OD 2.5 miesiąca czekam na jedną i 2 miesiące na drugą przesyłkę Kontakt żaden. (usunięte przez administratora)
Dodzwonić się jest “ciężko” Ale w pana przypadku jest to wykonalne? a skąd zamówienie na taką kwotę? któryś z pracowników porządnie zachęcił do zakupu? tutaj mają z tego jakąś prowizję?
Praca w tej firmie to porażka i to na każdym stanowisku. Pracowałam i wiem, pracowali też moi koledzy i koleżanki. Praca wygląda tak, że nigdy nie wiesz z czym szef do ciebie wypali i co będzie chciał na wczoraj do pilnej realizacji. Pretensje są praktycznie na każdym kroku bo wszystko co zrobisz nie jest takie jak oczekiwano. Wymaga się wielkich rzeczy, ale już za dobre wyniki nie otrzymuje się wynagrodzenia. Uwaga - dodatkowo pracujecie dla innych firm, które są spółkami właściciela. Czyli obsługujecie firmę X, ale dodatkowo za darmo pracujecie dla innych i to jest norma. Nie polecam pracy w tej firmie. Nie tam żadnej kultury pracy czy organizacji. Najlepiej mają się znajomi królika, którzy mają lepsze podstawy, wyższe premie i lepsze warunku pracy. Ci są głaskani po głowach. Sprawa sądowa sprzed kilku lat niech uświadomi potencjalnym kandydatom na co się piszą idąc do tej pracy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Metal Market Europe Sp. z o.o.?
MME to przyjazne miejsce pracy. Pracownicy mogą liczyć na rozwój i szkolenia. Jeśli pracownik jest zaangażowany w swoją pracę to jest doceniany. Mamy swobodę działania, możemy wdrażać swoje pomysły. Polecam tę Firmę jako miejsce pracy.
Ja nie wiem ,to chyba trole te opinie negatywne piszą. Juz tyle razy kupowaląm i stacjonarnie i przez internet i nigdy nie było zadnego problemu. Na infolinie kilka razy dzwoniłam ,bo chciałm polączyc lub rozdzielic zaówienia i tez nie było problemu A terminy dostawy są rożne,czasami czeka sie miesiąc ,ale to jest wyraznie napisane
Okłamywanie? Tylko co konkretnie konsultant mówił? Możliwe, że po prostu był źle doinformowany? Sporo mają tu klientów i ogólnie zamówień? Ile osób tak właściwie teraz tu na obsłudze pracuje? ktoś wie?
Hmm.... Nie wiem czemu tyle negatywów ,nigdy nie miałem z nimi problemów a trochę już zamawiałem
Zamówione kapsle przyszły luzem w torebce foliowej, mimo iż fabrycznie są pakowane w pudełka z bibułkowymi przegródkami by zapobiec ich porysowaniu. Nie dlatego płaci się za nowe nie używane kapsle, by w rezultacie otrzymać używane i porysowane. Wygląda to trochę tak jakby wymienili sobie kapsle na nowe a te używane wrzucili i wysłali. Nawet jeśli uda się wyreklamować zarysowane kapsle to i tak pozostanie uraz co do jakości pakowania, obsługi i osłabia zaufanie do profesjonalizmu firmy. :(
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Metal Market Europe Sp. z o.o.?
Jako klient byłem świadkiem rozmowy między pracownikiem, a jakimś tam szefem. Nie wiedziałem o co chodziło, ale stopień pogardy od strony tego całego szefa był poniżający. Omijać szerokim łukiem, ja z usług zrezygnowałem. Poczekalnia malutka, zimno tam jak nie wiem, czas oczekiwania dość długi, a w środku jeden pracownik. Wcześniej był jeden sympatyczny sprzedawca, ale od jakiegoś czasu go nie ma.
Śmieszna ta opinia! Widać,że niewiarygodna. Czyżbyś parce stracił? Kolejki- bo najlepsze ceny!
Pytanie jest zasadnicze- niskie ceny z czegoś się biorą. Z nieba na pewno nie spadają. Myślisz, że niska cena towaru oznacza wysokie zarobki pracownika?
Ale co, rezygnujesz z usług bo jakaś losowa rozmowa ci nie przypasowała? Lol. Wybieram niższe ceny które mają i mam gdzieś ich stosunek do pracowników. Idź przepłacać u Niemca 2x tyle
tu u was ma to coś ze sobą wspólnego? Nie macie stałej wypłaty przypadkiem? To jak ostatecznie się rozliczacie tu za pracę tak dla jasności?
Przy obrocie surowcami kosz pracownika jest znikomy. Przynajmniej w poważnej firmie. A tutaj mamy jakąś wydmużkę jak ktoś wcześniej wspomniał. Jestem przekonany że jeszcze o tej "firmie" poczytamy w branżowej prasie -ale na pewno nie pozytywnie...
rozwiniesz sugestię odnośnie tej wydmuszki? tylko czy by tonie było zaskakujące, że sami pracownicy by o tym nie wiedzieli?
MME to przyjazne miejsce pracy. Pracownicy mogą liczyć na rozwój i szkolenia. Jeśli pracownik jest zaangażowany w swoją pracę to jest doceniany. Mamy swobodę działania, możemy wdrażać swoje pomysły. Polecam tę Firmę jako miejsce pracy.
Omijać szerokim łukiem. NIe raczą poinformować o zmianie terminu zamówienia. Jak temat jest niewygodny, to rozłączają się na czacie. Lepiej dopłacić te x PLN i mieć towar od innej firmy od razu.
Rozmowa w siedzibie firmy, Warszawa ścisłe centrum. Jena osoba rekrutowała . Najpierw opowiadanie czym zajmuje się firma, później przedstawione wymagania i płaca. Kolejny etap to przedstawienie siebie i swoich umiejętności- doświadczenia.
Jakie doświadczenie, poziom programów,jakie projekt zrealizowane, współpraca w grupie czy samodzielna, język, zainteresowania.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy


Ja nie wiem ,to chyba trole te opinie negatywne piszą. Juz tyle razy kupowaląm i stacjonarnie i przez internet i nigdy nie było zadnego problemu. Na infolinie kilka razy dzwoniłam ,bo chciałm polączyc lub rozdzielic zaówienia i tez nie było problemu A terminy dostawy są rożne,czasami czeka sie miesiąc ,ale to jest wyraznie napisane
To jesteś dużą szczęściarą. Dzisiaj, 24.01.23. otrzymałem przesyłkę którą miałem otrzymać 21.12.22. Połączenie się telefoniczne z metal market w czasie do 10 min graniczy z cudem. Ale jak się dodzwonisz to najgorsze jest okłamywanie cię o terminie dostawy. Firma ta nie raczy wyjaśnić powodów zwłoki w dostawie i oczywiście żadnego przepraszam.
A doczytałeś się jaki jest termin wysyłki bo czasami faktycznie trzeba czekać kilka dni roboczych lub dłużej, albo akceptujesz to albo nie
Okłamywanie? Tylko co konkretnie konsultant mówił? Możliwe, że po prostu był źle doinformowany? Sporo mają tu klientów i ogólnie zamówień? Ile osób tak właściwie teraz tu na obsłudze pracuje? ktoś wie?
Witam oceniam sklep dobrze zamówienia są odległe w czasie jednak ceny są dużo niższe co rekompensuje czas oczekiwania
Kupiłem sztabke złota , produkt przyszedł i było wszystko ok. , trochę czas dostawy się wydłużył bo z podanego 2 dni finalnie dostałem po tygodniu , ale ogólnie oceniam sklep pozytywnie. Trzeba patrzeć na czas dostawy szancowany bo niektóe produkty mają bardzo długi czas dostawy. Ja wybrałem produkty z krótkim.
NIE POLECAM TEJ FIRMY !!! NIE KUPUJCIE TAM BO PO PIERWSZE KONTAKT ZE SKLEPEM JEŚLI JEST ICH WINA JEST ZEROWY !!! (usunięte przez administratora) ZŁOZYŁAM ZWROT I DOSTAŁAM INFORMACJE O NEGATYWNYM ROZPATRZENIU ZWROTU ZE WZGLĘDU JAK TO PAN NAPISAŁ, A W ZASADZIE POWOŁAŁ SIĘ NA ARTYKYŁ (art. 38 punkt 2 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, z 2021 r. poz. 2105. - Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży ze względu na fakt, że ustalona za Towar cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.) (usunięte przez administratora) A REKLAMACJA JEST BARDZO UCIĄŻLIWA I NIEPRZYJEMNA (JEŚLI W OGÓLE UDA SIĘ NAWIĄZAĆ KONTAKT) ...
I jak tam, udało ci się nawiązać kontakt z firmą? I jaki problem był z reklamacją, że ci jej nie uznali?
Nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku. Jak inwestujesz pieniądze, w zakup złota/srebra, metali szlachetnych i nie znasz podstawowych praw, praw podatkowych to życzę Ci sukcesu.
co prawda to prawda ale nie zwalnia to z minimum jakości obsługi czego ta firma na pewno nie reprezentuje... Poza tym pouczający tryb Twojej wypowiedzi sugeruje że nie mamy doczynienia z przypadkowym rozmówcą ;)
ma to samo nie można nawiązać kontaktu z firmą miałem opłaconą 1 monetę druga nie była a były to dwa różne zamówienia to wstrzymali wysyłkę zamówienia nr 1 do czasu opłacenia zamówienia nr 2 i nie wiem na jak długo ? troch dziwne wygląda na naciąganie klientów i brak zaufania do samej firmy , ja jest pewność że dostanę monetę z zamówienia opłaconego ?
Mimo wszystko z tego wynika, że wina leży w pewnym sensie po stronie braku świadomości u klientów? Firma w żaden sposób nie daje w takim razie wskazówek ani nie uświadamia?
Obsługa klienta w metalelokacyjne.pl to porażka, a przyjemność ze współpracy jest zerowa. Pomyliłam się w zamówieniu, po 5 min złożyłam nowe, i poprosiłam o anulowanie starego nieopłaconego. (usunięte przez administratora) Niestety przez infolinię nie można się dodzwonić, a na maile odpowiadają wybiórczo, NIE POLECAM, są dużo lepsze mennice, z którymi opłaca się współpracować. Metale lokacyjne to niestety (usunięte przez administratora) szkoda że wiem to po fakcie.
(usunięte przez administratora) towar ma przyjść w ciągu 7 dni przychodzi po 6 tygodniach(usunięte przez administratora)
Zawsze wszystko w podanym terminie. Nie wiem jaka jest obsługa bo nigdy nie musiałem do nich pisać lub dzwonić.
OD 2.5 miesiąca czekam na jedną i 2 miesiące na drugą przesyłkę Kontakt żaden. (usunięte przez administratora)
Też już czekam i czekam na swoje monety . Zamówiłem monet za 5000 zł . Dodzwonić się jest bardzo ciężko
Dodzwonić się jest “ciężko” Ale w pana przypadku jest to wykonalne? a skąd zamówienie na taką kwotę? któryś z pracowników porządnie zachęcił do zakupu? tutaj mają z tego jakąś prowizję?
Polecam firma super , jakość towaru super szybka przesyłka polecam
Zdecydowanie nie polecam. Nie odpisują na maile, bardzo ciężko się dodzwonić. (usunięte przez administratora) Ich promocje wprowadzają w błąd. NIGDY WIĘCEJ!
Praca w tej firmie to porażka i to na każdym stanowisku. Pracowałam i wiem, pracowali też moi koledzy i koleżanki. Praca wygląda tak, że nigdy nie wiesz z czym szef do ciebie wypali i co będzie chciał na wczoraj do pilnej realizacji. Pretensje są praktycznie na każdym kroku bo wszystko co zrobisz nie jest takie jak oczekiwano. Wymaga się wielkich rzeczy, ale już za dobre wyniki nie otrzymuje się wynagrodzenia. Uwaga - dodatkowo pracujecie dla innych firm, które są spółkami właściciela. Czyli obsługujecie firmę X, ale dodatkowo za darmo pracujecie dla innych i to jest norma. Nie polecam pracy w tej firmie. Nie tam żadnej kultury pracy czy organizacji. Najlepiej mają się znajomi królika, którzy mają lepsze podstawy, wyższe premie i lepsze warunku pracy. Ci są głaskani po głowach. Sprawa sądowa sprzed kilku lat niech uświadomi potencjalnym kandydatom na co się piszą idąc do tej pracy.
(usunięte przez administratora)
Przy każdej monecie podany jest termin dostawy np.60 dni roboczych, brakuje informacji w tej i innych opiniach jaki miał być termin tej dostawy, zamawiałem nie raz i termin był zawsze dotrzymany, niestety niektórzy nie zwracają uwagi na termin dostawy a później mają pretensje że czekają ponad 2 misiące
Czyli co, w twoim wypadku nie było żadnych problemów z dotrzymaniem terminu? No i jak całość transakcji przebiegła, wszystko było jasne i klarowne, otrzymałeś paczkę dobrze zapakowaną itp.? Takie opinie jak wyżej jednak niepokoją, daj znać jak to wyglądało w Twoim przypadku.
Czytam te komentarze po 5 transakcjach zawartych w tym roku z MM i nic nie rozumiem. Informacja na maila w każdym etapie-zamówienia, płatności, pakowania i wysyłki. Kupowałem z długimi terminami dostawy ale i tak otrzymywałem towar wcześniej. Ostatnia miała być po Nowym Roku a otrzymałem dziś tj. 20.12.2022. Kupowałem zwykły bulion w tubach. Przychodziły nie rozpakowane z plombami menniczymi. . Opakowania dyskretne dobrze zabezpieczone. Ale po tylu minusowych komentarzach nie wiem co myśleć. Ceny mają konkurencyjne.
z kontekstu widać ewidentnie kto się wypowiada w temacie... Rozumiem, że firma powinna mieć możliwość obrony. Ale w jaki sposób to robi to świadczy o profesjonaliźmie a w tym przypadku jego braku.
Już kilka razy od nich zamawiałem i za każdym razem wszystko jest jak najbardziej Ok, na poczatku wystraszylem sie negatywnych opini ale pozytywnie jestem zaskoczony, na maila odpisuja w ten sam dzien, terminy są jak w opisie i się tego trzymają a sztabki czy monety są wysokiej klasy bez żadnych rys, ja polecam i będę u nich robił zakupy
Na maile odpisują w ten sam dzień? Chyba że zaliczasz do tego odpowiedzi automatu :D Na maile nigdy nie odpowiadają w ten sam dzień, a próbowałem tam załatwić kilka spraw. Mało tego nie licz na to, że dowiesz się z kim rozmawiasz -imienia i nazwiska pracownika na pewno nie znajdziesz w stopce. Nie mówiąc już o numerze telefonu do osoby z którą korespondujesz. Prosiłem kilkukrotnie o kontakt do osoby z którą rozmawiam bądź oddzwonienie -oczywiście bezskutecznie. Zdaję sobie sprawę, że są jeszcze infolinie ale standardowo -tam też się nic nie dowiesz. Szczególnie gdy powstał problem. U mnie czara goryczy się przelała. Zalecam sprawdzić tą kwestię przed złożeniem zamówienia.... Daje do myślenia. Potraktujcie to jako przestrogę.
Nie wiem skad te negatywne opinie. Zamawiam u nich systematycznie, kilka razy w miesiacu i jeszcze zadnych problemow nie mialem. Wysylka tego samego dnia lub maksymalnie w nastepnym.
Przez kilkanaście zamówień w tej firmie myślałem, że faktycznie to całkiem fajny sprzedawca. Dopiero gdy pojawił się problem z reklamacją zdałem sobie sprawę, że to (usunięte przez administratora) Tu nie obowiązują żadne zasady jeśli chodzi o obsługę reklamacji. Pracownik tam wie lepiej i koniec kropka. Odwołania nic nie dają. Maile bez podpisów skłaniają do refleksji. (usunięte przez administratora)
widziałam opinie o opryskliwej obsłudze a jeszcze 3 miesiące temu szukali właśnie na dwa wakaty... możliwe, że te osoby są jeszcze na okresie próbnym? ile tak właściwie osób w sumie pracuje na obsłudze klienta, mają komplet?
Uwaga (usunięte przez administratora) Nic sobie nie robią z terminów Na maile nie odpisują Monety przychodzą uszkodzone Przesyłki nadal nie dostałem Szkoda czasu, lepiej kupic trochę drożej a pewniej. (usunięte przez administratora) Nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Metal Market Europe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Metal Market Europe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Metal Market Europe Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Metal Market Europe Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Metal Market Europe Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.