zgadzam się z powyższą wypowiedzią...dla kierownictwa sklepu liczy sie zysk. spedzam tam na zakupach troche czasu i zostawiam czasem nie male pieniadze nie ma mozliwosci rabatow oraz kart stalego klienta,,mało tego byłam świadkiem ublizania kierownika do pracownika...brak poszanowania dla personelu i klienta.
Moim zdaniem właściciel Vive market jest nastawiony szczególnie na zysk. Nie wielkie znaczenie ma dla tego Pana dobro klienta. W punkcie tym rzeczywiście można kupić czasami markową odzież używaną ale jest wiele "ale". W sklepie tym nie ma przymierzalni, nie można skorzystać z toalety jeśli zajdzie taka potrzeba a zaznaczam że spędza się tam sporo czasu wyszukując czegoś dla siebie. Cena za kg towaru jest kosmiczna, w dzień dostawy 48,00 PLN!!! Poza tym jeśli kupujesz coś dla osoby bliskiej w razie konieczności nie możesz tego towaru zwrócić lub chociaż wymienić na coś innego. Moim zdaniem te minusy właściciel powinien skorygować dla dobra klienta stałego i przyszłego.