Firma na zasadzie nie daj się. Co z minusów bo łatwiej wymienić: - wszyscy praktycznie pala papierosy i to wszędzie od warsztatu ,przez biuro (epapieros),po kabinę ciężarówki - dyspo i prezes nie maja prawa jazdy CE i mówią Ci jak masz jechać, dysponują Twoim czasem nie zając reali drogowych ( gdzie o 22 znajdziesz wolny parking np na A4?? i to jeszcze z gabarytem) - wyzwiska od gargameli gargusów i innych takich na prządku dziennym - niby masz stałą wypłatę niezależną od wyjechanych godzin ładunków itp ale jak przychodzi urlop to zabierają Ci kolo 80pln za każdy dzień (80pln x26 dni =niezła suma potrącona w białych rękawiczkach) - wyjazd do pracy w niedziele jest niepłatny (jak wyjedziesz w niedziele do południa to może Ci uwzględnia ze byles w pracy w niedziele , ale jak po 12 to zapomnij ze pracowałeś tu za pieniądze) - weekend w kabinie to dodatkowe 400pln pod warunkiem ze kręcisz pauzę 45, jak jedziesz to zero dodatku -wynagrodzenie za pracę liche gdyż nawet prezes codziennie żebrze o papierosy od pracowników - parking nieutwardzony wiec po opadach do auta w błocie po kostki - kompletna odzież robocza wydana po 2 miesiącach - niby jesteś kierowcą ale na warsztacie masz robić jako mechanik elektryk lakiernik sprzątaczka itd - mechanicy są od wydawania towaru z magazynu a nie od napraw naczep , bo naczepy naprawiać mają sami kierowcy - rozmowa ze starymi pracownikami (starymi starzem pracy) kończy sie na tym ze nie jest wg nich źle, ze jest ok, bo 20 lat temu to tu bylo grubo a teraz jest zdecydowanie lepiej ( ale ich lepiej to i tak oderwanie od rzeczywistości czy normalności) - kierownik ( nomen omen byly kierowca tej firmy ) od taboru zajmuje sie wszystkim przez co nie ogarnia wielu spraw, gdyż przez niego przechodzą wszystkie praktycznie decyzje, ma za dużo na głowie i nie nadaje sie do kontaktu z ludźmi - jazda przyczepami bez przeglądu bądź niesprawnymi czy niekompletnymi - zawsze szukają winnych jak się coś wydarzy, i zawsze znajdują kogoś ale nigdy siebie - organizacja pracy leży , np W pracy od 8 siedzisz na warsztacie bo nie ma ładunków Przychodzi 15 i nagle pada zdanie zawieziesz kierowce do jego auta i tak o 22 jestes na bazie. Na nastepny dzien na 8 w pracy ale te nadgodziny nie sa platne - atmosfera w pracy , kazdy d…. Ci obrobi - kręcenie i unikanie konkretnej odpowiedzi juz przy rozmowie o prace a później tylko bylo tego wiecej - zabawa w chowanego jak nie ma pracy jako kierowca ( w kuchni siedzieć nie możesz, bo inni „pracują” a ty nie , wiec jak jesteś to na warsztacie cos musisz sobie znaleść np zamiatanie albo stanie z „kolegami” w grupce i palenie fajek , nie można siedziec trzeba stać i udawać ze sie cos robi) bo 30 chlopa przez tydzien na warsztacie ma co robic, jest tyle pracy ze hoho - robisz jako pilot, w pracy jesteś po 18-20h na dobę przez kilka dni i myślisz ze większa wyplata za to, albo jakis dzień wolnego , to jestes w bledzie jak tak myslisz ( wyplata przeciez jest stala) - jak cos zglaszasz , ze jest nie tak to argument maja taki ze wyplata jest dobra i na czas i co ty chcesz ( przypomnę ze w pl nie ma pracy za darmo) -pieniądze (choć marne jak za taką pracę)to nie wszystko, liczy się człowiek, tu to nie funkcjonuje -nie zgłasza się wypadków w pracy -podnoszenie ciężarów ponad normy -praca spedytora kończy się jak wyśle ci zlecenie, jak wystąpi jakiś problem to zapomnij o pomocy z ich strony ( ich tłumaczenie to: nas tam nie ma , musisz sobie jakoś poradzić, ciężko jest im zadzwonić i wyjaśnić o co chodzi , lepiej np niech kierowca biega od bramy do bramy i się dowiaduje co jest grane -jedziesz w uwalonych butach kurtce , masz tylko 1 komplet a warunki pracy w polu , błocie itp. Pobrudzi Ci się kurtka to idziesz w takiej unoranej jupie do jakiegoś biura po dokumenty i nie wyglada to fajnie tak się dba o wizerunek - może już wystarczy bo miejsca zbraknie na te minusy to tak tylko wierzchołek góry Z plusów: - wyplata zawsze na czas w granicach 5 każdego miesiąca na koncie -kilka pozytywnych osób w calej firmie ale to zbyt mało by firma miała dobra atmosferę -płacą za mandaty ale trzeba udowodnić, że to nie twoja wina , w innym przypadku zapłacisz -chcesz tam pracować to nie wyrażaj swojej opinii mimo tego, iż zachęcają Cie do tego, wykonuj durnowate polecenia bez zastanawiania się, czy to zgodne z jakimkolwiek prawem, mierny bierny ale wierny. -firma powinna mieć nazwę PTWG to dla wtajemniczonych
Czytam, że nie ma tutaj możliwości wypłaconych nadgodzin, ponieważ obowiązują stałe wynagrodzenie. Czy w takim razie można liczyć na jakiś dzień wolny na tygodniu? I co jeśli odmówi się pracy po godzinach?
O dniu wolnym raczej zapomnij to czy go dostaniesz będzie uzależnione od kierownika ilości pracy i tego co on sobie pomyśli. Ja raz dostałem ( wymusiłem) 5x nie. Jak chcesz odmówić pracy po godzinach ?? Skoro jedziesz autem osobowym to się zatrzymasz i dalej nie pojedziesz ?? Gdzie będziesz spać ?? Co jeść ? Gdzie się umyć? Hotel ? Kto za to zapłaci? A pasażer musi być dostarczony. Można odmówić i to przyjmą do wiadomości raz drugi i wylecisz z pracy , bo będziesz walczył o swoje prawa, tu takich nie chcą.
Witam a jakie warunki pracy mają mechanicy bo widzę że poszukują?
Gdzie o tym słyszałeś, że szukaja? No właśnie mi ktoś tak powiedział, a ofert nie widzę, dlatego tu wszedłem. No i powiedz, dowiedziałeś sie czegoś o robocie tam? Jakie godziny i stawka? Dzięki jak coś.
(usunięte przez administratora)
Multisportem jest załadunek na OUT