Opinie o Mrówka w Międzyrzecz Konstytucji 3 Maja 22

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Mrówka. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Mrówka na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mrówka w Międzyrzecz Konstytucji 3 Maja 22

Meduza Nowy wpis
Inne

Po raz ponowny robiłam większe zakupy w tym sklepie.Ponownie super szybka obsługa,pracownicy doradzą są miłi ,są dla klienta ....a nie jak w Świebodzinie klient w tamtej Mrówce czuje się jak intruz.Polecam Międzyrzecz... :)

Renata Nowy wpis
Inne

widzę, że ktoś kiedyś narzekał tu na niektóre kasjerki. Ciekawe sąd taka rozbieżność, że jedne podobno są miłe a inne nie. w zespole też panuje tego typu podział czy raczej wszyscy się dogadują? Da ktoś znać jak z atmosferą? Idzie się dogadać z kierownikiem?

Barb Nowy wpis
Inne

Jedno pytanie do szefostwa !! Jeśli chodzi o kasjerki jak to jest, ze niektóre kasjerki są tzw. ogarnięte, mile, szybkie itd ( aż milo przyjść do sklepu ) . a niektóre jakby za kare pracowały. Sa niemile , wolne a jak mówisz, ze chcesz porozmawiać z kierownictwem na ich temat to śmieją ci się w twarz. Nie wiadomo co o tym myśleć / Tragedia Ale szefostwo tego nie widzi albo sklep ma wolna rękę na takie postępowanie. Zycie powodzenia

waldek Nowy wpis
Inne

Opiszę sytuację jaka mnie spotkała podczas zakupów w PSB Mrówka 20 lutego 2021 roku udałem się do sklepu PSB w celu zakupu bojlera elektrycznego 80 litrów. Wraz z m0ją małżonką wybraliśmy odpowiedni model i cenę sprawdziliśmy na regale i było to 449 złotych . Towar stał na półce i osoba obsługująca ten dział zdjęła go na posadzkę Zapytałem pana czy cena zgadza się z tą na etykietach ( bo były dwie takie same ) , uzyskałem potwierdzenie że tak. Udałem się do kasy i się okazało że cena jest inna 474 ' Po mojej prośbie ,ze towar powinien być sprzedany po takie cenie jak widnieje na etykiecie pod urządzeniem pani kasjerka udała się po kierownika zmiany który stwierdził że nie ważne jest jaka cena jest na towarze i etykiecie tylko to co pokazuje kasa po zeskanowaniu kodu. Tylko że prawo jest po stronie klienta i sprzedawca miał obowiązek sprzedaży tego towaru w takiej cenie jak była widoczna . Nadmienię że kierownik wezwał pracownika obsługującego mnie który potwierdził moją wersję i przyniósł 2 etykiety z ceną 449 złotych. Osoba która niby sprawuje stanowisko kierownicze w takim sklepie powinna być przeszkolona w prawie handlowym i i umieć się zachowa ć w takich sytuacjach. W/w pan był bardzo nie miły i wręcz krzyczał na mnie w obecności innych osób . Na następny dzień udałem się ponownie do szanownego pana kierownika sklepu i pokazałem mu paragrafy dotyczące takiej sytuacji powiedział że nie będzie ze mną rozmawiał. Uważam że takich sytuacji nie można pozostawić bez echa i powinni to przeczytać przełożeni tego pana . To jest niedopuszczalne żeby tak traktować klienta. Pozdrawiam wszystkich normalnych pracowników takich sklepów.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Mrówka? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Międzyrzecz
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Kierowca w Transporcie Międzynarodowym na cysterny chemiczne
Międzyrzecz
ROOS SPEDITION SP. Z O.O.
(122 opinii)
Wyślij CV
logo firmy (PS) Sprzedawca / Ekspedientka
Międzyrzecz
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
(743 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spedytor HANDLOWANIE ŁADUNKAMI home office lub biuro
Międzyrzecz
Profesjonalny kierowca
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
waldek
Inne

Po mojej prośbie ,ze towar powinien być sprzedany po takie cenie jak widnieje na etykiecie pod urządzeniem pani kasjerka udała się po kierownika zmiany który stwierdził że nie ważne jest jaka cena jest na towarze i etykiecie tylko to co pokazuje kasa po zeskanowaniu kodu. Tylko że prawo jest po stronie klienta i sprzedawca miał obowiązek sprzedaży tego towaru w takiej cenie jak była widoczna . Nadmienię że kierownik wezwał pracownika obsługującego mnie który potwierdził moją wersję i przyniósł 2 etykiety z ceną 449 złotych. Osoba która niby sprawuje stanowisko kierownicze w takim sklepie powinna być przeszkolona w prawie handlowym i i umieć się zachowa ć w takich sytuacjach. W/w pan był bardzo nie miły i wręcz krzyczał na mnie w obecności innych osób . Na następny dzień udałem się ponownie do szanownego pana kierownika sklepu i pokazałem mu paragrafy dotyczące takiej sytuacji powiedział że nie będzie ze mną rozmawiał. Uważam że takich sytuacji nie można pozostawić bez echa i powinni to przeczytać przełożeni tego pana . To jest niedopuszczalne żeby tak traktować klienta. Pozdrawiam wszystkich normalnych pracowników takich sklepów.

Klient

Na dworze żar leje się z nieba, każdy market ma klimatyzację, wchodzę do Mrówki, a tu duchota, pracownicy wyczerpani. Zero powiewu chłodem. Moim skromnym zdaniem to nie humanitarne traktowanie pracowników, a wręcz, narażanie ich na utratę zdrowia a nawet życia. Czemu nikt tego nie kontroluje???

Zostaw merytoryczną opinię o Mrówka - Międzyrzecz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mrówka
Przejdź do nowych opinii