Co jaki czas w Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz można ubiegać się o podwyżkę?
Rozmowy przeprowadzane są osobiście. Ale nie wykluczamy zdalnych rozmów. Wszystko jest kwestia ustalenia. Na ten moment poszukujemy specjalisty/ specjalistkę ds. Eksportu zapraszam do aplikowania.
Dzień dobry, a jak duże doświadczenie trzeba mieć by kwalifikować się na handlowca? W jednej z ofert było kiedyś po prostu napisane, że trzeba je mieć z zakresu sprzedaży i obsługi klienta a najlepiej w branży odzieżowej lub FMCG. Myślicie, że niecały rok wystarczy? Tyle mam a CV planuje rozsyłać
Co jaki czas w Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz można ubiegać się o podwyżkę?
Pytanie tylko z jaką skutecznością to potem wychodzi..;) Budżet firmy chyba nie jest nieograniczony? Są limity roczne odnośnie właśnie tego typu podwyżek lub awansów? I jak potencjalnie w praktyce można sobie zasłużyć?
Zapraszam do aplikacji. Rozmowy indywidualnej a wtedy na wszystkie nurtujące Panią pytania napewno odpowiemy :-)
Dziękuję. Po jakim czasie od nadesłania aplikacji na maila można oczekiwać odpowiedzi oraz docelowego terminu odnośnie rozmowy? Istnieje możliwość przeprowadzenia jej zdalnie? ;)
Rozmowy przeprowadzane są osobiście. Ale nie wykluczamy zdalnych rozmów. Wszystko jest kwestia ustalenia. Na ten moment poszukujemy specjalisty/ specjalistkę ds. Eksportu zapraszam do aplikowania.
Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Specjalista ds. rozliczeń w firmie Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz. Czy mogę liczyć na 4800 , jeśli chcę pracować na Specjalista ds. rozliczeń?
Na ten moment dział rozliczeń jest w komplecie . Zapraszamy do aplikowania na inne stanowiska.
witam, wobec poprzedniego wątku chciałam się dowiedzieć czegoś więcej na temat pracy jako przedstawiciel tutaj. Na jakie obecnie warunki odnośnie tego można liczyć, jaka podstawa co z bazą klientów itp. jakie prowizje na ten rok?
Dzień dobry, jestem klientką Scorpio Poland 4 kwietnia zakupiłam od Was towar do dalszej odsprzedaży, okazało się że są pomylone rozmiary, złożyłam reklamację- towar został dostarczony do firmy 26 kwietnia i od tej pory nie mam żadnej informacji w tej sprawie. Mój przedstawiciel handlowy Pan M.O. nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na maile. Jestem rozczarowana takim podejściem do klienta, prawdopodobnie zgłoszę sprawę na Policję lub do UOK o (usunięte przez administratora) i wyłudzenie
No to kiepsko jak wyniknęła taka sytuacja. No jak nie odbierają to ciężko zaproponować inne rozwiązanie. Jak sprawa się rozwinęła?
U mnie dokładnie tak samo. Co dostawę mam pomylony towar lub czegoś brakuje. A mikrofibra przychodzi ostatnio w takiej jakości że wstyd mi jest ją nawet dawać klientowi w gratisie do zakupów! Mój klient dokładając 1zł ma porządną polską pare rajstop którą użyje kilkanaście razy. A przedstawiciel jak się po niego nie zadzwoni to może i z rok go nie być. Ale za to konkurencja nie śpi. (Woj. Zachodnio-pomorskie).
No to dosyć częste pomyłki jak co dostawę tak się dzieje. A co jest nie tak jeśli chodzi o mikrofibrę, że piszesz o wątpliwej jakości?
Nie wchodzę na takie strony ale mój klient zaproponował poczytać ostatnie opinie Niestety muszę potwierdzić wszystkie zastrzeżenia jakie wysuwa Pani Aneta . Po zmianach w tej firmie niestety ta firma zaczyna przypominać jakiś kabaret . Nie wiem jak w winnych regionach ale u nas nie ma żadnego przedstawiciela który mógłby pomóc w różnych kwestiach. Brak odbieranych telefonów to jest nagminne a jak już odbierze to wielce obrażony . Towar notorycznie jest pomylony ,
Rozważam zaaplikowanie do Waszej firmy. Proszę o odpowiedź, gdzie są produkowane wyroby, które można oglądać na Waszej stronie? Gdzie znajduje sie Wasz zakład produkcyjny??
Pooooolecaaam !!!! Bardzo przyjazna atmosfera , super ludzie bardzo pomocni . Po raz pierwszy podchodze do pracy bezstresowo i chętnie do niej przyjeżdżam ! Zarobki bardzo dobre .
chciałabym aplikować do działu eksportu lub działu handlowego na jakie zarobki można liczyć?
Zachęcamy do przesłania swojej aplikacji. Na wszelkie Pani pytania związane z warunkami współpracy odpowiemy podczas rozmowy rekrutacyjnej.
O warunkach i płacy powiedzą wszystko na rozmowie więc myślę że warto aplikować i wszystkiego dowiesz się na miejscu. ;) Niestety o takich rzeczach raczej nie wypada pisać na forum .
Ciągle szukają do działu handlowego. Warunki słabe ciągle sie ktoś zwalnia. Zastanów sie dlaczego ciągle kogos szukaja.
Na jakim poziomie jest płaca podstawowa i jaki jest % od sprzedaży? Ile średnio miesięcznie można zarobić w dziale exportu?
Po raz kolejny widzę ogłoszenie do działu eksportu. Ogłoszenie wygląda na bardzo atrakcyjne czy ktoś może był na rozmowie o pracę w ostanim czasie? Ktoś może wie dlaczego kolejny raz szukają pracownika do działu eksportu?
Witam, poszukujemy odpowiedniego Kandydata/Kandydatki do naszego Działu Exportu aby stworzyć odpowiedni Zespół w celu rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych. Poprzednie rekrutacje nie zostały zakończone sukcesem dlatego zdecydowaliśmy się na ponowne umieszczenie ogłoszenia. Zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne - wtedy poznamy się wzajemnie i będziemy mieli szansę zdecydować czy obie strony są zainteresowane nawiązaniem wieloletniej współpracy. Pozdrawiamy, Scorpio Poland.
Czy w firmie Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz są regularne szkolenia pracownicze?
Do Krzysztofa najaktywniejszego użytkownika forum. Krzysiek myślę, ze powinieneś przeanalizować swoje rozstanie z firmą, gdyż z tego co powszechnie wiadomo - regularnie nie realizowałeś planów sprzedaży, co jak wiesz było wyjątkiem w zespole - co więcej brałeś premie za realizację planu działu mimo, że sam zaniżałeś wyniki - klienci się na Ciebie skarżyli, że nie dostarczasz odpowiedniego standardu obsługi, nie znasz asortymentu. Myślę także, ze powinieneś przestać żyć przeszłością i ruszyć dalej. Nie dałeś rady i już. Naprawdę nic się nie stało, bywa i tak – czas ruszyć do przodu, przestać histeryzować i szukać problemów u innych. Mamy nadzieję, że masz pracę jakiej szukałeś - nie musisz się narobić i masz dużo czasu żeby klikać w Internecie. O kolegów z działu dociągających plany się nie martw. Wszyscy w firmie mamy się dobrze ???? Dla wiedzy pozostałych Scorpio nie jest jedyną firmą, w której sfrustrowany Krzysio nie dał rady i którą pomawia w kuluarach. Nie jest tajemnicą jaki to kierownik był zły w poprzedniej firmie, jak to źle płacili, jak to trasę miał gorszą niż kolega z działu, nie było odpowiedniego towaru itd. itd. PS. My pracujemy dalej, z uśmiechem na twarzy czytając wpisy Krzysztofa.
Pracuję w tej firmie od 2015 roku jako handlowiec. Do tej pory nie zaglądałem nigdy na Gowork, ale ktoś z firmy mi przekazał info, że ostatnio pojawiły się jakieś negatywne opinie od ex-pracowników. Dla osób szukających pracy- nie sugerujcie się w 100% opiniami osób, które już tu nie pracują. Ich problemem jest to, że w większości mają nastawienie roszczeniowe, a nie widzą winy u siebie. W tej firmie nikt nie traci pracy z powodu kaprysu pracodawców. Jeśli ktoś wykonuje swoje obowiązki i ma podstawowe zdolności handlowe, to spokojnie da sobie radę. Przez te niecałe 6 lat pracuje tu stała ekipa handlowców, którzy są świetni w swoim fachu i dwóch nowych, którzy już się zaaklimatyzowali i mają dobre wyniki. Zarobki są dobre, a jeśli ktoś ma smykałkę do handlu i jest pracowity- nawet bardzo dobre. Od momentu, kiedy zacząłem pracować, firma bardzo się rozwinęła i bardzo poszerzyła asortyment. Na tle moich poprzednich pracodawców ten wyróżnia się pozytywnie. Przychodzę do pracy bez stresów, lubię swoich współpracowników- tworzymy fajny zespół, który sobie zawsze pomaga. Najważniejsze jest jednak to, że pracodawca zawsze dotrzymuje słowa. Polecam pracę w Scorpio Poland tym, którzy lubią pracę handlowca. Nie polecam tym , którzy mają postawę roszczeniową , bo szkoda czasu na ich szkolenie.
Owszem miałem roszczenie ponieważ pracodawca nie przestrzega kodeksu pracy. Swojej winy w tym ze miałem problem z realizacja planu (a za to podobo zostałem wyrzucony, chociaż nie było to ujęte w wypowiedzeniu) nie widzę ponieważ wcześniej nikt nie dbał dobrze o klientów i nawet teraz po moim zwolnieniu nadal nikt się nimi nie opiekuje. Po pół roku starania się o klienta, ten złożył zamówienie a teraz jest olewany, no to przepraszam bardzo ale ja tez jako klient firmy nie chcialbym współpracowac z taka firmą. Kolega który sie tym rejonem „opiekuje” dobrze wie ze i tak ktoś przyjdzie do pracy na ten teren wiec dociąga sobie plany w swoich województwach. Druga strona medalu jest taka ze dobry i swiezy towar sprzedawali „starsi” handlowcy a na nowych zostawały same starocie i radź sobie. Plan jest tu świętością ale klientów macie głębko gdzieś... sorry
Nie do końca jestem przekonana do takich portali, jednak nie lubię jak ktoś podszywając się pode mnie wypisuje bzdury. Jestem pracownikiem firmy od trzech lat, nadal zamierzam nim być. Z tego co się orientuje tylko ja w tej firmie mam takie imię :) Jeżeli chodzi o pracę pracuje mi się bardzo dobrze i nie zamierzam tego zmieniać. Natomiast osobie, która się za mnie podszywa będę wdzięczna jeżeli podpiszę się swoim imieniem lub po prostu do mnie zadzwoni i powie co leży jej na sercu. Nie zgadzam się z żadnymi wcześniejszymi wpisami jakie widnieją pod moim imieniem i proszę o odrobinę wstrzymania przez osobę która się za mnie podaje. Jesteśmy tylko ludźmi i może nam wiele nie pasować, ale może zamiast kogoś oczerniać warta najpierw spojrzeć na swoją postawę. Jak już wcześniej pisałam nadal jestem pracownikiem, będę , firma nadal prosperuję cięgle się rozwijając, powiększając swoją ofertę, asortyment i miejmy tylko nadzieję że tak pozostanie a ludzie, którzy tu pracują lub pracowali będą mieli odwagę mówić czy leży im coś na sercu prosto w oczy a nie na portalu wypisując głupoty.
Kaju sama nie masz odwagi mowić pewnych rzeczy prosto w oczy a tu piszesz takie głupoty. Np. Dzwoni „łysy” do Cb ze sprawa a Ty odkładasz telefon i bluzgasz na niego, mówiąc sobie pod nosem ze moze zrobic sobie to sam a ja siedziałem obok. Chyba coś tu się nie składa. I w donoszeniu do dyrektora jesteś pierwsza, ale rozumiem takie stanowisko. Serdecznie pozdrawiam .
No chyba w niektorych kwestiach lekko cie ponioslo. Co do samodzilnosci pracy niestety niektorzy wola jak sie za nich zrobi niz maja wykonac prace osobiscie. Co do donoszenia to chyba cos Ci sie pomylilo. Ale nie zamierzam sie tlumaczyc. Moze najpierw warto rozliczyc tych ktorym.sie chce a ktorym nie a pozniej oceniać.
Dyrektor Sylwester z powodu pandemii podjął działania ratujące firmę, która wpadła po prostu w zator finansowy. Padło wiele firm z branży, nawet Gatta chyli się ku upadkowi a my przetrwaliśmy i niedługo ruszymy ostro do przodu. Ale zasada przetrwania jest taka, że wszyscy musieliśmy się dostosować do czasowego zmniejszenia wynagrodzenia. Niewiele osób zwolniono i to tylko tych niezaangażowanych lub nie rozumiejących trudnej sytuacji w gospodarce. A samochód w leasing dyrektor wziął przed pandemią więc zwykłym świństwem jest to wypominać.
To zadaj sobie pytanie czemu wpadła w zator? Nabrali nowych samochodów, wszytsko w kredytach. Klienci dostają kosmiczne terminy a pozniej maja problem zeby to spłacic i wyszlo jak wyszło. Wybacz ale to firma sie nie angażuje w pilnowanie swoich klientów a pozniej płacz bo nie chcą od nich brać. Wiec najłatwiej zwalić na pracownika :)
Pracuję w firmie od ponad 2 lat i nie mogę się zgodzić z wieloma negatywnymi wpisami . Wynagrodzenie otrzymuję zawsze na czas. Jeżeli chodzi o temat zwolnień to wiele większych firm niestety posunęła się do redukcji etatów czy też obniżenia pensji spowodowaną pandemią. Nie obwiniał bym tutaj firmy, lecz sytuację rynkową pracy. Trzeba czasami rozmawiać i dochodzić do kompromisów. Jak to zawsze bywa na takim portalu ludzie wyrzucają swoje żale i negatywy a kij zawsze ma dwa końce . ( Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma) Dlatego trzeba popracować i samemu ocenić .
Dokładanie tylko ze mną nikt nie rozmawiał i nie dochodził do kompromisu. Najważniejsze w tamtym czasie było pozbyć się pracowników i przytulić dotację od Państwa.
A czy firma już wstała na nogi ?
Czytając opinie, można utwierdzić się w przekonaniu, że obecnie największym problem w tej firmie jest jedna osoba, która o wszystkim decyduje. Może warto dyrektorski stołek trochę ukrócić? Ale nie, no tak, kto ma to zrobić, właściciel, któremu oczy się mydli na każdym kroku i dla którego liczy się tylko to, że ma pieniądze i nic nie musi robić. Pozostaje wierzyć w cuda i czekać na pozytywną dyrektorską przemianę. ????????
(usunięte przez administratora)
Skoro taki jesteś kozak w necie i niby nie masz kasy lub nie odpowiada ci towar to idź do S.J i powiedz osobiście jaki masz problem i szukaj sobie pracy tam gdzie będziesz zadowolna/zadowolony. Ale lubicie tylko pisać jacy to jesteście nie zadowoleni a jak przyjdzie co do czego to nikt nie potrafi się odezwać . Gdyby nie wypłacali na czas firma by upadła i nikt u nich nie chciałby pracować . Komentarze piszą te osoby które chcą zrobić na złość a w firmie nie potrafią głośno tego powiedzieć.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz?
Przepracowałem w firmie 9 miesięcy jako specjalista ds. handlowych dostałem rejon którym wcześniej nikt się nie interesował poza dużymi klientami. Przed moim zatrudnieniem była częsta rotacja pracowników na te województwa co powodowało duże zaniedbania klientów. Szkolenie w terenie trwało trzy dni następnie sam zostałem wypuszczony w trasę. Plany sprzedażowe bardzo duże w porównaniu do ubiegłego sezonu często nie do pokonania (w przednich sezonach plany również nie były realizowane). Dodatkowo braki podstawowych towarów (np. brak jakiejkolwiek skarpetki w roz. 23). Magazyn notorycznie się mylił. Klienci na reklamacje czy zwroty czekali po pół roku. Atmosfera w firmie bardzo słaba. Pracownicy kłócą się między sobą, obgadują się, wzajemnie się nakręcają, donoszą do dyrektora, co powodowało awantury w firmie. Tydzień po wybuchu pandemii zaczęły się zwolnienia w firmie (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) P.s wszystkie komentarze niżej mają ziarno lub trochę więcej prawdy. Ja przed zatrudnieniem w firmie miałem obawy w związku z wpisami na gowork, teraz kiedy byłem w środku mogę stwierdzić że to prawda. Jeśli szukacie stabilnej pracy to na pewno nie w tej firmie. Nie polecam.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz?
Jest to rozdzielane na wynagrodzenie zasadnicze i "premię" która premia tak naprawdę nie jest. Możesz jej nie dostać jeśli (usunięte przez administratora)wymyśli sobie pretekst żeby Ci jej nie dać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz?
Zobacz opinie na temat firmy Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Scorpio Poland Krzysztof Sinkiewicz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!