Witam mam takie pytanie? Wiadomo coś o podwyżkach w tym roku? I czy maszyniści zostaną docenieni. Bo sporo z nich myśli o zmianie pracodawcy
Witam. I tak mają więcej niż elektromonter do wszystkiego. Bardziej byl finansowani przy podwyżkach niż elektromonterzy do wszystkiego. Elektromonter plus kierowca , kierownik poc.gosp., z pełnymi uprawnieniami EiD plus pomiary i jeszcze pilarz. To według grup stanowiskowych to elektromonter z uprawnieniami maszynisty i tak mial wyższą stawkę i grubę uposażenia zasadniczego niż inni , nie licząc stałego brygadzisty.
Oczywiście będą będą trzeba zapytać się panów że związków zawodowych co podpisali?????? , a może nic nie podpisali???? I pracodawca przegonil ich z sali????
Pytanie na czasie, bo od jednego człowieka (maszynisty) zależy czy brygada PS w ogóle wyjedzie tego dnia do pracy. W moim środowisku pracowników tego typu przemyślenia są na porządku dziennym. Jeśli ktoś w porę nie zareaguje na nastroje to reakcje mogą być mocno spóźnione, o konsekwencjach lepiej nie myśleć.
Ciekawe jak by pracodawca zareagował jakby wszyscy maszyniści jednego dnia położyli chorobowe? Wszystko stoi nawet jakby do pracy przyszło 1000 elektromonterów od wszystkiego
Na miejscu pracodawcy obciążył bym to całe mieszane towarzystwo kosztami kursu sprawdziłbym zasadność zwolnienia lekarskiego i zwolniłbym w trybie natychmiastowym , przecież nie ma ludzi niezastąpionych, a panowie maszyniści malutkich pociągów przyjdą firmy prywatne z swoimi ludźmi i tak się skończy wasze szantażowanie kierownictwa. Poprostu za dużo wam pozwolili i są skutki, a cierpią elektromonterzy, którzy są fachowcami, a są pomijani przy podwyżkach bo pan maszynista i kierownik zaliczają się do elity i mają o sobie takie mniemanie a poza jazda z wiadomościami krucho i taka jest prawda panowie maszynisci
Idę do lekarza i mówię że jestem przemoczony w końcu od kilku lat robię po 200 godzin w miesiącu! Firma prywatna? CM za kierownika życzy sobie 1000zl za 12 godzin. Przypominam Tobie że też jestem elektromonterrm od wszystkiego i w dni kiedy nie prowadzę pociągu dopuszczam, jeżdżę samochodem, spawam czy jestem kierownikiem pociągu albo pilarzem. Za śmiesznie małe pieniądze około 300zł brutto więcej niż zwykły pracownik i z 800 zł brutto mniej niż brygadziści którzy nie mają na nic uprawnień! (Np. Autem do pracy ale w pracy już nie może jeździć)
Na temat brygadzistow sieciuchow szkoda zdrowia, znają się tylko na zelastwie, a pojęcia podstawy elektrotechniki zero.,a wywindowali ich tak w pewnym momencie bo ktoś w korporacji wymyślił sobie, że zrobi ich na wzór pomocnika kierownika i wyszło jak wyszło. Wracając do godzin to masz nadgodziny, u nas w sekcji maszynista i kierownik to ludzie nie tykalni nawet gdy pociąg na bazie zostają razem z nim. Dziwne jest traktowanie pracownika jeden musi prowadzić pojazd służbowy drugi nie, a jeszcze pan brygadzista do pracy dojeżdża sam samochodem, a w pracy królewicza trzeba wozić i to za marne uposazenie A po drugie u sieciuchow nikt sobie rękawa nie wyrwał, nasz błąd, że zamiast do obsługi i pracować za blaszki trzeba było do usług i o nic się nie martwić ejak pociąg na bazie
Witam czy ktos z PKP Energetyka powie mi dlaczego pracownicy robiacy badania okresowe musza jobic je 3 lub 4 dni.przychodnia kolejowa szczecin.brak lekarzy pracownicy ganiani sa po dwuch dodatkowych przychodniach zeby zrobic badania.czy firma niemoze wymosic na przychodni badan w jeden dzien i zapewnienie lekarzy i sprzetu potrzebnego do badan??przeciez pracownik zamiast pracowac jezdzi po szczecinie od przychodni do przychodni.
Gdzie jest kolejowa medycyna pracy? Kolejarze tam robią badania okresowe. Czy skończyły się fundusze pkp energetyka gk. A po co te badania , można zrobić prywatnie bo prywatna firma.
To firma powinna wskazać przychodnie gdzie można zrobić badanie. Raczej nie można robić gdzie się chce. Szczególnie że muszą zwrócić pracownikowi kasę za wizytę. Zgadzasz się ze mną?
No ja wlasnie mowie o kolejowej medycynie pracy w szczecinie.przeciez ludzie robia tam badania po 3 czy 4 dni.a to lekarza niema a to jakiegos aparatu niema lub jest zepsuty.zaczynasz w kolejowej lecisz na badanie na wibracje na Smialego do innej a do przychodni stoczniowej na ekg.jedna wielka pomylka
Mi sie wydaje ze pracownik sam by szedl do kolejowej medycyny pracy gdzie chce robil badania placil, faktora i zwrot przez zaklad i koniec
Dzień dobry. Dziękujemy za tę ważną informację. Przypadek przedłużających się badań okresowych w Szczecinie i wynikających z tego trudności dla naszych pracowników znamy i natychmiast podjęliśmy formalną interwencję. Obecnie, zgodnie z zapewnieniem Kolejowej Medycyny Pracy czekamy na wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, aby nie dopuścić do jej powtórzenia. Badania okresowe standardowo trwają od jednego do maksymalnie dwóch dni. Wiemy, że wskazana placówka w Szczecinie nie miała możliwości wykonywania badań na wibracje i zdjęć rentgenowskich. Z poważaniem, Zespół PKP Energetyka
Dzień dobry, Czy ktoś mógłby mi opisać jak wygląda praca na stanowisku "Elektromonter Sieci Dystrybucyjnej"? Ile jest zmian jeśli są? I czy np. jest możliwy awans z tego stanowiska wyżej posiadając wykształcenie kierunkowe wyższe? Byłbym wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Grupie Kapitałowej PKP Energetyka. Pracownicy posiadający wyższe wykształcenie kierunkowe przyjmowani są na stanowisko Inżyniera Elektromontera, na którym istnieje wiele możliwości rozwoju: w kierunku specjalistycznym związanym z automatyką podstacyjną, w kierunku Brygadzisty, Kierownika Robót oraz w kierunku managerskim. Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje m.in.: • wykonywanie prac montażowych i utrzymaniowych urządzeń elektroenergetycznych NN i SN, • budowę linii kablowych oraz urządzeń energetyki nietrakcyjnej, • wykonywanie przeglądów, oględzin oraz operacji łączeniowych przy urządzeniach elektroenergetycznych, • wykonywanie pomiarów elektrycznych. W Rejonach Serwisowych praca organizowana jest w systemie równoważnym, od poniedziałku do piątku, zmiany 8h lub 12h, w ciągu dnia. Szczegóły dotyczące warunków zatrudnienia i ścieżki rozwoju zawodowego omawiane są podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Zachęcamy do złożenia aplikacji. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka
Do koko. To wszystko robiłem i żadnego rozwoju i awansu nie było. Tylko po tym zdołowali mnie na pociąg sieciowy. Tam tylko jest zacowanie techniczne.
Tu to tego się nie pchaj. Najniższe wykształcenie to lepszy awans. Nic z tego zakładu się nie naczysz.
Witam . Nie licz na aeans bo nie będziesz brygadzistą . Przedtem był elektromonter funkcyjny, czyli mógł prowadzić brygadę. Teraz dostali nowe stanowiska jak brygadzista. Co nie którzy dostali , a nie powinni być brygadzistami.
Naucz sié czytać między wersami. Czytać te prawdziwe opinie i komentarze na temat pkp energetyka i całej grupy kapitałowej.
Witam, mogą Państwo udzielić informacji na temat zarobków na stanowisku elektromontera ?
Wiem. Po pierwsze - jaki elektromonter, czy trakcyjny czy dystrybucyjny. Po drugie- pytać osobiście. Po trzecie- nikt tobie nie powie , bo zarobki są różne, każda dyrekcja, region, uzależnione są od regiolnalnego rynku pracy. Po czwarte- tajemnica firmy .
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Pracownikom oferujemy rynkowe wynagrodzenia, a dodatkowo szereg benefitów pozapłacowych oraz możliwość otrzymania premii. Poziom zarobków na stanowisku elektromontera zależy od posiadanych kwalifikacji kandydata. Szczegóły omawiamy podczas rozmowy rekrutacyjnej. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka
Jakiej premii ?- i od kogo dostaniesz tą premię., , wynagrodzenia rynkowe ? poziom zarobków na stanowisku elektromontera zależy od innych czynników. Elektryka ta pociąg sieciowy nie potrzebny. Najlepiej to mechanik, spawacz, maszynista, kietownik poc.roboczego, ustawiacz, rewident, sygnalista .
Dzień dobry. Jako pracodawca ,zakłady oraz sekcje tj, w Jeleniej Górze, powinni bardziej dbać o to, żeby godziny nadliczbowe były zapłacone. Zgodnie z art. 151 ust 1 Kodeksu Pracy, praca wykonywana ponad obowiązujące pracownika normy czasu pracy, a także praca wykonywana ponad przedłużony dobowy wymiar czasu pracy, wynikający z obowiązującego pracownika systemu i rozkładu czasu pracy, stanowi pracę w godzinach nadliczbowych. Zgodnie z art. 151(1) ust. 1, za pracę w godzinach nadliczbowych, oprócz normalnego wynagrodzenia, przysługuje dodatek wysokości ;... ,i tu nie będę się rozpisywał , bo można dokładnie przeczytacć w kodeksie pracy ewentualnie w układzie zbiorowym pracy. I tu zadam pytanie, czemu były takie problemy ? Cz ktoś to odgórnie zabronił placić za nadgodziny , nawet bo wprowadzeniu aplikacji planer.? Po wprowadzeniu tej aplikacji , to zaczęły się kombinacje. Bo zastępca kierownika musiał poprawić na niekorzyść pracownika lub ewentualnie zmienić całe zadanie. Byli pracownicy, zgodnie z art. 151 6 ust. 1, w razie ustania stosunku pracy przed upływem okresu rozliczeniowego byłemu pracownikowi także przysługuje prawo do dodatku za godziny nadliczbowe. I kto to ma zapłacić za przepracowane nadgodziny, czy byłly pracodawca czy były kierownik oraz zastępca z własnej kieszeni , plus odsetki karne ? Trzeba , by to sąd pracy rozstrzygnął.
Dzień dobry. Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o kontakt w tej sprawie na adres mailowy hr@pkpenergetyka.pl. Zapoznamy się ze szczegółami i przeanalizujemy kwestię godzin pracy w sekcji Jelenia Góra. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Dzień dobry. Na jaki adres mailowy? To dla kierowników czy zwykłych pracowników tej PKP energetyka. Chodzi o nadgodziny byłych pracowników sekcji Jelenia Góra, które " gdzieś" przepadły lub były anulowane ewentualnie zmienione w zadaniach w aplikacji planer przez zastępcę kierownika sekcji Jelenia Góra. Bo w normalnych firmach takich "myków " się nie robi. Bo, jak się pracuje w nadgodzinach to powinno być zapłacone. Chodzi od roku 2018 w wstecz. I jeszcze jedno , tekst tego zastępcy- '' bo tobie się nie należy ". Cały czas to powtarzał. Prawda.
Kiedy to przeanalizujecie szczegółowo kwestię nadgodzin sekcji jelenia góra. Bo to teraz się tym zainteresowaliście .Tam były machloje. Zwłaszcza zastępca kierownika tej sekcji .
Dzień dobry. Adres hr@pkpenergetyka przeznaczony jest do kontaktu dla wszystkich pracowników. Nieprawidłowości związane z czasem pracy można też zgłaszać za pośrednictwem Linii Etyki (z zachowaniem anonimowości). Informacje na temat jej działania można znaleźć pod linkiem https://www.pkpenergetyka.pl/standardy-etyki lub w zakładce „Standardy etyki” na naszym profilu na portalu GoWork. Zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Każde zgłoszenie jest przez nas wnikliwie analizowane. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Jaka anonimowości?. Czy pisanie z e-maila służbowego ,to wiadomo kto donosi. E- mail służbowy posiada nazwisko pracownika i można dojśc z jakiej jest sekcji, pionu, działu. Tak samo jak przez telefon służbowy. Były takie informacje. I pracownik dostał po premii i dostał reprymendę od kierownictwa.
Czy na adres mailowy prywatny czy z googla? Chciałbym dowiedzieć czy przeanalizowaliście kwesti3 nadgodzin byłym pracownikom. Komentarz Greg poczytać., Przeanalizować.
Dzień dobry. Anonimowe zgłoszenie jest możliwe przy wykorzystaniu formularza dostępnego na stronie https://pkpenergetyka.liniaetyki.com/. System ten jest obsługiwany przez zewnętrzną organizację, a w formularzu nie trzeba podawać żadnych danych kontaktowych (nie jest potrzebny numer telefonu, ani adres email). Każdy zgłaszający otrzymuje indywidualny numer PIN, przy pomocy którego, po wejściu na stronę, może odczytywać wiadomości od Linii Etyki (np. o statusie zgłoszenia). Z poważaniem PKP Energetyka
Dobry opis i komentarz na temat godzin nadliczbowych. Dobrze opisane.,by to sąd pracy roztrzygnął. A co to tej sekcji Jelenia Góra , to widać ,że tam były nieprawidłowości . Zwłaszcza dotyczącej kierowania przez nieodpowiednich ludzi na stanowiskach kierowniczych. I jak tam bylo pracować bezpiecznie oraz brak wiedzy prowadzenia prac podwładnymi oraz jak iich wynagradzali przy awansach . Coś nie tak. Ile tam pracowników zwolnili?
Witam. To fakty. A za nadgodziny nikt nie wypłacił. A na awarię to nas pchali , żeby ją zlikwidować. Cza..... zrobił swoje.
Trzeba mieć tupet. Pracownik robił za darmo. I gdzie tu sprawiedliwość. 60 zaległych nadgodzin poszło w .... komuś w premię kadry kierowniczej w sekcji Jelenia Góra.
Witam. I są przeanalizowane godziny nadliczbowe w roku 2018/2019 w sekcji Jelenia Góra? Po zastępca tej sekcji robił inne wpisy w zadaniach w planerze.
Jak wygląda praca w PKP Energetyka w dziale IT jakie są możliwość rozwoju i ścieżki zawodowej?
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Naszym pracownikom oferujemy stabilne i przyjazne miejsce pracy, w którym mogą się rozwijać, m.in. dzięki licznym szkoleniom wewnętrznym. W PKP Energetyka przykładamy bardzo dużą wagę do rozwoju naszych pracowników. Ścieżka kariery ustalana jest indywidualnie dla każdego i zależy od wielu czynników, takich jak obecne doświadczenie, potrzeby w zakresie rozwoju zawodowego oraz aktualne możliwości awansu w strukturach firmy. Z kandydatami szczegóły omawiamy podczas rozmów rekrutacyjnych, natomiast nasi pracownicy mogą zawsze porozmawiać o ścieżce ich kariery ze swoimi przełożonymi oraz z działem HR. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Eksperta Administratora IT – Administratora OracleDB. Wymagania oraz opis pracy na tym stanowisku znajdzie Pan na naszym profilu na Pracuj.pl pod linkiem: (usunięte przez administratora) W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem hr@pkpenergetyka.pl. Zachęcamy do składania aplikacji. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Czu kktoś się wypowie odnośnie tego stanowiska Ekspert Administrator IT – Administrator OracleDB?
A jaka jest atmosfera w pracy? Jak przełożeni traktują pracowików? Czy są dyżury? Jeśli są to jak to ile dni w miesiącu i jak są one płatne?
Atmosfera jest różna. To zależy jaki pion, jaka spółka w grupie kapitałowej pkp energetyka. Jest aplikacja planer. Nadgodziny ? Może płacą ? Przełożeni , różnej "maści". Dyżury e obsłudze są . Usługi , trakcja ,nie warto po 12 godz. Płatne od stawki zasadniczej na umowie .
Dziękuję za odpowiedź. Bardziej by mi zależało jednak na konkretnych informacjach dotyczących działu IT w Państwa firmie. Atmosfera, menedżerowie jak podchodzą do pracowników, nadgodziny itd.
Dyżury ale domowe, czyli 8 godz. Praca normalnie potem dyżur może być cała noc na awarii czyli życie. Kto na to patrzy, a my już nie mlodzi
Trzeba było się zwolnić a nie marudzić. Teraz macie wyższe stawki , awanse, podwyżki, premię. Ja nawet nie dostałem awansu, podwyżki, a pracowałem w tym zakładzie wszędzie. Tylko zdołowali. Tak to było w sekcji Jelenia Góra.
Teraz w Obsłudze awansowali tych co nigdzie nie byli. Dostali takie i stanowiska jak brygadzista. Tego nie było. I zarabiaja po 5 do 6 tyś na rękę. Nawet bez dodatkowych uprawnień jak było w Usłudze czyli pociąg sieciowy.
W obsłudze zapomnij o wyższych stawkach masz rację dali a jakże ale brygadzistpm i tym co sobie byli Brygadzistami bo tak im wyszło z urzędu a reszta 2700.do 2900 netto medialny kierownik nie ma i nie da, premia no tak 10 procent i to wszystko atmosfera nie jest zła, ale była lepsza, a podwyżki to porządne w Usługach to tak bo oni się licza
W obsłudze zarabiają na dyżurach 24/24h. Tylko jak masz dyżur to dzwonią nawet o 3 w nocy. Ale zarobek jest. Podwyżki były.
Ok? Ryzykować zdrowie, życie i karierę dla kilku złotych więcej. Wyrywają cię W środku nocy albo nawet nie zdążysz zasnąć i jeździsz do rana bez snu. Człowiek tak przemęczony jest takim samym zagrożeniem ja pijany.
Właśnie Zdrowie one jest bezcenne to jak się utraci nie wróci, pieniądz raz jest raz nie ma. Utworzyć Pogotowie i wróci wszystko do normalnosci
Jak to się ma do kodeksu pracy? O ile dobrze rozumie pracownik pracuje 8 godzin, później ma dyżur na którym może zostać wezwany do pracy a następnie znów idzie do pracy. Tak to wygląda?
Co na to BHP I PAŃSTWOWA INSPEKCJA Pracy powinno być 12 godzin przerwy jeżeli pracuje w dyżurze przynajmniej tak było
Może dajmy szanse się wypowiedzieć PKP Energetyka. Frima deklarowała na tym forum udział w dyskusji a to jest akurat bardzo ciekawy temat na który powinna się wypowiedzzieć. PKP Energetyka czekamy!!!
Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Pragniemy zapewnić, że wszelkie przejawy łamania prawa pracy są niedopuszczalne w PKP Energetyka. Z tego względu działa u nas Linia Etyki, za pośrednictwem której pracownicy mogą anonimowo zgłaszać wszystkie zaobserwowane nieprawidłowości. Informacje na temat sposobu działania Linii Etyki można znaleźć pod linkiem https://www.pkpenergetyka.pl/standardy-etyki oraz w zakładce „Standardy etyki” na naszym profilu na portalu GoWork. Zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Pytania na temat bezpieczeństwa pracy prosimy kierować na adres hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Witam, jakie są widełki wynagrodzenia na stanowisku elektromonter?
Są różne. Dla równych i równiejszych. Dla nowych i starych pracowników. Elektromonter trakcji ? To spawacz, maszynista, kierownik poc., pilarz. To ich uprawnienia plus UDT.
Dzień dobry. Dziękujemy za pytanie. Wynagrodzenie na stanowisku elektromontera jest ustalane na podstawie doświadczenia pracownika, jego umiejętności i zdobytych kwalifikacji. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem PKP Energetyka
Kierownik pociągu roboczego i gospodarczego to dodatkowe uprawnienia ( funkcja) dla elektromontera sieci trakcyjnej, to wymóg UTK, ponieważ na pociągu sieciowym ( drezynie) musi być kierownik pociągu roboczego oraz maszynista. Obydwa muszą znać przepisy i znaki kolejowe et3 czyli pkp plk.
Witam, czy w związku z wygranym przetargiem na obsługę EOR i oświetlenia przez PKP Energetykę będziecie prowadzić rekrutację pracowników z doświadczeniem w tych dziedzinach elektryki? Pozdrawiam
Dzień dobry. W Grupie Kapitałowej PKP Energetyka na bieżąco prowadzimy rekrutację na stanowiska elektromonterów, aby dostosować zespół do obecnych potrzeb oraz długoterminowych planów firmy. Z naszymi ofertami pracy można się zapoznać na stronie https://www.pkpenergetyka.pl/O-PKP-Energetyka/Kariera/Oferty-pracy oraz na portalu Pracuj.pl. Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres rekrutacje@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Czy aby na pewno wygranym przetargiem ? Jesteś pewien że wygranym? Bo ja nie jestem taki pewien.
Teraz trzeba pracować za dwóch lub trzech zwolnionych, doświadczonych pracowników. Czy nie można brać pracowników z Usług ? Kiedyś odgórnie brano pracowników z dawnych ES-ów. Kiedyś łączyli sekcje energetyczna z trakcyjnymi plus postacje.
Gdyby Usługa oddała ludzi z. Pogotowia energetycznego można by było spowrotem odbudować Pogotowie lub na okres zimy usługa pomoże obsłudze, a nie mówić że Obsługa to zło konieczne
Sutuacja się zmieniła jest nas w Rejonach bardzo mało, są dyżury domowe i jest ciężko powiem, że bardzo ciężko doszły roboty dla PLK urządzenia po poprzedniku są w kiepskim stanie, a co tam dyrekcja daleko, zarząd jeszcze dalej (usunięte przez administratora)nie widzi potrzeby zwiększenia obsady, są jeszcze zastępcy, ale co oni mogą jak kierownik patrzy tylko w jedną stronę w stronę słupków i Warszawki
Co to jest elektromonter trakcyjny? Bo co się dowiedziałem, że trzeba mieć skończoną szkołe kolejową, bo tam dużo jest przepisów powiązanych z ruchem kolejowym oraz praca na torach. Czy to praca dla elektryków czy mechaników ,czy energetyków ? I co to jest pkp obsługa, dystrybucja, pon paliw, ceu, centrala.?
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Elektromonter sieci trakcyjnej odpowiada za utrzymanie, modernizację i naprawy sieci trakcyjnej. Pracuje w zespole na pociągu sieciowym, używając niezbędnych narzędzi, takich jak agregat prądotwórczy, wypornica, wyciągarka, podest ruchomy, dźwig, pilarka spalinowa, HDS. Na tym stanowisku od kandydatów wymagamy wykształcenia zawodowego lub średniego o kierunku elektrycznym, umiejętności pracy w zespole, planowania własnej pracy, orientacji na cel oraz dbałości o bezpieczeństwo, a także prawa jazdy kat. B. Uprawnienia SEP E mile widziane, ale nie obowiązkowe. Wszystkie informacje o wymaganiach na stanowisko Elektromontera znajdzie Pan w ofercie pracy pod linkiem https://www.pracuj.pl/praca/elektromonter-biala-podlaska,oferta,1001460391?sort=3&s=ea38c55f. Zachęcamy do składania aplikacji. Struktura PKP Energetyka wygląda następująco: 1. Centrala spółki - zarządza i koordynuje prace oddziałów i pionu spółki. 2. Oddział Usługi - świadczy usługi utrzymania, budowy, modernizacji sieci trakcyjnej. 3. PKP Energetyka Obsługa – świadczy usługi elektroenergetyczne na terenie całego kraju. 4. Oddział Paliwa - prowadzi sprzedaż paliw płynnych dla przewoźników kolejowych. 5. Oddział Dystrybucja - dostarcza energię elektryczną najwyższej jakości. 6. Oddział Obrót - prowadzi handel energią elektryczną. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka
W jakim systemie czasu pracy pracuje elektromonter sieci trakcyjnej ? Z ilu osób składa się zazwyczaj brygada sieci trakcyjnej?
Jakich elektryków. ? Na sieciowy potrzeba kolejarzy i typowych monteró sieci trakcyjnych z szkół kolejowych. A takich pracowników takowych posiadacie w pkp energetyka Obsługa . Tylko trzeba przeczytać ich CV lub dawniej to życiorysy ewentualnie świadectwa ukończenia szkół.
Witam. Czy mam szanse zatrudnić się na elektromontera będąc z zawodu piekarzem? Skończyłem szkołę zawodową na elektryka. A od 10 lat piecze bułki. Pozdrawiam
Na sieciowy myślę , że tak. Tam nie wszyscy są z wykształcenia elektrykami a uprawnienia zrobią ci w firmie powyżej 1kV i będziesz miał czysta głowę bo będziesz musiał tylko umieć rozpoznawać odłączniki i się pilnować żeby nie zginąć od napięcia. A tak głównie praca fizyczna przy drutach i konstrukcjach je podtrzymujących.
Na elekreomontera to nie bardzo. To bardzo odpowiedzialna i niebezpieczna praca. Ale jak oś to możesz spróbować na jakieś kierownicze stanowisko.
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Na stanowisku elektromontera od kandydatów wymagamy m.in. wykształcenia zawodowego lub średniego o kierunku elektrycznym, energetycznym lub pokrewnym, wiedzy z zakresu elektrotechniki i energetyki, znajomości zagadnień związanych z pracą przy urządzeniach elektroenergetycznych i mechanicznych, a także umiejętności czytania projektów oraz schematów elektrycznych. Uprawnienie SEP E jest mile widziane u kandydata, ale nie jest obowiązkowe. Obecnie prowadzimy między innymi rekrutację na stanowiska elektromontera w kilkunastu lokalizacjach. Pozostałe wymagania oraz opis pracy na tym stanowisku znajdzie Pan na naszym profilu na Pracuj.pl pod linkiem: https://www.pracuj.pl/praca/elektromonter-sochaczew,oferta,1001390755 W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Zachęcamy do składania aplikacji. Z poważaniem PKP Energetyka
Czy są zatrudnienia na elektryka z uprawnieniami E i D 1kV i 20kV. ? Tylko bez doświadczenia z wykształceniem wyższym o profilu ekonomia kierunek finanse i rachunkowość. Teraz pracuję w firmie uboju i przetórstwa mięsa. Mogę podjąć pracę w innych waszych spókach lub prace przy zarządaaniu , kierownicze.
Witam. Czy są przyjęcia na budowę , elektryków ze szkoły budowlanej.. znajomość elektryka budowlana. Najlepiej na stanowisko kierownicze jako kierownik działu, sekcji , pionu.
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Naszym pracownikom oferujemy stabilne i przyjazne miejsce pracy, w którym mogą się rozwijać, m.in. dzięki licznym szkoleniom wewnętrznym. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Kierownika Sekcji, ale aktywnie poszukujemy Zastępcy Kierownika Sekcji w Białogardzie oraz Stargardzie. Od kandydatów aplikujących na stanowisko Zastępcy Kierownika Sekcji oczekujemy m. in. wykształcenia wyższego o kierunku elektrotechnicznym lub pokrewnym, minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem, znajomości obowiązujących przepisów, instrukcji i procedur związanych z siecią trakcyjną i urządzeniami elektroenergetycznymi oraz znajomość przepisów prawa pracy, a także mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Informacje o wymaganiach na stanowisko Zastępcy Kierownika Sekcji znajdzie Pan w ofercie pracy pod linkiem https://www.pracuj.pl/praca/zastepca-kierownika-sekcji-bialogard,oferta,1001387371 . W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Zachęcamy do składania aplikacji. Z poważaniem PKP Energetyka
Dzień dobry. A czy są jakieś zatrudnienia na stanowiska kierownicze? Niestety nie mam żadnej wiedzy na tematy elektryczne ale potrafię obsługiwać komputer.
Dzień dobry, czy mógłby ktoś opisać mi jak wygląda praca na stanowisku: Elektromonter Sieci Przesyłowej. Dzięki z góry.
Dzień dobry. Nasi elektromonterzy pracują w godzinach 7:00-15:00. Dzień rozpoczyna się od porannej odprawy z zespołem, obecnie prowadzonej online, podczas której omawiane są zadania do wykonania danego dnia. Sporadycznie zdarzają się wyjazdy ekip w delegacje, w zależności od wielkości obszaru podlegającego pod dany zakład i koniecznych do przeprowadzenia tam prac. Zadania na stanowisku elektromontera sieci przesyłowej związane są z utrzymaniem, budową i remontami naszej infrastruktury oraz usuwaniem awarii. W przypadku awarii cały zespół pracują do jej całkowitego usunięcia. Mamy także zespoły elektromonterów pogotowia energetycznego, którzy pracują w weekendy, w równoważnym systemie czasu pracy. Pracownikiem takiego zespołu może zostać elektromonter, który działał na danym obszarze przez dłuższy okres (z reguły min. 2 lata), zna terenowy rozkład urządzeń oraz specyfikę pracy na naszych podstacjach trakcyjnych, kabinach sekcyjnych oraz stacjach transformatorowych. Ścieżka kariery może kształtować się różnie. Osoby z wyższym wykształceniem mogą awansować na stanowisko inżyniera elektromontera i zajmować się elektroenergetyczną automatyką zabezpieczeniową oraz diagnostyką, lub na stanowisko dyspozytora zasilania. W PKP Energetyka oferujemy także możliwość zdobycia uprawnień budowlanych (pod kierunkiem opiekunów praktyk z odpowiednimi uprawnieniami), aby pracownik mógł samodzielnie wykonywać tego typu prace. Osoby z odpowiednim doświadczeniem, zdobytym w naszej firmie oraz z wyższym wykształceniem i umiejętnościami zarządzania zespołem mogą także wybrać ścieżkę rozwoju w kierunku objęcia stanowiska kierowniczego. Wielu naszych kierowników czy dyrektorów rozpoczynało swoją karierę w PKP Energetyka właśnie od pracy elektromontera. W przypadku dodatkowych prosimy o kontakt pod adresem hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
PKP Energetyka a nie zadaliście sie sobie pytania czemu macie taki problem z rekrutacją nowych pracowników ?? To że nikt nie chce marnować zdrowia i narażać życia za te pieniądze to jedno, ale nie każdy rekrut na dziendobry wie z czym ta praca się wiąże więc powód jest na może inny... ? Nikt z całej hożej się nad tym nie zastanawiał? Przecież tylu specjalistów tam... a może wystarczyłoby w ogłoszeniach o pracę zmienic punkt że uprawnienia SEP mile widziane a nie obowiązkowe... przecież i tak sami możecie je pracownikowi wyrobić mało tego i tak musi stanąć przed komisją żeby mu wpisać prace eksploatacyjne na sieci trakcyjnej... może warto się pochylić nad tym bo wakaty wolne są a ludzi brak... a my zatrudnieni jesteśmy niewolnikami systemu bo grafik zmieniany codziennie dosłownie codziennie (co jak dobrze wiecie jest niezgodne z kodeksem pracy) a jak masz wolne to i tak masz dyżur więc chyb cos w tej Waszej maszynie Mocnego Składu nie działa nieprawdaż?
PKP Energetyka korzystała z pracy co najmniej jednego specjalisty IT (inżyniera systemowego) zatrudnionego za stawkę poniżej wynagrodzenia robotnika na budowie. To ja byłem tym pracownikiem. Formalnie byłem zatrudniony przez firmę IT Systems and Solutions, jednak często więcej dni w miesiącu spędzałem w biurze PKP Energetyka niż w ITSS: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,942818?review=8d098d1b-ca79-4ee7-8387-222f97bb3b0c
PKP Energetyka, w którymś waszym wpisie przeczytałem że pociągi sieciowe zostały wyposażone w urządzenia do smarowania sieci, więc chciałbym się zapytać czy tym urządzeniem jest wałek do malowania ścian i patyk z brzozy bo ja innego urządzenia smarującego nie znalazłem?
@PKP ENERGETYKA A co z bonusem za dzień Kolejarza? Czy może już nimi nie jesteśmy?
Dzień dobry. W PKP Energetyka świętujemy Dzień Kolejarza, przyznając naszym pracownikom nie tylko bonus, ale także dodatkowy dzień wolny. Jest to nasz wieloletni zwyczaj, który będziemy dalej kontynuować. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Nareszcie PKPE się obudziła i podejmie z nami polemikę. 6 lat minęło 42% załogi poza firmą. Systematyczne pozbywanie się kadry z z doświadczeniem. Całkowita utylizacja "betonu kolejowego". Czy coś jest lepiej ? Zachęcanie do dawania informacji zwrotnej ,wielu przekonało się, że nie warto. Zaraz były szykany co ty opowiadasz. Notatki przesyłane na 5 piętro i nagrywanie wypowiedzi.
Dzień dobry. Bardzo zależy nam na tworzeniu przyjaznego miejsca pracy. Opinie pracowników są dla nas bardzo ważne i bierzemy je pod uwagę. Osoby, które zaobserwują jakiekolwiek nieprawidłowości, mogą je zgłosić całkowicie anonimowo za pośrednictwem Linii Etyki. Informacje na temat jej działania można znaleźć pod linkiem https://www.pkpenergetyka.pl/standardy-etyki lub w zakładce „Standardy etyki” na naszym profilu na portalu GoWork. Serdecznie zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Traktują nas jak najgorszy sort pracowniczy. Ostatnie podwyżki 200 zł brutto. Super. Ale codzienne narażanie życia w tej pracy bo praca w pobliżu napięcia, na wysokości czy w torach czynnych jest dla naszych dyrektorków własnie tyle warta czyli niewiele.
Dzień dobry. Mamy świadomość, jak odpowiedzialna jest praca osób, które wykonują swoje zadania w terenie. Z tego względu stale dążymy do poprawy jej warunków. Prowadzimy też rozmowy z pracownikami, aby poznać ich opinie i wspólnie wypracować nowe, lepsze rozwiązania. Przykładem może być wprowadzenie maszyny do smarowania sieci trakcyjnej, dzięki której ograniczyliśmy pracę fizyczną. Osoby, które chcą podzielić się swoimi spostrzeżeniami lub mają pomysły na kolejne usprawnienia, serdecznie zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. W kwestii wynagrodzenia, w PKP Energetyka co roku dokonujemy analizy wysokości pensji, biorąc pod uwagę sytuację gospodarczą oraz dane rynkowe. Na tej podstawie podejmujemy decyzje dotyczące ewentualnych podwyżek płac. Naszym pracownikom oferujemy również premie miesięczne, kwartalne i roczne (w zależności od stanowiska) oraz atrakcyjne benefity, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, duże zniżki na podróż koleją, karty sportowe czy bezpłatne szkolenia. W przypadku pytań związanych z wynagrodzeniami i benefitami pozapłacowymi, prosimy o kontakt z działem HR, pod adresem hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
cyttat.w kwestii wynagrodzenia, w PKP Energetyka co roku dokonujemy analizy wysokości pensji, biorąc pod uwagę sytuację gospodarczą oraz dane rynkowe. Na tej podstawie podejmujemy decyzje dotyczące ewentualnych podwyżek płac Koniec cytatu..Kochany pracodawco ,ta analiza to wam tak wyszla ze daliscie po 200 zl PODWYZKI BRUTTO. .Podobno wszyscy wiedza jak niebezpieczna i odpowiedzialna jest nasza praca.Jest warta 200 zl brutto. Ale sciema.jak wam nie wstyd.
To co roku wam to słabo wychodzi.Nie zdziwcie się jak młodzi ludzie nie będą chcieli tu pracować,a brygada co raz to starsza się robi.Obudzicie się jak będzie za późno
Dzień dobry. Ewaluacji systemu wynagrodzeń dokonujemy co roku. Dodatkowo każdy pracownik otrzymuje wspomniane benefity pozapłacowe. Ma też szansę na premię. W przypadku pytań dotyczących wynagrodzeń oraz premii prosimy o kontakt z działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Dzień dobry. Dziękujemy za opinię. Bardzo zależy nam na tworzeniu przyjaznego miejsca pracy dla naszych obecnych pracowników oraz osób, które dołączają do zespołu PKP Energetyka. Szukamy zarówno doświadczonych specjalistów, jak i młodych ludzi, którzy rozpoczynają swoją karierę zawodową. Bardzo dużą popularnością cieszy się nasz program stażowy. W 2021 roku zgłosiło się do niego 1700 kandydatów, spośród których wybraliśmy 27 osób. Każdy stażysta otrzymuje u nas swój projekt do realizacji, pod okiem doświadczonego opiekuna. Wszyscy biorą też udział w szkoleniach i webinarach, a dodatkowo mogą korzystać z naszej wewnętrznej platformy e-learningowej. Uczestnicy programu stażowego bardzo cenią sobie możliwość poszerzenia wiedzy ze studiów oraz zdobycia doświadczenia zawodowego w PKP Energetyka. Z ich opiniami o pracy w naszej firmie można zapoznać się pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=8VWAYZzXOeI. Dodatkowo promujemy i wspieramy edukację w szkołach średnich, kształcących uczniów w zawodach elektrycznych oraz kolejowych. Obecnie współpracujemy z 16 takimi szkołami. Ich uczniowie mogą odbywać u nas praktyki. W tym roku w programie praktyk wzięły już udział 32 osoby, a w przyszłym planujemy przyjąć ich 100. Chcielibyśmy przy tym podkreślić, że bardzo doceniamy wszystkich naszych pracowników i dziękujemy osobom, które dzielą się swoja wiedzą i doświadczeniem ze stażystami oraz z praktykantami. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
A jak to jest z tymi podwyższanie skoro jedna część pracowników dostaje 900 zł a druga część 200 zł ( podwyżki na początku roku 6gr. plus warszawa) skąd taki podział na lepszych i gorszych? może jedni mniej jedzą? A może jedni lepiej pracują? Organizuje się spotkania o tym jak ta praca jest niebezpieczna i odpowiedzialna a nic poza tym się nie dzieje w żaden sposób nie poprawiliście bezpieczeństwa pracowników same broszurki i gadanie nic nie dają, no i zapomniałem o kolejnej metodzie: tylko karać nigdy nagradzać kara jest najlepsza, zabrać premie, nie dać podwyżki, dać naganę- złote sierodki waszym zdaniem.
Dzień dobry. Wysokość podwyżki ustalana jest dla każdego pracownika indywidualnie. Określając ją, bierzemy pod uwagę ocenę pracy danej osoby, a także warunki rynkowe. Osoby, które chciałby porozmawiać na temat swojego wynagrodzenia, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. W kwestii bezpieczeństwa – jest to najwyższy priorytet PKP Energetyka. Traktujemy je jako wspólne dobro, o które wszyscy musimy dbać. Chcemy, aby nasza firma była całkowicie bezwypadkowym miejscem pracy. Codziennie dokładamy więc wszelkich starań, aby na żadnym stanowisku nie dochodziło do nieszczęśliwych zdarzeń. Podstawą jest przestrzeganie procedur i zasad. W sytuacji niepewności lub zagrożenia, pracownicy proszeni są o powstrzymanie się od działania, zgodnie z zasadą STOP. Rozmawiamy też razem, aby wypracowywać jeszcze lepsze rozwiązania. Pracownicy PKP Energetyka uczestniczą w tworzeniu instrukcji oraz standardów bezpieczeństwa, a także w analizach oceny ryzyka. W ostatnich latach zrealizowaliśmy wiele pomysłów, które powstały w naszych zespołach. To wspólne budowanie bezpiecznego miejsca pracy jest podstawą programu „Misja ZERO”, dzięki któremu liczba wypadków z roku na rok spada. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że o sukcesie będziemy mogli mówić tylko wtedy, gdy uda nam się wyeliminować je całkowicie. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Odpowiedź godna polityka, czyli chcecie powiedzieć że rozmawialiście, ze wszystkimi w firmie i wyszło że tylko pewna grupa ludzi (6 gr. Plus Warszawa) zasługuje na podwyżki rzędu 900 zł a reszta 200, taki dziwny zbieg okoliczności, tylko ta grupa ma odpowiedzieć kompetencje reszta nie zasługuje. Raczej liczycie na wiek pracowników, większość pracowników bezpośrednich jest w zaawansowanym wieku i nikt się nie zwolni to po co im podnosić pensję o 900 jak można dać 200 i tak się nie zwolnią to po co przepłacać. Odnośnie ciągłego dążenia do poprawy zarobków to przypominam że w zeszłym roku podwyżek nie było a inflacja obecnie na poziomie 5 proc. zżera te 200 więc teoretycznie zarabiamy mniej. A przewidując odpowiedź że była pandemia i nie było z czego dać, to zauważam że firma nie była na minusie z tego powodu.
Kiedy odpowiedź na zadany komentarz ? Jak tak może być ? To są fakty.
Witam mam pytanie. Kiedyś na sekcjach było takie ogłoszenie,pracuj w Niemczech. Czy może jest tu ktoś kto korzystał i podzieli się wrażeniami? Jaka kasa,czy się opłacało,jak to wygląda,ile godzin się pracuje,ogólnie czy się opłaca? Był bym wdzięczny za odpowiedzi.Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam.
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie firmą PKP Energetyka. Projekt realizowany w Niemczech został już zakończony i obecnie nie prowadzimy rekrutacji na tym rynku. Zachęcamy natomiast do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy na stronie internetowej https://www.pkpenergetyka.pl/O-PKP-Energetyka/Kariera/Oferty-pracy oraz na portalu (usunięte przez administratora) Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Witam Państwo proponują mi pracę,a ja już pracuje tylko pytałem o pracę w Niemczech w celu większych zarobków.Tak po chłopsku by sobie dorobić
Wszystko jasne :) Jeżeli będziemy realizowali kolejny projekt w Niemczech, poinformujemy o tym zespół. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Teraz wnikliwy czas oraz postawa na wikarego czyli zastępcy kierownika sekcja JG. Osoba impertynencka , nieoględna bez ogłady o trudnym charakterze , odzywiająca się do innych krzykiem i wulgaryzmem, ośmieszając daną osobę. Kultura nie była jego domeną. Nie ma też pojęcia o bezpiecznej wykonywanej pracy i zachowania przepisów i instrukcji EBH. Powiela te same niezgodne zasady. Polecenia na pracę pisane z błędami , które poprawia po napojach wyskokowych były proboszcz kierownik . Nawet wypadek ciężki na 55P nikogo nie nauczył. Polecenia na pracę nie są odpowiednio napisane, nawet jak się zwróci uwagę to jesteś wrogiem. Jak śmiałeś wskazać błędy. Te wcześniejsze komentarze są odniesieniem do tej wypowiedzi. Druga zawiłość , to sprzęt dielektryczny. Nawet m się nie chciało oddać do badania okresowego. W ogóle nie był badany, zwłaszcza na poc. sieciowym a jego stan był fatalny. Zmieniali tylko etykiety z podpisami które chowali do sejfu. Często to praktykowali ( polecenie szefostwa , bo będzie po premii, chodziło o termin przydatności). Brak chęci zakupić nowego, sprawnego sprzętu dielektrycznego. Tylko go się "klepało, "-naprawiało ! !!? czyli nie dbał o bezpieczeństwo pracowników. Zwłaszcza drążki trakcyjne. Straszył , że jak nie podpiszesz aneksu to zwolni z pracy. Tak mu się wydawało że ma władzę, traktował sekcję jak prywatny folwark. A co do podwyżek, to dostawali te same osoby bliskie wikaremu . Drugą jego domeną było zabieranie podstawowej premii bez podawania przyczyn. Przykładów jest wiele, upominanie się poprawę bezpieczeństwa , fatalny stan aut służbowych, jazda na letnich oponach zimą, bo odmówił jazdę.. Zaczyna się jawić jako wygodna, droga do życiowego sukcesu. Krzykiem odzywał się do pracowników o wiele starszych i doświadczonych . I jeszcze jedna sprawa. Wbrew umowy o pracę prowadzili samochody służbowe. Na umowie jesteś zatrudniony jako elektromonter. Nikt nie pytał czy chcesz prowadzić. A do podwyżek byli inni mniej ważni. Jak można odgórnie skazać pracownika na tułaczkę po innych działał, a inni mogli pić napoje wyskokowe i być nietykalni , po znajomości zostać jako elektromonter z zawodu mechanik samochodowy. Wikary zmieniał w planerze godziny pracy. Chodzi też o godziny nadliczbowe. Zmieniał i mówił że tobie się nie należy. Zrobiłem 4 a wpisywał 2 godziny nadliczbowe. Chodziło o dojazd z pracownikami samochodem do sekcji. Osoba kulturalna będzie unikała starcia, bo z prostakiem ciężko wygrać inaczej niż wchodząc w jego buty. To też jest mowa o programie PDO. Są równi i równiejsi , pijący i nie pijący. A życie nam (usunięte przez administratora) Jedni dostali wyprawkę z pdo a inni kopa .
Wreszcie zmowa milczenia w Jeleniej Górze pęka. Nadchodzi dzień sprawiedliwości dużymi krokami. Dostaniecie to na co zapracowaliście. Cała Polska się o tym dowie.
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za te informacje oraz troskę o bezpieczeństwo pracy w naszej firmie. Pragniemy zapewnić, że bezpieczeństwo jest najwyższym priorytetem PKP Energetyka. Jakiekolwiek przejawy łamania procedur są niedopuszczalne – dotyczy to zarówno zachowania pracowników względem siebie, jaki i kwestii technicznych, związanych z wykorzystywanym sprzętem oraz warunkami pracy. Na podstawie przekazanych informacji podejmiemy działania w celu weryfikacji opisanej sytuacji. Przypominamy, że w Grupie Kapitałowej działają kanały, za pośrednictwem których można – także anonimowo – zgłaszać nieprawidłowości. Każde takie zgłoszenie analizujemy i wyciągamy z niego wnioski na przyszłość. Informacje na temat sposobu działania Linii Etyki można znaleźć pod linkiem https://www.pkpenergetyka.pl/standardy-etyki oraz w zakładce „Standardy etyki” na naszym profilu na portalu GoWork. Zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Pytania na temat bezpieczeństwa pracy prosimy kierować na adres bhp@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół PKP Energetyka
Tam jest to powszechnie stosowane, i pracodawca nic o tym nie wie? Do brze o tym wie, tylko przymyka na to oczy. Jak to sygnalek byłego głównego związkowca ma być ukarany. Śmiechu warte. Jak taki zastępca kierownika ma kierować . W innych firmach stanowisko kierownicze to osoba wykształcona kierunkowo a nie jak tu po zawodówce bez kierunku, po znajomości.
Pracuje tu już 40 lat,zgadzam się z negatywnymi opiniami o tej firmie,są też i pozytywy,wieczny bałagan organizacyjny na górze co pozwala na miarę normalną pracę na dole????Ciągłe zmiany i reorganizacje powodują jednak powolny rozkład.Pracowników na dole ubywa,a na górze przybywa,to co robiło się w latach 80 i 90 w sześćdziesięciu teraz robi się w sześciu.Niby informatyzacja i automatyka,ale komputer trawy nie skosi,bramy nie pomaluje,nie wspomnę o przeglądach urządzeń.Widzę jak to wszystko niszczeje i robi mi się żal.Podobno wygraliśmy przetarg na obsługę wszystkigo tego co robiliśmy w latach 80 i 90 no brawo,ale kto to ogarnie?Ja nie mam zamiaru w wieku 60 lat latać po torach,przedzierać się przez zaspy i naprawiać zdezelowany przez poprzedników EOR.Nie będę też właził na drabinkach między jadącymi z szybkością 140 na godzinę pociągami po to by wymienić żarówkę.Na nastawniach siedzą wypasieni dyżurni i wymalowane dyżurne o zatipsowanych paznokciach,a ja jak taki szmaciaż mam (usunięte przez administratora).50 km bo im się żarówka przy biurku,albo w kiblu spaliła????NEWER!!!Nie ma już u nas brygad,jest jeden (usunięte przez administratora) ,średnia wieku to 51 lat i tylko dlatego że jest jeden rodzynek przed trzydziestką ,swoją drogą co on tu robi to nie wiem.Moim zdaniem w miejscu gdzie pracuje brakuje co najmniej 15 ludzi,oczywiście elektryków.Dziś jest ciężko,a po wygranym przetargu lepiej nie mówić.Dopracuję jeszcze te kilka lat,ale innych do tej firmy zachęcać nie będę
Masz rację. Traktują nas jak najgorszy sort pracowniczy. Ostatnie podwyżki 200 zł brutto. Super. Ale codzienne narażanie życia w tej pracy bo praca w pobliżu napięcia, na wysokości czy w torach czynnych jest dla naszych dyrektorków własnie tyle warta czyli niewiele. Dopiero jak masowo ludzie zaczną odchodzić to może ktoś pomyśli o tym ale może być za póżno. Dramat.
Dobrze przedstawiony temat. Brak pracowników , bo pozwalniali. Szukać gdzie indziej pracy jako elektryk. Na poc.sieci. nie potrzeba elektryków. Przed trzydziestką jest okazja szukać lepszej , ciekawszej, płatnej pracy.
To się nie popisali z tymi podwyżkami bo to wychodzi jakieś 170 zł na rękę. Wszyscy dostali tyle samo?