Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Konrad Szałkiewcz - Herbalife Polska Sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Herbalife? Herbalife Ltd. jest globalną firmą odżywczą, która od 1980 roku wyznacza trendy w dziedzinie zdrowego odżywiania, kontroli wagi oraz pielęgnacji ciała, zapewniając kompleksowe wsparcie zdrowego stylu życia. Produkty Herbalife dostępne są obecnie w ponad 90 krajach poprzez model sprzedaży bezpośredniej, dzięki sieci Niezależnych Partnerów. Główna siedziba firmy znajduje się w Los Angeles. Od 2007 roku spółka jest notowana na nowojorskiej giełdzie.
Ile osób zatrudnia państwa firma? Na całym świecie zatrudniamy ponad 7800 osób.  
Czym dokładnie zajmuje się Herbalife? Herbalife to przede wszystkim produkcja i sprzedaż suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych i chcących utrzymać lub zredukować swoją wagę. Cenimy sobie ideę „From seed to feed”, dlatego pod swoją kontrolą mamy nie tylko linie produkcyjne, ale i ogromne pola uprawne. Dzięki temu mamy pewność, co do najwyższej jakości dostarczanych przez nas suplementów – od najmniejszego ziarna po finalny produkt.
Jak długo funkcjonujecie na polskim rynku i jak oceniacie swoją aktualną pozycję? Od 1994 roku dostarczamy rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące wymagania polskich konsumentów. Jesteśmy trzecią największą organizacją branży marketingu wielopoziomowego* (MLM, z ang. Multi Level Marketing). W 2014 roku odnotowaliśmy najwyższy w naszej historii nad Wisłą przyrost sprzedaży, która na koniec roku wyniosła 11 mln dolarów. Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z Niezależnymi Partnerami. ...
"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...
"Wywiad z Stanisław Lejman - Concept Stal B"
Firma Concept Stal powstała w 1990 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Początkowo głównym profilem działalności przedsiębiorstwa była sprzedaż gotowych pokryć dachowych. Z czasem zmodyfikowano profil działalności i obok sprzedaży zajęto się ich obróbką i produkcją. Jako że firma nie oferowała wyłącznie gotowych rozwiązań, a produkty dostosowane były do zamówień klientów, jej działalność uzależniona była od jakości prac działu konstrukcyjnego. W strukturach przedsiębiorstwa wyodrębniona została jednostka, której celem było opracowywanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i implementowanie ich do oferowanych produktów. Początkowo były to drobne usprawnienia podzespołów, jednak sukcesy na tym polu motywowały do efektywnego wdrażania coraz istotniejszych innowacji technologicznych, aż do projektowania i produkowania maszyn na własne potrzeby. W ten sposób PPH ” Concept”, jeszcze jako producent pokryć dachowych rozpoczęło prace konstrukcyjne nad wyprodukowaniem własnego pomysłu linii do cięcia i profilowania blach. W wyniku prac konstrukcyjnych w 1995 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w zakresie produkcji maszyn. Pierwsza maszyna jaką przedsiębiorstwo wyprodukowało powstała na potrzeby własne. ...