Opinie o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Ambasador LM Ekspert
Były pracownik

Szkoda, że tak późno tu trafiłem piękna orka w komentarzach. Też na chwilę dałem się zaślepić bajkami o rozwoju, wyjątkowości i rodzinie Leroy Merlin.(usunięte przez administratora). Wysiadłem z pociągu bo byłem bardzo nie wygodny, kiedy ktoś pluł w twarz nie udawałem, że deszcz pada, nie potrafiłem kłamać i na siłę się uśmiechać jak reszta karierowiczów za bardzo marną pensję w stosunku do obowiązków. Prestiż za poklepywanie po plecach i tabelkowym eldorado. Jedyne co mnie najbardziej cieszy to fakt, że Rumia niedługo odpocznie od swojego nowego "przywódcy" , po którego przyjściu zepsuło się wszystko. Atmosfera stała się fatalna, ekipy porozbijane i wiecznie straszone dyrektorem oraz regionalnym. Dyrektor wystający zza palety z telefonem z każdej możliwej strony. Dostawaliśmy informacje na bieżąco od ochrony, kogo i kiedy każe podglądać na kamerach aby robić czystki i przeniesienia w firmie czego się oczywiście wypierał. Nie przestrzeganie przepisów kodeksu pracy. Przepisy BHP egzekwowane jedynie na dole, wśród pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Kierownicy mogli chodzić w prywatnym ubraniu i adidaskach wytykając tobie podwiniętą delikatnie nogawkę przy ponad 30 stopniach na hali sprzedaży. Nie możesz mieć swojego zdania, a już tym bardziej reagować na skandaliczne rzeczy jakimi jest choćby umieszczenie barw UPA czarno czerwonych flag na głównej stronie Orbity LM oraz reakcji na teksty innych pracowników, że Polacy byli gorsi od banderowców, robiąc to po godzinach pracy za co zostajesz ukarany naganą przez dyrektora. Brak premii, brak środków na spotkania działowe, brak środków na DBD. Winnym wyniku był zawsze pracownik, pomimo faktu, że obsada na dziale to często 1 na 1. Cięcia kosztów kosztem zadowolenia klienta. Zerowa pomoc ze strony kierownictwa. Jedyne środki jakie były to te na zabawę dla kierownictwa. Wydaje mi się, że problem nie leży w korporacji Leroy Merlin, być może Francja i centrala chce dobrze, ale polskie korporacyjne (usunięte przez administratora)zawsze chcą się pokazać i być lepsze co psuje całkowicie wizje firmy. Jeszcze trochę wody upłynie póki te kompleksy zostaną zaleczone w narodzie. Nie polecam, szkoda nerwów, czasu i zdrowia i mam nadzieję, że karma wraca.

Pracownik
Pracownik
@Ambasador LM Ekspert

Pracuje w innym LM i jest identycznie. Myślałam, że tak jest tylko u nas, w ziwązku ze zmianą szefostwa, ale widzę że też w innych sklepach. Mierny, bierny ale wierny to motto. Z końcem miesiąca wręczam wypowiedzenie, nie będę czekać aż oni mnie zwolnią w dogodnym dla nich momencie.

Paulina
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że atmosfera w sklepie w Rumii to już nie to samo co jeszcze kilka lat temu? Rozmawiałam z kilkoma pracownikami sklepu i ponoć rządy nowego dyrektora to nieporozumienie i są rzeczy które powinny być skierowane do sądu pracy? Ponoć po dawnych premiach pozostał tylko słodki posmak wspomnień, a stosunek kierownictwa ( które notabene nie było takie złe, prócz jednej bardzo niesympatycznej pani od papierków ) również uległ zmianie na minus? Nie wiem czy w ogóle warto składać CV, bo rotacja tam jest dość spora co raczej źle świadczy o firmie.

Fade to black
Były pracownik

Ooo a widzę że w mojej jednostce mega czystki. Kto może to ucieka, a kto nie może... poziom spada na samo (usunięte przez administratora). Handlowcy z regionu uciekają jak tylko mogą. Hurtem zmieniają prace. A alehandro sombrero nie wie nawet co się u niego w ogródku świeci ????

@klient
Inne

Kupiłem szafkę aspen wisząca w połysku i na froncie była przecięta nożykiem oczywiście reklamacja nie będzie uwzględniona ????‍♂️Minął miesiąc i urwał się zaczep z domykiem cichym ????Nigdy więcej zakupów w tym sklepie

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo miła rozmowa z Panem Kierownikiem (Mielec) Na poziomie, konkretna, padło dużo szczegółów. Cała rozmowa trwała ok 40 min. Choć nie na dawałamam się akurat do jego działu. Jedna z najlepszych rozmów na jakich byłam.

Pytania

Było ich dużo, typowe i standardowe, niekiedy szczegółowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Justice4All
Były pracownik
 Pytanie

Cóż, niewiele dobrego można napisać na temat pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego. Niewiele jest punktów styku pomiędzy tym co obiecywali na rozmowach a tym co jest w rzeczywistości. Moim zdaniem nie warto inwestować czasu w tą firmę, bo nikt nie zagwarantuje Ci stabilności sytuacji. Regulamin wynagrodzeń określający za co bierze się premię zmieniony w marcu tego roku i wiem, że już w nim grzebią. Zresztą on obowiązuje tylko do końca 2023r. Sama struktura zatrudnienia też pozostawia wiele do życzenia: niby jesteś zatrudniony w sklepie, ale w Twoją pracę wpiernicza się też banda łysego z centrali. Zresztą na palcach jednej, może dwóch rąk można by policzyć sklepy w których komitet orientuje się po co im tak naprawdę PH. W pozostałych starsze stażem kasjerki dla których wymiana paneli na siłowni o powierzchni 25m2 to już inwestycja :) próbują kierować Twoją pracą. Jak zgłaszasz jakieś problemy to od "szefów" słyszysz tylko: że się uczymy, co nie przeszkadza im przy każdej okazji wytykać, że nie zrealizowałeś planów. Pieniądze na podstawie słabe, auta też niezbyt ciekawe. Co do wygody pracy - przez 1,5 roku jak jest super zarządzający nie potrafili wprowadzić kart paliwowych. Auta śledzone GPS'em - dosyć rozbudowanym, oczywiście jak jesteś niewygodny to będziesz sprawdzony co do metra. Generalnie jak chcesz się uczciwie rozliczyć ( a tak trzeba, bo w innym wypadku sam im dajesz narzędzia do ewentualnego wywalenia Cię z dnia na dzień) to do każdego przejechanego kilometra dopłacasz, bo dla auta ze średnim spalaniem 10l masz określoną stawkę na poziomie 0,50 zł za km. Po ile jest benzyna? Na koniec jeszcze raz przestrzegam - sklep sklepowi nie równy, do niektórych nawet nie warto aplikować.

Master Of Puppets
Były pracownik
@Justice4All

Dokładnie tak to wygląda, tylko jeszcze gorzej. Dodać należy, że jeszcze o ile czasem doradcy z działów ci pomogą ogarnąć jakieś zamóienie i generalnie na personel sprzedajacy w sklepie można jakoś liczyć (ale bez przesady, bo oni są ciągle ścigani przez durnych kierowników o to, że jakas cenówka krzywo wisi i trzeba bez sensu przestawić towar z miejsca na miejsce bo pan derektor kazał) to jeszcze wszystko z zamowieniem musisz ogarnąć sam, bo jak nie ogarniesz, nie zrobisz sam, nie sprawdzisz to spieprzą i klient się wkurzy, obrazi i nie wróci. Tak jak napisane wyżej, kasjerka czy koleś z magazynu cię chcą uczyć jak masz sprzedawać i mają w dudzie ustalenia z klientem. Mają swoje procedury i niech klient nie fika, my klientowi łaskę robimy, że mu towar sprzedamy za gotówę dowożąc na budowę drogim transportem. Ech. Tak jak napisane wyżej, pracowałem w tym dziwnym miejscu prawie rok i to jest rok stracony, tylko nerwy stracone. Takiej masy ludzi niekompetennych na stanowiskach kierowniczych, fałszywych, obłudnych nie spotkałem dotąd nigdzie. A miało być tak pięknie. Mieliśmy zbudować nową jakość. Widze że i gościa z Łodzi zwolnili, i dwie osoby ze Szczecina. Jest super. Serdecznie odradzam podejmowanie pracy w LM na stanowisku przedstawiciela handlowego. Szkoda waszego życia i nerwów.

Standard
Były pracownik
@Master Of Puppets

Tak zbudowana jest ta cudowna piramida zasad etycznych w LM by na każdym kroku dzielić pracowników, by każdy kontrolował każdego i patrzył mu na ręce. Manipulacje na porządku dziennym. W tej firmie rozum zaczyna zanikać dlatego szkoda zdrowia.

Jeremiesz Kikut
Były pracownik
@Standard

Przecież to jest praca dla depseratów. Zarobki bardzo średnie o premii można pomarzyć. Ci na górze za gruby sos nie robią totalnie nic, Ci na dole zasuwają jak mrówki. Na zebraniach kadra menadzerska zarzuca mrówkom, że to ich wina zbyta małe zaangażowanie i każe MYŚLEĆ oraz pracować za leserów na krzesłach którzy "GRAJĄ W BOOSTERA" cały dzień. Śmiech na sali. Za taką kasę lepiej siedzieć w budzie i patrzeć w kamere.

Patryk
Pracownik

Pracuję jako projektant - wszystkie projekty realizuję indywidualnie, ale na premię pracujemy jako zespół, bo jesteśmy jedną ekipą.

Kasia
Kandydat
 Pytanie
@Patryk

Hej! Polecasz pracę na tym stanowisku?

Doradca z Krakowa
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Poszło u nas po sklepach ogłoszenie o rekrutacji wewnętrznej na przedstawiciela w Krakowie. Zastanawiam się czy by nie aplikować, choć nie wiem, czemu jest to ogłoszenie, skoro we wszystkich sklepach w Krakowie są przedstawiciele. Będzie po dwóch na sklep? Czy to jest trudna robota? Bo nie wiem, czy aplikować. Mamy dla Was fantastyczną wiadomość – otwieramy rekrutację wewnętrzną na stanowisko Przedstawiciela Handlowego w sklepie Kraków Bunscha! ???? Jeśli jesteście gotowi na nowe wyzwania i pragniecie rozwijać się w naszej Leroy Merlin rodzinie, to jest to doskonała okazja dla Was. ???? Wymagania? Przede wszystkim Wasza pasja, zaangażowanie i znajomość naszego sklepu. To Wy jesteście ekspertami, a my wiemy, że jesteście wspaniałymi ambasadorami naszej marki! ???? Jeśli czujecie, że to jest krok, który Was interesuje, nie wahajcie się i aplikujcie. ???? Czekamy na Wasze zgłoszenia i na kolejny etap wspólnej przygody z Leroy Merlin! ???? Dziękujemy za Waszą codzienną pracę i za to, że tworzycie razem z nami coś wyjątkowego.

Były PH
Były pracownik
 Pytanie
@Doradca z Krakowa

Ogłoszenie jest na miejsce jednego z PH który nagle zakończył pracę w firmie z powodu ( raczej powinien myśleć że dzięki ) Pana Śmieszka. To jakiś koleś który został Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i skutecznie obrzydza pracę normalnym ludziom. Jak długo pracujesz w LM i nie straszne Ci to, że Twoją praca będą zarządzać ludzie beż żadnego pojęcia typu śmieszek czy w sklepie jakaś starsza kasjerka to spoko. Dostaniesz furę i komorę i może nawet jakieś premie na początek. Potem tylko będziesz jechany z góry na dół aż dojdziesz do wniosku na co mi to było? Nie bez powodu 80% załogi szuka pracy.

Kris
Były pracownik
@Doradca z Krakowa

Jak poczytasz poniżej to jest tu dużo opinii przedstawicieli ja ta robota wygląda. Z samego źródła.

Gorol
Pracownik
@Były PH

No, z tego co widze, to PH ze sklepu w Wieliczce już nie ma, PH ze sklepu na Bunscha się zwalnia, a do PH z Modlniczki się nie mogę dodzwonić od dwóch tygodni, słyszałem, że jest na długim zwolnieniu L4. Widzę, że wszyscy trzej jeszcze we wrześniu zrobili plan sprzedaży i pochytali premie. Czyli dobrzy pracownicy, a nagle ich nie ma ciekawe dlaczego. Królewna Śnieżka odniosła kolejny "sukces" w zarządzaniu regionem, pewnie dostanie pochwałę i premię od pana Areczka. A że trzeba zatrudnić kolejnych dwoch czy trzech typów, wyszkolić ich, że się na tym traci konkretne pieniądze, to nikt nie zauważy. Ech. Zarządzanie master level w tej firmie. Szkoda na nią czasu. Zresztą i u nas na regionie znowu zwolnili kolejnego PH z Częstochowy, długo nie popracował, więc serdecznie odradzam, omijajćie tą firmę z daleka jak szukacie poważnej pracy na dłużej.

byłły pracownik
Były pracownik

Ja podczas całej mojej pracy jako przedstawiciel handlowy wcale nie słyszałem od nikogo takiego słowa jak solidarność. Nie zostałem poinformowany, że taka struktura w LM funkcjonuje. Więc albo słabo funkcjonują bo są słabi albo tak LM w strukturach ich ustawiło. Żadnej ulotki, numeru telefonu, maila, nic kompletnie nic.

anonim
Inne

Znalazłem ogłoszenie na doradcę klienta w Gigamarkecie w Ursusie. Z premiami do zarobienia podobno 6200zł brutto, przy czym jak napisano w ogłoszeniu zależą od wyników całego zespołu. Czyli albo wszyscy dostają premię, albo nikt? Czy coś źle zrozumiałem?

głóg uff
Pracownik
@anonim

Dobrze zrozumiałeś, przy czym obecnie premii nie dostanie raczej nikt :). Bida w firmie, strata 230 milionów, ludzie się zwalniają z roboty i uciekają do mniej toksycznych miejsc. No ale jak ci pasuje robota w takim cyrku z siedzeniem w soboty do nocy, proszę bardzo. Ale na rękę nawet czwórkę będzie ciężko wyciągnąć. Czarno widzę.

Marianna i Henryk
Inne

Bardzo serdecznie polecam sklep Leroy Merlin w Warszawie przy ulicy Połczyńskiej Bardzo fachowa obsługa na dziale farb przez Panią Agnieszkę Bardzo przestronny i czysty sklep z dostępem do wielu towarów W szczególności polecam obsługę na kasie Pana Marcina i Panią Jolę Kasjerzy uśmiechnięci z poczuciem humoru i dobrym podejściem do klienta Dzięki Państwu zakupy były przyjemnością Ps. Napewno tu wrócimy

diabelek
Inne

UWAGA ! Zwykle nie wystawiam opinii, chyba że sprawa trafia do sądu lub do Rzecznika Praw Konsumenta. Tak było w tym przypadku. Proszę unikać kłamliwego drania pana Roberta B. z Inowrocława "specjalisty z dwuciestoletnim stażem", który obsługłuje alejke z łazienkami/kabinami/kranami etc, a przy trzech świadkach po 30 min rozmowy pan myli kabinę montowaną na środku (nigdzie indziej nie ma miejsca) z kabiną montowaną do lewego narożnika, w ramach zadośćuczynienia kierownik działu dał nam kabinę monowaną do prawego narożnika. Śmiech na sali ! :D Natomiast dodam, iż Pan dyrektor sklepu w Inowrocławiu Wiesław N. przechodzi wszelkie pojęcie o braku rzetelnego pilnowania pracowników, kombinują/oszukują z dokumentacją udstępnianą dla klientów tj zmieniają jej treść w trakcie reklamacji, czarę goryczy przelało okłamywanie urzędników Państwowych oraz klientów. Mamy zdjęcia wykonane na miejscu wraz ze świadkami i możemy udowodnić w każdej chwili Wasze machlojki, więc sugeruje uważać na przyszłość. Mnie się nie chce sądzić z takimi ludźmi o byle 3 tyś pln. Oni uważają, że towar zakupiny/zamówiony w sklepie wykonuje klient, zaś nie sprzedawca czyli musisz mieć większą wiedze niż konsutltant ponieważ w przypadku niezgoności towaru to klient odpowiada i w rozumowaniu leroy merlin klient sam sobie wystawia fakturę i odpowiada za zgodność złożonego zamówienia :D PS. mam szczerą nadzieje, że dostajecie takie wynagrodzenie na jakie zsługłujecie :)

Nope
Pracownik
 Pytanie
@diabelek

Jestem byłym pracownikiem innego sklepu, ale tacy klienci co to łaskę robia, że przychodzą i dokonują zakupu przyprawiają mnie o mdłości. Odnosić się do tej konkretnej sprawy niestety nie mogę, ale dostajesz zamówienie to go kurde sprawdz! Jak kredyt bierzesz to nie patrzysz na umowę? Na tyle obowiązków ile ma doradca wcale się nie dziwię, że może zdarzyć się błąd. Rozumiem, że ktoś tak idealny jak Ty w pracy się nie myli, super! Pewnie zakres obowiązków też niewielki :) Obyś i Ty zarabiał na tyle na ile zasługujesz.

Monika
Pracownik
 Pytanie
@diabelek

Czy to prawda, że sytuacja finansowa LM jest trudna? Firma zwalnia pracowników, redukuje etaty, atmosfera w firmie jest bardzo zła.

Muminek
Były pracownik
@Monika

Nie jest dobrze, firma ma problem z budżetem na 2024r. Castorama wysysa pracowników z Warszawy im okolic.

Jabba_Monster
Były pracownik
@Monika

Monika, to prawda. Firma ma oficjalnie 230 milionów straty - jest fatalnie zarzadzana. Oczywiście nie bekną derektory z Warszawy, które powodują, że firma traci, zamiast zarabiać (a ten rok jest bardzo dobry - wszyscy mają zyski tylko nie LM), a jest (usunięte przez administratora) wśród sklepów. Ludzie odchodzą jak tylko mają gdzie, zaczęły się masowe upomnienia i nagany, żeby móc ludzi zwalniac, pierwsze co im się zabiera w ramach "oszczędnosci" to likwidacja darmowych owoców w stołówkach i brak podwyżek i premii.... Każdy kto ma głowę na karku szuka innej roboty. Zwłaszcza, że w LM dobrze się czują tylko ludzie bez intelektu i ambicji :).

Patka
Inne

Witam serdecznie Ostatnio miałam przyjemność robić zakupy w LM w Warszawie na Połczyńskiej Bardzo fachowa i miła obsługa w dziale oświetlenie A kasjer Pan Marcin bardzo życzliwy i sympatyczny i uśmiechnięty do tego z fajnym poczuciem humoru Napewno wrócę tu ponownie

Tomek
Inne
@Patka

Super sklep , fajni ludzie-widać, że cieżko pracują, dobra lokalizacja,

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Cześć, podzieli się ktoś opinią na temat stanowiska Przedstawiciela Handlowego ? Jakie zarobki na start, jak to jest z tym autem służbowym ? Jak wygląda prowizja i na jakich zasadach ? Godziny pracy są narzucone ?

Zenon_Zenon
Były pracownik
@Xxx

nazatrudniali ludzi w zeszłym roku i w tym będa duże rotacje, bo doświadczony ph co wie jak handel wygląda to tu nie wytrzyma. Na rozmowach obiecywali cuda, a teraz zmienili warunki premii żeby przypadkiem ktoś na nią nie zasłużył. Firma nie przyfgotowana na taki handel, w sklepach ludzie nie mają pojecia o hurcie i obsłudze inwestycji. nie ma dobrych warunkoiw dla budowlancyh i developerów, bule Kazio z hurtowni budowlanej w Opocznie cie przebije ceną szybkościa dosytawy i da towar na przelew a w leroju wszystko na przedpłatye. W sklepach w ogule ludzie handlu nie czuja w sensie ze kierownicy, w tym sklepie co ja robilem to moze z 3 osoby wiedzieli o co chodzi, a reszta tylko sztywne trzymanie sie regulaminow z centrali. Nie wiem co jeszcze można napisać może ktoś coś.

leroy_ph
Pracownik
@Xxx

generalnie lipa, bo zmienili warunki premiowania i żeby dostać premię musisz zrobić wysoką marżę, a to w budowlance jak obsługujesz firmy niemożliwe. zwłaszcza, że tu są zakłamane i nieprawdziwe ceny zakupu w systemie. jak sprzedajesz budowlankę na budowy i do jhurtu to zapomnij o premii, bo co z tego, że załatwisz dużego klienta, skoro i tak nawet jak mu nie dasz rabatu, to w programie towary są na małej marży albo na minusie. Generalnie korpolipa, bo nie ma tu ludzi, jktórzy by się na takim handlu znali, tylko goście co po 20 lat w leroy są i poza tym świata nie widzieli. Jest dwóch dyrektorków, (usunięte przez administratora) generalnie pojęcia nie mają, ani pomysłu na to jak ten habdel ma wyglądać. Jak jest jaki kolwiek problem, to przedstawiciel zostaje sam, zero pomocy z centrali przy grubych tematach zawalonych przez nich. Tylkko cisnąć o nowych klientów potrafią, a o nowych klientów ciężko, bo firma nie ma rynkowych warunków współpracy dla firm takich jak mają zwykłe hurtownie na przykład PSB. Tu trudności na każdym kroku i to jest naprawde cud, że przedstyawiciele cokolwiek komuś sprzedają. Szkoda tylko, że prezes chyba nie wie, jak to wszystko słabo działa, bo kupe kasy władowali w ten projekt przerdstawicieli, a jak jest realizowany to szkoda gadać. No ale pan co lubi kielonki otacza sie podobnymi sobie fachowcami i pewnie chodzi po centrali i wszystkim opowiada, jaki to jest wspaniały i jak świetna jest oferta leroya dla rynku PRO. Generalnie pewnie sie pojawią znowu ogłoszenia i PH dla leroya, bo tu przyjeli kupe doświadczionych ludzi i mało kto taką amatorkę wytrzyma, ludzie będą szukać nowej pracy i jak się sezon otworzy to będzie rotacja. A panowie dyrektorzy rynbku pro będą z siebie bardzo zadowoleni.,....

Bez sensu
Były pracownik
@Xxx

Ogólnie nie polecam, pracowałem. Zarobki około 6500brutto Żeby dostać premie musisz zrobić target. Na początku przez dwa miesiące jest to 60 tys.potem następny 100, 160, i chyba 260 tys. Wtedy dostaniesz premie. Wieczne rozliczanie za paliwo w sod. Brak karty paliwowowej. Cały czas zmiany a jak masz jakiś problem to jesteś skazany na siebie. Sasha to jakiś tam gość od towarów aby coś od niego uzyskać to dwa tygodnie czekania. Niestety ceny są wysokie i firma nie może konkurować z hurtowniami. Ciebie interesują tylko klienci pro których sam złapiesz. Ogólnie nie polecam wieczne wypełnianie tabelek co gdzie kiedy i z kim

Romek
Inne
@Bez sensu

Ile czasu zajmuje to raportowanie pracy i czy pracuje się więcej niż 8 godz. dziennie? Mam też pytania o to, jaka jest pomoc marketingowa w pozyskiwaniu zleceń od klientów? Ma się jakiś wpływ na cenę oferowanych towarów, poprzez choćby rabaty, zniżki? No i jeśli dobrze Cię zrozumiałem 6500 zł brutto, to podstawa, a premia, gdyby się ją udało wyrobić, to ... ???

Kozak
Były pracownik
@Romek

Premii nie wyrobisz, bo pozmieniali regulamin przyznawania premii tak, żebyś tej premii nie dostał, więc zapomnij. Nie ma dobrych cen, nie ma dostępności dobrych podstawowych materiałów. W sklepie tak naprawdę zero wsparcia, wszystko musisz załatwić sam. Wręcz pracownicy traktują cię jak wrzód na (usunięte przez administratora) bo tam pracują ludzie bez ambicji, którzy chcą zrobić tylko tyle ile muszą, a przedstawiciel i obsługa firm to dla nich temat nowy i wkurzajacy. Cenami cię byle wsiowa hurtowienka przebije. Słaba logistyka, transport jeśli jest, to cholernie drogi, hurtownia ci na budowę dowiezie towar hadewesem za 200 zeta, leroy chce za taki sam kurs ponad 600. Nie ma tak naprawdę terminow płatności, klient musi wszystko przedpłacić. Nie ma czegoś takiego, że kierownik budowy zadzwoni, że mu brakło 6 palet kleju i podrzuć na szybko - musi najpierw zapłacić i ze dwa dni poczekać na dostawę. Strasznie wysokie ceny zakupu są, jak doliczysz do nich jakąś marżę to nawet coś sprzedasz, ale promocje ci tę marżę odbiorą, bo klient dostanie zwrot na kartę lijalnościową i cały czas są promocje typu "oddamy ci 200 zł w kuponie za każde wydane 2000" i to ci odbiera marżę. No i całym tym przedstawicielstwem w leroyu kierują goście bez pojęcia, kto tam jeszcze pracuje ten wie. Bajkopisarz w okularach co nie kuma prostych rzeczy o handlu tylko tabelki przysyła kretyńskie na maila z bzdurami i taki łysy z Rosji co mu się wydaje, że w polsce jest jak w moskwie. Goście bez pojęcia i bez pomysłu na handel hurtowu i sprzedawanie na inwestycje. Jak masz problem to zostaniesz z nim sam. Producenci ograniczaja handel bo albo nie udostępniają ci połowy produktów do handlu albo nie chcą dostarczyć na budowę (bo umowe mają z leroy że tylko do sklepu wożą) więc jak doliczysz transport ze sklepu na budowe to się nikomu nie opłaca. Albo jak zapytasz o oferte na inwestycje na kilka aut towaru to ci dowalą taką cenę i koszty transportu, że byle hurtowienka ze wsi pana Zenka cie przebije. Z centrtrali od zakupowcow tak naprawde zero wsparcia, na wycene czekasz tygodniami - nie przesadzam. A klient by chciał cene miec tego samego dnia. Sam jak zadzwonisz do dostawcy to czasem więcej załatwisz niż kierownicy produktu z centrali, bo im sie nie chce. Wiecznie jakieś zebrania, korpopieprzenie, bicie brawa i wykresy w tabelkach.... Przyjmują na kierowników regionalnych następnych gości bez pojecia, ale korposzczurów, którzy cię cisną i chcą ci wybierać, z którymi klientami możesz handlować, a z którymi nie. I to jest słabe. w zeszłym roku przyjeli do roboty dużo doświadczonych ludzi z rynku i po roku pracy wszyscy mają dość i pomału się zwalniają, każdy szuka roboty innej, bo widzi, że tu się robić nie da. Dlatego będzie coraz więcej ogłoszeń o pracę na PH z leroya, bo po prostu ludzie po roku pracy stąd uciekają. I nie wierz w te wszystkie opowieści, że stawiają na doświadczenie, że rozwój osobisty, że szkolenia, że pomysłowość się liczy. Korposzczury na dyrektorskich i kierowniczych stanowiskach cie będą ograniczać i albo się dopasujesz do korposyfu, w którym pracują ludzie bez ambicji i wyobraźni, albo cię wywalą zanim sam zdążysz znaleźć inną robote. Chyba że sie zrobisz korposzczurem i bedziesz na nich tych dyrektorow z warszawy patrzył jak na świety obrazek. Jak kto nie ma innej pracy to na przeczekanie spoko, ale to nie ma w ogule perspektywy. Robota na rok i trzeba uciekac.

Pan_Prezes_
Pracownik
@Kozak

pełna zgoda, jeszcze dodam że w sklepach nie ma duzych ilosci towaru bo kierownicy mają tabelki i nie moga mieć dużych stanów magazynowych i brakuje ilości na budowy. Na przykład potrzebujesz dwa tiry pustaka, a w sklepie jest 10 palet bo z warszawu przyszedł rozkaz że sklep nie może mieć więcej na stanie (zapas toksyczny hehe) i czekasz tydzien na dostawe a klient potrzebuje towar na już od reki, wiec idzie do normalnej hurtowni budowlanej i nie wraca do leroja

Były handlowiec
Były pracownik
 Pytanie
@Romek

pomoc marketingowa? umarłem ze śmiechu. ZERO pomocy marketingoweh. nie masz narzędzi do sprzedawania i to jest cud, że niektórzy handlowcy robią targety, ale to sa ci, którzy idą własną drogą a nie słuchają głupot wygadywanych na synergiach(tak sie tu nazywają zebrania online) przez panow dyrektorow, ktorzy nie mają pojęcia o tym, czym próbują zarządzać. W sklepach nie masz dobrego transportu, jak masz to drogi, ze trzy razy droższy niż w normalnych hurtowniach. Ceny większości materiałów sa słabe. Zakupowcy z centrali albo nie odbierają telefonu, jak potrzebujesz lepszą cenę i nie odpisują na maile (słynny sasza nawet podobno meili nie czyta :o) )a jak już to ci łaskawie coś ogarną po tygodniu, jak klient to ju ż dawno kupił u konkurencji. Nie masz tak naprawde możliwości sprzedawania na termin, słynna odroczona płatność działa słabo i jest utrudnieniem, a każdy sensowny klient w byle wsiowej hurtowience dostanie 14 albo 30 dni terminu płatności bez łaski Producenci obcinają często listę produktów i niektórych nie chcą sprzedawać przez LM, albo często odmawiają dostawy prosto na budowe, tylko dowożą do sklepu. Jak trzeba to zawieźć transportem LM to wszystko przestaje się opłacać. Tak że to jest cud, że niektórzy handlowcy sprzedają. Mało kto targety wyrabia. A po roku działania przedstawicieli LM patrząc na to, że większość to doświadczeni ludzie wzięci z rynku, to LM powinno trząść budowlanką w całym kraju. Ale nie będzie trząść jeszcze długo, póki tym zarządzają takie typy bez kompetencji jak łysy z Moskwy i mądrala w okularach.

Rozczarowany i wqrzony
Pracownik
@Zenon_Zenon

A wiecie co jest najgorsze, to że ci śmieszni dyrektorkowie rynku PRO to są MISTRZOWIE ŚWIATA w demotywowaniu pracownkiów. W odbieraniu ludziom resztek ochoty do roboty w tym dziwnym czymś jakim jest leruła merlę dział przedstawicieli handlowych. Pomijam, że z wszystkim sobie człowiek musi poradzić sam, zero wsparcia, ale cop dwa tygodnie jak są te zebrania online z nimi to przez dwa dni po takim zebraniu mi sie nie chce kompa odpalić i do auta wsiąść do klienta jechać. Nie dlatego, że mi się pracować nie chce. Sprzedawanie jest fajne nawet przy takiej ilości utrudnieni jak w leruła są. Ale mi się po prosu całkiem motywacja do działania wyłącza jak posłucham tych gości. Pana Arka i pana Pawła. Goście bez pojęcia, bez kompetencji. W życiu nie pracowałem z takimi przełożonymi, pierwszy raz mi się to zdarza, dramat.... zresztą popatrzcie na pracuj, teraz jest chyba z 15 ogłoszeń na przedstawiciela. Ludzie masowo tą robotę rzucają. Przedstawicieli było z 70 w sumie rok temu przyjętych, dużo odeszło wczesniej albo im umowy nie przedłużyli i teraz 15 osób odeszło znowu i szukają następnych frajerów..... I jak się słucha co oni gadają na tych synergiach, zgroza. I jak się słucha przedstawicieli jak oni tak samo im odpowiadają, bo się musza dopasować, a w głębi duszy prawie każdy wkurzony i widzi bezsens tego co oni robią. Tak że się nie zdziwcie, za chwile bedzie jeszcze wiecej ogłoszęń na PH do LM bo przynajmniej połowa ludzi ma dość tego cyrku i każdy szuka roboty, jak tylko się coś trafi to będzie zmykał, bo tu nie ma sensu z tymi ludźmi na dyrektoprskich stanowiskach. zresztą super w ogóle menadżerowie w tej centrali, tak firmą zarządzają, że jest ponoć dwieście milionów straty w tym roku.... Zamiast zysku. no ale cięcia będa na dole, pozwalniają magazynierów i zabiorą ludziom "owocowe wtorki", a ci złoczyńcy, którzy beznadziejnym zarządzaniem generują stratę w firmie dalej się w tej warszawie będa dobrze bawić.

Marek
Inne
@Rozczarowany i wqrzony

No ale co w takim razie szkodzi na przeszkodzie, by kulturalnie oczywiście, ale wyłożyć punkt po punkcie podczas tego spotkania online, te trudności, o których Ty i inni piszący handlowcy wspominacie? Czemu w ogóle służą te spotkania, jest tu jakiś otwarty, szczery dialog?

były
Były pracownik
@Marek

Spotkania nie służą temu by poprawić komfort i sprawność pracy PH, nie po to by odsuwać regularnie podsuwane kłody pod nogi. Na takie uwagi ja słyszałem jedną odpowiedź " zrozumcie nas, my się tego ciągle uczymy", tylko w drugą stronę to nie działa tak samo. PH trzeba cisnąć. Wcześniej gdy klientów dopisywał kierownik, to byli cwaniaki którzy sztucznie podpinali sobie klientów na loginach swoich kierowników, wynik się zgadzał mimo tego, że był sztuczny. Dyrektorzy cieszyli się jak dzieci, że jest wynik na wykresie, ale wyniku nie było w realu, opowiadanie bajek jak to nie latali za klientem... niczym droga na everest... karta zrobiona o 20 w piatek w sklepie, zakupy na tą karte zrobione o 20:05 w piątek w sklepie. Ale klient podpięty bo w poniedziałek było sprawdzone "nowi klienci bez opiekuna" i się kręci wynik. Teraz klientów ponoć dopisuje kierownik regionalny, wiec ten kto dobrze liże pewne części ciała będzie miał ok. Wmawianie ludziom na dole, że muszą pracować więcej i lepiej bo sklep ma straty, a tak na prawdę chodzi o to, że jak na dole nie ma wyników to zagrożona jest głowa tego wyżej, kierownika, dyrektora, regionalnego.. Na prawdę i szczerze jestem w stanie napisać, że ta praca da Ci dużo szkoleń, wyjazdów ale nic poza tym. Moją najlepszą decyzją podczas całej mojej pracy w LM było to, że się zwolniłem. Wyniosłem z tej pracy brak zaufania do współpracowników, przymus traktowania ludzi pracujących na sklepie za głupków w 80%, branie odpowiedzialności za czyjeś zaniedbania i błędy.

Solidarność
Inne
@Rozczarowany i wqrzony

zapraszam do kontaktu, w Leroy próbujemy działać jako związki zawodowe. Więcej informacji pod numerem tel 666600891

Solidarność
Inne
@Marek

nie ma dialogu bo od 2 lat podważa się istnienie organizacji związkowej NSZZ "Solidarność" w firmie.

@Rozczarowany i wqrzony
Pracownik
@Marek

Jeśli wierzysz w reklamy haerowe "dołącz do naszej rodziny, u nas będziesz mógł być sobą, zrealizujesz i rozwiniesz swoje pasje" to jesteś w głębokim błędzie. pracownik w LM to nic nie znaczący trybik w maszynie, który ma się dopasować i nie podskakiwać. jak wskażesz, że coś nie działa i może by to naprawić, znaleźć rozwiązanie, to dostaniesz opieprz i informację zwrotną od pana derektora że stwarzasz nieistniejące problemy. na tych zebraniach nie ma burzy mózgów, nie ma pytania o zdanie, o utrudnienia, o to co można poprawić, o to, żeby się podzielić sposobami na skuteczna sprzedaż. jest spowiedź i dociskanie(usunięte przez administratora) nie po to, żeby się żalić, ale po to, żeby je zauważyć i poprawić nasze miejsce pracy. ale zamiast przegadania temaru wspólnie w gronie handlowców dostajesz opieprz, odbierają ci głos na zasadzie "z tobą pogadamy indywidualnie po zebraniu" i po zebraniu dostajesz opieprz że gadasz niewłaściwie i psujesz atmosferę. A tak naprawdę mistrzami odbierania ludziom motywacji do roboty są właśnie ci dyrektorzy. Ciekawe, czy ktoś na to zwróci uwagę, bo to jest potężna strata dla firmy. Ale kto by to liczył. (usunięte przez administratora) Zarządzanie tą firmą to dramat.

@Rozczarowany i wqrzony
Były pracownik
 Pytanie
@były

Tylko fajnie jakbyś miał rzeczywiście możliwość budowania bazy klientów. Jak są słabe ceny, nienajlepsza dostępnosć towarów dla hurtu czy firm większych budowlanych, brak taniej i dobrej logistyki, brak sensownych warunków płatności odroczonej dla klientów biznesowych i przede wszystkim totalny bajzel i brak pomocy w sklepie choćby z poziomu kasjerek czy logistyki, to jak masz budować baze klientów? To jest jakiś cud, że jest jakaś mała grupa PH, którzy w tych warunkach robią obrót i mają marżę. Jak oni to robią nie wiem. ale niemożliwe żeby to było tylko na klientach "dopisanych" z hali. Po za tym sam wiem, że klient "dopisany z hali" ale odpowiednio zaopiekowany robi obrót, a jak jest tylko klientem co wpada na market anonimowo to i obrót robi mały, a jak się zacznie nim opiekować jeden handlowiec, to nagle obrót wzrasta. Na tym plega handlowanie. ale większośc PH a zwłaszcza ci którzy działają wedlug wytycznych nie robi obrotu i nie wypracowuje premii. Wiekszość. na dziś doświadczeni ph mają po 30 -50 % realizacji targetu a jest 21 września. i to nie jest wina tego, że sie ludziom pracować nie chce. nie mają narzędzi, firma nie jest dalej gotowa na sprzedaż PRO a najgorsze że nie uczy sie na swoich błędach tylko idzie w zaparte. Póki ci ludzie rządzą pionem pro, to tu cudów nie będzie. Zwłaszcza że połowa doświadczonych ph szuka pracy innej i za chwilę ich w LM nie będzie. A wtedy i pan Areczek i pan Pawełek i ich regionalni (usunięte przez administratora) będą mieli słabo, bo nie mają pojęcia o tym jak bydować sprzedaż i zespuł sprzedażowy.

prawie były przedstawiciel
Pracownik
@@Rozczarowany i wqrzony

kolejnych dwóch, a w sumie tak naprawdę trzech przedstawicieli się zwolniło po kilku miesiącach pracy. rzucają tą robotę z uśmiechem na twarzy i odzywają w nowym miejscu pracy. Tak że w najbliższych dniach bedą przynajmniej dwie "nowe" rekrutacje, bo ludzie uciekają z tej bezsensownej firmy tragicznie zarządzanej. Zresztą i ja szukam roboty i paru innych PH też, więc jakakolwiek w miarę sensowna oferta mi wskoczy, to spadam z tej obory. To nie jest praca dla ludzi ambitnych, inteligentnych, samodzielnych. Nie dajcie się złapać na gadki, że będziecie mogli być tu sobą, że będzie się szanować wasze pomysły, samodzielność i tak dalej. Tępe umysły na dyrektorskich stanowiskach was będa ciosać do swojego poziomu, a ten poziom jest przeraźliwie niski. Dziś jest chyba z 15 ogłoszeń na PH na pracuju. Zastanówcie się. To nei jest rozbudowa zespołu sprzedaży i zatrudnianie nowych handlowców. To wypełnianie miejsc po tych, którzy zobaczyli jak ten bajzel od środka wygląda i z uśmiechem wytchnienia rzucają papierami. A jeśli już nie macie wyjścia i musicie tu przyjsć do roboty na przeczekanie, to negocjujcie podstawę. Bardzo realne jest 5 tysi na rękę podstawy. za mniej nie ma sensu, bo plany na przyszły rok będą tak wywalone w kosmos, że nawet najlepsi ich nie ogarną. Max na tym stanowisku obecnie to jest ponad 5 tysi na łapę w podstawie. a nawet jak zrobicie plan, to nie zrobicie marży, bo nie da się zrobić dużego obrotu na wysokiej marży, więc premii nie będzie miał nikt. Wspomnicie moje słowa, a mnie już tu na szczęscie na pewno nie będzie. Choć szkoda, bo miało byc tak pięknie...

Kasjer
Pracownik

Nie wiem czy tylko ja tak slabo zarabiam czy wy tez. Dajcie znac jak jest u was. Pracuje juz od kilku lat a pensja na stanowisku kasjer na nowy rok to tylko 4500brutto. Atmosfera srednia ale moze byc spoko gdyz duzo zalezy od kierownictwa, premie raz sa raz ich nie ma zalezy od progresji.

anonim
Inne
@Kasjer

A kto decyduje czy kasjer dostanie premie? Kierownik danego sklepu czy kierownictwo z centrali? Wgl jak ktoś nie dostanie premii, to jest jakiś tryb odwoławczy np. do gr, że jednak zasłużyło się na premie?

Kasjer
Pracownik
@anonim

Zalezy od obrotu sklepu mowie tutaj o premiach kwartalnych

Doradca
Pracownik
@Kasjer

Poliwaletny pracownik z kilkuletnim stażem praktycznie nie wiele więcej zarabia niż nowy kasjer... może to tylko na moim sklepie

A nie podam
Pracownik

Uważajcie na rekrutacje w Jablonnie k. Legionowa na stanowisku doradca ds klienta kluczowego. Okłamują i na maksa mydlą oczy. Jak komuś zależy na tej pracy, to zaczynajcie negocjacje od 6500 brutto

JęczącaKasiaRumia
Pracownik

Od kiedy Mariusz jest dyrektorem każdy w kółko mówi o zwolnieniu. Sklep w Rumii z niegdyś świetnego miejsca pracy stał się korporacyjnym wytworem jego ciasnej i małej wyobraźni.

Elvis
Inne

Ostatnio robiłem zakupy w LM Połczyńska Czysty i ładnie wyglądający sklep gdzie można znaleźć wszystko do remontu Szczególnie polecam Panią Agnieszkę z działu Farby i Pana Marcina kasjera Bardzo miła i fachowa obsługa z uśmiechem na twarzy Polecam serdecznie Ps. Niech LM dba o takich pracowników bo to wielki skarb Pozdrawiam

Lenka
Były pracownik

Powiem o pracy w centrali: -pracodawca zorientowany na satysfakcję pracownika (szczerze, spotykam się z tym pierwszy raz) - 2x w roku szansa na podwyżkę, po rozmowie PRO -pracodawca odpowiada również na dynamicznie zmieniającą się sytuację i potrzeby danego działu, opracowuje się wiele procesów, narzędzi i dąży się do tego, żeby ludziom między działami pracowało się co raz lepiej - premie kwartalne (raz są, raz ich nie ma, przyszłam do pracy już po kryzysie wizerunkowym, wtedy premie się skończyły lub były rzadziej, ale podobno kiedyś były co kwartał, teraz jest co raz lepiej) -mam budżet na szkolenie -pracodawca jest otwarty na innowacje i poomysły, są duże szanse na wdrożenie takich propozycji, które wychodzą od pracowników -wsparcie - bezpośredni menedżer jest wyrozumiały i wspierający, przy natłoku pracy oferuje wsparcie, szuka rozwiązania jak pomóc - praca zdalna - 3 dni w biurze z założenia (ale jest to elastyczne i do uzgodnienia z przełożonym, w zależności od rodzaju pracy) - 1 raz w roku wyjazd integracyjny -praca jest wymagająca, dynamiczna, na pewno brakuje tu nudy, pracodawca wybiera pewien profil pracowników i na pewno wykorzysta wszystkie umiejętności pracownika -pracodawca zachęca do poszerzania kompetencji i wychodzenia poza swoje granice W firmie oczywiście jest grono osób, które etyką pracy, kulturą i językiem mocno odstają od reszty i trudniej się z nimi pracuje ale myślę, że z czasem albo się zaadaptują albo znikną ;) Oczywiście dodatkowo jak w każdej firmie handlowej zakupy są przekonane, że są najważniejszym działem.

3
Laura
Inne

Rozumiem, że nie zgadzasz się z tą opinią? Mnie zaciekawiła kwestia możliwości uzyskania podwyżki dwa razy do roku. To prawda? W rzeczywistości uzyskanie tej podwyżki jest realne? I o jakich kwotach mowa? Na ile najwięcej można liczyć?

Levandovski
Pracownik

Czyli jednak (usunięte przez administratora) z centrali :) pewnie jakaś stażystka albo stażysta z HR, któremu kazali ocieplać wizerunek firmy w sieci.... Odrobine konsekwencji prosze :) w pierwszym swoim poście wydajesz opinię, opisujesz firmę na bazie swoich doświadczeń. Domyślam się, że opisujesz sowje DOŚWIADCZENIA. Piszesz, że pracodawca zapewnia ci możliwość podwyżki dwa razy do roku. Stwierdzasz fakt. A dwa posty niżej PYTASZ, czy uzyskanie tej podwyżki jest w ogóle możliwe w rzeczywistości..... rece opadają. Teoretycznie jest możliwe, ale 85 % ludzi w sklepie, w którym pracuje takiej podwyżki od ponad roku nie dostało. Drogi dziale HR jz leroy merlin jak wysyłacie (usunięte przez administratora) na Goworka żeby wypisywał mądrości na wasz temat, to wyślijcie kogoś, kto umie ściemniać i łączy kropki..... Żedada :)

Lenka
Pracownik
@Levandovski

Rozumiem, że to Ty należysz do detraktorów :D Nie jestem stażystą a pracownikiem z 20letnim stażem zawodowym, mam porównanie z innymi pracodawcami i taka jest moja opinia na temat LM. Podzieliłam się sytuacją jaka jest w moim dziale. Wiem, że zdarzają się osoby niezadowolne ze wszystkiego ale one zmieniają prace co 1,5 roku (tak też można) Dodaję że opisuję pracę w centrali więc nie wiem po co porównujesz to do sklepów, ja sytuacji sklepów nie znam, nie znam ich KPI. Mówię również że 2x w roku jest SZANSA na podwyżkę a nie że się ją dostaje co pół roku. Wiele zależy od zakresu obowiązków, projektów, realizacji celów, zaangażowania.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Lenka

No to fajnie się w tej centrali bawicie, jako pracownik szeregowy tylko zazdrościć. Podwyżka 2x w roku po PRO? No chyba tylko jednorazowo w tamtym roku, przez tyle lat, bo na pewno nie w tym. Zaraz wszyscy będziemy w sklepach zarabiać tyle co najniższa krajowa.

asis93
Kandydat
 Pytanie

Orientuje się ktoś jak płaca na 3/4 etatu kasjerowi? Bo chce się zatrudnić ale nie wiem czy mi się opłaca na 3/4 etatu

Ogrodniczka
Pracownik

W kwestii Rumii to czysta prawda. Mariuszek totalnie nie nadaje się do zarządzania ludźmi, od kiedy się pojawił atmosferę można kroić nożem o KZL się nie będę rozpisywała bo jej postać woła o pomstę do nieba od lat, straszna kobieta. Unikajcie tego zakładu jak ognia.

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 240.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 139, z czego 16 to opinie pozytywne, 84 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 586 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii