Po około roku nieobecności w Lidlu przy ul. Krakowskiej zastałam zupełnie odmienna rzeczywistość. Brak kas z kasjerkami ! Okazało się ,że musze sama zabawić się w kasjerkę bez uprzedniego przeszkolenia. Po skasowaniu kilku rzeczy utknęłam przy warzywach i owocach .Nacisnęłam przycisk pomoc i po kilku minutach przyszła Pani która wykasowała produkt i wbiła go ponownie . Na moja prośbę , aby pomogła mi skasować 2 pozostałe produkty mruknęła ,że " za chwilę" i przeszła do kolejnego klienta , który tez miał problemy ze skasowaniem produktów. Zastanawiam się co ten eksperyment ma na celu..? Czy chodzi o to aby spędzać czas w LIDLU wpatrując się w panel kasy i rozgryzając jego zawiłości . Nie każdy ma na to czas i umiejętności. Będąc osoba ze słabym wzrokiem , robię zapewne błędy i tracę mnóstwo czasu . Profesjonalna kasjerka zrobiłaby to w 2 minuty . Mnie zajęłoby co najmniej 10 razy tyle ....Nie mając czasu zrezygnowałam z zakupów ponieważ Pani Pomagająca zignorowała moja prośbę i przerwała pomaganie idąc do innego klienta , który tez był już zirytowany...
widziałam tu informacje o przeniesieniu Pani Manager za naruszanie nietykalności cielesnej pracowników, to faktycznie prawda? To kto aktualnie zajmuje to stanowisko za nią i jak się aktualnie sprawuje?
Od początku istnienia sklepu LIDL w Jaworznie na Krakowskiej byliśmy stałym klientem wydającym nie małe kwoty za zakupy. Jednak postawa pracowników tego sklepu od chwili postania kas samoobsługowych z każdym miesiącem była coraz gorsza. A w ostatnim czasie doszło do tego, że mając wypełniony wózek po brzegi było się zmuszanym do korzystania wyłącznie z kas samoobsługowych, ponieważ żadna inna kasa z obsługą kasjerki nie była czynna. W związku z powyższym więcej nie zrobimy już zakupów w LIDL-u, usunęliśmy także aplikację LIDL i skorzystają na tym konkurenci.
Pani Manager (K.M), która została przeniesiona wraz ze swoim stanowiskiem z Krakowa narusza nietykalność cielesną swoich pracowników. Sprawy dotyczące mobbingu w Lidlu od lat zamiatane są pod dywan. Osoby odpowiedzialne za to spotkają nie małe konsekwencję. Jeśli zarząd Lidla nic z tym nie robi na pewno znajdą się instytucję, jak i media, które chętnie się tym zajmią.
Dzień dobry, Jakiś czas temu zrobiono remont w sklepie w Jaworznie niestety na niekorzyść. Zwiększono asortyment dodano kasy samoobsługowe a na sklepie powstał bajzel brak obsługi, a do tego puszczają mocno klimatyzację I ludzie komentują że jest zimno. Jednym zdaniem wyszło im to fatalnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.