W dniu wczorajszym chciałem kupić drabinke z placu budowlanego. Zatrzymałem się na chwilę przy regale aby włożyć do samochodu. Usłyszałem trąbienie z samochodu pracownika Leroy Merlin, który podobno spieszył się do klienta. Myślę że to był przedstawiciel lub doradca Leroy Merlin w Piasecznie. Tak zaczął na mnie trąbic , że zrezygnowałem z zakupu. Takie ordynarne zachowanie pracownika niebylo na miejscu. Zgłaszam oficjalną skargę do centrali.
Bardzo dziękuję za miła obsługę Panu Rafałowi z firmy zewnętrznej na dziale farb. Pan Rafał bardzo szybko pomógł z uśmiechem na twarzy. Pozdrawiam serdecznie
Jak szefostwo w Leroy Merlin Piaseczno traktuje ludzi?
Wykupiłem w Leroy Merlin usług projektu i montażu kuchni. Wykonywała ją dla mnie projektantka Pani Aneta. ODARDZAM WSPÓŁPRACE Z TĄ PANIĄ. Poniżej lista wszystkich nieprawidłowości ww. usług: 1. Informacja, że konieczna będzie zmiana frontów prawie 2 tygodnie po złożeniu i opłaceniu zamówienia. 2. Niekompletna dostawa (brak 5 uchwytów do szafek, brak maskownicy przy zabudowie pieca). W trakcie rozmowy z Panią Anetą otrzymałam informację, że będę musiała po te uchwyty przyjechać osobiście (pomimo faktu, że dostawa do mieszkania była opłacona). 3. Uszkodzony blat (uderzenie w schody na klatce) przy wnoszeniu przez osobę, która dostarczała blat. Był on na tyle ciężki, że dostawca prosił o pomoc mojego wnuczka wnuka na ostatnim etapie wnoszenia (już po uszkodzeniu) z klatki do mieszkania. Dostawca był sam i nie był w stanie tego wnieść stąd wynika uszkodzenie. Blat był ciężki nawet przy wnoszeniu go przez dwie osoby. 4. Błędy w projekcie/pomiarze. Szafka przy zabudowie pieca nachodzi na gniazdko i musiała zostać wycięta dziura z boku szafki. 5. Sprzedaż zlewu bez otworu na baterię, pomimo, że w projekcie bateria jest zamontowana w zlewie. W międzyczasie okazało się, że w zlewie można było wyciąć dziurę, ale podczas projektowania Pani Aneta nie poinformowała mnie o tym, a następnie jak sama stwierdziła w rozmowie telefonicznej to „przeoczyła to” Ostatecznie zlew został zamieniony na inny z już wyciętym otworem na baterię. Jeszcze raz odradzam współprace z Leroy Merlin w piasecznie, a zwłaszcza z Panią Anetą, która zajmuje się projektowaniem. Jest bezczelna, w kontrze do klienta i nigdy nie jest winna swoich pomyłek tak jak w przypadku baterii.,
Po raz kolejny korzystaliśmy z usług firmy montażowej "Rem-Wil" i ponownie jesteśmy jak najbardziej zadowoleni z wykonanej przez tą firmę usługi. Ponownie pragniemy polecić wszystkim firmę "Rem-Wil" dla fachowości i solidności.
Jestem swiezakiem także za dużo nie wiem umowa zgodna z tym co na rozmowie podwyżka po 3 msc 300 brutto grafik jestem średnio zadowolony ale moje uwagi zostały uwzględnione ogólnie ludzie ok
Czy w Leroy Merlin Piaseczno wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Jaka jest kultura pracy w Leroy Merlin Piaseczno?
Tutaj kultura się kończy z chwilą przekroczenia drzwi tego przybytku ???? Siedzisz pol zmiany albo i cała sam na dziale, chcą żeby było zrobione i potem pretensja że nie zrobiłeś bo obsługiwałeś klientów. Wszyscy nowi którzy przyjdą, zaraz uciekają. Bo w sumie kto normalny będzie siedział za 3400 brutto I to często bez premii kwartalnej. Obiecują złote góry, podwyżki wspaniałe premie elastyczny grafik a jak przychodzi co do czego to nie ma nic .klienci się dziwią, że pracownicy im nie pomagają? Bo nikt tu nie chce pracować a roboty jest za dużo, a opieprz za nie zrobioną robotę dostaje pracownik. Nie polecam
To premie są tylko kwartalne, a nie co miesiąc? Ile wtedy jest kasy? Podwójna pensja czy tylko kilka setek?
Podziękowania dla Pana Piotra z działu drzewnego że sklepu w Piasecznie za kompetentną obsługę przy zakupie dr,zwi wewnętrzych , cierpliwość i wysoką kulturę. Dziękuję i polecam .
Pan Piotr z działu drzewnego kompetentnie i kompleksowo doradził zakup drzwi wewnętrznych. Podziękowania.
Kupiłam drzwi wewnętrzne do mieszkania plus opaski maskujące na stare futryny plus oczywiście montaż. Byłam pewna obaw czy uda się przykryć te moje stare futryny! I przyjechał Pan Kamil Wilk z Panem Adamem z firmy montażowej Rem-Wil , montaż drzwi poszedł bardzo sprawnie a moje stare i brzydkie futryny poszły w niepamięć . Solidna robota , profesjonalna obsługa. Polecam w 200% Panów z tej firmy.
Super, że polecasz, bo to pewnie przysporzy firmie nowych klientów. Pierwszy raz korzystałaś z tej firmy? Prócz drzwi robią tez inne montaże? Pytam na wszelki wypadek gdybym czegoś takiego potrzebował.
Dokonalam zamowienia telefonicznego, a obsługiwał mnie Pan Piotr z Działu drzewnego. Uzyskałam fachowa poradę, profesjonalna obsługę, a Pan Piotr pomógł mi dodatkowo w rozszerzeniu pierwotnego zamówienia. Nie musiałam wiec nigdzie jeździć i niczego wyjaśniać na miejscu. Rozszerzenie mojego zamówienia spowodowało kilka komplikacji, ale pan Piotr na bieżąco informował mnie, na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia. Teraz zamówienie jest do odbioru, a to oznacza, ze remont u mnie zakończy się za tydzień, dzięki pomocy Pana Piotra Milewskiego z Działu drzewnego. Dziekuje za fachowa obsluge
Najgorszy sklep to LM Radom Poczytajcie , wiekszosc fachowcow z doradcow juz uciekła albo zwolnili tych z wlasnym zdaniem , tam jest dramat
Najgorszy sklep tej marki. Żadnym dziale nie osoby która by mogła Ci pomóc nawet jak prosi o pomoc jak ktoś się pojawi to udaje że nie słyszy!! A jak łaskawie zostaje obsłużony to tak że musisz wszytko oddać i zamówić jeszcze raz bo towar nie nadaje się do montażu o jaki prosiłeś. Pracownicy nie słuchają klientów i nie są kompetentni!!
Bardzo profesjonalna obsluga. Dziekuje Piotrowi z dzialu podlog / drzewnego za pomoc i doradztwo.
4 maja b.r. zwróciłem towar(kaloryfer aluminiowy), ze względu na źle dokonany wybór. Do punktu zwrotów został poproszony pracownik działu hydraulika. Korzystając z okazji zapytałem, czy mógłby mi pomóc w doborze poszukiwanego grzejnika. Pan Adam (młodszy doradca klienta !) zaskoczył mnie b. pozytywnie. Dobrał dla mnie odpowiedni grzejnik co wymagało połączenia pojedynczych elementów. Do gotowego grzejnika dobrał wszystkie potrzebne kształtki, złączki i.t.d. Bez pomyłki dobrał wszystkie najdrobniejsze elementy. Ponadto, podziwiam jego cierpliwość jaką wykazał w stosunku do mnie (kompletnego laika). Tą drogą pragnę Panu Adamowi jeszcze raz podziękować. Niewątpliwie, jeszcze nie raz będę korzystał z usług marketu Leroy Merlin przy ul.Puławskiej.
Po raz pierwszy przy zakupie mebli łazienkowych i umywalki zamówwiliśmy również montaż Chcieliśmy zostawić BARDZO PIZYTYWNĄ opinię o firmie montażowej Rem -Wil Firma ta przyjechała punktualnie .Panowie solidnie dokładnie wykonali montaż szafek i umywalki w łazience Posprzatali po sobie .Polecam tą formę Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tak szybkaą sprawną i solidną usługą
Ta firma to (usunięte przez administratora). Kiepskie pieniądze, myślenie oczu o podwyżkach, ciężka praca za małe pieniądze. Zero szscunku do pracownika.siedza tu tylko desperaci albo ci co mają faktycznie po kilkunastu latach więcej niż 3800 brutto. Nie przejmują się tym, że pracownik chce mieć też życie prywatne. Jednym układają grafik na same 1 zmiany, A inni muszą grać na same drugie. A jak jakimś cudem mają 1 zmianę to i tak za chwilę ich nie mają, bo mają zmienioną zmianę na kilka dni wcześniej. Nic nie można zaplanować. Urlopy? Ci co mają dzieci, koordynatorzy, itp to mają nawet fajnie bo nawet w lipcu czy w sierpniu się uda wziąć urlop. Osobu kfore dzieci nie mają, albo po prostu kierownik ich nie lubi na urlop mogą liczyć poza sezonem . Urlopy są zmieniane.
jestem pracownikiem i wiem jak wygląda narzekanie np na grafiki , wciąż komuś coś nie pasuje. ja tam nigdy nie mam z tym problemów. Zawsze mam wolne jak o nie poproszę i zmany też są różne, ale słyszę wciąż od tych czy tamtych jak to są niezadowoleni. No cóż ... jeszcze tak nie było żeby wszystkim dogodzić. Tak się nie da.
Bardzo dziekujePani Agnieszce z dzialu kuchnia za bardzo mila profesjonalna obsluge mnie przy zakupie zlewu gdby wszyscy pracownicy podchodzili do klijentow to zakupy u Panstwa bylyby wielka przynemnoscia
Napisałeś, że gdyby wszyscy pracownicy podchodzili tak do klientów to zakupy byłyby wielką przyjemnością. Cieszę się oczywiście, że byłeś zadowolony z obsługi P. Agnieszki. Ale czy wcześniej miałeś jakieś problemy w związku z obsługą przez innych pracowników? Bo tak można z Twojego wpisu wywnioskować.
@Ja kiepskie pieniądze - to znaczy?
Rozmowa kwalifikacyjna niby to jak tu u nas dobrze a potem okazuje się że na umowie mniej niż Pani kierownik paniusia mówiła.Niby umowa podpisana ale żałuję że w to (usunięte przez administratora) wdepło się. Nowy pracownik dostaje więcej od starego i jeszcze go do pracy przyuczać musi to kpina! Na dodatek rozmowy roczne półroczne kpina totalna co nie zrobił to i tak źle byle by podwyżki nie dać albo jak najmniejszą bo przecież do niczego się nie nadajemy.
Według Ciebie ustalenia z rozmowy kwalifikacyjnej nie mają pokrycia w rzeczywistości. Czy próbowałeś wyjaśnić to z przełożoną? Wspominasz, że bardziej doświadczeni pracownicy wprowadzają w obowiązki nowe osoby. Interesuje mnie, czy można też brać udział w szkoleniach wdrażających do pracy.
Niestety taka prawda nawet osoby młode nie mające w ogóle doświadczenia które nigdzie nie pracowały z reguły po liceum dostają więcej niż ten pracownik który ma duże doświadczenie. Ciężko powiedzieć myślę żeby nikt nie przyszedł za mniej i nie chodzi o to że rynek to reguluje bo to (usunięte przez administratora) a niestety tak się słyszy.Są oczywiście szkolenia jest ich sporo.
Dodaj treść twojego wpisu Dzisiaj musiałem dokupić cztery paczki glazury super białej około 6 - 7 metrów kwadratowych. po zgłoszeniu problemu sprzedawca p. Mariusz spytał się o specjalny kod koloru ( biały) który jest doklejany do opakowania. Okazuje się ze biały z partii x nie jest tym samym białym z partii y. po dostarczeniu kodu aparatem (zdjęcie) p. Maiusz sprawdził stany magazynowe (na sklepie na półce) nie było i po sprawdzeniu w magazynie przywiózł glazurę z partii która była kupowana wcześnie. więcej p. Maiuszy w tym sklepie a uśmiech klienta będzie jak od (piaseczna do warszawy). Super sprzedawca pozdrawiam klient z warszawy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin Piaseczno?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin Piaseczno tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin Piaseczno?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy Merlin Piaseczno?
Kandydaci do pracy w Leroy Merlin Piaseczno napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.