Paca w firmie to kpina. Nie wiem jak u reszty ale u mnie szefostwo i ich pacownicy poboczni to zero kultuy osobisej, maja sie za nie wiadomo kogo. Szkolenia są dopieo po zdanym tescie z wiedzy canal+ serio? Jesli nie zdasz testu nnie idziesz na szkolenie. Pracuje krotko bo myslałem ze troche tu pobede a tak szukam innej pracy ivbardziej ludzkiego traktowania.
Szanowna firmo Canal+. Rozumiem, że jeśli mam problem z odbiorem waszych usług to przy zgłoszeniu muszę podawać nr abonenta. I jest to zrozumiałe. Ale czy szanująca się firma po pozytywnym zweryfikowaniu mnie jako abonenta kilkukrotnie (3 razy) domaga się powtórzenia tego numeru abonenta to chyba w dobie cyfryzacji przesada. To nadaje się do kabaretu i chyba ktoś w końcu to zrobi. Ja trzykrotnie musiałem biegać po schodach bo nikt wcześniej nie powiedział, że ten nr abonenta będzie jeszcze kilkukrotnie potrzebny. Z racji wieku jest to dla mnie trudność. Myślę, że szanująca firma winna to natychmiast usprawnić. Podobną sytuację miałem tylko na lotnisku w Tel Awiw, gdzie byłem kontrolowany ponownie po odejściu ze stanowiska około 0,5 m. Trzeci raz już dla pewności sam poprosiłem o powtórną(trzecią) kontrolę(może niepotrzebnie bo to Izrael). Pozdrawiam z optymizmem Antoni
Ja ma od poczatku istnienia c+ i obecnie canal+, po co biegać, a nie wystarczy podac nazwisko zarejestrowane u nich i swoj pesel // i wszystko jasne, ja tak robie w kazdej sieci i problemu nie ma.
Hej, myślę czy do nich aplikować na stanowisko Koordynator ds. Rozwoju Produktu OTT Growth, szukają do pracy w stolicy. Obowiązki dość obszerne, ale dobrze mi znane :) Mam pytanko, czy ktoś wie czy oferują pracę zdalną i ile mogę wyciągnąć u nich pensji na tym stanowisku?
Do czynienia z NC+ a teraz z Canal+, mam od 2016 roku i co dwa lata daję się nabrać. Przedłużałam umowę będąc pewną, że nie zostaną zablokowane kanały, które przez lata otrzymalam w pakiecie i promocji, a tu zonk, płacę wiecej, a mam mniej. I to zabiera sie programy, których używa sie najczęściej. Ostatni już raz, dałam się tak oszukać. Nie polecam!
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam! Długo męczyłam się z zanikającym obrazem i dźwiękiem na dekoderze canal plus zatelefonowała do punktu obsługi w Kołobrzegu na ulicy Słowińców do Pana Edwarda gdzie zawarłam umowę. Pan był wtedy bardzo grzeczny, dziś gdy zgłosiłam swój problem z dekoderem ( nawet dwoma, bo mam dwie umowy) ów Pan stwierdził, że coś kombinuję, wykręty, podniesiony ton głosu i oburzenie po których doszłam do wniosku, że mam dać mu spokój, człowiek ten potraktował mnie jak naciągaczkę. Jestem ogromnie zawiedziona, nigdy już nie postawię nogi w tym punkcie obsługi! Arogancja, chamstwo, bezczelność i buta Pana Edka z Kołobrzegu to wizerunek tej firmy? Mam nadzieję, że nie, bo problem pomogła mi rozwiązać Pani z infolinii i był to problem z dekoderem gdzie Pan Edek wcześniej obwiniał kable przy antenie i kabel HDMI. Mam nadzieję, że ktoś utrze nosa temu Panu i trafi na podobnego sobie.
Praca w KRK była fajna ale sprzedali nas do Armatisa :)
Nie rozumiem. Jakaś fuzja była? Bo przecież piszesz na profilu Canal plus. Co to ma wspólnego?
Większość osób które dzwonią do abonentów to zewnętrzne cc działające na zlecenie canal. Osoby wypowiadające się negatywnie co do canal są to pracownicy firm zewnętrznych np. wspomniany armatis. O swoich pracowników canal dba bardzo dobrze, a co robią zleceniobiorcy to inna motka. Drodzy abonenci jeżeli dzwoni do was konsultant, to najczęściej jest z firmy zewnętrznej i poza wyuczonymi regułkami ma niewiele do zaoferowania. Zewnętrzne cc musi jak najwiecej osób naciągnąć żeby mieć zapłacona prowizje za zlecenie.
Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci (usunięte przez administratora) jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
te wasze dekodery to (usunięte przez administratora)zacinają się w cholere że nie można kanału przełączyć albo włączają się jakieś booty lipa z tym nigdy więcej nc+
Pan Marcin-pracownik salonu CANAŁ+ we Wrocławiu w Marino to pełen profesjonalizm. Bardzo sympatyczny, kompetentny i pomocny. Pozdrawiam
Absolutnie nie polecam współpracy z tą firmą żadnemu kontraktorowi IT. Dział IT jest zupełnym nieporozumiemiem. Zespoły są kierowane przez rozdygotane emocjonalnie kobiety, a skład osobowy to 7 "kierowników" na 2 programistów. Wewnątrz firmy są prowadzone "rozgrywki polityczne". Są zatrudniane firmy outsourcingowe, które są nastawiane jedna przeciwko drugiej. Przez to nie ma żadnej współpracy a jest tylko toksyczne środowisko i rzucanie sobie kłód pod nogi w imię pozostania przy kontrakcie. Jeżeli chcecie spokojnie pracować i rozwijać się w IT to omijajcie szerokim łukiem tego zleceniodawcę.
Na rozmowie do IT obiecują stabilność - ciągła reorganizacja zespołów i programiści, faktycznie maja nad sobą armię nadzorców, która tworzy tyle spotkań, że pracować się nie da… zagrywki między firmami dostawczymi potwierdzam, architekt, który zamiast tworzyć spójna dokumentacje nieformalnie gdyba sobie na spotkaniach grupowych zamiast przekazać konkretne wytyczne do realizacji. Nie ma co wspominać o delivery menager, która widzi tylko SP, a dla niej jesteś komórka w arkuszu. Firma powinna zacząć stawiać na jakość i stabilizację bo długość stażu pracy programistów w zespołach nie jest przypadkowy (zwykle nie jest liczony w latach). Cieszę się, że od kilku miesięcy jestem w miejscu, gdzie scrum jest ograniczony do miniumum, a członkowie zespołu przeznaczają czas na implementację i wzajemne wsparcie co sprawia, że da się po prostu pracować.
To faktycznie nieciekawa sytuacja. Możesz napisać na jakim kontrakcie pracowałeś? Bo dodałeś ze obiecują stabilność a chyba umowa do takich nie należała. Byłeś na B2B czy o dzieło?
B2B. Umowę wypowiedzieli w trybie natychmiastowym bez jakiejkolwiek bezpośredniej komunikacji o godzinie 16-tej ostatniego dnia miesiąca. Wysłali tylko info do kontraktorni. Chociaż jeszcze w ciągu dnia zarówno PO jak i pozostałe osoby na spotkaniach zachowywały się "jakby nigdy nic". Dodam, że nie zapłacili za miesiąc pracy odrzucając TS.
masz zamiar coś zrobić, z tym że firma nie wypłaciła ci wynagrodzenia za ostatni miesiąc? Jest szansa, że to ich niedopatrzenie?
Ja byłem na b2b, zapłacili za wszystko, ale patrząc na atmosferę tam panująca nie wróciłbym tam za 2 x większe pieniądze
Witam, może firma otworzy oddział w Zamościu bo pracy tutaj brak, a jedyna firma cc zamknęła się z końcem roku 2022
Porażka, pracowałem na wielu infolinia ale to co tu się dzieje jest niedopuszczalne, najniższa krajowa i telefon za telefonem. Podejście do pracownika na poziomie zerowym a osoby z wyższym stanowiskiem wyżej głowę zadzierają niż gwiazdy estrady xd nie trudzulbym się tutaj i nie przechodził szkolenia które zapłacone zostanie po 160 h
Ile trzeba zapłacić pobrania żeby dostać telefon? Wiem że to jest zwrotne ale mimo wszystko trzeba wyłożyć swoje pieniądze. Jeśli chodzi o szkolenie to musisz przepracować prawie miesiąc żeby ci za nie zapłacili? Na rekrutacji o tym informują?
Najgorsza firma z jaką przyszło mi współpracować... Liderzy straszą skracaniem godzin bez uprzedniego zapoznania sie z problemem, a gdy przedstawisz sytuacje to zapominają języka w gębie... Ciągłe telefony i zapytania czy mozna przyjść wcześniej. Nie dziwie sie ze nie ma pracowników ???? stawka najmniejsza jaka moze byc, do tego brak szacunku do pracownika, stad brak poszanowania pracy ???????? na kazdej zmianie sa liderzy ktorzy maja nam podobno pomagac, nie raz mialam sytuacje ze czekalam 10 minut na pomoc z klientem na sluchawce (czas dozwolony to ok 5 minut ????) odpowiedzi byly nie na zadany temat (polecam czytanie ze zrozumieniem i cos takiego jak sumienność ????). Jesli nie masz uczuc i masz w (usunięte przez administratora) wszystko to idealna praca dla Ciebie ????????????
Zaczniecie w końcu pokazywać coś nowego na tych kanałach czy to koniec canal plus?mozna rezygnować?
Pracuje w CANAL+ BOK KRK 14 lat i muszę przyznać, że nie mam żadnych zastrzeżeń. Za każdym razem jak czytam te negatywne opinie to zastanawiam się czy naprawdę pracujemy w tym samym miejscu. Firma jest dobrze zarządzana, dba o pracowników, o komunikację. Daje poczucie bezpieczeństwa. Kierownictwu nie można nic zarzucić. Od 2 lat pracuje zdalnie, codziennie mam krótkie spotkania zarówno z szefem jak i całym zespołem. Nikt mnie nie kontroluje, otrzymuje feedback na bieżąco, zawsze można się dogadać co do godzin pracy. Wynagrodzenie dla mnie ok, a jeśli komuś nie pasuje to przecież nikt go tutaj siła nie trzyma :)
Bardzo zastanawiają mnie takie komentarze... Nie wyobrażam sobie pracy w takim miejscu przez 14 lat, no chyba, że nie jest się zwykłym szarym konsultantem, który odwala całą robotę. Firma dobra na początek, zdobycie doświadczenia, max na 2 lata. Później 0 rozwoju, 0 motywacji. Cały czas wszystko zmienia się na "-". Większość osób, która nie godzi się na takie warunki, a widzi że się nie polepsza, odchodzi. Jeśli ktoś pracuje powyżej 10 lat, to chyba tylko z przyzwyczajenia, strachu przed zmianą i braku perspektyw. Ale i tych ludzi jest już coraz mniej. Tutaj liczą się tylko wyniki, nic więcej. Jeśli ich nie robisz to jest problem. W końcu i tak cię zwolnią. Jeśli je realizujesz, możesz sobie pozwolić na wielokrotne, długie L4 (były już o tym wpisy). Stawka dla konsultanta, niewiele różni się od najniższej krajowej, śmiech na sali. Firma długo zasłaniała się covidem. Bezmyślnie pozwalniali sporo osób, a potem nagle problem, bo przecież nikt nie pomyślał, że będzie za mało ludzi do pracy, zwłaszcza w sezonie urlopowym. Beznadziejne decyzje są podejmowane na górze. Premie nie są małe, ale cały czas jest kombinowanie co by tu zrobić, ale ludzie zarobili jak najmniej. Mało szkoleń, coraz więcej obowiązków. Praca w weekendy, święta, w większości na popołudniu, bez dodatków. Niestety trzeba się przyczepić do sprzętu na którym pracujemy. Przestarzałe komputery,przed pandemią ciągły problem ze słuchawkami, myszkami. Obskurne rozwalające się fotele. Ciągłe problemy z systemem i aplikacjami.
Dokładnie, nikt tam nie pracuje 14 lat jako konsultant. Koleżanka chyba zapomniała napisać, na jakim stanowisku pracuje i komu wchodzi w zadek, żeby je utrzymać. Bo tak to w biurze w Krakowie działa.
jaki staż pracy w większosci mają pracownicy, skoro piszesz ze konsultant tam 14 lat nie może pracowac ?
w BOK anal + nikt nie pracuje dłużej niż pól roku. , po tym okresie musiałby przejść badania psychologiczne , a to niestety jest nie możliwe.
czemu obecność na badaniach miałaby być niemożliwa? czyli utrzymujesz, że średni staż u wszystkich tam mniej więcej te pół roku trwa? To ja ciekawa jestem ile można przez taki czas się tutaj dorobić... Teraz od nowego roku coś w oferowanych stawkach się zmieniło? lub innych warunkach?
Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy. Obsługa klienta jest na tak niskim poziomie, że nie ma sensu z nimi gadać. Jedynie skargi do UOKiK mogą pomóc.
Witam serdecznie Próbuję się dodzwonić od kilku dni do Canal Plus Ciągle trzeba sekretarka wirtualny Oskar mówi że ma poczekać na konsultanta czekam po 40 pół godziny i nikt nie odbiera gdzie możesz się dodzwonić do nich bo zaczyna mnie już to powoli denerwować
witam, ten czas oczekiwania wynika z ogromnych kolejek na linię. jako pracownik podpowiem że najlepiej dzwonić z samego rana, linia jest od 7 i wtedy wpada mało połączeń. największy ruch sie zaczyna po 16 jak wszyscy wracają z pracy;) pozdrawiam
o to akurat dobra porada. czyli najgorsza praca jest o 16? jest w tym momencie więcej osób na zmianie czy jak firma sobie z tym radzi?
Ja mam ten sam problem.Ci pracownicy mają kompletnie TUMIWISISTYCZNY stosunek do człowieka i do pracy.Obrażanie krzyki do słuchawki.Poprostu nie wierzę ze to sie dzieje
To prawda, chamstwo i bezczelność pracujących na infolini to już standard. Odzywki do klienta na poziomie dna. Canal plus zatrudnia chyba najgorszy sort pracownika. A zarządzającym radzę posłuchać jak odzywają się konsultanci do klientow
A czy jest szansa na przytoczenie tego, jakiejś konkretnej sytuacji? Pytam, bo nie rozumiem jak ktoś mógłby krzyknąć na kogoś przez telefon a zwłaszcza do klienta?
Mecz Górnik Zabrze - Widzew Łódź Tak stronniczo komentujących mecz dawno nie widziałem. Zbierało na wymiotny i odechciało się oglądać. Nie powinno tak być , komentarz powinien być bezstronny.
No skoro tak.. A jakiś cytat chociaż, żeby było wiadomo co chodzi? Z czego ta stronniczość wynikała?
Witam wszystkich . Chciałbym się podzielić moja opinia w temacie filozofii firmy co do utrzymania stałych klientów i przedstawianych im niby super ofertą przedłużających umowę . Jestem stałym klientem od 13 lat. Przerobiłem chyba wszystkie pakiety, a od 4 lat mam wykupiony pakiet super premium plus cuda ale nie w tym rzecz . Za dwa tygodnie kończy mi się umowa oczywiście pismo z rezygnacja zostało wysłane z wyprzedzeniem i jest wiążące dla stron na koniec października . Jak wszystkim wiadomo dział utrzymania klienta dzwoni co drugi dzień aby mnie przekonać do zmiany decyzji . Wabią niby super cenami na pakiety, dodają niby gratisy obiecują znów cuda . Ale tak naprawdę chodzi im tylko o to aby klient zgodził się na ta samą kwotę która płacił wczesnej lub wyzsza . A teraz hit , dzwonie na infolinie jako nowy klient, zamawiam wszystkie identyczne pakiety które miałem i te które mi oferowano niby w super cenach i ku mojemu zdumieniu dostaje to wszystko za 10 zł tańsze miesięcznie niż miałem jako stały klient . I gdzie tu logika gdzie stały klient w tym wszystkim chyba w d…e Gratuluje firmie polityki sprzedaży ale wystarczająco długo byłem dymany i kończę z tym . Życzę samych dmuchanych klientów .
Nie jest tak że jeden pracownik wiedział coś o najnowszej zniżce a drugi nie? Próbowałeś potem rozmawiać z kimś z firmy na ten temat? Bo ciekawa jestem jakie jest wytłumaczenie tej sytuacji.. Daj znać jak się czegoś dowiesz!
Od rana trwają zawody tenisowe a wy puszczacie (usunięte przez administratora) powtórki , jesteście beznadziejni i ja oraz inni opuszczamy to (usunięte przez administratora) .Ja wam wystawię taką reklamę w internecie że się nie pozbieracie .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 6 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.