Oferta opublikowana29.04.2024
Oferta wygasa08.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja zdalna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Wstęp

  • e-work HR Company Poland aktualnie dla jednego ze swoich klientów poszukuje kandydata na stanowisko: Koordynatora recepcji

Obowiązki

  • kompleksowa organizacja i obsługa sekretariat
  • Skanowanie oraz wprowadzanie dokumentacji do systemu
  • obsługa spotkań oraz połączeń telefonicznych
  • zapewnienie właściwego i terminowego przepływu informacji i dokumentów
  • archiwizowanie dokumentów
  • wsparcie pozostałych działów firmy w bieżącej obsłudze administracyjnej
  • dbanie o porządek i pozytywny wizerunek sekretariatu, oraz firmy
  • Zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji oraz wysyłka korespondencji
  • Dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura
  • Sporządzanie pism/wniosków
  • Inne prace administracyjne wymagania

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w sekretariacie – warunek konieczny
  • podstawowa wiedza z zakresu księgowości mile widziana
  • znajomość MS Office
  • dokładność, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie, samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • praca w oparciu o umowę o pracę
  • praca od poniedziałku do piątku w g.8:00-16:00
  • wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie