Pytanie do pracowników pracujących w CC na Polnej czy nadal liderzy i liderki udają, że pracują 8h a w rzeczywistości pracują 3h dodatkowo, zamiast pracować cały czas plotkują, rozmawiają? Szczególnie notorycznie robiła pewna Pani :)))))) ŻENADA.
Na stanowisku specjalisty ds. sprawozdawczości wyszczególniono 5-letnie doświadczenie. Czy z 3-letnim stażem pracy mogą również zatrudnić? i jakie wynagrodzenie wchodzi w grę?
Cześć, Czy ktoś się może wypowiedzieć o pracy w Dziale Obsługi Klienta w Zielonej Górze?
Zaprosili mnie na rozmowę tylko żeby powiedzieć mi że się nie nadaje na to stanowisko i proponowali pracę elektromontera- widać takie warunki pracy, że szukają ludzi podstępem. Strata czasu, nie polecam!!!!
Możesz powiedzieć na jakie stanowisko składałeś aplikacje i gdzie? Chciałem złożyć do oddziału w Poznaniu i nie wiem czy warto
Rozmowa na teamsie punktualna i to by było na tyle plusów. Ogólnie to frazesy i rozmowa ogólna. Tekst typu co Pan wniesie do pracy (rozumieć należy przez umiejętności), jeśli jest się księgowym z 5 letnim doświadczeniem w Corpo to doświadczeniem się ma i wystarczy wczytać w cv oraz przebieg, aby wiedzieć co ktoś jest wstanie wnieść, ale dla rekruterów to za dużo. Pytanie o wynagrodzenie 4000 do 4500 netto jak dla enea to za dużo. Coz myślałem że szukają pracowników, a jednak szukają (usunięte przez administratora) W efekcie Enei nie było stać na mnie. Tak w ogóle obiecano ze oddzwonia, ale nie oddzwonili tj brak szacunku dla osoby składającej dokumenty.
Czy wynagrodzenie podlega negocjacji, co mogę wnieść do firmy, czy jestem dyspozycyjny i mogę zostawać dłużej tj zamknięcie miesiąca, roku
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Skarga na działania ,skierowana przeciwko Z E Pozań, Inowrocław. Niektórzy pełnomocnicy Rejonu Inowrocław są butni agresywni arogancy stosują nieuczciwe praktyki.Gwałca prawo pozbawienia własności wprowadaja klienta w bład i nie przestrzegaja praw prokonsumenta. Gnębienie szykanowanie,dręczenieklintów jest na porzadku dziennym pismami odwiedzinami natepnie odsyłany jest do Biura obsługi. Klinent nekany przez niezaplanowane odwiedziny monterów pod byle jaim pozorem bez zlecenia brak legitymacji szukaja na posesji wymyslonych nieprawdziwych dowodów.Fotografuja zainstaowane urzadzenia. Przysyaja pisma nakazowes formowane jak dla podwładnego z zawartoscia kłamliwych sytuacji.Klinta traktuja omijajac jego prawa. Wine za swoje niepowodzenia w pracy złosliwie przerzucaj a na prokonsumenta tworząc w biurze obsługi sztuczne długie kolejki. Te zaistniałe sytuacje chronia klienta przez zawarcie umowy i prawa prokonsumenta które nie sa przestrzegane przez Firme Enea. Znajda sie tacy co zmieniąi odwrócą sytuacje i pracownicy Enei zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci. Bo nikt nie jest anonimowy i nie ma zbiorowej odpowiedzialnosci. Wtedy pojawia sie inne okolicznosci,Ich przełozeni po wydaiu orzeczenia zmienia zdanie. Wczytując sie w te skargi zazalenia reklamacje oraz forme załatwiania potwierdza ze to sie dzieje za kierowniczym przyzwoleniem. Liczy sie tylko kasa i wieksze pobory,a czy uczciwym kosztem to nieważne. Podzial Enei nie poprawił jakosci usług, Młodzi pracownicy sa manipulowani przez zasidziałych pracowników.Niezadowolenie prokonsumenta z jakosci usług nie buduje dobrego imienia firmy. Mam nadzieje ze moje spostrzenia i uwagi trafia do adresanta. I nie jest społecznym interesem swoimi nieodpowiedzialnymi czynami wywoływać takie znizadowolenie w okrecie kryzysu energetycznego. Pozdrawiam i zycze sukcesu.
to sa kpiny zeby prze 1.5 godziny nikt nie odbierał telefonu tylko puszczaja muzyczke z opery --ta enea to jedno wielkie swiństwo ze tak traktuja swoich klijentów
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć o dziale księgowości? Jaka panuje tam atmosfera, warto aplikować?
Przekazałem protokolarnie następnemu klientowi licznik z konkretnym odczytem i czekam od dwóch miesięcy na rozliczenie. W zamian dostałem następne faktury na ponad 1000 kWh ponad stan przekazany w protokole i ponaglenia do zapłaty. Czy wpłacając nienależna kwotę ENEA by ją po jakimś czasie oddała? Na te zawyżone faktury kilkakrotnie składałem reklamacje przez eBOOK i dostawałem wymijające odpowiedzi, jakby ci co odpowiadali nie przeczytali ze zrozumieniem moich maili. Muszę niestety pojechać i osobiście przekazać lub pokazać dokumenty, które już tam są od dwóch miesięcy i do których nikt nie zajrzał. Mam wniosek do ENEA SA by zlikwidować stronę eBOOK bo utrzymywanie czegoś, co nie służy załatwieniu jakiejkolwiek sprawy klienta jest bezsensowne.
Inowrocław masakra na 6 okienek pracują 2 osoby a ludzi około 30 . Żenujące jak można tak traktować klientów...
Witam chciał bym zapytać o zarobki w 2022 roku chciał bym się przyjąć na pogotowie czy do brygady zależy 10 lat dos Ppn HDS Podnośnik E D
hej, podkreślasz, że podstawa taka czyli co z resztą? jakie jeszcze dodatki do niej są gwarantowane i ile mogą potencjalnie wynieść? premie itp?
Koszmar, aby nie można było zaezerwować wizyty on line. Opcja tylko na tydzień, potem kalendarz nie istnieje. każda lokalizacja oddzielnie do sprawdzenia, opowieści czy lepiej o północy czy o 5 razo. Pożyczanie miejsca w kolejce. Czat niedostępny. Infolinia min 30 min czekania, przepraszamy. Mailowe pytania i problemy, prośby o scan FV, dni i tygodnie czekania. Utrudnienia na stronie ebok - zgłoszenia - bez odpowiedzi. Mogę podac więcej przykładów. Kolejki przed biurem i POK - jak przed mięsnym w (usunięte przez administratora) Tak jest w Enea w Poznaniu. Moge kontynuować!
Specjalisty ds. gospodarki nieruchomościami, czy oferta jest nadal aktualna? Bo jeśli tak to chciałam podpytać trochę o proces rekrutacji, może ktoś był i wie, jak wygląda to u nich. Z ilu etapów się składa i o co pytają?
Gorsza obsługa klienta to chyba tylko w GNB. Brak możliwości zresetowania hasła do eBOK. Na połączenie ponad 30 min - i tak nikt nie łączy. Odsyłanie do formularza, którego nie ma. Czat wyłączony. Jednym słowem - (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) i masakra. Żadnej odpowiedzi na reklamacje wysłane przez ebok, prognozowane faktury totalnie z d..y bez ładu i składu (jestem prosumentem), pani w Bydgoszczy nie potrafi wyjaśnić skąd taka a nie inna płatność, napisana kolejna reklamacja, ty razem przez pracownika działu obsługi. Totalna masakra, bajzel, (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) na kółkach. Rozmawiałem z ludźmi czekającymi w kolejce, mieli takie same doświadczenia z ENEA jak ja, niektórzy wprost klęli na tego betona.
Dramat. Porażka. Dzwoniłam na infolinię przez 60 minut nikt nie odebrał. Korzystam z usług kilku firm to ENEA jest najgorsza z możliwych. Kontakt z robotem nie przyniósł oczekiwania,kazano mi zadzwonić na numer podany,A tam zero odbioru telefonu. Jestem oburzona brakiem kontaktu i brakiem informacji. Jest 21 wiek,A w ENEA era kamienia łupanego. Ludzie korzystający z usług to (usunięte przez administratora) niegodni informacji.
Od 3 dni zdłaszamy awarie oświetlenia na ulicy dywizjonu 303 w gorzowie wlkp Pani przyjmuje zgłoszenie i na tym się kończy może my klkienci też zaczniemy robić tak rególarnie opłaty dla was wtedy napewno będezi9e reakcja czekamy na usunięcie awari
Żenada, nie da się dodzwonić, na maile odpisują po miesiącu, a najprostsze rzeczy takie jak wystawienie faktury i dokonanie zmian w umowie to niewykonalne dla tej "firmy".
nie tylko dotyczy to poznania, ale podejrzewam, ze calego kraju - (usunięte przez administratora) jakich mało
Jak dostałam się na staż, myślałam, że dostałam życiową szansę na rozpoczęcie dobrej ścieżki zawodowej. Nie mogłam bardziej się mylić. Płakałam w łazience prawie codziennie - nie mogłam poradzić sobie z tym, jak traktuje mnie dyrektorka. Była okropna dla mnie oraz pracowników na etacie. Zatruwała życie osobom z innych departamentów, paniom sprzątającym, nie miała szacunku do nikogo. Miała "plecy" więc wszyscy się jej bali. Jej zachowania nie można nazwać inaczej niż mobbing. Ze stażu wyniosłam jedną naukę: firma może mieć kilka polityk antymobbingowych, ale na przełożonych nikt nie doniesie bo wszyscy żyją w strachu o swój stołek, płaczą po kątach, biorą tabletki uspokajające, nie śpią po nocach i czekają aż zmieni się prezes a wraz z nim pójdą pracownicy z plecami.
Szybko poznałaś się na spółce. Z jednej strony szkoda, że takie pierwsze doświadczenie zawodowe Ciebie dotknęło, ale z drugiej nie masz przynajmniej złudzeń i możesz szukać pracy, w której praktykowany jest szacunek. Powodzenia!
Dziewczyno, dziękuj Bogu, że już tam nie pracujesz. Szkoda życia na takie przejścia. Zdrowie jest najważniejsze. Nikt nie jest niczyim (usunięte przez administratora) Pracownik jest specjalistą, z którym przełożony powinien współpracować. P.S. tym (usunięte przez administratora)powinien się ktoś zainteresować!
To się nie dzieje! Obgadywał dyrekcję za jej plecami jak nakręcony, a przed dyrekcją obgadywał współpracowników. Wynik? Awansik! W tej firmie, na górze, lubią dwulicowych donosicieli. Ta dwulicowość jeszcze się na nim zemści! Jedno jest pewne, tu nikt nie może nikomu ufać!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa Enea?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa Enea tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Enea?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 1 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Enea?
Kandydaci do pracy w Grupa Enea napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.