Witam wszystkich ! I ostrzegam na początku! Przed Totota Nowakowski w Wałbrzychu !!!!!!!!! Moje auto zostało zakupione w serwisie Toyota w Belgi po 3 miesiącach postanowiłem założyć hak holowniczy.Po wcześniejszym umówieniu na montaż w T.N.w Wałbrzychu (Akurat byłem w Pl myślę będzie lepiej profesjonalnie cena bardzo podobna do BE ale myślę jakość lepsza ! Chodzi o montaż! Zamówiłem hak składany horyzontalny ! Oddałem auto w umówionym terminie jest tel auto gotowe do odbioru ,przyjechałem i co widzę hak jest zamontowany inny (na stale) ok myślę hak to hak pań z serwisu wie Pan bardziej taniej ????nie o to chodzi zamontowa została inna cześć jak chciałem!!! Odpuściłem zapłaciłem następnie coś do haka trzeba dokupić jadę po przyczepkę podpinam jadę. Po około trzech miesiącach jakde w DE mgła włączam światła wszystko niby ok ! Kolega dzwoni jedzie z mną wlacz przeciwgielne bo słabo cię widać u mnie na desce zero komunikatu!! Po sprawdzeniu w przyczepce nie ma w aucie nie ma światła (przciwguelne)hmm .Dzwonie zgłaszam problem ,umówiony przyjeżdżam do serwisu 1,5h czekania nic nie wiemy co jest ja z powodu braku czasu muszę wrócić do Belgii jeżeli nie umiecie naprawić to oddam auto w Belgii do serwisu gdzie kupiłem pań sczesliwy z T.N walbrzych ok da pań nam znać ????????????????????po 1h wada usunięta w Belgii koszt około 350€ koszt haka z montażem w Wałbrzych 1600zł przywiozłem fakturę I opis problemu co było źle teraz uwaga mam wszystko przetłumaczyć na J.Polski dopiero sprawa ruszy został uszkodzony też boczek w bagażniku przy mozntaxy jakiś kabli wszystko opisane w raporcie z garażu w Belgii mija rok zero zainteresowania i zwrotu kosztów. Ja PR,edstawilem jasno na biały co było źlewadliwie zamontowane + zdjęcia raport z autoryzowanego serwisu w BE ale to chyba nie wystarczy więc co jeszcze mam ponosić koszty tłumaczeń kto mi za to zwróci???
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Toyota?
Jak długo trwa proces awansu w Toyota?