Opinie o yasumi.pl - Yasumi w Kalisz

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Yasumi Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Yasumi Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Przemysł spożywczy - przetwarzanie ziemniaków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Yasumi Sp. z o.o. w Kalisz

Andzia Nowy wpis
Inne

Hej. Zauważyłam, że odradzono pracę zwłaszcza w salonach na Śląsku, w moim przypadku chodziłoby o Wielkopolskę. Tak się składa ze widziałam ofertę na Gocław. Co o tym rejonie powiecie? Czy tu z premiami jest nieco łatwiej kosmetyczkom niż na innych rejonach?

Julka Nowy wpis
Inne

Jak teraz czytam te opinie chociażby sprzed prawie roku to już sama nie wiem co myśleć. Cokolwiek do dziś mogło się zmienić od tamtego czasu? Chodzi mi głównie o nakład pracy, jest bardziej adekwatny co do płacy niż kiedyś? i czy przewidywane są docelowo jakieś podwyżki? Albo już weszły wraz z nowym rokiem?

Kejti Nowy wpis
Były pracownik
@Julka

Nie ma czegoś takiego jak podwyżki w tej firmie. Laskom nawet wciskane są umowy zlecenie "bo jest mało pieniędzy" i trzeba przejść niby na chwile na zleceniówke z umowy o pracę. A jak będziesz oponować to Cię właściciel zastraszy albo zwolni. Procent oczywiście płacony pod stołem (zwykle między 5-8%). Nie ma znaczenia ile lat pracujesz bo pracownikom pensje się ujednolica. Np osoba doświadczeniem 3 letni będzie zarabiać tyle samo co osoba z doświadczeniem 10 letnim. W umowach o prace używają magicznego zapisu premia uznaniowa i jest pozamiatane. Nie możesz dochodzić swojej premii. Nie raz właścicielka okradała pracowników zabierając im procent od obrotu "bo trudne czasy" itp. Odradzam prace w tym miejscu. Zwłaszcza jeśli mowa o salonach na Śląsku.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Yasumi Sp. z o.o.?

NoName
Były pracownik
@Pytanie

W konkretnym salonie, którym pracowałam awansu nie dostaje sie nigdy, a wiem co mówię, bo pracowalam tam 3 lata. Wieczne zarzekanie, ze brak pieniędzy.

Grażyna
Inne
@NoName

A przy tym co teraz tu piszesz rozmowa o pracę jak wyglądała? Zastanawiam się po prostu co było mówione odnośnie tego awansu chociażby? Tu tylko na kierownika jest perspektywa jeśli już?

NoName Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Grażyna

Podstawowe pytania typu jakie masz ambicje, nastawienie na rozwoj, umiejętności handlowe. Podanie widelek w zależności od doswiadczenia. Pierwszy raz pracowałam w takim miejscu, takze wiadomo czasem trzeba przyjąć najpierw te najnizsza krajową i pokazać się jak z najlepszej strony. Bylam na kazde zawołanie jak byla potrzeba i robilam nawet nadgodziny, mialam naprawde dobre obroty handlowe jesli chodzi o sprzedaz kosmetykow, karnetów. za kazdym razem bylo mowione,ze jak przekroczymy jakis prog to bedzie podwyżka i nigdy jej nie bylo. Menager nie zarabia duzo wiecej od pozostalych, bo ma marne 200zl brutto więcej, a roboty?.. najgorsze to te masaże i 10% od niego, namachasz się, a nie zarobisz.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Grażyna
Inne

No i powiedz mi jaki jest ruch w tym salonie obecnie przy takim nastawieniu, które tu opisujesz? Zwłaszcza klienci mnie teraz ciekawią w tym wszystkim. Jeśli jest tu podobno tylko uznaniówka to pracownikom w sumie nie zależy na jakimkolwiek obrocie?

Justyna
Były pracownik
@Grażyna

Ruch mizerny patrząc na inne salony w naszym mieście. Jedni pracują bo lubią ten zawod i daja z siebie 100 % inni przychodzą odbebnic swoje. Nie mamy tez zadnej reklamy wiec ludzie mysla ze u nas sie sushi sprzedaje. Poprzednia kadra tez bardzo narzekala na wlascicielke i odradzaly prace w tym miejscu ale jednak musialam sie sama przekonać. Nic co powiedzialy nie bylo klamstwem. Dlatego tez nie polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Yasumi Sp. z o.o., to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kasia

Pracowałam ponad 3 lata w Yasumi w dużym mieście. Zarobki na początek bliżej 2000zł, ale kiedy miałam już dużo klientów to zarabiałam ok. 4500-6000 na rękę. Jeśli chodzi o pracę to obowiązków dużo, ciągle nowe zabiegi, których trzeba się uczyć nawet czasem po godzinach jak nie było czasu między zabiegami, zabiegi te były na platformie dla pracowników i na grupie zamkniętej. Dziewczyny, które tam pracowały ze mną są bardzo fajne. Szefowie bardzo wymagający. Standardy obsługi - na nie zwracało się ogromną uwagę, byli nawet tajemniczy klienci, którzy je sprawdzali, więc przez pewien czas trzeba było bardzo się pilnować, ale później już wchodziły w nawyk i w sumie się z nich cieszę, bo prawie wszystkie przeniosłam do mojego salonu. Prowadzę go już ponad rok i powiem Wam, że takich pieniędzy jak w Yasumi jeszcze nie udało mi się zarobić, ale się nie poddaję. Generalnie nie było źle, a bardzo dużo się nauczyłam.

Aga
@Kasia

Cześć! A mogłabyś powiedzieć coś na temat wymiaru czasu pracy, rodzaju umowy? W ostatnim salonie pracowałam po 10-12h 6 dni w tygodniu bez żadnych dni wolnych i nie chciałabym się drugi raz w takie ścieki wpakować. Z góry dziękuję! :)

Kasia
@Aga

Pracowało się 5 dni w tygodniu po 8 godzin. Jeśli sobota była pracująca (godz. 9-17), to jeden dzień w tym tygodniu był wolny, zazwyczaj poniedziałek lub środa, ale inne też mogły wypaść. Miałam umowę o pracę. Osoby uczące się miały umowę zlecenie. Myślę, że co miasto to mogą być inne zasady, bo to jednak sieć franczyzowa, więc każdy salon ma innego właściciela.

Ania
@Kasia

Cześć. Jestem świeżą yasumianka z nowego gabinetu i ciężko mi uwierzyć w zarobki 4tys na rękę. Przy niskiej postawie i bardzo marnym % od zabiegów dodatkowo liczonym dopiero po wypracowaniu dwu-krotnosci pensji brutto kompletnie brakuje motywacji

Tina
Były pracownik
@Kasia

Niezła ściema z tymi zarobkami. Opinie zapewne pisała osoba z centrali. Nigdy w Yasumi nie zarobi się takich pieniędzy. Jak jest dużo klientów to może uda wam się wyciągnąć 3500 netto. I tak procent jest płacony pod stołem. W większości Yasumi proponują 5% bo tak narzuca im centrala, jak traficie na ciut lepszego właściciela to może da wam 10%. Pytanie tylko czy zapisze wam te premie w umowie,czy użyje magicznego zwrotu "premia uznaniowa" tak żeby pracownik nie mógł dochodzić swoich pieniędzy. Zdarzały się sytuacje, że po przepracowaniu miesiąca się premii nie widziało...

Meg
Były pracownik
@Kasia

Uśmiałam się czytając tego posta. Nawet w dużym mieście się tyle nie zarobi pracując w Yasumi. Procent od zabiegów naturalnie płacony pod stołem, więc generalnie to praca za najniższą a obowiązków masa + duża odpowiedzialność za cudzą skórę.

Grażyna
Inne
@Meg

Skoro tak się uśmiechałaś to ilu tobie się klientów udawało uzbierać? bo z tego co tam można było wyczytać to podobno miała ich sporo i to może z tego wynikają te kwoty? możliwe że doświadczenie również robi swoje skoro zadeklarowała 3 lata? pytam bo zastanawiam się po co miałaby pisać nieprawdę, co by z tego mogła mieć?

AgAg

Bardzo niepoważne i malo profesjonalne podejście do potencjalnych pracowników. Po drugiej rozmowie kwalifikacyjnej ( przeprowadzonej z P..kosmetyczka de facto ) otrzymalam informacje , ze dostałam prace i prosza o przesłanie danych do umowy co tez uczyniłam. Pozniej nastala wymowna cisza i po trzecim smsie z prośbą o wyjaśnienie sytaucji otrzymałam informacje iz prace dostala inna Pani...Przez takie " olewcze " podejście odmowilam innemu potencjalnemu pracodawcy.

Ewa
@AgAg

Słabo. O pracę w którym gabinecie chodziło?

Izabela
Inne
@AgAg

Podbijam pytanie Ewy. W przypadku dużej sieci, a taką jest Yasumi Sp. z o.o., stosunek do kandydatów na pracowników w poszczególnych gabinetach może się znacznie różnić. Możesz napisać jak przebiegała sama rekrutacja?

Tajemnicza
@AgAg

Tak potwierdzam, bardzo olewcze podejście do potencjalnego pracownika. Żadnej odpowiedzi zwrotnej nie dostałam, chodź zostałam zaproszona na drugą rozmowę, która oczywiście się nie odbyła.

Katarzyna
Inne
@AgAg

Tak, nie mam żadnych wątpliwości. Po tym jak wyglądał mój kontakt z Yasumi zarówno pod adresam prawo@yasumi jak i niejaką panią Michalina a także właścicielka z Krapkowic wiem jak zbywająco i lekceważaco traktują każdego niezadowolonego. Jak pozbywają się problemu.

2
YASUMI Krapkowice
Pracodawca
@Katarzyna

Pani Katarzyno, bardzo dziękujemy za przedstawioną opinię. Z uwagi na to, iż naszym priorytetem jest zadowolenie klientów nie stronimy od ustosunkowania się do negatywnych opinii. Po przeanalizowaniu zgłoszonej przez Panią opinii udało nam się ustalić, że od 2021 r. nie korzysta Pani z usług naszego gabinetu. Nasz gabinet odwiedziła Pani dwukrotnie, tj. w lutym 2021 r. i we wrześniu 2021 r. W lutym 2021 r. nie zgłosiła Pani żadnych zastrzeżeń co do wykonanego zabiegu. We wrześniu 2021 r. skorzystała Pani z zabiegu regulacji i henny brwi. Zabieg został wykonany prawidłowo przez kosmetologa posiadającego bardzo wysokie kwalifikacje i doświadczenie w zawodzie. Z wykonanego zabiegu nie była Pani jednak zadowolona i złożyła Pani reklamację. Niewątpliwie efekty estetyczne, czy niezadowolenie z wykonanego zabiegu jest kwestią indywidualną, natomiast nasza firma ma zawsze na uwadze dobro klienta, stąd uznaliśmy Pani reklamację. Zaproponowaliśmy Pani zwrot pieniędzy bądź inny dowolnie wybrany przez Panią zabieg, z czego Pani nie skorzystała. Zatem stwierdzenie, że została Pani potraktowana "zbywająco" czy "lekceważąco" jest nieprawdziwe. Zażądała Pani natomiast zadośćuczynienia w postaci wykonania na nasz koszt makijażu permanentnego i podała Pani adres kliniki, w której zabieg ten chciałaby Pani wykonać. Roszczenie to zostało negatywnie rozpatrzone przez naszego ubezpieczyciela. Z Pani oświadczeń, którymi dysponujemy wynika, że regulację brwi wykonywała Pani w wielu różnych gabinetach, a dodatkowo, jako osoba posiadająca wykształcenie kosmetologiczne, również regulowała Pani brwi samodzielnie. W naszej ocenie, wykonując w naszym gabinecie jednorazową usługę regulacji brwi, nie mogło dojść do trwałego usunięcia brwi, co nam Pani zarzucała i zarzuca. Również co istotne, po wykonanej usłudze nie wyraziła Pani zgody na wykonanie zdjęć, natomiast zdjęcia którymi Pani dysponuje i które Pani upublicznia nie zostały wykonane w naszym gabinecie. Nie jesteśmy w stanie ocenić, kiedy i po jakich zabiegach zostały wykonane zdjęcia. Opinie, które Pani wyraża na temat naszego gabinetu odbieramy jako krzywdzące i niesprawiedliwe, sprowadzające się do hejtu. Uważamy za wysoce nieetyczne, żądanie wykonania makijażu permanentnego za wykonanie jednorazowej usługi, gdy tymczasem przez wiele lata regulowania brwi w różnych miejscach oraz samodzielnie doprowadziła Pani swoje brwi do złego stanu, za co nasz gabinet nie ponosi odpowiedzialności. Niezależnie od wszystkiego życzymy Pani, wszystkiego dobrego i mamy nadzieję że znajdzie Pani taki gabinet z którego usług będzie Pani w pełni zadowolona. Pozdrawiamy serdecznie YASUMI Medestetic Krapkowice.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

YASUMI Krapkowice
Pracownik

Pani Katarzyno, nie zgadzamy się z przedstawioną powyżej opinią. Od pewnego czasu upublicznia Pani w różnych mediach społecznościowych nieprawdziwe informacje o naszym gabinecie, dlatego chcemy przedstawić nasze stanowisko. Nasz gabinet odwiedziła Pani dwukrotnie, tj. w lutym 2021 r. i we wrześniu 2021 r. W lutym 2021 r. nie zgłosiła Pani żadnych zastrzeżeń co do wykonanego zabiegu. We wrześniu 2021 r. skorzystała Pani z zabiegu regulacji i henny brwi. Zabieg został wykonany prawidłowo przez kosmetologa posiadającego bardzo wysokie kwalifikacje i doświadczenie w zawodzie. Z wykonanego zabiegu nie była Pani jednak zadowolona i złożyła Pani reklamację. Niewątpliwie efekty estetyczne, czy niezadowolenie z wykonanego zabiegu jest kwestią indywidualną, natomiast nasza firma ma zawsze na uwadze dobro klienta, stąd uznaliśmy Pani reklamację. Zaproponowaliśmy Pani zwrot pieniędzy bądź inny dowolnie wybrany przez Panią zabieg, z czego Pani nie skorzystała. Zażądała Pani zadośćuczynienia w postaci wykonania na nasz koszt makijażu permanentnego i podała Pani adres kliniki, w której zabieg ten chciałaby Pani wykonać. Roszczenie to zostało negatywnie rozpatrzone przez naszego ubezpieczyciela. Z Pani oświadczeń, którymi dysponujemy wynika, że regulację brwi wykonywała Pani w wielu różnych gabinetach, a dodatkowo, jako osoba posiadająca wykształcenie kosmetologiczne ("tez posiadam hehe"), również regulowała Pani brwi samodzielnie. W naszej ocenie, wykonując w naszym gabinecie jednorazową usługę regulacji brwi, nie mogło dojść do trwałego usunięcia brwi, co nam Pani zarzucała i zarzuca. Również co istotne, po wykonanej usłudze nie wyraziła Pani zgody na wykonanie zdjęć, natomiast zdjęcia którymi Pani dysponuje i które Pani upublicznia nie zostały wykonane w naszym gabinecie. Nie jesteśmy w stanie ocenić, kiedy i po jakich zabiegach zostały wykonane zdjęcia. Opinie, które Pani wyraża na temat naszego gabinetu odbieramy jako krzywdzące i niesprawiedliwe, sprowadzające się do hejtu. Uważamy za wysoce nieetyczne, żądanie wykonania makijażu permanentnego za wykonanie jednorazowej usługi, gdy tymczasem przez wiele lata regulowania brwi w różnych miejscach oraz samodzielnie doprowadziła Pani swoje brwi do takiego stanu. Niezależnie od wszystkiego życzymy Pani, wszystkiego dobrego i mamy nadzieję że znajdzie Pani taki gabinet z którego usług będzie Pani w pełni zadowolona. Pozdrawiamy serdecznie YASUMI Medestetic Krapkowice.

Martusia 333
Pracownik

Yasumi schodzi na dno fizjoterapeci robią zabiegi kosmetologów takie jak hifu ,depilacja laserowa i inne gdzie nie mają o tym zielonego pojęcia najgorsza franczyzna w Polsce ,poziom żenujący pozdrawiam Paulinkę fizjoterapeutkę z Kalisza która szkoli przyszłych kosmetologów Yasumi a nie potrafi nic prócz masowania stop . Dno i żenua niektóre salony zamiast płynu do dezynfekcji posiadają płyn w tej samej butelce płyn do mycia podłóg (usunięte przez administratora) ludzi pracowników jedno wielkie (usunięte przez administratora) ,panie które szkołą w siedzibie bardzooo niski poziom nie wiedzą o czym mówią w szczególności fizjoterapeutka a nie kosmetolog poziom wręcz żenujący,brak kompetencji i kwalifikacji pracowników do przeprowadzania zabiegów .

5
Jola
Pracownik
@Martusia 333

Franczyza a nie franczyzna. Rzeczywiście poziom żenua.

Anonim1
Inne
 Pytanie

Witam, wie ktoś może jak wygląda praca recepcjonistki w yasumi?

Pani
Pracownik

Ja korzystam z zabiegów miałam zabiegi laserowe twazy szyją mam problem i jestem bardzo zadowolona obsługa bardzo miła i jeszcze raz dziękuję za miłą obsługę a II stopy profesjonalnie miałam zrobione dziękuję bardzo polecam

Krystyna
Inne
@Pani

A długie są kolejki na takie zabiegi? Czy nie czeka się zbyt dużo czasu?

Iza
Inne

@Ania Nigdzie młody pracownik nie zarabia tyle co starszy stażem ,a co za tym idzie z większymi umiejętnościami. Firma jak najbardziej dobra ,więc polecam pracę.

Yyy
Kandydat
@Iza

Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem pracownik długo pracujący w tej firmie wg nie jest doceniomy umowa najgorsza jaka może być tak by opłaty były małe .

Lulu
Pracownik
@Yyy

Zgadzam się ... Pracownik traktowany jak (usunięte przez administratora) . Praca za (usunięte przez administratora) pieniądze a każą robić wszystko wykonywać usługi przyjmować klientów oraz generalnie sprzątać oka i kible nie polecam

Edyta
Inne
@Lulu

No trochę słabo. Ale to są jakieś podwyżki dla pracowników jak im staż pracy wzrasta czy stawka jest cały czas ta sama?

Andrzej
Inne

Ktoś wie jak wygląda sprawa bonów w Yasumi? Chodzi mi o czas wysyłki, bo ja potrzebuję prezentu "na już" ... :)

Chris
Inne
 Pytanie
@Andrzej

Czas wysyłki jest okej, teraz wszystko leci kurierem. A że bony to o co pytasz?

Natka
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?

YYY
Kandydat
@Natka

Na pierwszej rozmowie było pytanie, które nie powinno paść i mogłoby być zgłoszone do sądu pracy. Na drugim w innym mieście super, pani konkretna, pytania odnośnie doświadczenia, kursów, wykształcenia.

1
Kosmetyczka

Witam. Ja pracowałam w jednym z gabinetów Yasumi. Uważam że praca i zarobki są super, ale wtedy jak się zaczyna pracę wraz z otwarciem gabinetu,wtedy kiedy każdy jest na równi i ma takie sama prawa i obowiązki. A nie jak w moim przypadku jak się dołącza do już otworzonego gabinetu któryś rok z rzędu, gdzie są starsi pracownicy i mają dużo do gadania i wieksze prawa do grafiku i klientów niż młoda osoba, która chce się rozwijać, zarobić i robić to co lubi. Wszystko zależy gdzie się trafi na jaki zespół i jak pracodawca będzie podchodził do wszystkiego.

Izabela
Inne
@Kosmetyczka

Dziękuję za Twoją opinię na temat pracy w Yasumi Sp. z o.o. Masz rację, trochę inaczej wygląda sytuacja, gdy dołączasz do istniejącego już zespołu, niż odwrotnie. A na czym polegała Twoja praca?

Tamara
Inne

Cóż można dodać to takiej opinii? Dobry pracodawca, pod wieloma względami, polecam.

Naciąganieta...

Myślę że będąc pracownikiem dużo tam przeszłas.... Ja będąc tam zaledwie parę minut zastanowiłam się ci tam robię nie dość że musiałam czekać dłuższą chwilę aż ktoś mnie obsłuży to w trakcie zabiegu nachalnie zostałam naciąganieta na o wiele droższy zabieg niż wymagała tego potrzeba i nie jestem jedyną osobą które są w takiej sytuacji bo w tym samym czasie moje znajome też zostały w taki sposób skłonipne do zakupu droższe go zabiegu.... Pewnie prawda że mają dodatkowy procent od zabiegu ale nie kosztem klientów trącicie na tym i to dużo.... Nie skorzystam nigdy więcej z zabiegów tej firmy dosyć że naciągaja to nie czulam się tam komfortowo... Chciałam trochę odpocząć zażyć relaksu a czułam się jak bym była na jakimś wywiadzie... Nie polecam

1
DAGA77

YASUMI fajna firma, wszystko dopracowane marketingowo i wszystko fajnie wygląda wizualnie z zewnątrz.. a w środku ?? Jestem byłym pracownikiem jednego z salonów. Pracowałam z inną osobą na zmianę w systemie 1/1. Przez te 10 godzin/ dziennie byłam sama w salonie, nagminną sytuacją było wychodzenie (w trakcie zabiegu) z gabinetu gdzie leżała półnaga klientka! do klienta który stał przy drzwiach i chciał się np. podpytać o zabieg lub umówić na wizytę. Dla mnie sytuacja mało komfortowa, takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i należało by wprowadzić system gdzie mogły byśmy być we dwie w salonie jedna by mogła zająć sie klientką druga siedziała by w tym czasie na recepcji. Ale szefostwo yasumi to gąbka do wyciska pieniędzy a nie komfortu klienta a juz napewno nie godnej pracy i płacy pracownika.. ale o tym później.. Druga sprawa to nadmiar obowiązków; zabiegi, sprzedaż, recepcja, telefony, poczta, sprawdzanie stanu ilości kosmetyków, sprzątanie.. a i nauka bo ciągle wchodzą nowinki; ale to juz masz sie nauczyć w domu swoim czasie wolnym bo w pracy nie ma na to czasu za to jest test z wiedzy o aktualnych promocjach, mediach jesli ci słabo pojdzie potrąca ci 1%.. zostawię to bez komentarza... (oczywiście są dni gdzie masz full kentów i na te 10h nie masz nawet czasu czego przegryźć..) Polityką firmy jest hasło- by każdy klient który wejdzie do salonu miał z czymś wyjść.. wiec nie jest ważne czy czegoś potrzebuje czy nie ale ma to kupic.. a ty masz mu tą chęć wmówić.. ładnie to nazywając - techniki sprzedażowe i tu wchodzi yasumi jako mini-korpo.. W salonie również są comiesięczne podsumowania, ile czego sprzedałyście, jakie karnety sprzedałyście- która z was to robi lepiej i która jest gorsza.. ciągłe parcie na sprzedaż! jak dla mnie kolejne wypranie mózgów przez korporacje... w salonie polityka korporacyjna się nie sprawdza a jedynie szkodzi i demotywuje.. inną sprawą są płace w salonie można zarobić średnio 1500- 1800 zł (zleży od miesiąca, ilości klientów, sprzedaży...) bez umowy, bo umowe możesz dostać ale zostanie ci odjęte 450zł z mizerniej pensji którą wypracowałaś niezależnie czy to zlecenie czy u. o prace. płaca 10 zł za godz./ + 6% od zabiegu, szczerze gdy mieszkasz u rodziców i jesteś na ich utrzymaniu to ci MOZE wystraszy. Mieszkam w dużym mieści i tutaj za te pieniądze to można jedynie kawalerkę wynająć..nie mówiąc o życiu czy jakimś kredycie, ustatkowaniu sie.. Reasumując wysoko podstawione wymagania za to niska płaca, warunki niewolnicze. praca dla studenta ew. by zdobyć doświadczenie czy certyfikat i myknąć po pół roku do normalnego salonu gdzie warunki są normalne i płaca na godnym poziomie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
admin

Twoja wiedza to drogowskaz na drodze kariery wielu ludzi. Opowiedz o firmie Yasumi S.C. na naszym forum.

Zostaw merytoryczną opinię o Yasumi Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Yasumi Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Yasumi Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Yasumi Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Yasumi Sp. z o.o.
3.5/5 Na podstawie 6 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Yasumi Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii