Czy w Rafatex Jan Rafa możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy Rafatex Jan Rafa organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Przepraszam bardzo, ale to już przesada. Kolejny raz kiedy autobus na linii Tropie - Nowy Sącz nie przyjechał z godziny 5:20. Ludzie stoją na przystanku pół godziny w mrozie -13 stopni. Szef pyta gdzie jestem? Autobus nie przyjechał, co to w ogóle za podejście do klienta? Zero szacunku. A tak się reklamują w social mediach. Chyba czas przejść do konkurencji, bo to już jest ostra przesada. A na oficjalnej stronie oczywiście zero jakichkolwiek wzmianek na temat tego czemu autobus nie przyjeżdża. Kpina.
Pasażer ma prawo domagać się rekompensaty od przewoźnika nie tylko gdy autobus nie przyjechał, ale również gdy się spóźnił lub odjechał za wcześnie z przystanku a on poniósł z tego powodu szkodę. Warto z tego prawa skorzystać.
Niedawno jechałem Polonusem kurs pośpieszny z 9;10 na trasie Krynica-Nowy Sącz. Czysto, ciepło, szybko i tanio. Bilet 10 PLN odległość 35 km (odczyt z paragonu). Powrót Nowy Sącz - Krynica niestety Rafatexem. Kurs zwykły z 10;45. Koszt biletu 13 PLN ? odległość 31 km (odczyt z paragonu), pomimo tej samej trasy przejazdowej. Brudno,kosz w autobusie pełen (usunięte przez administratora) na początku trasy, podłoga dawno nie widziała mopa,piasek i kurz. Fotele z urywanymi uchwytami wystają tylko śruby. Zapachy niezbyt sympatyczne, słaba wentylacja lub stare filtry.Wypadało by również czasem odwiedzić myjnię.Cena nieadekwatna do standardu jazdy. Zdjęcia już sobie daruję.
Każdy przewoźnik ma swoje ceny. Dodatkowo teraz tak paliwo zdrożało że nie ma co się dziwić. Na brak czystości powinieneś zwrócić uwagę kierowcy bo to on za nią odpowiada. Zrobiłeś to?
Od zwracania uwagi na sprawność czy też czystość autokarów jest właściciel lub pracownicy do tego oddelegowani. On lub oni mają tego dopilnować przy wyjeździe z bazy. Dopilnowanie czystości jak również jakości przewozu pasażerów leży w interesie właściciela tzw. dbałość o dobre imię firmy. Ja kupując bilet zawieram umowę z przewoźnikiem co do przewozu i warunków w jakich będzie ten przewóz czyniony jak również mam prawo do rzetelnej oceny jak usługa została wykonana. Co do podwyżki cen paliwa to dotyczy wszystkich firm transportowych ale jak widać niektóre firmy mogą świadczyć wyższy standard usług za niższą cenę .
Masakra kto wymyślił rozkład jazdy autobusów? Człowiek jedzie do pracy na 8:30 I proszę mi powiedzieć jak ma się dostać do roboty ? 7:5 jest na Złockim i co mam czekać godzine pod praca bo przyjadę na 7;30 do krynicy A najlepiej rozkłady rozplanowany po godzinie 18 żaden autobus nie jedzie na złockie ani do Muszyny po 18 ostani jest 18 :15 pod szpitalem A jedzie zawsze wcześniej A jak ktoś kończy pracę po 18:30 to musi czekać godzine na kolejny autobus dziękuję bardzo jak dbacie o klientów to mój ostani miesiąc jeżdżenia z państwem żegnam i życzę dużej konkurencji