Witam .mam do państwa pytanie chciałabym się doradzić czy warto otworzyć punkt shi center ?
Na samej gorze ma Pani odpowiedz na swoje pytanie. Radzę przejrzeć oferty innych firm, można mieć podobne parametry oferty zupełnie za darmo.
Ja mogę polecić mam punkt sieci Ship Center od ponad roku i zarobki na chwilę obecną są zadowalające. Oczywiście przez pierwsze kilka miesięcy było trudniej i trzeba było naprawdę dbać o każdego klienta i wsadzić sporo pracy, ale z każdą ewentualną problematyczną sytuacją dzwoniłem do centrali i zawsze uzyskałem pomoc lub radę. Dodatkowym plusem są pieczątki u mnie dość dobrze funkcjonują i robię je na miejscu.
Hej a coś więcej o zarobkach możesz powiedzieć. Jeśli nie chcesz nie muszą padać konkretne kwoty ale chociaz przedział czy informacja o tym, jak na starcie wyglądają. Tez mysle o własnym punkcie ale trochę mam obawy
A czy ktoś ma lub miał otwarty ten punkt i może coś więcej powiedzieć? Doradzić?
Witam mam punkt i prowadzę od kilku lat , na chwilę obecną jestem zadowolony i jesli mam jakiś problem mogę zawsze liczyć na pomoc infolinii. Na chwilę obecną na panelu mam możliwość podpinania klientów których wspólnie z telemarketingiem centrali udaje się pozyskać i dlatego włąśnie zapis w umowie o wysyłaniu ofert którego sam się obawiałem, jednak widzę że to działa na moją korzyść. Ja oprócz wysyłek mam również klientów na usługi poligraficzne które oferuje sieć co podnosi moje zyski i mogę polecić współpracę.
xxxx@Ola A czy ktoś ma lub miał otwarty ten punkt i może coś więcej powiedzieć? Doradzić? Witam mam punkt i prowadzę od kilku lat , na chwilę obecną jestem zadowolony i jesli mam jakiś problem mogę zawsze liczyć na pomoc infolinii. Na chwilę obecną na panelu mam możliwość podpinania klientów których wspólnie z telemarketingiem centrali udaje się pozyskać i dlatego włąśnie zapis w umowie o wysyłaniu ofert którego sam się obawiałem, jednak widzę że to działa na moją korzyść. Ja oprócz wysyłek mam również klientów na usługi poligraficzne które oferuje sieć co podnosi moje zyski i mogę polecić współpracę.xxxxxx Z infolinią już przemilczę, ilość pracowników do ilości punktów - nie może to działać ok. W panelu od początku jest taka możliwość, niestety po szkoleniu okazuje się iż ceny i marżowość jest zupełnie niekonkurencyjna, w porównaniu do przedstawianych przez shipcenter wcześniej. Obawiałeś się zapisu, który mówi, że jeśli w miesiącu nie wyślesz 200 ofert do firm to dostajesz karę w wysokości 5000zł ale uważasz że przy tej marżowości działa on na twoją korzyść? W jaki sposób? Jedna kara i trzeba odrobić ilością przesyłek jaką punkt przy takiej marży zrobi w kilka lat...I tak, pierwsze co usłyszałem kiedy przestałem słuchać marketingowej gadki to przypomnienie o karach umownych i do czego zobowiązuje umowa... Pomijając, że punkt działał wtedy jakieś 12 dni, dzięki obsuwie z shipcenter.... Nie rozumiem za bardzo logiki, iż taki zapis jest korzystny dla franczyzobiorcy... Jednocześnie na czym ta pomoc telemarketingu polega, można zobaczyć w komentarzach ludzi do różnych punktów shipcenter, gdzie zdenerwowani piszą o tym jak firma kontaktuje się z Nimi bez żadnej zgody z ich strony...
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami bezpodstawnie naliczaja jesli bedziesz chcial wypowiedziec umowe wspolpracy . Firma nie jest szczera i podaje sie za wieksza niz w rzeczywistosci jest (wystarczy spojrzec w KRS )sprzedawca na szkoleniu opowiada bajki ktore nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia , jesli masz jakis problem dzwonisz do tak zwanej centrali to zostajesz odsylany do innego dzialu a tak naprawde to jest osoba obok na krzeselku przy jednym biurku . Tam sam prezes zarzadu pracuje na roznych stanowiskach ostatnio byl widziany w dziale faktur. Moje doswiadczenie z ta firma to kompletny brak checi wspolpracy Na jaki tzw dzial by sie nie zadzwonilo to byl problem cokolwiek zalatwic bo wszyscy aroganccy . Moj punkt mial byc zweryfikowany pod kontem konkurencji , kompletnie to zostalo zignorowane a jak sie okazalo po podpisaniu umowy ze nie moglem nawiazac wspopracy z glownymi partnerami firm kurierskich bo dookola byly juz punkty otwarte wczesniej . To w odpowiedzi uslyszalem ze to nie jest wazne , wazne jest pozyskiwanie klientow przez ich platforme . Przes miesiace naliczali mi wieksza oplate niz mialem w umowie gdy sie z orientowalem ze place dwa razy tyle nawet nie uslyszalem slowa przepraszam . Tak zwane pozyskiwanie klientow przez ich strone czego oni bardzo mocno naciskaja jest poza jakakolwiek kontrola przez franczyzobiorcow Po wyslaniu kilkuset ofert do klientow nie dosc ze nie bylo zadnego odzewu to jescze one zniknely i dostalem za to kary umowne kompletna arogancja . Kiedy zmieniali sobie branding firmy tez chcieli obciazyc nas. Odradzam wspolpracy z ta firma jak i korzystanie z ich uslug na przesylki. Ceny maja nizsze nawet na poczcie. Wyslanie malej paczki zagranice u mnie w punkcie najtansza opcja byla za 120zl Ta sama paczka na poczcie 13,99zl . Gdy po kilku miesiacach wielkich moich strat przez ta firme wyslalem wypowiedzenie umowy otrzymalem fakture na 4x miesieczna oplata franczyzowa , oraz note kar umownych na tak poprostu wymyslonych uchybien na kwote 5tys zl. Oraz wszelakie grozby sadowe , zgloszenia do Bik itp. Ja to zaplace i pojde w swoja strone ale niech ten wpis bedzie przestroga dla kazdego kto sie natknie na to malutka firme i brak szacunku do drugiego czlowieka z ich stron.
Podpisując umowę franczyzy chyba wiedziałeś o tych wszystkich karach umownych prawda? Napisałeś że na szkoleniu inaczej to przedstawiają niż w rzeczywistości. To znaczy prognozują większe zyski niż to ma później miejsce w realu? W ogóle miałeś jakieś zyski i było to opłacalne przez jakiś czas czy od początku przynosiło tylko koszty?
Cześć.współpracuje z Shipcenter od kilku miesięcy.jak mam pytanie to dzwonie do opiekuna i mam odpowiedź od razu.to samo z mailami.Wysyłanie ofert to jeden z warunków i ja to robie dwie godziny z samego rana jak sie nic nie dzieje.Pozyskiwanie partnerów kurierskich nie jest łatwe ale trzeba cisnąć do skutku.Piszesz ze oferty ktore wysyłałeś zniknęly...skąd zniknęły? bo ja nie widze tego w ogóle w panelu u siebie.Oferty?Trzeba wysyłać to sie dzwoni i wysyła.Tak jest w umowie.Na poczcie paczki zawsze mozna wyslac taniej to wiadomo.Ale mialem juz kilka paczek za granice i niektore byly ponizej 100 zl.Ja sam zrobilem rozpoznanie odnośnie konkurencji mimo że powiedziano mi ze moj adres wyglada obiecująco.Zerwanie umowy po kilku miesiącach? podpisując umowę doskonale wiem co mnie czeka i ile będę musiał zapłacić na poczet kar jesli zerwę ją przed rokiem.dla mnie umowa jest czytelna i robię wszystko zgodnie z jej treścią i wskazówkami które były omawiane na kursie.jak na razie idzie słabo ,mam mało zamówień ale trzeba się uczyć ,rozwijać i oczywiście reklamować.ja drugi dzień z rzędu nie miałem klienta ale pracuje nad tym żeby go pozyskać.miałem kilka biznesów wczesniej i tez rezygnowalem po kilku miesiącach bo nie szlo ale teraz wiem z doswiadczenia że pierwszy rok jest najgorszy i nie zrezygnuje tak szybko.teraz jestem na to jestem przygotowany.Jak mozesz to napisz gdzie miales punkt .Pozdrawiam Shipcenter Bydgoszcz.
To opiekunowie są dostępni 24h? Masz na myśli taki kurs na początek pracy, jeśli tak to ile czasu on trwa? Po tym roku przepracowanym jest łatwiej pozyskać klientów czy są lepsze zarobki?
dziwnie formułujesz pytania ale postaram sie odpowiedzieć. opiekunowie są dostępni w ciągu dnia.nie wiem skąd wywnioskowałes ze są 24h.to pytanie o kurs na początek pracy to chodzi Ci o szkolenie.tak kurs/szkolenie trwa 3 dni w centrali w Katowicach.dużo ćwiczeń i materiału do ogarnięcia ale jak coś nie rozumialem to pytałem i było wyjaśnione.po roku przepracowanym w jakielkolwiek branży człowiek po pierwsze ma większą wiedzę i powiniem wiedzieć czy to jest to co chce robić i czy daje mu to zarobek a moje pierwsze zamówienie przyjmowałem z duszą na ramieniu żeby czegoś nie sknocić-no i sknociłem ;-) nabierasz doświadczenia ,widzisz w jakim okresie masz większą czy mniejszą sprzedaż i w zależności dorzucasz inne usługi/produkty , po drugie obsługujesz klienta profesjonalnie bo wraz z nabranym doświadczeniem możesz wykonywać swoją pracę efektywniej co przełoży sie na to że klient będzie wracać do Ciebie bo będzie wiedział że zostanie obsłużony/przyjęty szybko/sprawnie/profesjonalnie.Po trzecie trzeba być przygotowanym że przez pierwszy rok trzeba będzie wpychać/dopłacać do biznesu.i trzeba być na to przygotowanym i (WAŻNE) mieć na to kasę.Chce zaznaczyć że to co tu piszę to moje własne doświadczenia/przemyślenia z poprzednich biznesów i nie udzielam tu żadnych rad czy porad.jestem z Shipcenter od czerwca stosuję sie do wytycznych i z każdym dniem czuję się pewniej. po roku będę wiedział czy daje mi to zarobek i czy to jest dla mnie.i życzę każdemu wytrwałości w naszym pięknym kraju.Pozdrawiam wszystkich.
Wydaje mi się że gdyby było tak jak Pan pisze to żaden punkt by nie funkcjonował a jednak mają ponad 100 oddziałów i rozmawiając z kilkoma z nich widzę że osoby są zadowolone i zarabiają i często mówią że dostają wsparcie zarówno z centrali jak również od opiekuna.
Naprawdę jest tak, że przez pierwszy rok trzeba dokładać do biznesu? Ile tak mniej więcej trzeba mieć pieniędzy w zapasie, aby sobie poradzić i jakoś przetrwać ten okres?
Cześć .Miałem juz kilka biznesów w Polsce i za granicą.W Polsce od jakiegoś czasu kiedy coś otwieram ( bo tutaj jest hardcore ;-) ) to najpierw obliczam koszty stałe plus kapitał rezerwowy i coś na czarna godzinę.Więc nie powiem Ci ile trzeba mieć bo to trzeba policzyć samemu.I nie nastawiać się na kokosy z nieba tylko mieć przygotowana strategie i etapy rozwoju firmy.Pozdrawiam.
Nie wyobrażam sobie otwierać biznesu z nastawieniem iż przez rok trzeba dokładać... jednocześnie bardzo trafne są w komentarzach opinie jak bardzo w wielu kwestiach zmienia się narracja franczyzodawcy przed podpisaniem umowy/opłaceniem licencji a po tym fakcie. Gdyby ktoś faktycznie na tym bazował mając na uwadzę iż to profesjonaliści w tym biznesie to może się mocno przejechać. Większość odpowiedzi, jak i narracja, z która Ja się spotkałem jest na zasadzie nie szło Ci, szukasz winnych itp... Ja zrezygnowałem z franczyzy w pierwszym miesiącu współpracy, bo wszystko co mogło iść źle, lub być nie zrobione przez franczyzodawce, tak było. Oczywiście narracja pt.. my wiemy lepiej, 10 lat prowadzimy itp... wszystko się zgadza, tylko w całym systemie tej franczyzy nacisk położony jest na dobro sieci a nie na rozwój pojedyńczego punktu. Tak naprawdę obsługa działa do momentu szkolenia, a później radź sobie sam, My musimy pozyskać kolejne punkty :) Miałem prosty plan na ten punkt, wbrew zapewnieniom franczyzodawcy niestety ale nie poszło to tak jak miało iść. Nie z powodu moich wybujałych oczekiwań, tylko nie zapewnienia większości rzeczy które miały być zapewnione przy starcie. W pierwszym miesiącu punkt na koszty zarobił, w każdym kolejnym powoli zwiększa się ruch. Licząc na profil klienta w mojej okolicy, największy odsetek stałych, wracających klientów to osoby które odebrały paczki z paczkopunktu i dowiedziały sie o istnieniu nowego miejsca. Jednocześnie, dzięki niższym cenom (a podobnej marży jak w shipcenter) wracają, bo mają dobrą i rozsądną cenowo usługę. Realnie dzięki zapewnieniom franczyzodawcy bez pokrycia przez pierwsze 3 miesiące osiągałem dochód netto około 1,5k niższy miesięcznie, niż mogłem gdyby dopełnili obietnic, które wygłaszali przed podpisaniem umowy jak i na szkoleniu... To są realne rzeczy, które franczyza zawala.... Mówienie o tym że biznes trzeba na początku rozkręcić to 100% racja, problem w tym, że działając od początku samemu można to uruchomić na takiej samej zasadzie za 1/5 ceny i dopiąć wszystko samemu tak jak należy. Z shipcenter najpierw opłacamy, później musimy i tak podpisywać umowy, dodatkowo opłacać franczyzę i właściwie ogarniać cały punkt samemu, dodatkowo opłacając kilkanaście tysięcy za obietnice bez pokrycia.
xxxxzrezygnowałem z franczyzy w pierwszym miesiącu współpracyxxxx najpierw piszesz ze zamknales po pierwszym miesiacu, no i ze punkt na siebie zarobil.Potem ze w kazdym kolejnym zwieksza sie ruch.... xxxxx...Realnie dzięki zapewnieniom franczyzodawcy bez pokrycia przez pierwsze 3 miesiące osiągałem dochód netto około 1,5k niższy miesięcznie, niż mogłem gdyby dopełnili obietnic, które wygłaszali przed podpisaniem umowy jak i na szkoleniuxxxx to zamknales po pierwszym miesiacu czy trzech czy po ilu?ile mogłeś zarobić? kto i ile Ci obiercywał?co moglo być źle lub byc nie zrobione przez franczyzodawce? co mialo być zapewnione na starcie?o czym piszesz??? xxxxproblem w tym, że działając od początku samemu można to uruchomić na takiej samej zasadzie za 1/5 ceny i dopiąć wszystko samemu tak jak należy. Z shipcenter najpierw opłacamy, później musimy i tak podpisywać umowy, dodatkowo opłacać franczyzę i właściwie ogarniać cały punkt samemu, dodatkowo opłacając kilkanaście tysięcy za obietnice bez pokrycia.xxxx jeśli umiałbyś otworzyć brokerkę ot tak bez żadnej franczyzy to znaczy że znasz się na tym i mogłbyś jak piszesz dopiąć wszystko na zasadzie 1/5 ceny.dlaczego tego nie zrobiłeś? Ja przed przystapieniem do franczyzy sprawdzałem czy ja mógłbym poprowadzić taki punkt własnymi siłami.sprawdzałem ceny firm przewozowych i stawki które mi oferowali nie byly niższe od Shipcenter.po za tym nie ogarnąłbym tego wszystkiego sam,wszystkich paneli kazdej firmy z osobna itp.w Shipcenter panel jest przejrzysty i prosty ( jest kilka mankamentów) masz wszystko w jednym .Motałem się kilka miesięcy ( Ty raczej nie ) i idze mi dobrze ale cały czas się uczę. i Twoje pisanie że oni Ci coś zapewniali i nie dotrzymywali obietnic...co zapewniali?co obiecywali ? ja jechałem na szkolenie nie po obietnice,nie po zapewnienia ale nauczyć się jak się działa w tej branży,ogarnąć system komputerowy i wyciągnąć jak najwięcej informacji ile się da bo oni w tym siedzą od początku i wiedzą co jest grane. Po za tym sieciówki są popularne, rozpoznawalne. I zadawałem mnóstwo pytań i nie oczekiwałem żadnych zapewnień i żadnych obietnic.Mi na szkoleniu nikt nic nie obiecywał ani nie zapewniał .a jeśli by to zrobił to chyba bym sie jeszcze raz zastanowił... umiesz liczyć licz na siebie piszesz na poczatku ze nie wyobrazasz sobie ze przez pierwszy rok trzeba dokladac....ok ale to jest mój tok myślenia i kiedys juz pisalem ze to są moje doswiadczenia i nie udzielam rad ani nie mowie ze sie na tym znam.Wyciągnalem wnioski z poprzednich moich biznesów i nie rzuce tego tak szybko .każdy inaczej podchodzi do tego ale podejście w stylu ` oni zapewniają oni obiecują``` bedzie kasa` ......to dla mnie nagorsze podejście. 3m się. Pozdrawiam.
czytam ze zrozumieniem ale tak to opisałes że trudno bylo sie polapac.teraz juz wiem i dziwie się że mając doswiadczenie z brokerką wszedłeś we franczyze.spoko.mowisz ze dlugo by pisać co maialo byc zrobione i to mnie ciekawi... ale jak by za długo pisać to jesli chcesz to zadzwoń.wiesz jak mnie znależć.
na moje to znałes sie na tym sto razy bardziej niz ja .i nie bronię firmy tylko mówię dla mnie jak dla laika pasuje gotowy panel ( nie znałem panelow innych firm ) .sprzetu nie bralem bo mialem swoj.troche dokupilem.co do pakowania paczek itp.nidgy nie mialem stycznosci z paczkami,paletami pakowaniem wysylaniem i cała brokerką. dlatego wolałem zapłacić bo nie wiedziałbym jak sie w ogole za to zabrać.no i kwestia rozpoznawalności sieciówki w moim przypadku wydaję mi się że to duży plus.co do obsługi reklamacji faktycznie powinien ten proces zostać usprawniony i sprawa dofakturowań powinna zostać inaczej opracowana.ale jest jak jest.i jeszcze raz: nie bronie firmy tylko po pierwszym Twoim wpisie wyglądało tak że oczekiwałeś nie wiadomo czego. dlatego tyle zadawałem pytań .3m się .pozdrawiam
1.ok jakiego produktu oczekiwałes? 2. ****na szkoleniu otrzymujemy informację iż centrala na początku nie wymaga wysyłania ofert w takiej skali itp.*** w umowie bylo napisane ze trzeba wysylac 200 ofert w miesiacu.wiedzialem o tym od poczatku 3.do niczego nie pije ale takie odnioslem wrazenie po pierwszym Twoim wpisie.i w dalszym ciągu nie wiem o co to były za konkretne ustalenia ktore mieli Ci obiecywać.jak dla mnie współpraca z Shipcenter po 9ciu miesiacach jest w porządku.każdy ma swój punkt widzenia ,doświadczenie i możliwości i patenty które mogą usprawnić pracę .zadzwon najlepiej wiesz jak mnie znależć. 3m sie .pozdrawiam
Witam przed podpisaniem umowy, każdy nasz potencjalny partner biznesowy dostaje draft umowy, oraz cenniki do wglądu więc ma możliwość zapoznać się nie tylko z terścią umowy, ale również z marżą na poszczególnych usługach jakie oferujemy. Dodatkowo w każdej chwili zarówno przed jak i po podpisaniu umowy jesteśmy do dyspozycji i tłumaczymy i pomagamy w prowadzeniu biznesu jak również pozyskiwaniu klienta czy reklamie. Oczywiście w umowie franczyzowej są zapisy broniące biznesu całej sieci jak w każdej franczyzie i to nie jest żadną tajemnicą.
Witam Panie M chyba nie był Pan u nas na szkoleniu które ma całkiem inny plan i przebieg od tego który Pan opisuje, oczywiście jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę. Proszę zauważyć że szkolenie u nas odbywa się w działającym punkcie i nie tylko jest część teoretyczna, ale również praktyczna, a po uruchomieniu punktu cały czas do dyspozycji punktów jest opiekun i infolinia wsparcia.
nie piszę że wszystko jest super.teraz Ty nie czytasz ze zrozumieniem.pisze że dla mnie taki układ działa.umowę dostałem PRZED podpisaniem dzwoniłem do pana Łukasza pytałem i miałem wyjaśnione. i miałem dużo czasu na podjęcie decyzji .dla mnie plusem bycia w sieci jest marka ,rozpoznawalność (bo widzę że niektórzy klienci sprawdzają w necie zanim do mnie przyjdą i mają większę zaufanie bo marka i firma jest nie od wczoraj) to co dla Ciebie było znane proste dla mnie było trudne i niejasne.Ze szkolenia wyniosłem dużo teorii a w praktyce wszystko sie dopinało.Poczytałem w necie widziałem negatywne opinie widziałem pozytywne nie chciałem brać Epaki (bo to jest u mnie w mieście i nawet blisko )czy innych bo akurat i nazwa Shipcenter i kolory które przyciągają bardzo mi pasowały.Ty w dalszym ciągu nie piszesz jaki produkt miałeś otrzymać ja dostałem to co napisałem i działam.przepraszam ale więcej nie będę odpisywać ponieważ zajęło mi już to trochę czasu.opisywałem moje doświadczenia i powiem szczerze że jeśli wejdę na target zamówień jaki sobie ustaliłem to otwieram drugi punkt pod szyldem Shipcenter.Bo mi pasuje.a jeśli wyjdzie tak że po jakimś czasie stwierdzę że nie przynosi mi to dochodu to zajmę sie czymś innym i nie będę nikogo obwiniać ani narzekać.Pozdrawiam i uciekam i nie będę juz odpowiadac .
xxxxxxWitam przed podpisaniem umowy, każdy nasz potencjalny partner biznesowy dostaje draft umowy, oraz cenniki do wglądu więc ma możliwość zapoznać się nie tylko z terścią umowy, ale również z marżą na poszczególnych usługach jakie oferujemy. Dodatkowo w każdej chwili zarówno przed jak i po podpisaniu umowy jesteśmy do dyspozycji i tłumaczymy i pomagamy w prowadzeniu biznesu jak również pozyskiwaniu klienta czy reklamie. Oczywiście w umowie franczyzowej są zapisy broniące biznesu całej sieci jak w każdej franczyzie i to nie jest żadną tajemnicą.xxxxxxx Zapisy broniące sieci... proszę może skomentować, czymże dla ochrony sieci jest zapis, iż wszelkie dokumenty związane z franczyzą, ich kopie itp przy rozwiązaniu współpracy franczyzobiorca ma zwrócić w ciągu 7 dni a pozostałe usunąć? :) Opłaty od samodzielnie podpisanych umów z firmami kurierskimi itp też bronią sieci? System kar umownych, który w ciągu pierwszych miesięcy zrobi z franczyzoborcy (usunięte przez administratora) a tak naprawdę co daje franczyzobiorcy? Zakaz wszelakiej reklamy wg interesu punktu, tylko w zgodzie z filozofia sieci i najważniejsze jest LOGO sieci i marka a nie usługi, które oferujemy? Przejrzałem z redaktorskiego obowiązku wszystkie maile... poza ofertowym cennikiem od pana Łukasza, który różni sie zupełnie od tego co otrzymujemy po szkoleniu nie dostałem nic. Jeśli mowa o cenniku ze strony www, to jakie ma ona znaczenie dla firmy wchodzącej we franczyzę, skoro nie ma tam cen zakupu a jedynie cena ostateczna dla klienta zewnętrznego? Są Państwo do dyspozycji.... w 2 tygodnie, banalne sprawy nie zostały załatwione pomimo kilkunastu telefonów. Jednocześnie od razu po szkoleniu zaczęła się "spychologia" pt trzeba do odpowiedniego działu, prosze napisać mail itp... fajnie, mail poszedł, 2 dni zero odzewu, kolejny telefon, kolejny mail... po tygodniu odechciało mi się zupełnie nawet dzwonić... Nadmienię, że w firmie z którą współpracuję każda sprawa jest załatwiana od ręki, tyle że tam dział obsługi to kilkanaście osób a nie jedna...
xxxxxxWitam Panie M chyba nie był Pan u nas na szkoleniu które ma całkiem inny plan i przebieg od tego który Pan opisuje, oczywiście jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę. Proszę zauważyć że szkolenie u nas odbywa się w działającym punkcie i nie tylko jest część teoretyczna, ale również praktyczna, a po uruchomieniu punktu cały czas do dyspozycji punktów jest opiekun i infolinia wsparcia.xxxxx Pozostaje mi to skomentować idealnie pasującym do Państwa całości wypowiedzi cytatem: "jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę".. :) /może nie do końca gramatycznym, ale trafnym... Wypowiedzi, pokazują jak dziarsko w tej sieci działa pion marketingu...
Czy w Ship Center Poland Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Czy można liczyć w Ship Center Poland Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Co wchodzi w socjal Priorytet S.C. Przesyłki Kurierskie?
Dzień dobry, standardowy pakiet socjalny: telefon komórkowy, samochód służbowy, strój firmowy etc.
Rozumiem, pytanie dotyczyło jednak socjalu czyli dodatków do pensji kurierów, nie zaś wyposażenia w służbowy sprzęt i pojazdy. Będę wdzięczna za sprecyzowanie, na jakie benefity mogą liczyć doręczyciele Priorytetu.
Jaka jest kultura pracy w Priorytet S.C. Przesyłki Kurierskie? Obowiązuje typowy dress code?
Typowy dress code ? Co Pan/Pani ma na myśli ? Naszych kierowców obowiązuje strój firmowy :-)