Jaka atmosfera jest między działami w Leroy Merlin?
Dzisiaj poprosiłam panią z ochronu żeby coś zrobiła z nastolatkami w WC pół godziny co chwilę jakaś wychodziła wychodziła były w 3 i zamykały się w WC córka 5letnia chciała siusiu ledwo wstrzymała a pani z ochrony mi powiedziała co ja na to pani poradzę niech pani czeka.
Jestem miło zaskoczony . Przy zakupie elektro sprzętu pracujący tam pracownik przerwał swoją pracę i podszedł aby doradzić ,zakupiłem elektro sprzęt o wartości prawie 1000zł z którego jestem bardzo zadowolony. Miła obsługa i fachowe doradztwo sprawiło że częściej skupię się na zakupach w Waszej sieci . Odczytałem że doradcą był pan Zbigniew .Dziękuję
Jak tu aktualnie wygląda sytuacja z jakimś premiami? Pytam, bo jak tak klienci wychwalają niektórych pracowników to czy to jakkolwiek w firmie jest docenianie? Są tu jakiekolwiek, a jeśli tak to jakie i za co przyznawane?
Chciałabym podziękować Panu z bródką, (nie zobaczyłam imienia) bez okularów,który wczoraj tj.25.10.22 obsługiwał w godzinach późno popołudniowych ok .17 przy stoisku z umywalkami za profesjonalne doradztwo, podpowiedzi i przejęciem się tematem. Dziekuję
(usunięte przez administratora)
Chyba siłownia ????????
Pragnę pochwalić wysokiego kierowcę z brodą za pełen profesjonalizm, uprzejmość, życzliwość oraz chęć do pomocy
Wielka porażka ,najpierw dzwonią i zachęcają żeby podjać tam pracę ( złozone CV) i mówią że ktoś się odezwie ,prawda odezwie się, ale nie ma mowy o pracy na umowę tak jak mowa w ogłoszeniu .Pan jest za młody i proponują w sklepie na rozmowie ) staż ... za 1400 zł .Sami niech sobie robią za taką kase .
Nie polecam tego miejsca do pracy szczególnie osobom z agencji. Szukają (usunięte przez administratora) za najniższą krajową, którzy odwalą całą najgorszą robotę. Praca polega na wykładaniu towaru ale mimo, że człowiek jest pierwszy raz w sklepie polecenia wyglądają mniej więcej: weź tą paletę. i tyle, nieważne że nie wiem co to za sprzęt, że jest pełno drobnych elementów których wykładanie zajmuje czas. co z tego ze szukam doradcy którego nie ma i nie mam co zrobić z produktem albo że paleta ma dwie i pół tony i trzeba ją przewieźć ręcznym paleciakiem a starzy pracownicy używają do tego samego elektrycznych. zatrudniają za mało pracowników i myślą że ludzie za najniższą stawkę odwalą całą robotę. no niestety to nie mój problem że macie zawalony magazyn i nie ma kto go rozładować. Szkoda waszego zdrowia, za tą stawkę na umowie zlecenie bez żadnych praw bo nadźwigacie się tam sporo. oczywiście jeśli w międzyczasie przewalania 30kg przedmiotów na wysokie półki nie biegacie między regałami to nie spełniacie ich oczekiwań za najniższą stawkę godzinową. dyrektor jest chyba(usunięte przez administratora), więc nie znęcałbym się nad nim ale ogólnie atmosfera wśród pracowników jest słaba, ludzie podobno się tam zwalniają i to bardzo słabe miejsce do pracy. widziałem o wiele więcej lepszych i nie za najniższą. mówię tyle o stawce ale dla mnie rzucanie oferty za najniższą to brak szacunku i jaka płaca taka praca. zdaję sobie sprawę że to praca dla każdego jelenia bez podstawówki ale jest ciężka fizycznie i lepsze firmy płacą więcej i nie chodzi o niewiadomo ile. ale zamiast 18,3 byłoby 20 zł i wyglądałoby to znacznie lepiej.
Jakie wartości są cenione w Leroy Merlin?
Pan Łukasz z działu elektrycznego, fachowo doradził a przy tym uśmiech, życzliwość chęć poświęcenia czasu na poszukanie towaru na najwyższych półkach. Niestety tacy pracownicy nadal w mniejszości w Leroy Merlin.
Tam np. na dziale ogród trzeba by było ich ostro pogonić. Żadnej wiedzy, ogólny bałagan i niekompetencja. To sam dział farb. Kiedyś kupowałem tam farbę i tępa blondi mi powiedziała że nie ma i nie będzie. No to znalazłem to w Toruniu i podesłali mi do Ina. Na dziale drób i gwoździ nie ma problemu, to samo na dziale hydrauliki. Faceci obeznani i przygotowani. A resztę trzeba wysłać do Leroya do Poznania mną szkolenia, niech zobaczą jak się dosłownie chodzi za klientem. Tu już by 98% ich pozwalniali. Gamonie ????
Czy obecnie w Leroy Merlin studenci mają szanse na przyjęcie? Interesuje mnie to czy firma jest w stanie zapewnić takim pracownikom delikatne dostosowanie grafiku pod ich obowiązki związane z uczelnią. Czy zatrudniają studentów tylko zaocznych czy dzienni także mogą liczyć na pracę w firmie?
Witam chciałem dokonać zakupu drzwi wewnętrznych do całego mieszkania jednak spotkałem się z krótką, niefachową i bardzo szybką obsługą. .Pracownicy zachowywali się tak jakby nie zależało im na sprzedaży. brak w ogóle jakiegokolwiek zainteresowania i udzielenia wyczerpującej informacji o danym towarze albo niewiedzy na ten temat. Zrezygnowałem, zniesmaczony i pojechałem do Castoramy gdzie poczułem się i zostałem potraktowany jak klient który chce dokonać zakupu. Ubolewam ze w dobie dzisiejszego kryzysu dobiera się personel sklepowy tak niekompetentny i nie kontroluje się ich pracy .
Podziękowania dla Pana Mateusza Dob....skiego za profesjonalizm i zaangażowanie w pomoc przy zakupie paneli ściennych. Pierwszy raz spotkałam się z takim profesjonalnym podejściem. Dzięki Panu sklep Leroy Merlin zyskuje więcej klientów. Tacy ludzie jak Pan zasługują na wyróżnienie. Serdecznie DZIĘKUJĘ za pomoc!!!
Dziś chciałem kupić płytki łazienkowe.Wybralem zestaw podłoga +ściana.Czekalem 15 minut zanim pojawił się pracownik,który oświadczył że tych płytek nie ma,może będą w czwartek ale nie obiecuje.ok,były w promocji.Wybralem drugi zestaw tym razem bez promocji-też niedostępne.Stracilem godzinę i nic nie kupiłem a wystarczyło przywiesić kartkę że towar niedostępny.Jedna wielka żenada.Tr,eba jechać do Castoramy...
Dzisiaj robiłam zakupy i jestem oczarowana sprzedawcą o imieniu Mateusz z działu elektrycznego .Nie dość , że bardzo profesjonalnie doradził i dobrał elementy , które były mi potrzebnej to jeszcze pomógł przy kasie i zapakował do bagażnika samochody.Zakupy poszły mi szybko i sprawnie za sprawą Pana Mateusza. Na pewno wrócę do tego sklepu niebawem ,bo w konkurencyjnym Brico nie ma takich profesjonalnych ,miłych i fachowych pracowników jak Pan Mateusz.
Katastrofa. Kupiłem huśtawkę ogrodową waga ponad 50 kg, prosiłem o pomoc w załadunku do auta bez odpowiedzi. Po prostu odeszli. Przykre ale prawdziwe.
Bardzo profesjonalna i kompetentna, a przede wszystkim bardzo miła obsługa dział dekoracji - firan : p. Renata i p. Aneta
(usunięte przez administratora)z działu nie wiem jakiego, ale przy drzwiach, przemiła profesjonalna i życzliwa obsługa , Brawo! :) Panie (usunięte przez administratora), bardzo dziękujemy za pomoc przy załadowaniu drzwi :)
Były to Twoje pierwsze zakupy, które robiłaś w sieci sklepów Leroy Merlin? Jestem też ciekaw, co sprawiło, że akurat to miejsce wybrałaś do zrealizowania swoich planów zakupowych.
Przez pomyłke dałam jedna gwiazdkę ????♀️????♀️????♀️
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.