy o dokładne czytanie regulaminu. Informacje tam zawarte dostępne są dla wszystkich. Jeżeli chodzi o kontakt z nami - odpowiedź otrzymała Pani dokładnie w ciągu 48h. Przykro nam ale nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wiadomości od ręki. Tak jak pisaliśmy wyżej, Klient jest zawsze dla nas najważniejszy ale nie pozwolimy na to aby rozmowy były prowadzone z nami w taki sposób. Jeżeli wymaga Pani od kogoś kultury, prosimy zacząć od swojej osoby. Jeśli chce być Pani traktowana przez kogoś poważnie, radzimy aby informowała Pani drugą stronę o nagrywanej przez Panią rozmowie przed jej rozpoczęciem Nagrywanie rozmów telefonicznych bez żadnej informacji przez osobę, która również prowadzi własny biznes - po prostu nie przystoi dlatego też pewnie podpisała się Pani pseudonimem. Pozdrawiamy Sevennox
Nie polecam, ubrania tej Pani zostały zakupione w łódzkimi „Ptaku” hurtowo za niską kwotę i sprzedawane są za wygórowane ceny. Lepiej te pieniądze przeznaczyć na konkretne marki niż na ubrania kogoś kto robi z siebie wielką projektantkę, na ubraniach których nawet nie zaprojektował .Nie polecam
Dziękujemy za opinię :) Kolekcje naszego butiku jak i setek innych pochodzą od Polskich projektantów i producentów. Ceny produktów są mocno konkurencyjne, mieszczące się do górnej granicy 199 zł czego na aktualnym rynku odzieżowym absolutnie nie można nazwać wygórowaniem:) Na chwilę obecną posiadamy również kilka modeli autorskich zaprojektowanych i uszytych przez nas :) Zadowolenie Klienta stawiamy na 1 miejscu i nigdy nie mieliśmy nieprzyjemnych sytuacji dlatego nie ulega wątpliwości, że opinię wystawiła „osoba życzliwa” bez pomysłu na siebie :) Pozdrawiamy !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sevennox Sandra Gurbała?
Zobacz opinie na temat firmy Sevennox Sandra Gurbała tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sevennox Sandra Gurbała?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!