Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Tak bon 150 zł na święta BN. A teraz pytanie do osoby układającej oferty zatrudnienia z srebrzynskiej. Opieka medyczna to pani/a przeszkony w sztucznym oddychaniu? Bo żadna karta medicover itp nie istnieje no chyba że u Was w biurze. Zniżka 20% zapomnij jak zbierzesz 10 podpisów wszystkich szczebli dyrektorów. Karta multisport to zwiększenie twojej normy czyli szybciej ciężej. Czyli żadne formy funduszu socjalnego nie ISTNIEJA. Z pozytywów fakt wyplata zawsze 10 jest wszak to firma jednego z 3 najbogatszych Polaków p. Michała S.
jest skromny dodatek na świeta BN. Poza tym nie ma nic oprócz ogromnej ilości pracy (niepłatnych nadgodzin)
A potem się dziwić że nikt nie chce pracować w komforcie za taką kasę gdzie jesteś od wszystkiego a młodzi nie dają radę i odchodzą a firma nie docenia pracowników tych których jeszcze ma.prosty sposób do wywalenia firmy na (usunięte przez administratora)
w tym roku to nawet dodatku na święta nie było. Baaa chodzą z puszką po biurze i zbierają pieniądze żeby wesprzeć Szlachetną paczke hahaha... w takiej sytuacji finansowej jest ta firma Zero benefitów i dodatków, brak podwyżek nawet inflacyjnych
w tym roku to nawet dodatku na święta nie było. Baaa chodzą z puszką po biurze i zbierają pieniądze żeby wesprzeć Szlachetną paczke hahaha... w takiej sytuacji finansowej jest ta firma Zero benefitów i dodatków, brak podwyżek nawet inflacyjnych
Tak, premia od ilości sprzedaży. Wyrabianie miesięcznej normy która wynosi kilkaset tysięcy złotych.
A jakze benefity są 1. Życzenia udanych swiat 2. Ok system lub multisport jak znajomi zalatwia tobie kartę u siebie 3 medicover lub luxmed jak sam sobie wykupisz abonament 4 fundusz socjalno-zapomogowy nie ma czegoś takiego to przecież relikt poprzedniej epoki 5a co ciekawe te pozycje są obiecane nowo zatrudnionym aby kogoś zlowic do pracy w komfort. Jedyne co jest to ubezpieczenie grupowe ale to chyba żaden benefity tylko standard w tych czasach.
Jak godziny dodatkowe , mogą być nieodpłatne? Przecież nadgodziny powinny być płacone extra. Dają chociaż umowę o prace ?
Widocznie mogą... Za nadgodziny masz wolne. Nie ma czegoś takiego jak płacone extra. Dają umowę na rok. Jeżeli ktoś wytrzyma do samego końca to powinno żegnać się go fanfarami!
jeżeli ktoś odebrał wolne , czyli suma godzin się zgadzała to by dziwne było aby jeszcze miał zapłacone Zjeść cukierka i mieć cukierka
Tutaj tylko wolne dostajesz za nadgodziny. Umowa o pracę od razu na rok. W innych firmach i zawodach za nadgodziny płacą więcej niż normalnie. W tej proszę zapomnij.
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez Sklepy Komfort S.A. dla pracy jako Magazynier są dla was satysfakcjonujące?
Warunki finansowe są ok. Praca przy kompletacji. Praca jest w Swadzimiu, Komornikach i w Poznaniu w M1.
Praca tylko dla tytanów na magazynie. Pseudo kierownik Marcin wymyślą jakieś pierdy co tak naprawdę utrudniają pracę. A drogi pseudo kierownik Rafał zawsze ma problem sam z sobą. Nie polecam omijać ten budynek szeroko.
Potwierdzam, praca dla tytanów na magazynie i trzeba mieć nerwy ze stali. Wytrzymałem ponad rok i nigdy wiecej. Nie raz puściły mi nerwy z bezradności. Człowiek traktowany po pierwszym miesiącu jak(usunięte przez administratora)
Mam 3900 brutto a pracownik z Ukrainy 23 zl/h i paletaja się we dwóch z paleciakiem bo oczywiście udt nie mają. Robię siła rozpędu ale pewnie już niedługo. Stan osobowy zmiany to 6 Polaków i 45 Ukraina. Ale pretensje oczywiście to do nas że obsuwa. Braki w wysyłce itd. Zapłacić porządnie Polakom to i błędów nie będzie. A jak co 3 mce zmieniają się Ukraińcy to jest jak jest.
Zgadzam sie z Toba w 100%. Troche pogubili sie w tym wszystkim zarzadzajacy i teraz taki efekt, a swieta coraz blizej...
A po świętach ludzie co zabaczyli socjal już się zwalniają w MC. A najlepsze to że nawet Ukraina co już coś potrafi zwalnia się i przenosi do lepszych firm. I znowu świeża krew przyjedzie bez udt i znajomości jeż. polskiego. Ale sztuka człowieka będzie 3 do paleciaka. Co do sytuacji po pandemia na około 30 osób zwolnionych tylko 1 wróciła. I to jest właśnie ta siła rozpędu co mnie tu trzyma. Nie mam czasu na szukanie pracy bo ogłaszają się najczęściej amazony i DHL a porządne firmy to po znajomości i poleceniach aplikują. Ale drążę temat zmiany firmy i może jako były pracownik Komfortu dopisze już inne zeczy o premiach i normach.
"If I could give them a 0 I would but since I can't I will give them a 1" ~Tyra Banks. This is the worst service I have ever experienced. I ordered an entire kitchen, and the store told me that it would arrive in 12 weeks. They were late by 3 more weeks. But it gets worse, some cabinets are missing. Then I ordered cabinets for the bedrooms and a television cabinet set ONLINE. This is the worst idea EVER. I called the store to ask if they have my order because it did not show up on the expected date. They said that I NEVER paid for it. Then I said I will not pay for it and I don't want it because it would take another 6 weeks to arrive and I didn't have the time. They sent me another order to pay for (I didn't pay). The furniture (that I apparently did not pay for) arrived three days later. No one brought the furniture inside the apartment. They left it outside and did not do anything with it even though I (ACTUALLY) PAID FOR IT TO BE BROUGHT INSIDE. Now I have furniture from AGATA (which is an amazing store) and the furniture from Komfort that was never supposed to be sent to me. When I called them they tried to convince me that it was my fault. (they probably saw that my polish is not strong and that I have an accent). I explained that THEY were at fault but they insisted that it was mine. Why would I want two sets of Komfort furniture and why did you keep telling me it was never paid for and that is why it never arrived? They refused to pick up and told me that I cannot return the furniture because they really thought it was my mistake and NOT theirs. They then told us that we had to bring the 470kg of furniture to the nearest Komfort store and that they would take it. NOT TRUE. The director (who was very nice) did not want to take it at first and then he heard my story and was angry with Komfort and the (usunięte przez administratora) services. Now I am waiting to have my 4.000zl returned to me which has now been over 1 month. This should have taken less than a week. This is the WORST service the WORST order and experience. I am NEVER buying something from Komfort IN MY ENTIRE LIFE! In total I spent over 15.000zl in the store and the way the treated and spoke to me. They way they tried to blame me makes me never want to step foot in the store again. The only good experience was the people who built the furniture. They did a good job putting the furniture together. This by the way happened in Poznan November 2021.
Jaki jest wkład kierownictwa Sklepy Komfort S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Zależy jaki kierownik i jaki człowiek.. Ci nowi średnio mają pojęcie o całej branży i o tym jak to powinno wyglądać. Kierownicy po 20 latach są degradowani na niższe stanowiska, zastępują ich Ci "lepsi, z nową wizją". Nikt się tu nie liczy z ludźmi! Rozwalają zgrane zespoły, gdzieś mają atmosferę. Masz mieć przyklejony uśmiech i udawać że wszystko jest cacy. Dodatkowo pozwalają na pracę parą, które są w związkach razem i kierownik nic z tym nie robi albo udaje że o tym nie wie. Najlepsze że musisz siedzieć cicho bo jak nie to Nowy może Cię wyrzucić bo on to akceptuje, Twoje zdanie nie ma żadnego znaczenia. Kumoterstwo teraz w modzie.
O taka wspaniała atmosfera tu panuje!!! Ludzie którzy lubią tę pracę i są naprawdę dobrymi sprzedawcami, mają wyniki po pewnym czasie mają dość i kończą swą przygodę z Komfortem. "Najlepsze" jest to że nikt ich nie próbuje zatrzymać bo mają ich głęboko w...
Dokładnie. Ludzie którzy zarobili miliony dla firmy nic nie znaczą. Z kierowników robią zastępców, dają nowych "lepszych inaczej".Awans dostajesz na 3 miesiące a później spadaj niżej. Co tu się dzieje to wszyscy w szoku, tylko nikt nie chce mówić o tym bo my wszyscy sprzedawcy to zwykle pionki. Kierownik co nowy to lepszy, jak nie alkoholik co pije w pracy i regionalny wyrzuca go dopiero po miesiącu to taki co ktoś pisał wcześniej że kradł pieniądze, albo ktoś kto przez półtorej roku ekipy nie umiał sobie skompletować. To jest ta atmosfera w pracy i ludzie którzy są doceniani, Ci wspaniali inaczej. Z takimi Nam trzeba pracować. Nieważne że zarobiłeś miliony, włożyłeś całe serce bo robisz coś w co wierzysz to na koniec kopa w tyłek dostaniesz i masz się dostosować bo jak nie to nara. Najlepszych na najgorsze sklepy. Tylko coś cyferki się nie zgadzają.. I nie ma jak zwykle winnego, albo zrobią ze sprzedawcy kozła. To jest rzeczywistość "komfortowa". Smutne to wszystko..
Znam też takie przypadki, gdzie kierownik skompletował super ekipę, ale błędne decyzje lub brak jakichkolwiek decyzji tę ekipę rozwalił, szkoda.Teraz nie ma już ani ekipy,ani kierownika...smutne, ale prawdziwe.Oczywiście winnych brak.
W większości przypadków niestety niewielki,grunt , że kasa co miesiąc na koncie się zgadza.Większość kierowników myśli tylko o swoich korzyściach.A pracownik ? Jak nie ten to inny.Często słyszana opinia.Tych, którym zależało już nie ma, albo za chwilę nie będzie.
Ja jeszcze myślę że Dyrektor Doniec coś dojrzy bo zaczyna jeździć po sklepach może zobaczy jakich pracowników zwolnili regionalni i może zacznie ich rozliczać za te farsę która zrobili da im kopa zwłaszcza temu z Rzeszowa
Ale pewnie są jeszcze jakieś sklepy gdzie jest dobra atmosfera a będą przyjmować do pracy , proszę powiedzcie gdzie jest ok bo chce składać cv
Muszę go obronić On nie (usunięte przez administratora)wcześniej a miał miewytłumaczalne braki w kasie i brał pieniadze od montażystów podobno ale nie wszystko tylko cześć więc nie rozumiem
zauważ że konkurencja działa i płaci dużo więcej niż Komfort. Docenia i traktuje z szacumkiem.... Resztę sobie odpowiedz...
Wkład jest duży, ale zależy to od kierownika...ale co może kierownik jak zarząd nieudolny....
Atmosferę to sobie sami budujemy. Poczytaj posty o paczkach na święta. Wino plus opakowania po 5 ciastek. Aha i świeczka zapachowa. Teraz po cichu dali sobie podwyżki czyli brygadziści i tatalno ściemniacze że napiszę z kulturą co potrafią robić wokół siebie szum. Ale niedługo wszyscy z paroletnim stażem odejdą i zostaną sami przedemerytalni i ci co w CV mają jedna pozycje_Komfort
Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .
Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracowałem w Komforcie rok, pierw 3mac, później umowa na rok, nie dałem rady łamanie przepisow bhp, prawa pracy, niekompetentny kierownik, ale nic dziwnego jak wyższe stanowiska również tak działają. Odwiedzam sklep co jakiś czas, zmieniło się ponad połowa pracowników, sklep wygląda tragedia. Czytam tu o ADP, na moim grafiku zgadzał się tylko w dni urlopowe tatko cuda. Drzwi tragedia, brak szkoleń. Za mojego roku pracy byla nagonka na CBP, juz z tego zrezygnowala. Podobno jak bogowi Michałowi S zaproponowali w cenie ubezpieczeniena pewnym sklepie. Socjal tragedia, sto pare złotych na święta, delegacje rozliczane po kosztach za pół stawki kilometrówki po walce... Plusy na moim sklepie, grafik dopasowany do pracowników, bardzo rzadko się zmieniał (miesięczny), zgrana ekipa (była), brak rywalizacja(każdy pomagał jak byla potrzeba) Ogolnie, kierownik na sklepie to zbyteczna funkcja, nic nie umie, robote jego wykonuje pracownik który traci ja premii.
Człowieku nie chciałbyś wiedzieć ile zarabia kierownik w Komforcie, bo nie uwierzyłbyś. Uwalili wam premie, po to żeby kiero i zastępca zarabiali więcej niż wcześniej przed zmianami systemu premiowego. Mam wgląd w zarobki gości, którzy teraz są zastępcami kierownika, ale wcześniej byli kierownikami w Komfort Łazienki. Nie będę pisał nawet ile zarabiają netto z premią (północna Polska), bo większość oszołomów na tym forum i tak nie uwierzy, że (usunięte przez administratora) za grosze dla pucybuta, który zarabia 2x więcej od nich, a robi 2x mniej.
nie będę pisał o jaki sklep chodzi, przecież dyr. regionalni są na tyle kompetentni i z kontroli wewnętrznej ze powinni zauważyć braki w wiedzy kierownictwa
Z łamaniem zasad BHP i pozostałym bałaganem - to się zgadza, też jestem w szoku co się odwala na sklepach.
Potwierdzam jeden z komentarzy. Komfort otrzymał dofinansowanie do wynagrodzeń z tarczy antykryzysowej, mimo zapewnień zwolnili pracowników i likwidowali stanowiska oraz oddziały a mimo wszystko otrzymali umorzenie dotacji od Państwa. Afera grubymi nićmi szyta, normalnie (usunięte przez administratora)
Likwidowali sklepy nierentowne jak się kończył wynajem. I to było wiadomo od dawna, że sklepy co robią ledwo 50%/60% planu będą zamykane. Wszyscy o tym wiedzieli jakie to będą sklepy jeszcze przed pandemią. Do pracownika każdego dzwonili czy nie chce wrócić. I większość ludzi wracało
test
Hej. Mam pytanko? Czy ktoś orientuje się jak pracuje sie jako kierownik? Jakie wynagrodzenie? Obowiązki?
Pracuje ktoś z was w Komforcie jako "Specjalista ds. Obsługi Klienta On-line"? Na jakie zarobki można liczyć?
No to ci współczuję pracy w tym (usunięte przez administratora). Brak szkoleń produktowych, a będziesz mieć ma głowie kilkanaście branż. Jednym słowem - radź se sama. Starzy pracownicy uciekają z tej firmy tłumnie. Ja wytrzymałem zdecydowanie za długo.
Zarobków nie znam, ale jak lubisz dostawać codziennie opierdziel od klientów, że coś nie dojechało na czas bo magazyn znów dał (usunięte przez administratora) albo to co mówi biuro nie pokrywa się z rzeczywistością i towar, albo wycofany, albo nie dojedzie w tym terminie to praca jest w sam raz dla Ciebie. Ogólnie musisz mieć wywalone co mówią i piszą, aby tam wytrzymać. Psychikę z kamienia. Na plus ludzie z którzy tam pracują.
Normalne czyli trochę więcej niż najniższa krajowa. Nie polecam, uciekaj i omijaj wielkim kołem firmę.
Jakie są zarobki na wstępie?
Starzy pracownicy mają dużo więcej niż młodsi. Nowi mają najczęściej 200 zł brutto więcej niż wynosi najniższa krajowa w danym roku.
Witam Nie polecam nawet największemu wrogowi sklepu Komfort w Tarnobrzegu Jako sklep Ok ale fachowca jakiego mają w sklepie Komfort to koszmar 70 m deski kompozytowej układał 6 miesiecy kret i (usunięte przez administratora) nie przyjeżdżał w ustalone terminy uszkodził zawias w drzwiach zewnętrznych za 8 tys. Skep mnie olał i wzamian za stracony czas i zepsute mienie nie udzielił żadnej rekompensaty i przestał odpisywać na meile
Mialem ostatnio okazję poobserwować co się dzieje na MC i uważam że jest tragedia, Ukraina stoi i bajerzy po 5-6osób, kompletacja leży wysylka opóźniona o kilka godzin właściwie teraz to już opóźniona o jeden dzień, jak tak dalej pójdzie to nie podniesie się magazyn... Chciałbym żeby ktoś z góry to przeczytał i wyciągnął wnioski, szanujcie pracowników z PL i dajcie godne pieniądze za pracę bo za chwilę i wy ja stracicie. Pozdrawiam wszystkich ciezko pracujących.
Myślisz, że góra sobie tym **pe zawraca? Mają tu swoich pachołków którzy robią fakowe posty. Zarząd ma klapki na oczach i nic do nich nie trafia. Nie wiedzą, że magazyn nie daje rady, że SAP leży I kwiczy od 4 lat i (usunięte przez administratora) z tym robią, że pracownicy traktowani są jak (usunięte przez administratora)
Pracownicy narzekają ale to oni tworzą firmę jak kierownictwo nie daje rady załóżcie związek !!
I to jest bardzo dziwne ze w takiej firmie z. Zawodowy nie istnieje. I dlatego socjal też nie istnieje w żadnej formie bo bon 180 zł na święta to smiech????.
Jaki bon ? W tym roku dostaniemy wspaniałe kosze z kawą świecą zapachową i miodem ????
Był kieeedyś taki pomysł. Jak myślisz co się stało z pracownikami, którzy próbowali? ????
Zgadza się (usunięte przez administratora) na maxa W zeszłym roku było 400 zł na pracownika a teraz miód wielkokwiatowy. ????
trzeba było nie zamawiać tego kosza, firma z góry zaplaciła za jakąs pule, jakby pracownicy w d.ie to mieli to by na następny rok od razu kasa się znalazła na normalny dodatek świąteczny
Hahaha....z tymi paczkami to ubaw po pachy:) moja do dziś nie dojechała...nie zmienia to faktu, że zamiast gównianego chemicznego żarcia wolałbym nawet głupi bon, aby móc dziecku kupić coś zdrowego. Ogólnie socjal nie istnieje w tej firmie.
Co sądzicie o zarządzaniu w sklepach Komfort? Chciałam zapytać o to, czy kierownictwo w jakiś sposób motywuje pracowników i czy można w tej pracy liczyć na premię albo awans. Wy, pracownicy wiecie najlepiej. Napiszcie w komentarzu, jak to wygląda w firmie.
Zarządzanie? Chłopie prawie minimalna krajowa. Słabe premie. Dzwiganie towarów. Na dobrym sklepie jakaś premier weźmiesz. Na małym słabiutko. A kierownictwo przychylne pracownikom już dawno poszło do domu. Poczytaj inne wpisy. Wszystko prawda.
W duzych sklepach jest calkiem.niezle zsrobkowo, premia przyzwoita, ale kosztem mobbingu. Wyzwiska, na urlop wtedy kiedy kierownik wyznaczy, praca po 11 godzin.dziennie, brak szacunku dla pracownika, obarczanie go idiotycznymi obowiazkami, no i oczywiscie sa rowni i rowniejsi. A naklepiej to kablowac dla Kierownika kto i co spierdolil w zamowieniach
Kierownictwo motywuje i robi co może w szczególności w moim sklepie. Ale co z tego. Jestem konsultantem od lat i na awans nie mam co liczyć. A premie, z każdą nową formatką są niższe....sklepy są wg mnie dobrze zarządzane, ale firma źle zarządza sklepami.
U mnie w komforcie jest to nowo wybudowany salon bo 12 czerwca będzie miesiąc jak jest otwarty to na kierownictwo nie ma co liczyć !!! Ze strony kierownictwa nie mam żadnego oparcia nie można na lich liczyć w żadnym stopniu jeżeli czegoś nie umiesz nie potrafisz zrobić odwrócić to krótko mówiąc masz pecha i jesteś zdany tylko na siebie !????
Zależy, jak kierownik ma interes w realizacji celu to potrafi "motywować" (szantażem, bezsensownym rozliczaniem wszystkiego (bo w regionie wiecznie brakuje do planu albo ciśnienie z centrali), innymi formami w stylu KOMFORT - czyli typowe manipulacje szkoleniowe jak motywować pracowników, bez dodatkowych kosztów) - bo w końcu będzie miał z tego profity. Natomiast jeśli chodzi o walkę dla pracowników z centralą np. o wiecznie spadające premie to na wsparcie nie ma co liczyć - wiadomo każdy dba o własny tyłek, a kierownicy nie będą robić sobie negatywnego PR (później wysokie plany, małe szanse na podwyżkę, itp), bo dla kogo? Pracowników? Tych zawsze można wymienić na nowych. Jeśli chodzi o franczyzy to tam nie walczy się o plany, bo zarabiają na marży więc - raczej brak premii (chyba, że wyrobisz indywidualną sprzedaż na poziomie 150k miesięcznie).,najniższa krajowa i co rzuci właściciel.
Motywacji nie ma żadnej. O awansie zapomnij. Może po 4 latach pracy, codziennego kablowania na współpracowników i podlizywania się kierownictwu.
Teraz liczy się klub komfort inicjatywa spóźniona o całe 10 lat komfort znów dał się nabrać bajką albo ktoś kasę dobrze dostał po 2 to jest wyciąganie danych osobowych za 5 procent.
Siedzicie tutaj z tej Srebrzyńskiej i wyciągacie info od pracowników, przy jednoczesnym posiadaniu wszystkiego w (usunięte przez administratora) i nie wyciąganiu wniosków. Zatrudnijcie się incognito w sklepach i zobaczcie jak jest. Zostaniecie kilka razy wyzwana od downów czy (usunięte przez administratora) to nabierzecie szacunku do naszej pracy.
Marta co z tego że kierownik motywuję ale firma demotywatorem jest jak i pomysły z centrali premię jak zrobisz plan jak nie to masz zero a pracy tyle co robienie za 2 rezygnujemy z pracy
W wyzywaniu pracowników od downów i idi0tów przoduje Pani Ossowicka z Gdańska Grunwaldzkiej.
Pracowałem półtora roku w biurze w Strykowie w IT. Współpracę zakończyłem, poniewać P.O. dyrektora IT dał mi nowe, nieakceptowalne warunki, bo "budżet mi się nie zapina". Dzięki temu nie utknąłem tu na dłużej i zarabiam teraz dokładnie dwa razy więcej, niż te trzy lata temu w Komforcie, oraz mam prawdziwe możliwości rozwoju zawodowego. A i te bony na święta, w wysokości 100zł mogliby sobie darować, bo taka kwota jest żałosna. Z pracownikami "szeregowymi", tj. niebędącymi kadrą średniego i wyższego szczebla dobrze mi się pracowało.
Proszę o informację i opinię na temat atmosfery, warunków pracy, oraz kadry zarządzającej w sklepie Komfort w Gdańsku na ulicy Grunwaldzkiej 272.
Mam pytanie- czy warto kandydować na category managera? jaka jest atmosfera, styl zarządzania, system motywacyjny?
Moja opinie dotyczy tylko procesu rekrutacji. Komentarz wystawiam tylko dlatego, że to pierwsza rozmowa z wielu rozmów, które miałem w swojej karierze która wywarła na mnie bardzo negatywne wrażenie - i wole uczulić osoby bardziej "wrażliwe". 1. Rekruterki - opowiedziały jak rozmowa będzie wyglądać, jakie są poszczególne etapy - ok, ale ... - wchodziły sobie w słowo, co chwilę; - wprowadzały dygresję niezwiązane w ogóle z rozmową; - robienie min, niezadowolenia, znudzenia; - wypytywanie o życie prywatne, wypytywanie o szczegóły z życia zawodowego które miały miejsce 100 lat wcześniej - nie prowadzenie klasycznej rozmowy, tylko W Y P Y T Y W A N K A - podważanie kompetencji i zamiarów zawodowych kandydata -> tak badacie sytuacje stresowe, czy to brak waszych umiejętności prowadzenia rozmowy? Podsumowując : mozna zdobyć od kandydata WSZYSTKIE informacje, ale trzeba zrobić to w umiejętny i profesjonalny sposób. Ogólnie w połowie rozmowy chciałem wyjść ale kultura osobista mi nie pozwoliła. Praca może być super, ale proces prowadzenie rozmowy i ATMOSFERA, którą tworzy Pani J. i drugiej Pani imienia nawet nie pamiętam ;) odstrasza od pracy w tej firmie.
one po prostu wiedzą, że już ktoś jest wybrany więc może chciały abyś sam zrezygnował :)
Zdecydowanie nie polecam tutaj pracy. Wyzysk człowieka, nadgodziny które nie są płatne. Omijać szerokim łukiem
Nadgodziny to akurat za moich czasów płacili albo o nie było. To kierownika masz (usunięte przez administratora) Ale ogólnie dźwiganie. Brak klimy w sklepach. Cbp. Niska pensja. Cienka premia.
Słuchaj kolego piszesz o aktualnej sytuacji i cbp czyli o czym czego nie ma już ponad rok. Znajdź sobie inne forum
Czy w Sklepy Komfort S.A. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Żadnej reakcji. Jeśli chcesz coś zmienić w tej firmie musisz zmienić pracę. W końcu nie ma CBA ale co z tego jak łazienki ciągną w dół. Kierownictwo na Home przychodzi po linii dyrektorskiej tj. Z tej samej firmy co regionalny. Regionalny znowu często z firmy prezesa. Sam oceń czy to przypadek.
Najważniejsze są zmiany cen. Nie ma nic bardziej potrzebnego. Możesz nie sprzedawać, ale ceny muszą być zmienione. Dzień w dzień zmiany cen. Ogłupieć można. A cały ten marketing nie ma zielonego pojęcia o tym co się dzieje na sklepach.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?
Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.