Dzień dobry , i czego sie koleżanka dowiedziała ?
Wyslalam nr nie doszedł wyśle jeszcze raz
Podałem maila. Wyślesz mi swój numer lub chocoaż maila? Spokojnie nie jestem sprzedawcą lecz pokrzywdzonym klientem.
Nie do końca napisze jutro jak się dowiem co i jak
No to sie dowiesz ze problemy z dostawa i ze jak czekać nie możesz to masz prawo odstąpić od umowy :/) no choć moze przeczyta ten post i zmieni taktykę :-)
Juz podaje maila, prosze o wyslanie numeru a ja oddzwonie. emailkarola@onet.pl
Wiem jak jest ale nie dam się zbyć mam nadzieję że jutro wyjdzie szydlo z worka i się przekonamy co Pan kombinuje
Nic nie podawaj na głównej stronie , jak coś to kontaktuj sie na emali co był podany dla pokrzywdzonych , nie łudź sie na szybkie załatwianie sprawy , bedzie ci wmawiać cuda i przeciągać sprawę jak najdłużej , zreszta poczytaj sobie posty
Na maila nie ma problemu
Dasz rady podać swój numer? Chciałbym zadzwonić i porozmawiać o naszym problemie.
A ktoś wie pod jakim adresem można zastać tego Pana bo pod podanym na nostrogusto nikt nie otwiera
Widzę że nadal nic się nie zmieniło, sprawa jest już zgłaszana, proszę o rejestrowanie się nowych osób pod wyżej podany adres (Poszkodowani@mailplus.pl) to nie jest konto oszusta. Tam zgłaszają się osoby naciągnięte na zakupy z Allegro, OLX, Alegratka i Nostrogusto.
No niestety wszystkie posty dotyczą jednej i tej samej osoby każdy z nas miał Problemy oczywiście telefonu nikt na oczy nie zobaczył , ciebie (mnie równie ) niestety trafił okres świat bożonarodzeniowy i nowy rok ( ja kupowałem w październiku ale i tak sie załapałem na problemy logistyczne z tym związane ) a teraz ci którzy kupują niestety musza sie liczyć z problemami logistycznymi związanymi ze zbliżającymi sie świetami wielkanocnymi :-) ale w początkowych postach masz e-mail na który możesz napisać jeśli chcesz by winny tego wszystkiego został ukarany
Miał ktoś problem z zakupem z tego sklepu internetowego ? Ją czekam już 3 tydzień ale moja cierpliwość się kończy. Czekałam tyle bo święta, nowy rok, urlop ale teraz to czekam do jutra jeśli nic nie ruszy to zglaszam sprawę
Ja kupiłam Sony Xperie z 2 w sklepie nostrogusto
Jaki telefon i gdzie kupiłeś ??
Kupiłam telefon niestety niby opóźnienie czekam jutro ma się okazać chociaż po tych komentarzach nie wiem czego się spodziewać
Częściowy zwrot kasy , czas całego tego cyrku to juz prawie 3 miesiące , teraz mi wypisują jakieś bzdury jak z nim rozmawiam sprawa zgłoszona oczywiście , poszkodowani mogą sie zgłaszać na e-email który jest podany w jednym z komentarzy . P.s nawet jeśli odda całość to ze sprawy nie rezygnuje i doprowadzić będę sie starał do końca
Nie zostałem oszukany w żaden sposób. To są jakieś fanaberie !!!
Rozumiem że zostałeś oszukany? Na czym sprawa u Ciebie sie zatrzymała? Jakikolwiek zwrot pieniędzy? Zgłosiłeś sprawę gdzieś?