Opinie o enea.pl - Enea S.A. w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Grupa Enea. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Grupa Enea o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Handel, dystrybucja i przesył energii elektrycznej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Grupa Enea w Poznań

Gp

Oferta: Specjalista ds. Majątku sieciowego we Wrześni. Ktoś się orientuje jakie widełki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oburzona

Witam. W dniu dzisiejszym byłam klientką Oddzialu Enea w Miedzychodzie. Sprawa,którą miałam do załatwienia wydawała się być prostą- wydawała! O godzinie 10 pobralam numerek pod haslem umowy- tak wynikalo z umowy,którą wcześniej otrzymaliśmy po dwu godzinnym oczekiwaniu w końcu udało mi się podejść do wyznaczonego okienka. Okazało się, że Pani nadanym stanowisku nie zajmuje się takimi sprawami. Musiałam pobrać kolejny numerek po czym zostałam pokierowana do innego okienka. Po wypełnieniu druku pod wielkim nie dowierzaniem znowu poproszono mnie o pobranie kolejnego numerku!!! Czekam zatem już trzecią godzinę. . Proszę państwa,negatywne opinie o PAŃSTWA PLACÓWCE z którymi spotkałam się wcześniej BYŁY PRAWDZIWE. Tracicie Państwo obecnych jak i również potencjalnych przyszłych klientów. Przy tak dużym ruchu a wolnej pracy Pań obsługujących może warto byłoby zastanowić się nad rozwiązaniem problemów . Może większa ilość czynnych stanowisk? Dzisiejsze realia nie pozwalają normalnym ludziom brać dnia wolnego w pracy,by załatwić jakąś sprawę u Państwa. Jedyne opcje przed pracą bądź po..ale czekając trzy godziny jest to nierealne. Przykre jest to,że klienci biznesowi są obslugiwani automatycznie!! Pozdrawiam ,długo pozostanę pod wielkim negatywnym wrażeniem. .już zastanawiam się nad zmianą operatora.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W temacie
@Oburzona

Operatora nie może Pani zmienić jedynie sprzedawcę. Jeśli dystrybutorem jest duża to nawet, gdyby Pani zmieniła dostawcę i tak by były dostarczane dwie faktury. Za dystrybucję ( tak jak gazownia ma opłaty za przesyłkę) plus fv od sprzedawcy. Dystrybutora nie ma możliwości zmienic, jedynie sprzedawcę. Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż enea.sa to sprzedawca a operator to dystrybucja Ps. Forum Pani pomyliła. To jest strona dla obecnych, byłych, potencjalnych pracowników a nie konsumentów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W temacie
@Oburzona

Operatora nie może Pani zmienić jedynie sprzedawcę. Jeśli dystrybutorem jest duża to nawet, gdyby Pani zmieniła dostawcę i tak by były dostarczane dwie faktury. Za dystrybucję ( tak jak gazownia ma opłaty za przesyłkę) plus fv od sprzedawcy. Dystrybutora nie ma możliwości zmienic, jedynie sprzedawcę. Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż enea.sa to sprzedawca a operator to dystrybucja Ps. Forum Pani pomyliła. To jest strona dla obecnych, byłych, potencjalnych pracowników a nie konsumentów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dziszan
@W temacie

Głupoty piszesz - MOŻNA ZMIENIĆ OPERATORA, tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x
@Dziszan

Przeprowadzić się :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oss
@Dziszan

To bardzo proste, wystarczy zmienić miejsce zamieszkania na teren innego operatora ????????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dziadoszanska

Dziwią mnie te wpisy o marnym wynagrodzeniu, wyścigu szczorow itd.. Ja pracuje na jako Starszy Konsultant od dwóch lat. Poza infolinia wykonuje tez inne czynności jak np realizacja maili, pogotowie energeryczne (w razie potrzeby firma prosi o zgłaszanie się osob chetnych na obsługę infolinii PE - w takiej sytuacji dopłacają do każdej godziny +5 zł :) ) są tez inne projekty; realizacja reklamacji/odpisywanie zleceń tychnicznych itd.. znam osoby które z premii mają praktycznie druga wypłatę (a i pierwsza jest niemała:) ).. ja od dwóch lat nie miałam sytuacji abym otrzymala grafik pracy z godzinami innymi niz wnioskowałam :P Aktualnie jest możliwość przejścia na umowę o pracę, wiec kto chce - ma taką możliwość, a przy tym dużo dodatków/dofinansowania/taryfa pracownicza/13-sta pensja/dodatkowe wynagrodzenie za dzien energetyka itd.. Reasumując: jezeli przycodzisz do pracy z nastawieniem na lenistwo - odpuść sobie Eneę :) tu trzeba się trochę postarać, dać od siebie aby mieć jeszcze lepsze lepsze zarobki,umowę,awans i poszanowanie innych pracowników w tym koordynatorów (nikt nie lubi jak ktoś si (usunięte przez administratora) bo z każdym źle obsłużonym Klientem, inny Konsultant jest na wstępie poszkodowany - bo ten Klient będzie dzwonił do skutku aż trafi na "wlasciwa" osobę) Wlasnie za to lubię tą pracę - utrzymują się poprostu najlepsi ;) Pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona
@Dziadoszanska

Chyba żartujesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dziado
@Ona

no chyba nie ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
judasz
@Dziadoszanska

bzdura! Akcje sa tylko dla zlecenia, a na umowie ich praktycznie nie ma, nie spotkałem się przynajmniej. Umowe nie dostaja najlepsi - jestem gotów to udowodnić na przykładach :) Pensja jest gorsza od kilku infolinii w Poznaniu.. aktualnie zarabiam 2300 zł podstawy + 1200 zł premii, a w Enei to było ok 1900 zł + 300 zł premii a bardzo się staraliśmy i wyniki były bardzo dobre :) Także obalam ten mit... brzmi to idyllicznie, irracjonalnie no i ostatecznie fałszywie - gdyby było tak jak mowisz to ludzie by tam pracowali, a odeszło już chyba z 30 osób czyli polowa lokalizacji :) Urlopami sie nie zakrywajcie :)

Dziszan
@Dziadoszanska

czy to Ty piszesz, co ciągle masz struny głosowe chore i leserujesz - na to wygląda. A i jeszcze kablowanie, to w nagrodę pracę na nieokreślony za to dostałaś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownikmiesiaca

Drogi administratorze i drodzy „jadem plujący” hejterzy. Pracuje w tej firmie kilka dobrych lat. Nie będę się demaskować swoją historią, bo nie o to tu chodzi. Praca w CC jest trudna i wymaga wiele umiejętności. Jest bardzo dużo wymagań i wiele wiedzy do przyswojenia. Uważam, że osoby, które wylewają swoje żale zawsze będą pokrzywdzone przez los bo po prostu się nie nadają do pracy w CC i kombinują jak tylko mogą, żeby się nienarobic a zarobić. Byłem świadkiem jak wielokrotnie konsultanci oszukiwali w testach wiedzy chodząc do HD niby z pytaniem w obsłudze a tak naprawdę próbowali ugrać pytanie za które mogą dostać premie. Są tacy, którzy rzetelnie podchodzą do swoich obowiązków a są tacy, którzy po prostu leseruja. Jak tylko wychodzi ich niewiedza od razu wyzywają wszystkich od czci i grozy za to ze otrzymali słaba ocenę. Już nie mogę słuchać jaka nagonka roi się na forach i jak bezczelne potrafią być niektóre osoby. Zwykła zawiść i tyle. Chciałbym tez nieco poprzeć niektóre wypowiedzi ale także niektóre sprostować. Po pierwsze faktycznie jeśli o Polna chodzi to tutaj jeden z koordynatorów totalnie nie nadaje się do zarzadzania ludźmi. O zgrozo.. merytoryka leży, umiejętności miękkie i menadżerskie to już dno i muł. Wchodzi w jakieś układy z konsultantami i przez to na autorytecie polecieli pozostali liderzy i HD. Żebyście Państwo wiedzieli! Konsultantom się wydaje ze przychodzą do pracy na plotki, schadzki, porobić zadanka dodatkowe na odwalsie ze słuchawkami w uszach i jeszcze wymagać Bóg wie ile kasy. I tak maja za dużo w (usunięte przez administratora) za mała dyscyplina panuje wśród konsultantów i za mały autorytet wśród liderów. Chociaż polna ma jedno słabe ogniwo tak Dziadoszanska ... omg. Dramat. Kółko matek różańcowych ;) ale nie będę wylewał kwasu. Proszę wreszcie zacząć weryfikować maksymalnie prace konsultantów i wywalić najsłabsze ogniwa. Dobrze to firmie zrobi. Nie bać się! Przecież conajmniej połowa ostro nadużywa przywilejów a i powodów się znajdzie!

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa na teamsie punktualna i to by było na tyle plusów. Ogólnie to frazesy i rozmowa ogólna. Tekst typu co Pan wniesie do pracy (rozumieć należy przez umiejętności), jeśli jest się księgowym z 5 letnim doświadczeniem w Corpo to doświadczeniem się ma i wystarczy wczytać w cv oraz przebieg, aby wiedzieć co ktoś jest wstanie wnieść, ale dla rekruterów to za dużo. Pytanie o wynagrodzenie 4000 do 4500 netto jak dla enea to za dużo. Coz myślałem że szukają pracowników, a jednak szukają (usunięte przez administratora) W efekcie Enei nie było stać na mnie. Tak w ogóle obiecano ze oddzwonia, ale nie oddzwonili tj brak szacunku dla osoby składającej dokumenty.

Pytania

Czy wynagrodzenie podlega negocjacji, co mogę wnieść do firmy, czy jestem dyspozycyjny i mogę zostawać dłużej tj zamknięcie miesiąca, roku

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Elektronik / Mechatronik
Ludwigsfelde
BERGMAN Deutschland GmbH
(1205 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromonter ds. pomiarów elektroenergetycznych
Gdynia
Przedsiębiorstwo Portowe Sieć Sp. z o.o.
(52 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
SmutnyCC

Jestem pracownikiem na CC przy Dziadoszańskiej od kilku lat... Pamiętam starą kadrę HD, gdzie była Lilka, Hubert, Bartek, to były osoby którym się chciało. Obecnie Help Desk, a właściwie "Wsparcie Merytoryczne" to dramat, jeden się ślini ma widok swojej ukochanej, zbyt dużo to nie ma czasu robić, spacerki, tablecik i jechane... Inna tylko krzyczy bo wszystko jest źle, jestem ciekaw czy kiedyś wstała prawą nogą, każdego uspokaja aby była cisza a kiedy koordynator nie słyszy śmieje się i drze na całą salę... Obecnie wszystko działa wolno, systemy, opetacyjni źli, koordynator zły bo za długi czas rozmów i że nie podałeś prawidłowych danych bo masz działać na systemie crm, który jest zacofany i nie ma tam aktualnych danych :/ Potem na rozwojówce albo w ar Tobie to zaznacza, a ty konsultancie ciesz się że w ogóle masz premie. Kiedyś miałem premie ok.500 zł na msc obecnie przy dobrych wiatrach 250 zł brutto czyli 160 zł na karcie przeplaconej. Niby taka firma a rozwiązania dramat... Brak możliwości rekrutacji bo wszystko co się pojawia już wstępnie obstawione tak jak chociażby wybór ostatni HD u nas i na Polnej tam pewnie zostanie ulubieniec który o wszystkim kabluje(usunięte przez administratora) Byłem kiedyś na Polnej na jakiejś akcji i tam też nie lepiej. Może HD milsze i bardziej chętne do pomocy. U nas nawet konsultantów nie można o nic zapytać, bo koleżanka z wyspy już się drze... I tak ciągle! Koordynatorzy patrzą na leady nie ważne że nie ma kogo leadowac, że klient dzowni z plaży bo mu vms ktos wyslal a srodki juz zaksiwgowane, albo ze on chce juz prad... Nawet nie ma chętnych do pracy, jedyny plus taki ze w końcu nikt nie walczy o miejsca i są licencje na maila. Co człowieka wkurza, to że ty podajesz pomysły jak coś usprawnić HD mówi masz racje, koordynator mowi to samo, a nic się nie zmienia i o RODO czytasz od maja, bo nikt tego nie wgral, ale kiedy przychodzi dyrektor wszyscy maja udawać jak jest dobrze. Wierzę że kiedyś się to zmieni i wroxi normalna praca i relacje, bo teraz to naprawdę ciężko pracować.

Pracodawca

Szanowni Państwo, w związku z ostatnimi wpisami umieszczonymi na portalu GoWork, pragniemy poinformować, że Grupa Enea nie pozostanie obojętna wobec treści, które pojawiły się na forum. Zweryfikujemy opisywane przez Państwa sytuacje i podejmiemy dalsze stosowne kroki. Z wyrazami szacunku, Grupa Enea

Kawazmlekiemitrzyczwarte

Najlepszą fuchę na Infolinii ma Koordynator do Spraw Jakości i Sprzedaży. Generalnie nie musi robic nic poza przyjściem do pracy przed kierownikiem. Jak już uda się mu dotzreć to obdzwania rodzinę, wszytskich krewnych i znajomych królika, całe contact center musi np. słyszeć gdszie i komu zostawia swoją beemę oraz jego głośny i szyderczy śmiech. Narobi hałasu, pogwiazdorzy, nie wiadomo, czy śmiac się czy płakać z jego pseudodowcipów. Poza tym ciężko stwierdzić, czym zajmuje się przez cały dzień? Dla swojej grupy konsultantów nigdy nie ma czasu. na wszytskie pytania jest odpowiedź: nie wiem, nie orientuję się, nie pzreszkadzaj, nie tereaz, nie denerwuj mnie, nie zawracaj mi glowy itd.. Ponadto o ile za swoją kanciapą jakieś pozory kultury są zachowane, to w jego pokoiku panuje już bardzo mało cenzuralne słownictwo i dośc prostacka atmosfera. Oceny rozmów, meili, czatów i wszytskiego za niego robi HD, który wiadomo dba aby jego kumpel za 8 rozmów miał dużo większą kasę, niz ludzie który pracują naprawdę i za 800 rozmów nie dostali nic. Żadnego uzasadnienia, ani wskazówek do dalszej pracy nie ma nigdy. Wszystko jak w "procesie " Kawki z powietrza, nie wiadomo za co i czemu? Do odsłuchów wysyła panienkę współpracownika z grupy, która wyróżnia sie tym, że ma większy dekold na plecach od innych pracowniczek infolinii, bo generalnie należy do tych "chronionych", którzy siedzą sobie nazadaniach poza linią i mogą swobodnie głośno śmiać się z tych co zasuwaja na słuchawce. Ponadto Pan koordynato nie zna prcocedur oraz systemów, o wszystko pyta się Help Desk, którzy przez to nie mają już czasu dla swoich konsultantów. Koordynator takze zatwierdza urlopy, którte chetnie rozdaje i uprawomocnia w sytemie, a potem wymusza w wielkich wrzaskach rezygnację z nich na rzecz kogoś ważniejszego. No raz na ruski rok prześle łaskawie swojej grupie tabelki ze statystyką, oczywiście przygotowane wcześniej przez koordynatorów operacyjnych. Podczas organizacji imprezy integracyjnej cieszy się, ze ktoś nie przyjdzie, bo wtedy ma wiecej kasy na wino, co z chęcią komunikuje wszystkim. Piękna ciepła posadka..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kawazmlekiemitrzyczwarte

@Kawazmlekiemitrzyczwarte, koordynatorzy w Contact Center pracują, tak jak pozostali pracownicy, na podstawie standardów pracy i przekazanego im zakresu obowiązków. Podstawowym zadaniem koordynatora jest opieka nad przydzielonym zespołem – zarówno pod kątem udzielania informacji zwrotnej jak i wsparcia podczas codziennej pracy. Każdy koordynator podlega bezpośrednio pod swojego kierownika, i tak jak u wszystkich pozostałych pracowników Contact Center, jego praca również jest na bieżąco oceniana. Wszyscy Konsultanci mają prawo i możliwość zgłaszania swoich zastrzeżeń i uwag wobec pracy koordynatora do kierownika, który podejmie odpowiednie kroki, aby każdą taką sytuację wyjaśnić w poszanowaniu dla obu stron – Konsultanta i koordynatora.

pracownik CC
@Grupa Enea

bzdury,utarte odpowiedzi , nikt nie ukróci postępowania koordynatora , bo każdy woli udawać ,że problemu nie ma, po co robić sobie robotę i ruszyć lawinę .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pracownik CC

@Kawazmlekiemitrzyczwarte, @pracownik CC, Mimo obaw, skorzystajcie z możliwości zgłaszania swoich zastrzeżeń i uwag wobec pracy koordynatora do kierownika. Każdy Pracownik Grupy ENEA jest odpowiedzialny za podejmowanie codziennych działań zawodowych zgodnych z postawami opisanymi w Kodeksie Etyki. Wszystkie zdarzenia stojące w sprzeczności ze standardami postępowania określonymi w Kodeksie Etyki należy kierować do Komisji Etyki. W intranecie korporacyjnym, w bibliotece dokumentów, znajduje się Kodeks Etyki, gdzie przeczytacie o możliwych sposobach zgłaszania spraw do Komisji Etyki.

Fifa18
@Grupa Enea

Jak blondynka robiła te oceny za szan.pana koordynatora to było jeszcze ok, odkąd czerwonowłosy imienny hd go wyręcza to jakieś nieporozumienie...po co zgłaszac i się narażać, jak i tak wynieniony wcześniej pan podkreśla, że związki zawodowe go zawsze obronią a kolejna szara osoba tylko zniknie bezszelestnie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Fifa18

Fifa18, Nasza organizacja daje Pracownikom możliwość zgłaszania nieetycznego zachowania współpracownika w sposób anonimowy. Swoje zgłoszenie możesz przekazać Komisji Etyki w formie papierowej, wysyłając je na adres Sekretarza Komisji Etyki. Niedopuszczalne jest, aby którykolwiek z Pracowników zachowywał się nieetycznie, dlatego zależy nam na rozwiązywaniu tego typu spraw.

pracownik CC
@Grupa Enea

zgadzam się w 100 % , nigdy nie staną po stronie pracownika, chociaż największy jełop będzie , zero pojęcia ale go nie zdejmą ze stanowiska,będą pytać innych pracowników a oni ze strachu nic nie powiedzą , albo będą zadawać pytania typu , jak się Pani , Panu pracuje z ..... , czy ma Pani, Pan jakiś z nim problem .... , uwierzcie mi nic to nie da znam . Jak człowiek żąda konfrontacji , to nie zgadzają się .Dlaczego ?, bo wiedzą ,że pracownik ma rację i ma jeszcze na to dowody.Ile osobom ta komisja pomogła ?Mogę powiedzieć nazwiskami,jak tuszują i bronią jełopów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pracownik CC

@pracownik, nie możemy nikogo zmusić do złożenia zgłoszenia do Komisji, ale tym samym nie dajecie nam szansy na jakąkolwiek reakcję.

Kotletyhamburgery
@Grupa Enea

Zawsze zastanawialiśmy się nad czym zastyga w/w pan koordynator przed komputerem, jak pan kierownik przychodzi. Stawiamy na strony z azjatkami, o których bez ogródek fantazjuje z jednym z kolegów stojących wyżej w hierarchii konsultantów. Nie rozumiemy dlaczego wcześniejsze wpisy nie mogą stanowić zgloszeń anonimowych, o których mowa. Skoro ma być to forma papierowa wystarczy je wydrukować przecież.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Masakra
@Kawazmlekiemitrzyczwarte

Jakie piękne pranie brudów. Na miejscu pracodawcy zwolniłbym cały zespół bo widać zwyczajną korpozawiść, która może wpłwać na podejście klientów. Nie mówiąc o tym, że kilka podobnych wpisów w krótkim czasie raczej wskazuje na jakiegoś niedoszłego kooordynatora. Kogoś strasznie (usunięte przez administratora) boli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kotletyhamburgery

@KOTLETYHAMBURGERY, Wasze komentarze nie odbiją się bez echa. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby zweryfikować opisaną sytuację.

Ewalajn

Nie ma pracowników = dużo pracy, dużo pracy = zero podwyżki. Ludzie odeszli, robią się zaległe zgłoszenia i telefony czekają w kolejce, a pracowników jest o połowę mniej u nas.. więc jak my to mamy zrobić? To nie jest realne.. chcecie miec wyniki - trzeba zatrudnić nowych pracowników do CC, a starym dać trochę odpocząć, bo tniecie koszty niesamowicie i jeszcze ucinacie nam premie za to! Normalnie aż się we mnie unosi.. Wiem, że ludzie nie chcą pracować w CC, a szczegolnie w takim.. bo mają wybór i wiecej możliwości, a my tu gnijemy za marny pieniadz.. ciezko pracujesz na premie, a oni ci ją ucinaja, zmieniaja warunki... i zostaje ci 200-400zł co to jest? PREMIA TO PODSTAWA W TEJ BRANŻY.. NIE MA PREMII - NIE MA PRACOWNIKÓW I NIE BEDZIE I BEDZIECIE, A TO SIE ODBIJE NA CAŁYM CC I KIEROWNIKACH TEZ.. a CC bardzo łatwo rozregulować jak jest fala zniecheconych, bo znaja procedury, wiedza jak pogrywac zeby wygrac i pozamieniac szyki, ato juz sie powoli dzieje. To takie moje obserwacje i obawy. Proszę przyjść do CC i zapytać ludzi jak sie Wma pracuja co byscie zmienili, np anonimowa ankieta albo nawet spotkanie.. bez nacisku... wyleje się żółć, choc niektorzy sie boja.

NickiMinaj

Sytuację na Polnej w CC mogę skomentować tylko tak, że istnieje ogromne porównanie reguł jakie tam panują do smrodu jaki się wydobywa z toalet. Ci co tam byli, pracowali, są, będą - wiedzą lub się przekonają :)

lorn

Ale dyskusja! Ja w Enei pracowałam długo, miałam najlepsze wyniki leadowe i dostawałam dobrą premię, ale to było kiedyś! Nie wiem jak jest teraz, ale słysząłam od koleżanki, ze beznadzieja :D Powodzenia miśki, komentujcie, bo aż oko cieszy.. zwalczajcie patologię i nie bójcie się :) Akcja z rozliczeniem i ryczałtem jest idealna pod sąd.. niech się was słuchają, robicie dużo dobrego i ciężko rpacujecie, a jak nie - niech się z wami zamienią! smiało!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewucha

Mnie również nie zależy na pracy w CC po tylu latach niebawem wybywam... 1800 zł podstawy + jak dobrze pójdzie 300-400 zł premii. Wszyscy się bogacą, na rynku ceny poszły i pracodawcy płaca już trochę wiecej wiec nawet nie należy mi i nie będę kryć niezadowolenia. AR z rozmów dostaje takie wyszukane żeby uciąć tyle premii ile się tylko da. Moja koleżanka pracowała w CC przez 3 miesiące, druga też i cały zespoł nasz.. bo musieliśmy rypać na telefonach, a smarkacze łażą tylko dookoła sali i obgadują starszych. Zero szacunku i hałas jakby to huta była. Ja tam gorących leadów nie robię, ale koleżanka robiła ich bardzo dużo, chyba była najlepsza w zespole albo jedna z najlepszych i dostała za ok. 100 leadów parę złotych. To się wgl nie opłaca, lepiej ściemniać albo dorobić gdzieś.. Cały czas chcą leady, a to chyba nie jest najważniejsze. Nie wiem.. HD też w niczym nie pomaga, może z 2 osoby wiedzą co mówią.. a są i tacy co jakby celowo w błąd wprowadzali. Mogę tylko podziękować za wzajemne relacje miedzy konsultantami.. kształcicie się i zbierace doświadczenia, wiec kiedyś będziecie mieć lepiej, ale my starsi już nie.. jednak w tej pracy to nie jest możliwe :) Aplikowałam na górecką i dostały się marne osoby, które już znałam wcześniej... także możecie pisać co chcecie, ale ja życie znam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
IP

Co za głupoty wypisuje Administrator ? Nie było nikogo lepszego na to stanowisko i tak się dzieje wielokrotnie po fakcie, kiedy wiadomo już kogo przyjęliście. Wmawiacie ludziom, że liczą się wyniki i kwalifikacje, CV.. a my wam udowodnimy statystykami i screenami, że się mylicie i zrobimy to w odpowiednim momencie - na gali, albo w innym miejscu żeby narobić trochę poruty.. nacięliście się ostatnio i to ostro!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aus!

hahah.. najlepsze jest to jak koordynatorzy ze sobą rywalizują.. jest taki jeden koleś, który nie ma wyników a nadal jest koordnatorem.. a są ludzie, którzy ten wynik by mogli mieć! Żenua roku :) Wiedzy brak, wyników brak, ale rodzinka pracuje w Enełce i wszyskto się ładnie kręci. a jedna koordynator jest na poziomie i to kolejny, najsmutniejszy dowód na to, że dobrzy nie maja szans.. dobre zespoły, zespoły z wynikami, jakością obsługi, kompetentne nie mają tam szans.. Dyrektor docenia inne walory.. tak sądze, przynajmniej to wszystko na to wskazuje. Najlepszy zespół ma najgorzej... Powiem tylko tyle... my wiemy jak załatwić w CC burzę i sprawić Wam trochę męki i kłopotów, ale poczekamy jeszcze aż się opamiętacie :) A ci co tak komentują niech nie liczą na cokolwiek - w du... to mają. CC Polna stoi ponad wszystko.. tam się szkodzi konsultantom, konsultant jest najgorszy, a im wiecej zadań robisz i leadów tym gorzej, bo cie potem wykorzystuja. elo i powo.. taki wał! Przejedziecie się na tym samym wózku co my, poje pis lof dla Eneły ;*

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
górecka

Składałam CV na inne stanowisko, spełniałam wszystkie wymogi i miałam zdecydowanie najlepsze wyniki, bo już wcześniej pracowałam w Enei i teraz też tylko w innym miejscu.. wniosek: układy i z pewnością koordynatorzy cc blokują awanse, no bo po co wypuszczać dobrego pracownika.. można go wykorzystywać za marne grosze.. zamiast awansu, który mu się należy. Powoli mam dosć i planuje zmienić paracodawce na choć odrobine uczciwszego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant PD

Praca na infolinii na początku oferowana jako super, natomiast w praktyce już gorzej. W praktyce pamiętam jeszcze czasy gdy czas pracy był liczony od zalogowania się na telefonie, obecnie jest za to odpowiedzialna aplikacja Genesis na komputerze, więc jak się coś walnie przy logowaniu to mogą stwierdzić że mimo że fizycznie byłeś to cię nie było. Dosyć mocno się czepiają przerw obecnie (2 na 8h) ale jeszcze bardziej czasu rozmów najlepiej aby każdy minutę gadał. Klient jest nieważny chodź też mają czasem na sumieniu, ale jak się trafi ktoś z konkretnym problemem to nie wiadomo komu przekazać wszyscy wielkie oczy i pozostaję tylko zakładać eskalację eskalacji zgłoszenia, spychologia. HD na Polnej o ile kiedyś jeszcze było kilku ogarniających to obecnie jest już słabo, nie wspominając o Dziadoszańskiej gdzie cały czas jest słabo do tego stopnia że co słabsi psychicznie konsultacji kilka tygodni po przyjęciu do pracy uciekają bo absolutnie żadnej pomocy. Niby umowa zlecenie ale jednak wymyślają sobie że trzeba mieć min 120h mimo że niema tego w umowie, oczywiście zatrudnienie przez APT, a do tego dodatkowe kruczki w umowie. Można za to mniej więcej dogadać godziny, jeśli nie chcę się siedzieć zawsze 8h. Jeśli chodzi o umowę o pracę no to trochę większa stabilność ale kasa słaba. Jeśli chodzi o kulturę pracy to jest gehenna mimo iż masz pracę np. 14-22 to nie masz żadnej gwarancji że będziesz miał miejsce i czy cię nie oddelegują na inna lokalizację, ale to i tak jeszcze nic w porównaniu z higieną pracy słuchawki nie są przydzielane do konsultanta to oznacza że wszyscy korzystają ze wszystkich (niektórzy mają już problemy zdrowotne z przewodem usznym). Inna patologia to obowiązek zakładania Leadów czyli umawianie sprzedaży, polega to na tym że trzeba na ściemniać klientowi że Enea ma dla niego super ofertę i jeśli się zgodzi to potem dzwoni do takiego dział sprzedaży. Leady i podlizywanie się przełożonym jest ściśle związane z możliwością awansu. Cały cyrk rekompensuje w miarę ciekawi ludzie z którymi się pracuję od takich co po szkolę średniej się zahaczyli to takich co studiują medycynę, prawo, polibudę kończąc na prawie emerytach. Podsumowując jeśli szukasz pracy na chwilę, dodatkowej, dla testu to polecam zawszę jakieś nowe doznania. Jeśli będziesz miał wybór infolinia ENEA SA (sprzedawca) lub ENEA Operator (właściciel infrastruktury) to bież za wszelka cenę Operator, jest tam mega klimat i brak większości patologii jakie tropią ESA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Konsultant PD

@Konsultant PD, w przypadku gdy system, w którym zaznacza się czas pracy, się zawiesi, konsultant zgłasza to osobie dyżurującej, która odnotuje jego obecność w pracy o wskazanej godzinie. Przerwy przysługujące pracownikowi są zgodne z Kodeksem Pracy: przysługują 2 przerwy po 15 minut oraz przerwy krótkie po 5 minut na godzinę, co oznacza, że łącznie przysługuje konsultantowi więcej czasu przerwy niż standardowo wymaga tego Kodeks Pracy. Akcenty w pracy w Contact Center położone są na jakość pracy i jakość rozmowy. Czas obsługi klienta jest oczywiście ważny, ale nie jest najważniejszy. Na bieżąco analizujemy jakość rozmów przeprowadzanych przez konsultantów z klientami, a koordynatorzy chętnie udzielają konsultantom informacji zwrotnej, jeśli tego potrzebują. W obowiązującym od dłuższego czasu systemie nagradzania wyników, jakość obsługi jest zawsze około dwu-, trzykrotnie wyżej punktowana niż czas obsługi. Do dyspozycji konsultanta - poza zespołem Wsparcia Merytorycznego (HD) - jest Baza Wiedzy zawierająca kilkadziesiąt przejrzystych, na bieżąco aktualizowanych instrukcji związanych z zagadnieniami poruszanymi przez klientów podczas rozmów. Dodatkowo każde stanowisko pracy wyposażone jest w najważniejsze instrukcje i inne pomoce merytoryczne w wersji drukowanej, w tym dokładna tabela podpowiadająca miejsce przesłania zgłoszenia klienta. Zespół Wsparcia Merytorycznego jest wyłaniany w drodze rekrutacji z najlepszych merytorycznie pracowników Infolinii – pracownicy tego zespołu przechodzą regularnie cykl dodatkowych szkoleń ze specjalistycznej obsługi klienta i obsługi systemów. Przez cały czas funkcjonowania infolinii w każdej lokalizacji dostępny jest przynajmniej jeden pracownik z tego zespołu gotowy do natychmiastowej pomocy w sprawie klienta, a w sytuacji bardzo trudnej i skomplikowanej przejmujący rozmowę z klientem od konsultanta. Zlecenie świadczą osoby zarówno na mniejszą jak i na większą ilość godzin. 120 godzin jest średnią, jaka umożliwia systematyczną współpracę. Może zdarzyć się sytuacja, gdy z uwagi na zwiększoną obsadę, lub inne obiektywne czynniki, trzeba poczekać kilka minut na miejsce, natomiast jest to okres wliczony do czasu pracy / świadczenia zlecenia. Dodatkowo ewentualne zmiany dotyczące lokalizacji odbywają się w ramach jednego adresu, tylko różnych pięter. W trosce o bezpieczne środowisko pracy, w każdej lokalizacji znajdują się odpowiednie środki do dezynfekcji słuchawek, na których pracują konsultanci. Słuchawki są przydzielane do stanowiska pracy, natomiast każdy konsultant otrzymuje swój indywidualny zestaw gąbek na słuchawki. Wszystko odbywa się w zgodzie z przepisami BHP. Tzw. dosprzedaż na infolinii Enei S.A. polega na zaproponowaniu klientowi kontaktu z wyspecjalizowanym w produktach Enei sprzedawcą w dogodnym dla niego momencie. Jeżeli klient wyrazi chęć takiej rozmowy, konsultant odkłada kontakt w systemie przy pomocy tzw. leada. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, pracownik infolinii nie proponuje produktów bezpośrednio podczas rozmowy przychodzącej, aby jej nie przedłużać o dodatkowe zagadnienia. Zaproponowanie kontaktu jest bardzo krótkie i nie wymaga od konsultanta umiejętności sprzedażowych. Na infolinii przychodzącej w pierwszej kolejności najważniejsza jest jak najlepsza obsługa sprawy, z którą dzwoni klient, a leadowaniu nie podlegają wszystkie kontakty klientów. Na obu infoliniach (Enei SA i Enei Operator) panują spójne zasady pracy. Różnice wynikają jedynie z różnej specyfiki obsługi klientów. Na infolinii Enei S.A. pobierane są kontakty sprzedażowe, które są jednak dodatkowo płatne.

Julita
Inne

Na stronie internetowej firmy w zakładce Kariera, widnieje informacja, że jest aktualnie prowadzona rekrutacja. Czy któryś z użytkowników aplikował ostatnio do Grupy Enea i może się wypowiedzieć na temat przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej? Wasze opinie pomogą użytkownikom tego forum, między innymi takim jak @Misia, którzy szukają informacji na temat pracy w firmie. @Karol, rodzaj umowy może zależeć od danego stanowiska na jakie aplikujesz. Jakim stanowiskiem byłbyś zainteresowany? Czy uczestniczyłeś w procesie rekrutacyjnym w firmie Enea i mógłbyś podzielić się z nami informacjami na ten temat?

el
@Julita

Cztery razy do nich aplikowałam i nie doczekałam się żadnej rozmowy. Dodam tylko, że wysyłam swoje zgłoszenia wyłącznie do ofert, co do których jestem pewna swoich kwalifikacji i doświadczenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracodawca
@Julita

Drodzy Użytkownicy, Zapraszamy Was do zapoznania się ze szczegółowym opisem procesu rekrutacji na stronie: https://www.enea.pl/pl/grupaenea/o-grupie/kariera-enea/dolacz-do-nas/przebieg-rekrutacji. Jeżeli chodzi o rodzaj umowy, jest on zawsze określony w treści ogłoszenia. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje, które najbardziej odpowiadają wymogom określonym w ofercie pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Pracodawca

przyjmują tylko tych co nic nie potrafią a dobrze się nimi kieruje. Na kierowników zatrudniają osoby , które pracowały w marketach, kultury za grosz nie posiadają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@anonymous

@anonymous, w Grupie Enea zatrudnionych jest ponad piętnaście tysięcy zmotywowanych ludzi, którzy zostali wybrani w procesie rekrutacji na podstawie swoich kompetencji. Dbamy o to, aby wszyscy kierowali się w pracy takimi wartościami jak: uczciwość, odpowiedzialność, kompetencja i bezpieczeństwo. Jeżeli znalazłeś się kiedykolwiek w sytuacji, w której pracownik Enei postępował wbrew naszym wartościom, opisz sprawę poprzez czat z naszym konsultantem, dostępny pod adresem: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację.

ania

Ogłoszenie o pracę ze strony Enea: referent ds. obsługi korespondencji, data publikacji ogłoszenia 30.05, termin składania ofert do 20.04 ?!Ha ha ha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ania

@ania, oferta pracy na stanowisko referenta ds. obsługi korespondencji była publikowana na naszej stronie internetowej w kwietniu. Nie przeprowadzaliśmy takiej rekrutacji w maju.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Aga, prosimy o opisanie sprawy, która wzbudziła Twoje niezadowolenie, poprzez czat z naszym konsultantem, dostępny pod adresem: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt. Postaramy się rozwiązać problem.

Julita
Inne

@ania, jak rozumiem jesteś zainteresowana pracą w firmie Grupa Enea? Najpewniej termin składania ofert to jakiś błąd. Próbowałaś to wyjaśnić? Chciałam Ci pomóc i wyszukać ogłoszenie o którym mówisz, ale nie mogłam go znaleźć na stronie firmy ani na żadnym z wiodących serwisów z ogłoszeniami. Czy wysłałaś aplikacje do Grupy Enea? @anonymous, czy jesteś pracownikiem firmy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania
@Julita

To ogłoszenie zostało usunięte w piątek. Przeglądam ogłoszenia o pracę w Enea, ale raczej nie będę więcej wysyłać do nich swoich zgłoszeń. Już próbowałam, bez powodzenia. W powiecie, w którym mieszkam siedzibę, ma jedna ze spółek grupy kapitałowej Enea. Tutaj od dawna krąży opinia, że to dobry pracodawca, ale dostać się tam do pracy jest bardzo trudno. Wiadomo o co chodzi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
p.kow

Byłem na rozmowie na stanowisko referent ds. obsługi klienta. Rozmowa ok, ale jak zaproponowano mi umowę przez agencję to się nie zgodziłem. Śmieszne pieniądze jak na taką firmę i takie stanowisko. I taka mała uwaga, jeżeli zadzwonią do kogokolwiek w sprawie pracy na jakimkolwiek stanowisku to zawsze zapytajcie czy rozmawiacie z kimś z enei czy jest to osoba z agencji, wtedy zaoszczędzicie czasu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misia
@p.kow

@p.kow na czym polega praca na tym stanowisku i jak wyglądała rozmowa kwalifikacyjna?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Enea - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa Enea?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa Enea tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Enea?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 1 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Enea?

    Kandydaci do pracy w Grupa Enea napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Grupa Enea
Przejdź do nowych opinii