Grupa Enea
3 111 6 1

Opinie o Grupa Enea

Zainteresowany

Kto wie, jakie benefity pracownicze ma się w Enei? @Mała pisze coś o multisporcie. Ktoś wie jeszcze o czymś?

Grupa Enea
pracodawca
@Zainteresowany 25.10.2018 16:38

@Zainteresowany, W Grupie Enea dostrzegamy różne potrzeby naszych Pracowników i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom oferując szeroki pakiet świadczeń pracowniczych. Do jednych z najbardziej atrakcyjnych benefitów należą:  opieka medyczna  dofinansowanie do wypoczynku Pracowników oraz ich dzieci  dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych (karty sportowe) lub działalności kulturalno-oświatowej  możliwość udziału w wycieczkach krajowych i zagranicznych realizowanych w ramach działalności socjalnej  nisko oprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe  wsparcie w trudnych sytuacjach losowych  dodatkowe dni wolne w roku  preferencyjna oferta ubezpieczeniowa na życie  Pracowniczy Program Emerytalny  szkolenia  zajęcia integracyjne (wolontariat pracowniczy, reprezentowanie firmy w zawodach sportowych, eventy firmowe).

Zainteresowany
@Grupa Enea 26.10.2018 11:01

Dziękuję za informacje

Sportowiec :D
@Grupa Enea 26.10.2018 11:01

Co konkretnie oznacza reprezentowanie firmy w zawodach sportowych ? W jaki sposób można reprezentować Eneę i czy w każdej dyscyplinie?

Grupa Enea
pracodawca
@Sportowiec :D 15.11.2018 22:44

@Sportowiec, Grupa Enea aktywnie wspiera różne dyscypliny sportowe. Od lat jako Sponsor Tytularny imprez triathlonowych m.in. Enea Ironman 70.3 Gdynia, Enea Ironman 5150 Warszawa oraz Enea Bydgoszcz Triathlon, dlatego mamy możliwość przekazywania naszym Pracownikom bezpłatnych slotów umożliwiających start w tych zawodach.

Sportowiec
@Grupa Enea 20.11.2018 14:54

Czy biorąc udział w konkretnych zawodach/turniejach np. squashowych można grać pod ,,szyldem" Enei?Czy można liczyć na jakieś dofinansowanie do opłaty wpisowego lub poniesionych kosztów podróży?

Grupa Enea
pracodawca
@Sportowiec 30.11.2018 23:36

@Sportowiec, mamy możliwość przekazywania naszym Pracownikom bezpłatnych pakietów startowych w imprezach sportowych, które sponsorujemy. Jeżeli chodzi o inne imprezy sportowe, musisz zapytać o możliwość dofinansowania pakietu startowego swojego Pracodawcę (spółkę, w której pracujesz).

Mała

Cześć, rozpoczynam pracę w Enei w grudniu i nie pamiętam, czy pracownicy mają dofinansowanie do karty Multisport. Czy ktoś może mi odpowiedzieć na to pytanie, bo nie wiem czy podpisać roczną umowę z siłownią czy wykupić tylko miesiąc, bo potem będę miała Multisport? Na rozmowie o pracę pani kadrowa wymieniała długą listę benefitów, jakie otrzymuje pracownik Enei, ale nie pamiętam, czy mówiła o Multisporcie. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Grupa Enea
pracodawca
@Mała 25.10.2018 16:32

@Mała, możemy Cię poinformować, że większość spółek Grupy Enea, w ramach wspólnej działalności socjalnej, przystąpiła do Programu „Benefit" Systems oferującego m.in. karty typu MultiSport, stąd karty Multisport dla Pracowników podlegają dofinansowaniu z Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Mała
@Grupa Enea 26.10.2018 10:51

Super! Dziękuję za odpowiedź :)

Mała

Cześć, rozpoczynam pracę w Enei w grudniu i nie pamiętam, czy pracownicy mają dofinansowanie do karty Multisport. Czy ktoś może mi odpowiedzieć na to pytanie, bo nie wiem czy podpisać roczną umowę z siłownią czy wykupić tylko miesiąc, bo potem będę miała Multisport? Na rozmowie o pracę pani kadrowa wymieniała długą listę benefitów, jakie otrzymuje pracownik Enei, ale nie pamiętam, czy mówiła o Multisporcie. Z góry dziękuję za odpowiedź.

anonim

(usunięte przez administratora)

lol

Dora masz problem. Niestety z czytaniem. Być może z tego też wynikają twoje problemy z prądem. GoWork to miejsce do oceny pracodawcy przez pracowników, gdzie można zobaczyć ich opinię o warunkach pracy ewentualnie spytać się jak wygląda rekrutacja. Jeżeli tego nie dostrzegłaś ... no to naprawdę nie wiem co mam powiedzieć.

Szach

Bogata firma Moje sugestie dla Grupa Enea: Odpowiednie zarobki dla ambitnych i inteligenty . Lubię atmosferę w Grupa Enea za: Bonusy

Pracownik z Grupy

Jestem w szoku- pracuję w Enea od sześciu lat i nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem ze strony firmy. Enea to megastabilny i uczciwy pracodawca, wynagrodzenie zawsze otrzymuję w terminie! Do tego mamy bardzo bogaty system benefitów od wczasów pod gruszą po kartę multisport. Atmosfera pracy w dwóch zespołach, w których dotychczas pracowałam była bardzo pozytywna. Dużo ciekawych zadań i wyzwań. Mogę tez liczyć na zrozumienie w awaryjnych sytuacjach zdrowotnych i kiedy muszę wziąć opiekę na członka rodziny. Enea to dobry pracodawca, a jeśli ktoś z Was ma problem w zespole to są wewnętrzne procedury, które pomagają reagować w takich sytuacjach. Jeśli szukasz stabilnej pracy i znasz swoje cele zawodowe to szczerze polecam Eneę :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Kitt

Dyrektor jest akurat fajny. Ma jakąś tam etykę i to już coś.. Poza tym nie o wszystkim mówi się w necie... zresztą to już nie nasze zmartwinia :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Jaras

Ta strona służy do wyrażania opinii o pracodawcy a nie żaleniu się o braku prądu.

Enek

A ty dostajesz wyplate w terminie? Czy lubisz po?

anonim

(usunięte przez administratora)

SASZA

MASZ CAŁKOWITĄ RACJĘ -U MNIE W OSTATNIM CZASIE NIE MA FAZY 3X W TYGODNIU -ODBIERAJĄCY SĄ WZBURZENI ,ŻE Z OGROMNYM NIEZADOWOLENIEM ZGŁASZAM AWARIĘ.

Jan

Po co ci prąd?

CC village

Ta firma nie jest firmą godną zatrudnienia. Powiem Wam dlaczego: 1) nie jest wypłacalna, a przynajmniej w terminie! Premie są odbierane, warunki i regulaminy konkursów potrafią zmieniać się kilka razy w bardzo krótkim okresie czasu - więc nigdy nie wiecie jakie warunki zostaną wprowadzone i ile kasy wam odetną. Musicie odprowadzać podatek, a sama firma żąda ściągania tego podatku w dziwnych, nieokreślonych przez prawo warunkach. 2) wszelkie wasze pomysły są tłamszone w zarodku. 3) Awans dla ,,towarzystwa wzajemnej adoracji''. Jeśli masz genialne wyniki, nawet najlepsze - to nie znaczy, że otrzymasz awans - przeciwnie, kopną Cię w tyłek i zaczną obgadywać, a za Twoją ciężką pracę można Ci wystawić AR, który odbierze Ci całkowicie premie i zostaniesz z samą podstawą, która jest żałosna. 4) W CC na Polnej nie szanuje się ludzi, są układy, konsultantowi wprost mówi się, że jest od czarnej roboty, że musisz robić wszystko na czas, a czasy są niemal awykonalne, bo dobrze obsłużony Klient potrzebuje więcej uwagi i realizacji zgłoszeń, leadów, RODO, autoryzacja itd. 5) wiele osób odeszło do innych firm - CC na Polnej tłumaczy się tym, że mamy okres urlopowy - to bzdura, na urlop poszło niewielu pracowników,bo niewielu przysługują tzw ''Wczasy pod gruszą''. 6) Żeby dostać umowę z Eneą, a nie z Agencją - nie jest ważny wynik, ważne są koligacje, zbiegi okoliczności. Np. są osoby, które umowę z Eneą mają, a ich wyniki są żałosne, i są osoby, które mają genialne wyniki i śmieje im się w twarz, bo są na zleceniu. 7)Umowy na zleceniu mają grafikowany czas pracy czasami w taki sposób, że można się popłakać z żalu i smutku.. i wielokrotnie uzupełniają braki i łatają najgorsze godziny pracy. 8)umowy o pracę tymczasowa z Agencja mają lepsze grafiki, ale zdecydowanie najmniej mogą zarobić, bo nie ma dla nich nadgodzin i akcji za dodatkową kasę - przynajmniej bardzo rzadko się trafiają, co powoduje, że takie osoby są poszkowane z tym, że jest takich osób niewiele, ale to też ich wybór i strata. 9) Zadania dodatowe czyli inne niż telefon nie są dla każdego.. są lepsi i gorsi.. GORSI MAJĄ LEPIEJ - przez układy. Nie muszą być lepsi, bo kryją ich koledzy i koordynatorzy, a lepszym wmawiają, że są gorsi. Jednak dane mówią coś innego. 10) Aktualnie jest wakat na HD na Polnej.. już dziś (bez rekrutacji) wiadomo, kto zostanie HD chociaż ta osoba nie cieszy się najlepszymi wynikami.. zwyczajnie jest lubiana przez HD... bo są inni, którzy mają te same kompetencje i nawet niech im się nie śni, że cokolwiek dostaną i są Ci z wynikami, którzy mają najgorzej. Mój kolega jest kompetentniejszy i przez to jest olewany, a koleżanka ma dłuższy staż pracy i nic z tego nie wynika. 11) leady są jak złoto, ale nie dla Was... trzeba liczyć każdy lead żeby Ci nie ujmowali, bo to się często zdarza, mówi się, że leady są najważniejsze w tej pracy, bo to zysk dla firmy, ale ostatnio i to nie jest najważniejsze, bo jeden koleś ma genialne wyniki, a premię dup*ą, koleżanka realizuje wszystkie kanały kontaktu i nie opłaca jej się aktualnie starać, bo premii ma tyle, co kot napłakał dlatego nadrabia sobie kasę w innym miejscu w znacznie lepszych warunkach. 12) I na koniec ''12'' jak 12 potraw na stole wigilijnym... wyniki nie są ważne. Nie pracuje tam już od paru tygodni z kumpelą i jesteśmy zadowolone z tej decyzji. A Polna tonie, w bagnie swoich kłamstw.. póki nie zmienią kadry, to nie ma szans żeby docenili Twoją ilość połączeń, zadowolonych klientów, przepracowanych godzin, wiedzy oraz leadów. Tam nawet HD wielokrotnie improwizują i lepiej pytać konsultantów o niektóre rzeczy.. oczywiscie są świetni HD jak dwie panie i jeden pan.. czyli 3 osoby, a pracuje tam chyba z 6 ;x

obserwator
@CC village 08.08.2018 10:57

Punkt 12 - nie pracuje już od paru tygodni - punkt 10 - wiedza o wakatach. Tutaj chyba łatwo wyciągnąć wniosek, że dana osoba nie może się zdecydować czy jeszcze tam pracuje, czy też nie. Ponadto łatwo zauważyć, że w kilku komentarzach pojawia się taki sam system argumentowania i te wielokropki, chyba każdy potrafi wywnioskować, że to po prostu jeden rozgoryczony użytkownik, który usilnie próbuje zaszkodzić firmie. Praca jak każda, jeżeli komuś się nie chce nic robić, to szuka wymówek i obwinia innych.

ccvillage
@obserwator 08.08.2018 20:12

Zła diagnoza. Obserwator z ciebie marny. Wszyscy co zostało wypisane w 12 pkt to prawda , najlepsza nie byłam, ale w czołówce lepiej pracujących osób i nic mi nie groziło, tylko zmęczenie materiałem i butą.

anonymous
@CC village 08.08.2018 10:57

Piękna jest też obniżka zarobków po przejściu na umowę o pracę!!! Niektórzy zarabiali po 700zł mniej miesięcznie!

kici

Dziadostwo, ogólny bałagan. Często odnosisz, że nikt nad tym bałaganem nie panuje. Dziewczyna od układania grafiku pracy wyraźnie sobie nie radzi. Nie umie się doliczyć ilości stanowisk pracy, by należycie zaplanować pracę Konsultantów. Proszą o wyznaczenie sobie godzin pracy częściowo od 6 rano, częściowo do 22. Mało kto się do tego stosuje, a szefostwo nie potrafi tego wyegzekwować. Jak przychodzisz na 13, musisz czekać na miejsce, bo wolnego stanowiska nie ma. W razie problemów nie wiadomo, kto jest HD. Liderów też nie widać. Samo szkolenie: szybkie, odwalone, byle jakie, jak na tyle nowości: parę dni i już masz rozmawiać niczym profesjonalista, bo przecież "tyle czasu tu pracujesz, a tego jeszcze nie wiesz" (głupie zdziwienie, wyrażane przez HD). Na szkoleniu grupa przyszłych Konsultantów ściśnięta jak śledzie w pomieszczeniu, gdzie wiecznie panuje półmrok - mimo świateł może rzeczywiście bardzo dużo wynieść z takiego wdrożenia w obowiązki. Koordynatorzy: grupa karierowiczów, rywalizujących między sobą, którzy podlegających im Konsultantów mają za nic. Wiecznie niedostępni, reagują dopiero, jak już się "mleko rozleje". Niby jesteś pracownikiem, ale na początku i tak nie masz dostępu do wszystkich aplikacji. Odnosi się wrażenie, że taki dostęp to coś w rodzaju wyróżnienia, a tak być nie powinno. HD - banda smarkaczy, w większości studentów początkowych lat studiów zaocznych lub mających ledwo średnie wykształcenie, z czego niektórzy są dumni. W większości ordynarni, wulgarni. Bardzo duża rotacja. Biorą ludzi "z ulicy", najwyżej podziękują Ci za współpracę. To kpina - wielka ENEA, korzystająca z usług agencji pośrednictwa pracy, nie mająca wewnętrznej rekrutacji. Samo ogłoszenie o pracę - niezgodne z prawdą, gdy chodzi o propozycje produktów. Tak też bezczelnie o ewentualnej propozycji dosprzedaży zapewnia na rozmowie kwalifikacyjnej kandydata do pracy osoba rekrutująca. W praktyce to żadne proponowanie produktów, bo później okazuje się, że chodzi o dosprzedaż (obowiązkową!), a jak nie będziesz miał wyników, to się rozstajecie. Same produkty dosprzedażowe - nic nie warte - musisz wciskać niemal na siłę Klientom. Po firmie z taką marką można by spodziewać się dużo więcej. Wielkiej ENEI nie stać na porządne umowy o pracę, tylko "śmieciówki" (umowy zlecenia). Szanowny Kliencie - nigdy nie miej jakichkolwiek kłopotów z tą firmą, byś musiał tam dzwonić, bo aż strach. Nasłuchasz się Czterech pór roku Vivaldiego, łatwiej do Papieża się dodzwonić, niż do nich. Trudno temu się dziwić, skoro ktoś "mądry" wszystko zrzucił na infolinię: obsługa + dosprzedaż, załatwione przez Konsultanta maksymalnie w 4 minuty! A jakie sceny dantejskie rozgrywają się w Biurach Obsługi Klienta, to osobna kwestia.

nie hała
@kici 17.07.2015 21:35

Krzysiu, nie idź tą drogą...

KLIENTKA
@kici 17.07.2015 21:35

To teraz wiem dlaczego jestem szykanowana od 2016 r nie jakim zadłużeniem wszystko wyjaśnia jak widzę i czytam to teraz dotarło do mnie z kim mam do czynienia i komu tyle lat dawałam zarabiać na swojej skórze niech szlak trafi Ene próba wyłudzania pieniędzy to już skandal i przestępstwo pisałam e-mail do Enei zero odpowiedzi kpina totalna ignorowanie klienta szok co za syf odchodzę do konkurencji dość tego złodziejstwa i niechlujstwa Poznaniacy piszę jako klientka najlepszy sprzedawca energii to RWE Niemiecka firma wiadomo solidność

Grupa Enea
pracodawca

@Sęk, jeżeli spotkałeś się kiedykolwiek z niewłaściwym zachowaniem ze strony naszego pracownika w Biurze Obsługi Klienta, prosimy o opisanie sprawy poprzez czat z naszym konsultantem, dostępny pod adresem: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację.

Konsultankta
@kici 17.07.2015 21:35

Pracując w firmie około 2 lat - faktycznie wiele się działo, wiele zmieniało, nad wieloma kwestiami się pracowało. Koordynatorzy są mniej i bardziej wymagający, na pewno pomocni i można na nich polegać (mam na myśli lokalizacje CC w Poznaniu). Ani razu przez te dwa lata nie miałam problemu, aby uzyskać pomoc czy odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Umowy śmieciowe - w CC w dużej mierze pracują studenci to raz, a dwa osoby już po studiach chętnie aplikowały na umowę o prace i zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. Oczywiście, że wyniki się liczą - jakość obsługi. Nie wyobrażam sobie pracy bez tego - musimy na czymś opierać swoją pracę. Wiadomo - są mniej i bardziej zaangażowani konsultanci. Jest sporo wiedzy, którą na stanowisku musimy przyswoić, ale od początku swojej pracy nie miałam z tym problemu. Zawsze chętnie odpowiadano na moje pytania i udzielano odpowiedzi. HD - jedni bardziej, drudzy mniej sympatyczni, ale myślę, że po to są koordynatorzy aby takie rzeczy zgłaszać i podjąć pracę nad tą kwestią. Zarobki - jestem zadowolona, choć zawsze mogłoby być więcej ;) Atmosfera w pracy - nie mam zastrzeżeń. Jeżeli jesteś niekulturalnym (usunięte przez administratora) czy też liczysz w pracy, że dziś będzie mniej telefonów do odebrania, maili na które będziesz odpisywał , czatów czy innych zadań - to sam się nakręcasz i odechciewa się Tobie pracy. Standardy Obsługi Klienta nie są takie trudne do opanowania - trochę chęci. Zresztą - jeżeli nie lubi się pracy z klientem to nie miejsce dla takich osób.

Ala
@Konsultankta 25.08.2018 19:56

Zgadzam się z Konsultantką w każdym zdaniu. Zarobki faktycznie nie są wysokie, ale praca też nie jest trudna. Można zamknąć za sobą drzwi jak się z niej wychodzi i nie myśleć o pracy w domu, a to ważne. Jest dużo innych miejsc pracy, gdzie można realizować ambicje zawodowe. Prawda jest taka, że ta praca jest całkiem spoko. Można się w niej dużo nauczyć. Współpracy z różnymi typami ludzi też.

Anna

Jeżeli jesteś ambitna / -y i chcesz coś osiągnąć to NIE JEST to firma dla ciebie. Jeżeli zaczniesz wyrażać swoje zdanie, sugerować rozwiązania to zostaniesz „naznaczona /-y”. Negatywnie. Beton w podejściu do realizacji zadań, kolesiostwo, układy i układziki, kablowanie, „kopanie swojego” są tam na porządku dziennym.

Aga
@Anna 23.10.2017 14:16

@Anna, po tonie Twojego wpisu widać, że jesteś rozgoryczona, więc pewnie ostatnio masz na pieńku z przełożonym. Tak bywa, ale to minie. Nabierz dystansu. Jak firma zatrudnia ponad 15 tys pracowników, to trudno żeby wszystkie ich pomysły były realizowane. My, pracownicy, mamy realizować pomysły tych co "na górze" - za to mamy płacone. Trzeba się z tym pogodzić i tyle. Nie to, że nie mam własnych ambicji, ale przerost ambicji nikomu nie służy. Jak widzę, Tobie też.

samson
@Aga 30.10.2017 11:41

@ Aga, ani chodziło chyba o własne doświadczenia ale w kontekście rozmowy rekrutacyjnej o jaką wyżej pytano ;)

Anna
@samson 01.12.2017 13:15

No chyba nie bardzo... Wypowiedź dotyczyła podejścia firmy Enea do człowieka / realizowanych przez niego zadań / współpracy. Nic związanego z rekrutacją.

rozgoryczony ,były pracownik
@Anna 23.10.2017 14:16

święte słowa, trafione w 100 %, dane mi to było przeżyć, okazałam się mądrzejsza i bystrzejsza od szefa,w efekcie straciłam pracę bo byłam jego zagrożeniem. Składając aplikacje na inne stanowiska ani ja ani moi znajomi nie otrzymujemy zaproszenia na rozmowy bo jesteśmy już "naznaczeni"

Grupa Enea
pracodawca
@rozgoryczony ,były pracownik 06.08.2018 16:37

@rozgoryczony, były pracownik, rozstania z pracodawcą potrafią być trudne, szczególnie jeśli ktoś zostawił w firmie "kawałek serca" - najwyraźniej Ty zostawiłaś u nas kawałek swojego, skoro aplikujesz na inne stanowiska. Nie poddawaj się. Aplikuj dalej. Najwyraźniej do tej pory ktoś szukał do swojego zespołu pracownika z innymi kwalifikacjami bądź doświadczeniem zawodowym niż Twoje. Miej na uwadze fakt, że na każde ogłoszenie o pracę dostajemy dziesiątki zgłoszeń - konkurencja potrafi być duża. Życzymy Ci dużo szczęścia następnym razem i wierzymy, że jeszcze kiedyś zobaczymy się w firmie.

Marlo
@rozgoryczony ,były pracownik 06.08.2018 16:37

Rozgoryczony pracowniku, narzekasz na firmę i jednocześnie bardzo ci zależy na tym, aby się do niej dostać? Czyli jednak nie jest tak źle jak piszesz, tylko jesteś wściekły na to, że ciebie nie wybierają w rekrutacji. Nie ma w twoim mieście innych firm gdzie mógłbyś pracować?

Peter
@rozgoryczony ,były pracownik 06.08.2018 16:37

Pewnie byłaś przemądrzała i tyle. Ja też straciłem pracę w korpie i wiem jak jest- trzeba robić co szef każe i już. Ja tam chętnie bym popracował u nich, słyszałem dobre opinie.

rozgoryczony ,były pracownik
@Peter 08.08.2018 13:17

dlaczego byłaś, może byłeś? i nie przemądrzały tylko mądrzejszy,wykształcony a nie ktoś co przyszedł do Eneii z pracy w marketach lub własnej działalności na papierku. Zagrożenie się likwiduje ,jak się jest głupim i tylko podrywa młode dupy/a taki był mój przełożony/dowartościowywał się w pracy wykorzystując swoje stanowisko.Starych pracowników poniewierał i upokarzał.Ja niestety nie mogłem mu (usunięte przez administratora) lizać.Maja zaleta to mądrość,doświadczenie i uczciwość.Mogę spokojnie spojrzeć w lustro, a czy wszyscy mogą ? chyba nie.Pamiętajcie -krzywda wraca i to z podwójną mocą.

asdfasfa

stanowisko na HD na Polnej zostało ogłoszone wyłącznie dla pracowników jednego koordynatora! Nie dopuszczę do tego aby rekomendowany przez HD i niego dostał awans... proszę zrobić otwartą rekturatcję z konkretnymi osiagnieciami i zapytać konsultantów kto powinien nim zostać + sugerować się WYNIKAMI... to jest przejrzysta forma, inne sa niedopuszczalne!!! jeśli stanie sie tak jak wszyscy plotkujemy... to pociągniemy Was w dół .. razem ze sobą. Całuję!

Dziszan
@asdfasfa 08.08.2018 13:01

proszę zgłosić Prezesowi fakt dyskryminacji! Niech wie kto, jakie i za co stołki dostaje

rozgoryczony ,były pracownik
@Dziszan 21.08.2018 17:03

Żartujesz , Prezes nic nie zrobi :) :) :), jeszcze ci wilczy bilet wystawi i już nigdy na rozmowy cię nie zaproszą .

Gp

Oferta: Specjalista ds. Majątku sieciowego we Wrześni. Ktoś się orientuje jakie widełki?

Oburzona

Witam. W dniu dzisiejszym byłam klientką Oddzialu Enea w Miedzychodzie. Sprawa,którą miałam do załatwienia wydawała się być prostą- wydawała! O godzinie 10 pobralam numerek pod haslem umowy- tak wynikalo z umowy,którą wcześniej otrzymaliśmy po dwu godzinnym oczekiwaniu w końcu udało mi się podejść do wyznaczonego okienka. Okazało się, że Pani nadanym stanowisku nie zajmuje się takimi sprawami. Musiałam pobrać kolejny numerek po czym zostałam pokierowana do innego okienka. Po wypełnieniu druku pod wielkim nie dowierzaniem znowu poproszono mnie o pobranie kolejnego numerku!!! Czekam zatem już trzecią godzinę. . Proszę państwa,negatywne opinie o PAŃSTWA PLACÓWCE z którymi spotkałam się wcześniej BYŁY PRAWDZIWE. Tracicie Państwo obecnych jak i również potencjalnych przyszłych klientów. Przy tak dużym ruchu a wolnej pracy Pań obsługujących może warto byłoby zastanowić się nad rozwiązaniem problemów . Może większa ilość czynnych stanowisk? Dzisiejsze realia nie pozwalają normalnym ludziom brać dnia wolnego w pracy,by załatwić jakąś sprawę u Państwa. Jedyne opcje przed pracą bądź po..ale czekając trzy godziny jest to nierealne. Przykre jest to,że klienci biznesowi są obslugiwani automatycznie!! Pozdrawiam ,długo pozostanę pod wielkim negatywnym wrażeniem. .już zastanawiam się nad zmianą operatora.

W temacie
@Oburzona 10.07.2017 12:55

Operatora nie może Pani zmienić jedynie sprzedawcę. Jeśli dystrybutorem jest duża to nawet, gdyby Pani zmieniła dostawcę i tak by były dostarczane dwie faktury. Za dystrybucję ( tak jak gazownia ma opłaty za przesyłkę) plus fv od sprzedawcy. Dystrybutora nie ma możliwości zmienic, jedynie sprzedawcę. Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż enea.sa to sprzedawca a operator to dystrybucja Ps. Forum Pani pomyliła. To jest strona dla obecnych, byłych, potencjalnych pracowników a nie konsumentów

W temacie
@Oburzona 10.07.2017 12:55

Operatora nie może Pani zmienić jedynie sprzedawcę. Jeśli dystrybutorem jest duża to nawet, gdyby Pani zmieniła dostawcę i tak by były dostarczane dwie faktury. Za dystrybucję ( tak jak gazownia ma opłaty za przesyłkę) plus fv od sprzedawcy. Dystrybutora nie ma możliwości zmienic, jedynie sprzedawcę. Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż enea.sa to sprzedawca a operator to dystrybucja Ps. Forum Pani pomyliła. To jest strona dla obecnych, byłych, potencjalnych pracowników a nie konsumentów

Dziszan
@W temacie 15.07.2017 01:51

Głupoty piszesz - MOŻNA ZMIENIĆ OPERATORA, tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić!!

x
@Dziszan 21.08.2018 17:42

Przeprowadzić się :P

Oss
@Dziszan 21.08.2018 17:42

To bardzo proste, wystarczy zmienić miejsce zamieszkania na teren innego operatora ????????????????

Dziadoszanska

Dziwią mnie te wpisy o marnym wynagrodzeniu, wyścigu szczorow itd.. Ja pracuje na jako Starszy Konsultant od dwóch lat. Poza infolinia wykonuje tez inne czynności jak np realizacja maili, pogotowie energeryczne (w razie potrzeby firma prosi o zgłaszanie się osob chetnych na obsługę infolinii PE - w takiej sytuacji dopłacają do każdej godziny +5 zł :) ) są tez inne projekty; realizacja reklamacji/odpisywanie zleceń tychnicznych itd.. znam osoby które z premii mają praktycznie druga wypłatę (a i pierwsza jest niemała:) ).. ja od dwóch lat nie miałam sytuacji abym otrzymala grafik pracy z godzinami innymi niz wnioskowałam :P Aktualnie jest możliwość przejścia na umowę o pracę, wiec kto chce - ma taką możliwość, a przy tym dużo dodatków/dofinansowania/taryfa pracownicza/13-sta pensja/dodatkowe wynagrodzenie za dzien energetyka itd.. Reasumując: jezeli przycodzisz do pracy z nastawieniem na lenistwo - odpuść sobie Eneę :) tu trzeba się trochę postarać, dać od siebie aby mieć jeszcze lepsze lepsze zarobki,umowę,awans i poszanowanie innych pracowników w tym koordynatorów (nikt nie lubi jak ktoś si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo z każdym źle obsłużonym Klientem, inny Konsultant jest na wstępie poszkodowany - bo ten Klient będzie dzwonił do skutku aż trafi na "wlasciwa" osobę) Wlasnie za to lubię tą pracę - utrzymują się poprostu najlepsi ;) Pozdro

Ona
@Dziadoszanska 08.09.2017 17:14

Chyba żartujesz

dziado
@Ona 26.10.2017 00:36

no chyba nie ;)

judasz
@Dziadoszanska 08.09.2017 17:14

bzdura! Akcje sa tylko dla zlecenia, a na umowie ich praktycznie nie ma, nie spotkałem się przynajmniej. Umowe nie dostaja najlepsi - jestem gotów to udowodnić na przykładach :) Pensja jest gorsza od kilku infolinii w Poznaniu.. aktualnie zarabiam 2300 zł podstawy + 1200 zł premii, a w Enei to było ok 1900 zł + 300 zł premii a bardzo się staraliśmy i wyniki były bardzo dobre :) Także obalam ten mit... brzmi to idyllicznie, irracjonalnie no i ostatecznie fałszywie - gdyby było tak jak mowisz to ludzie by tam pracowali, a odeszło już chyba z 30 osób czyli polowa lokalizacji :) Urlopami sie nie zakrywajcie :)

Dziszan
@Dziadoszanska 08.09.2017 17:14

czy to Ty piszesz, co ciągle masz struny głosowe chore i leserujesz - na to wygląda. A i jeszcze kablowanie, to w nagrodę pracę na nieokreślony za to dostałaś.

Pracownikmiesiaca

Drogi administratorze i drodzy „jadem plujący” hejterzy. Pracuje w tej firmie kilka dobrych lat. Nie będę się demaskować swoją historią, bo nie o to tu chodzi. Praca w CC jest trudna i wymaga wiele umiejętności. Jest bardzo dużo wymagań i wiele wiedzy do przyswojenia. Uważam, że osoby, które wylewają swoje żale zawsze będą pokrzywdzone przez los bo po prostu się nie nadają do pracy w CC i kombinują jak tylko mogą, żeby się nienarobic a zarobić. Byłem świadkiem jak wielokrotnie konsultanci oszukiwali w testach wiedzy chodząc do HD niby z pytaniem w obsłudze a tak naprawdę próbowali ugrać pytanie za które mogą dostać premie. Są tacy, którzy rzetelnie podchodzą do swoich obowiązków a są tacy, którzy po prostu leseruja. Jak tylko wychodzi ich niewiedza od razu wyzywają wszystkich od czci i grozy za to ze otrzymali słaba ocenę. Już nie mogę słuchać jaka nagonka roi się na forach i jak bezczelne potrafią być niektóre osoby. Zwykła zawiść i tyle. Chciałbym tez nieco poprzeć niektóre wypowiedzi ale także niektóre sprostować. Po pierwsze faktycznie jeśli o Polna chodzi to tutaj jeden z koordynatorów totalnie nie nadaje się do zarzadzania ludźmi. O zgrozo.. merytoryka leży, umiejętności miękkie i menadżerskie to już dno i muł. Wchodzi w jakieś układy z konsultantami i przez to na autorytecie polecieli pozostali liderzy i HD. Żebyście Państwo wiedzieli! Konsultantom się wydaje ze przychodzą do pracy na plotki, schadzki, porobić zadanka dodatkowe na odwalsie ze słuchawkami w uszach i jeszcze wymagać Bóg wie ile kasy. I tak maja za dużo w (usunięte przez administratora) za mała dyscyplina panuje wśród konsultantów i za mały autorytet wśród liderów. Chociaż polna ma jedno słabe ogniwo tak Dziadoszanska ... omg. Dramat. Kółko matek różańcowych ;) ale nie będę wylewał kwasu. Proszę wreszcie zacząć weryfikować maksymalnie prace konsultantów i wywalić najsłabsze ogniwa. Dobrze to firmie zrobi. Nie bać się! Przecież conajmniej połowa ostro nadużywa przywilejów a i powodów się znajdzie!

SmutnyCC

Jestem pracownikiem na CC przy Dziadoszańskiej od kilku lat... Pamiętam starą kadrę HD, gdzie była Lilka, Hubert, Bartek, to były osoby którym się chciało. Obecnie Help Desk, a właściwie "Wsparcie Merytoryczne" to dramat, jeden się ślini ma widok swojej ukochanej, zbyt dużo to nie ma czasu robić, spacerki, tablecik i jechane... Inna tylko krzyczy bo wszystko jest źle, jestem ciekaw czy kiedyś wstała prawą nogą, każdego uspokaja aby była cisza a kiedy koordynator nie słyszy śmieje się i drze na całą salę... Obecnie wszystko działa wolno, systemy, opetacyjni źli, koordynator zły bo za długi czas rozmów i że nie podałeś prawidłowych danych bo masz działać na systemie crm, który jest zacofany i nie ma tam aktualnych danych :/ Potem na rozwojówce albo w ar Tobie to zaznacza, a ty konsultancie ciesz się że w ogóle masz premie. Kiedyś miałem premie ok.500 zł na msc obecnie przy dobrych wiatrach 250 zł brutto czyli 160 zł na karcie przeplaconej. Niby taka firma a rozwiązania dramat... Brak możliwości rekrutacji bo wszystko co się pojawia już wstępnie obstawione tak jak chociażby wybór ostatni HD u nas i na Polnej tam pewnie zostanie ulubieniec który o wszystkim kabluje(usunięte przez administratora) Byłem kiedyś na Polnej na jakiejś akcji i tam też nie lepiej. Może HD milsze i bardziej chętne do pomocy. U nas nawet konsultantów nie można o nic zapytać, bo koleżanka z wyspy już się drze... I tak ciągle! Koordynatorzy patrzą na leady nie ważne że nie ma kogo leadowac, że klient dzowni z plaży bo mu vms ktos wyslal a srodki juz zaksiwgowane, albo ze on chce juz prad... Nawet nie ma chętnych do pracy, jedyny plus taki ze w końcu nikt nie walczy o miejsca i są licencje na maila. Co człowieka wkurza, to że ty podajesz pomysły jak coś usprawnić HD mówi masz racje, koordynator mowi to samo, a nic się nie zmienia i o RODO czytasz od maja, bo nikt tego nie wgral, ale kiedy przychodzi dyrektor wszyscy maja udawać jak jest dobrze. Wierzę że kiedyś się to zmieni i wroxi normalna praca i relacje, bo teraz to naprawdę ciężko pracować.

Grupa Enea
pracodawca

Szanowni Państwo, w związku z ostatnimi wpisami umieszczonymi na portalu GoWork, pragniemy poinformować, że Grupa Enea nie pozostanie obojętna wobec treści, które pojawiły się na forum. Zweryfikujemy opisywane przez Państwa sytuacje i podejmiemy dalsze stosowne kroki. Z wyrazami szacunku, Grupa Enea

Kawazmlekiemitrzyczwarte

Najlepszą fuchę na Infolinii ma Koordynator do Spraw Jakości i Sprzedaży. Generalnie nie musi robic nic poza przyjściem do pracy przed kierownikiem. Jak już uda się mu dotzreć to obdzwania rodzinę, wszytskich krewnych i znajomych królika, całe contact center musi np. słyszeć gdszie i komu zostawia swoją beemę oraz jego głośny i szyderczy śmiech. Narobi hałasu, pogwiazdorzy, nie wiadomo, czy śmiac się czy płakać z jego pseudodowcipów. Poza tym ciężko stwierdzić, czym zajmuje się przez cały dzień? Dla swojej grupy konsultantów nigdy nie ma czasu. na wszytskie pytania jest odpowiedź: nie wiem, nie orientuję się, nie pzreszkadzaj, nie tereaz, nie denerwuj mnie, nie zawracaj mi glowy itd.. Ponadto o ile za swoją kanciapą jakieś pozory kultury są zachowane, to w jego pokoiku panuje już bardzo mało cenzuralne słownictwo i dośc prostacka atmosfera. Oceny rozmów, meili, czatów i wszytskiego za niego robi HD, który wiadomo dba aby jego kumpel za 8 rozmów miał dużo większą kasę, niz ludzie który pracują naprawdę i za 800 rozmów nie dostali nic. Żadnego uzasadnienia, ani wskazówek do dalszej pracy nie ma nigdy. Wszystko jak w "procesie " Kawki z powietrza, nie wiadomo za co i czemu? Do odsłuchów wysyła panienkę współpracownika z grupy, która wyróżnia sie tym, że ma większy dekold na plecach od innych pracowniczek infolinii, bo generalnie należy do tych "chronionych", którzy siedzą sobie nazadaniach poza linią i mogą swobodnie głośno śmiać się z tych co zasuwaja na słuchawce. Ponadto Pan koordynato nie zna prcocedur oraz systemów, o wszystko pyta się Help Desk, którzy przez to nie mają już czasu dla swoich konsultantów. Koordynator takze zatwierdza urlopy, którte chetnie rozdaje i uprawomocnia w sytemie, a potem wymusza w wielkich wrzaskach rezygnację z nich na rzecz kogoś ważniejszego. No raz na ruski rok prześle łaskawie swojej grupie tabelki ze statystyką, oczywiście przygotowane wcześniej przez koordynatorów operacyjnych. Podczas organizacji imprezy integracyjnej cieszy się, ze ktoś nie przyjdzie, bo wtedy ma wiecej kasy na wino, co z chęcią komunikuje wszystkim. Piękna ciepła posadka..

Grupa Enea
pracodawca
@Kawazmlekiemitrzyczwarte 15.07.2018 10:35

@Kawazmlekiemitrzyczwarte, koordynatorzy w Contact Center pracują, tak jak pozostali pracownicy, na podstawie standardów pracy i przekazanego im zakresu obowiązków. Podstawowym zadaniem koordynatora jest opieka nad przydzielonym zespołem – zarówno pod kątem udzielania informacji zwrotnej jak i wsparcia podczas codziennej pracy. Każdy koordynator podlega bezpośrednio pod swojego kierownika, i tak jak u wszystkich pozostałych pracowników Contact Center, jego praca również jest na bieżąco oceniana. Wszyscy Konsultanci mają prawo i możliwość zgłaszania swoich zastrzeżeń i uwag wobec pracy koordynatora do kierownika, który podejmie odpowiednie kroki, aby każdą taką sytuację wyjaśnić w poszanowaniu dla obu stron – Konsultanta i koordynatora.

pracownik CC
@Grupa Enea 16.07.2018 16:09

bzdury,utarte odpowiedzi , nikt nie ukróci postępowania koordynatora , bo każdy woli udawać ,że problemu nie ma, po co robić sobie robotę i ruszyć lawinę .

Grupa Enea
pracodawca
@pracownik CC 16.07.2018 18:30

@Kawazmlekiemitrzyczwarte, @pracownik CC, Mimo obaw, skorzystajcie z możliwości zgłaszania swoich zastrzeżeń i uwag wobec pracy koordynatora do kierownika. Każdy Pracownik Grupy ENEA jest odpowiedzialny za podejmowanie codziennych działań zawodowych zgodnych z postawami opisanymi w Kodeksie Etyki. Wszystkie zdarzenia stojące w sprzeczności ze standardami postępowania określonymi w Kodeksie Etyki należy kierować do Komisji Etyki. W intranecie korporacyjnym, w bibliotece dokumentów, znajduje się Kodeks Etyki, gdzie przeczytacie o możliwych sposobach zgłaszania spraw do Komisji Etyki.

Fifa18
@Grupa Enea 17.07.2018 08:59

Jak blondynka robiła te oceny za szan.pana koordynatora to było jeszcze ok, odkąd czerwonowłosy imienny hd go wyręcza to jakieś nieporozumienie...po co zgłaszac i się narażać, jak i tak wynieniony wcześniej pan podkreśla, że związki zawodowe go zawsze obronią a kolejna szara osoba tylko zniknie bezszelestnie...

Grupa Enea
pracodawca
@Fifa18 19.07.2018 22:06

Fifa18, Nasza organizacja daje Pracownikom możliwość zgłaszania nieetycznego zachowania współpracownika w sposób anonimowy. Swoje zgłoszenie możesz przekazać Komisji Etyki w formie papierowej, wysyłając je na adres Sekretarza Komisji Etyki. Niedopuszczalne jest, aby którykolwiek z Pracowników zachowywał się nieetycznie, dlatego zależy nam na rozwiązywaniu tego typu spraw.

pracownik CC
@Grupa Enea 20.07.2018 09:40

zgadzam się w 100 % , nigdy nie staną po stronie pracownika, chociaż największy jełop będzie , zero pojęcia ale go nie zdejmą ze stanowiska,będą pytać innych pracowników a oni ze strachu nic nie powiedzą , albo będą zadawać pytania typu , jak się Pani , Panu pracuje z ..... , czy ma Pani, Pan jakiś z nim problem .... , uwierzcie mi nic to nie da znam . Jak człowiek żąda konfrontacji , to nie zgadzają się .Dlaczego ?, bo wiedzą ,że pracownik ma rację i ma jeszcze na to dowody.Ile osobom ta komisja pomogła ?Mogę powiedzieć nazwiskami,jak tuszują i bronią jełopów.

Grupa Enea
pracodawca
@pracownik CC 21.07.2018 14:28

@pracownik, nie możemy nikogo zmusić do złożenia zgłoszenia do Komisji, ale tym samym nie dajecie nam szansy na jakąkolwiek reakcję.

Kotletyhamburgery
@Grupa Enea 23.07.2018 10:40

Zawsze zastanawialiśmy się nad czym zastyga w/w pan koordynator przed komputerem, jak pan kierownik przychodzi. Stawiamy na strony z azjatkami, o których bez ogródek fantazjuje z jednym z kolegów stojących wyżej w hierarchii konsultantów. Nie rozumiemy dlaczego wcześniejsze wpisy nie mogą stanowić zgloszeń anonimowych, o których mowa. Skoro ma być to forma papierowa wystarczy je wydrukować przecież.

Masakra
@Kawazmlekiemitrzyczwarte 15.07.2018 10:35

Jakie piękne pranie brudów. Na miejscu pracodawcy zwolniłbym cały zespół bo widać zwyczajną korpozawiść, która może wpłwać na podejście klientów. Nie mówiąc o tym, że kilka podobnych wpisów w krótkim czasie raczej wskazuje na jakiegoś niedoszłego kooordynatora. Kogoś strasznie (usunięte przez administratora) boli.

Grupa Enea
pracodawca
@Kotletyhamburgery 23.07.2018 21:46

@KOTLETYHAMBURGERY, Wasze komentarze nie odbiją się bez echa. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby zweryfikować opisaną sytuację.

Ewalajn

Nie ma pracowników = dużo pracy, dużo pracy = zero podwyżki. Ludzie odeszli, robią się zaległe zgłoszenia i telefony czekają w kolejce, a pracowników jest o połowę mniej u nas.. więc jak my to mamy zrobić? To nie jest realne.. chcecie miec wyniki - trzeba zatrudnić nowych pracowników do CC, a starym dać trochę odpocząć, bo tniecie koszty niesamowicie i jeszcze ucinacie nam premie za to! Normalnie aż się we mnie unosi.. Wiem, że ludzie nie chcą pracować w CC, a szczegolnie w takim.. bo mają wybór i wiecej możliwości, a my tu gnijemy za marny pieniadz.. ciezko pracujesz na premie, a oni ci ją ucinaja, zmieniaja warunki... i zostaje ci 200-400zł co to jest? PREMIA TO PODSTAWA W TEJ BRANŻY.. NIE MA PREMII - NIE MA PRACOWNIKÓW I NIE BEDZIE I BEDZIECIE, A TO SIE ODBIJE NA CAŁYM CC I KIEROWNIKACH TEZ.. a CC bardzo łatwo rozregulować jak jest fala zniecheconych, bo znaja procedury, wiedza jak pogrywac zeby wygrac i pozamieniac szyki, ato juz sie powoli dzieje. To takie moje obserwacje i obawy. Proszę przyjść do CC i zapytać ludzi jak sie Wma pracuja co byscie zmienili, np anonimowa ankieta albo nawet spotkanie.. bez nacisku... wyleje się żółć, choc niektorzy sie boja.

NickiMinaj

Sytuację na Polnej w CC mogę skomentować tylko tak, że istnieje ogromne porównanie reguł jakie tam panują do smrodu jaki się wydobywa z toalet. Ci co tam byli, pracowali, są, będą - wiedzą lub się przekonają :)

lorn

Ale dyskusja! Ja w Enei pracowałam długo, miałam najlepsze wyniki leadowe i dostawałam dobrą premię, ale to było kiedyś! Nie wiem jak jest teraz, ale słysząłam od koleżanki, ze beznadzieja :D Powodzenia miśki, komentujcie, bo aż oko cieszy.. zwalczajcie patologię i nie bójcie się :) Akcja z rozliczeniem i ryczałtem jest idealna pod sąd.. niech się was słuchają, robicie dużo dobrego i ciężko rpacujecie, a jak nie - niech się z wami zamienią! smiało!

Ewucha

Mnie również nie zależy na pracy w CC po tylu latach niebawem wybywam... 1800 zł podstawy + jak dobrze pójdzie 300-400 zł premii. Wszyscy się bogacą, na rynku ceny poszły i pracodawcy płaca już trochę wiecej wiec nawet nie należy mi i nie będę kryć niezadowolenia. AR z rozmów dostaje takie wyszukane żeby uciąć tyle premii ile się tylko da. Moja koleżanka pracowała w CC przez 3 miesiące, druga też i cały zespoł nasz.. bo musieliśmy rypać na telefonach, a smarkacze łażą tylko dookoła sali i obgadują starszych. Zero szacunku i hałas jakby to huta była. Ja tam gorących leadów nie robię, ale koleżanka robiła ich bardzo dużo, chyba była najlepsza w zespole albo jedna z najlepszych i dostała za ok. 100 leadów parę złotych. To się wgl nie opłaca, lepiej ściemniać albo dorobić gdzieś.. Cały czas chcą leady, a to chyba nie jest najważniejsze. Nie wiem.. HD też w niczym nie pomaga, może z 2 osoby wiedzą co mówią.. a są i tacy co jakby celowo w błąd wprowadzali. Mogę tylko podziękować za wzajemne relacje miedzy konsultantami.. kształcicie się i zbierace doświadczenia, wiec kiedyś będziecie mieć lepiej, ale my starsi już nie.. jednak w tej pracy to nie jest możliwe :) Aplikowałam na górecką i dostały się marne osoby, które już znałam wcześniej... także możecie pisać co chcecie, ale ja życie znam.

IP

Co za głupoty wypisuje Administrator ? Nie było nikogo lepszego na to stanowisko i tak się dzieje wielokrotnie po fakcie, kiedy wiadomo już kogo przyjęliście. Wmawiacie ludziom, że liczą się wyniki i kwalifikacje, CV.. a my wam udowodnimy statystykami i screenami, że się mylicie i zrobimy to w odpowiednim momencie - na gali, albo w innym miejscu żeby narobić trochę poruty.. nacięliście się ostatnio i to ostro!

aus!

hahah.. najlepsze jest to jak koordynatorzy ze sobą rywalizują.. jest taki jeden koleś, który nie ma wyników a nadal jest koordnatorem.. a są ludzie, którzy ten wynik by mogli mieć! Żenua roku :) Wiedzy brak, wyników brak, ale rodzinka pracuje w Enełce i wszyskto się ładnie kręci. a jedna koordynator jest na poziomie i to kolejny, najsmutniejszy dowód na to, że dobrzy nie maja szans.. dobre zespoły, zespoły z wynikami, jakością obsługi, kompetentne nie mają tam szans.. Dyrektor docenia inne walory.. tak sądze, przynajmniej to wszystko na to wskazuje. Najlepszy zespół ma najgorzej... Powiem tylko tyle... my wiemy jak załatwić w CC burzę i sprawić Wam trochę męki i kłopotów, ale poczekamy jeszcze aż się opamiętacie :) A ci co tak komentują niech nie liczą na cokolwiek - w du... to mają. CC Polna stoi ponad wszystko.. tam się szkodzi konsultantom, konsultant jest najgorszy, a im wiecej zadań robisz i leadów tym gorzej, bo cie potem wykorzystuja. elo i powo.. taki wał! Przejedziecie się na tym samym wózku co my, poje pis lof dla Eneły ;*

górecka

Składałam CV na inne stanowisko, spełniałam wszystkie wymogi i miałam zdecydowanie najlepsze wyniki, bo już wcześniej pracowałam w Enei i teraz też tylko w innym miejscu.. wniosek: układy i z pewnością koordynatorzy cc blokują awanse, no bo po co wypuszczać dobrego pracownika.. można go wykorzystywać za marne grosze.. zamiast awansu, który mu się należy. Powoli mam dosć i planuje zmienić paracodawce na choć odrobine uczciwszego.

Konsultant PD

Praca na infolinii na początku oferowana jako super, natomiast w praktyce już gorzej. W praktyce pamiętam jeszcze czasy gdy czas pracy był liczony od zalogowania się na telefonie, obecnie jest za to odpowiedzialna aplikacja Genesis na komputerze, więc jak się coś walnie przy logowaniu to mogą stwierdzić że mimo że fizycznie byłeś to cię nie było. Dosyć mocno się czepiają przerw obecnie (2 na 8h) ale jeszcze bardziej czasu rozmów najlepiej aby każdy minutę gadał. Klient jest nieważny chodź też mają czasem na sumieniu, ale jak się trafi ktoś z konkretnym problemem to nie wiadomo komu przekazać wszyscy wielkie oczy i pozostaję tylko zakładać eskalację eskalacji zgłoszenia, spychologia. HD na Polnej o ile kiedyś jeszcze było kilku ogarniających to obecnie jest już słabo, nie wspominając o Dziadoszańskiej gdzie cały czas jest słabo do tego stopnia że co słabsi psychicznie konsultacji kilka tygodni po przyjęciu do pracy uciekają bo absolutnie żadnej pomocy. Niby umowa zlecenie ale jednak wymyślają sobie że trzeba mieć min 120h mimo że niema tego w umowie, oczywiście zatrudnienie przez APT, a do tego dodatkowe kruczki w umowie. Można za to mniej więcej dogadać godziny, jeśli nie chcę się siedzieć zawsze 8h. Jeśli chodzi o umowę o pracę no to trochę większa stabilność ale kasa słaba. Jeśli chodzi o kulturę pracy to jest gehenna mimo iż masz pracę np. 14-22 to nie masz żadnej gwarancji że będziesz miał miejsce i czy cię nie oddelegują na inna lokalizację, ale to i tak jeszcze nic w porównaniu z higieną pracy słuchawki nie są przydzielane do konsultanta to oznacza że wszyscy korzystają ze wszystkich (niektórzy mają już problemy zdrowotne z przewodem usznym). Inna patologia to obowiązek zakładania Leadów czyli umawianie sprzedaży, polega to na tym że trzeba na ściemniać klientowi że Enea ma dla niego super ofertę i jeśli się zgodzi to potem dzwoni do takiego dział sprzedaży. Leady i podlizywanie się przełożonym jest ściśle związane z możliwością awansu. Cały cyrk rekompensuje w miarę ciekawi ludzie z którymi się pracuję od takich co po szkolę średniej się zahaczyli to takich co studiują medycynę, prawo, polibudę kończąc na prawie emerytach. Podsumowując jeśli szukasz pracy na chwilę, dodatkowej, dla testu to polecam zawszę jakieś nowe doznania. Jeśli będziesz miał wybór infolinia ENEA SA (sprzedawca) lub ENEA Operator (właściciel infrastruktury) to bież za wszelka cenę Operator, jest tam mega klimat i brak większości patologii jakie tropią ESA.

Grupa Enea
pracodawca
@Konsultant PD 01.07.2018 17:22

@Konsultant PD, w przypadku gdy system, w którym zaznacza się czas pracy, się zawiesi, konsultant zgłasza to osobie dyżurującej, która odnotuje jego obecność w pracy o wskazanej godzinie. Przerwy przysługujące pracownikowi są zgodne z Kodeksem Pracy: przysługują 2 przerwy po 15 minut oraz przerwy krótkie po 5 minut na godzinę, co oznacza, że łącznie przysługuje konsultantowi więcej czasu przerwy niż standardowo wymaga tego Kodeks Pracy. Akcenty w pracy w Contact Center położone są na jakość pracy i jakość rozmowy. Czas obsługi klienta jest oczywiście ważny, ale nie jest najważniejszy. Na bieżąco analizujemy jakość rozmów przeprowadzanych przez konsultantów z klientami, a koordynatorzy chętnie udzielają konsultantom informacji zwrotnej, jeśli tego potrzebują. W obowiązującym od dłuższego czasu systemie nagradzania wyników, jakość obsługi jest zawsze około dwu-, trzykrotnie wyżej punktowana niż czas obsługi. Do dyspozycji konsultanta - poza zespołem Wsparcia Merytorycznego (HD) - jest Baza Wiedzy zawierająca kilkadziesiąt przejrzystych, na bieżąco aktualizowanych instrukcji związanych z zagadnieniami poruszanymi przez klientów podczas rozmów. Dodatkowo każde stanowisko pracy wyposażone jest w najważniejsze instrukcje i inne pomoce merytoryczne w wersji drukowanej, w tym dokładna tabela podpowiadająca miejsce przesłania zgłoszenia klienta. Zespół Wsparcia Merytorycznego jest wyłaniany w drodze rekrutacji z najlepszych merytorycznie pracowników Infolinii – pracownicy tego zespołu przechodzą regularnie cykl dodatkowych szkoleń ze specjalistycznej obsługi klienta i obsługi systemów. Przez cały czas funkcjonowania infolinii w każdej lokalizacji dostępny jest przynajmniej jeden pracownik z tego zespołu gotowy do natychmiastowej pomocy w sprawie klienta, a w sytuacji bardzo trudnej i skomplikowanej przejmujący rozmowę z klientem od konsultanta. Zlecenie świadczą osoby zarówno na mniejszą jak i na większą ilość godzin. 120 godzin jest średnią, jaka umożliwia systematyczną współpracę. Może zdarzyć się sytuacja, gdy z uwagi na zwiększoną obsadę, lub inne obiektywne czynniki, trzeba poczekać kilka minut na miejsce, natomiast jest to okres wliczony do czasu pracy / świadczenia zlecenia. Dodatkowo ewentualne zmiany dotyczące lokalizacji odbywają się w ramach jednego adresu, tylko różnych pięter. W trosce o bezpieczne środowisko pracy, w każdej lokalizacji znajdują się odpowiednie środki do dezynfekcji słuchawek, na których pracują konsultanci. Słuchawki są przydzielane do stanowiska pracy, natomiast każdy konsultant otrzymuje swój indywidualny zestaw gąbek na słuchawki. Wszystko odbywa się w zgodzie z przepisami BHP. Tzw. dosprzedaż na infolinii Enei S.A. polega na zaproponowaniu klientowi kontaktu z wyspecjalizowanym w produktach Enei sprzedawcą w dogodnym dla niego momencie. Jeżeli klient wyrazi chęć takiej rozmowy, konsultant odkłada kontakt w systemie przy pomocy tzw. leada. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, pracownik infolinii nie proponuje produktów bezpośrednio podczas rozmowy przychodzącej, aby jej nie przedłużać o dodatkowe zagadnienia. Zaproponowanie kontaktu jest bardzo krótkie i nie wymaga od konsultanta umiejętności sprzedażowych. Na infolinii przychodzącej w pierwszej kolejności najważniejsza jest jak najlepsza obsługa sprawy, z którą dzwoni klient, a leadowaniu nie podlegają wszystkie kontakty klientów. Na obu infoliniach (Enei SA i Enei Operator) panują spójne zasady pracy. Różnice wynikają jedynie z różnej specyfiki obsługi klientów. Na infolinii Enei S.A. pobierane są kontakty sprzedażowe, które są jednak dodatkowo płatne.

Julita

Na stronie internetowej firmy w zakładce Kariera, widnieje informacja, że jest aktualnie prowadzona rekrutacja. Czy któryś z użytkowników aplikował ostatnio do Grupy Enea i może się wypowiedzieć na temat przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej? Wasze opinie pomogą użytkownikom tego forum, między innymi takim jak @Misia, którzy szukają informacji na temat pracy w firmie. @Karol, rodzaj umowy może zależeć od danego stanowiska na jakie aplikujesz. Jakim stanowiskiem byłbyś zainteresowany? Czy uczestniczyłeś w procesie rekrutacyjnym w firmie Enea i mógłbyś podzielić się z nami informacjami na ten temat?

el
@Julita 23.05.2018 12:32

Cztery razy do nich aplikowałam i nie doczekałam się żadnej rozmowy. Dodam tylko, że wysyłam swoje zgłoszenia wyłącznie do ofert, co do których jestem pewna swoich kwalifikacji i doświadczenia.

Pracodawca
@Julita 23.05.2018 12:32

Drodzy Użytkownicy, Zapraszamy Was do zapoznania się ze szczegółowym opisem procesu rekrutacji na stronie: https://www.enea.pl/pl/grupaenea/o-grupie/kariera-enea/dolacz-do-nas/przebieg-rekrutacji. Jeżeli chodzi o rodzaj umowy, jest on zawsze określony w treści ogłoszenia. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje, które najbardziej odpowiadają wymogom określonym w ofercie pracy.

anonymous
@Pracodawca 24.05.2018 12:27

przyjmują tylko tych co nic nie potrafią a dobrze się nimi kieruje. Na kierowników zatrudniają osoby , które pracowały w marketach, kultury za grosz nie posiadają.

Grupa Enea
pracodawca
@anonymous 29.05.2018 22:15

@anonymous, w Grupie Enea zatrudnionych jest ponad piętnaście tysięcy zmotywowanych ludzi, którzy zostali wybrani w procesie rekrutacji na podstawie swoich kompetencji. Dbamy o to, aby wszyscy kierowali się w pracy takimi wartościami jak: uczciwość, odpowiedzialność, kompetencja i bezpieczeństwo. Jeżeli znalazłeś się kiedykolwiek w sytuacji, w której pracownik Enei postępował wbrew naszym wartościom, opisz sprawę poprzez czat z naszym konsultantem, dostępny pod adresem: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację.

ania

Ogłoszenie o pracę ze strony Enea: referent ds. obsługi korespondencji, data publikacji ogłoszenia 30.05, termin składania ofert do 20.04 ?!Ha ha ha

Grupa Enea
pracodawca
@ania 31.05.2018 16:22

@ania, oferta pracy na stanowisko referenta ds. obsługi korespondencji była publikowana na naszej stronie internetowej w kwietniu. Nie przeprowadzaliśmy takiej rekrutacji w maju.

Zostaw opinię o Grupa Enea - Poznań

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa Enea