To chyba najbardziej nieprzyjazna klientom firma. po prostu socjalistyczny beton z rodzinnymi koaligacjami. Jak mam coś z nimi załatwiać to jestem chory trzy dni przed i trzy dni po sprawie, o ile oczywiście uda się coś załatwić bo to tez nie pewne. Od dwóch godzin staram się umówić na wizytę u łaskawców we boku ale strona interenetowa do tego stworzona po prostu nie funkcjonuje należycie. brak słów....
Na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba pracująca na stanowisku Inspektora ds. Nadzoru elektrycznego w Enea Operator?
Dział obsługi klienta to żart. Proces reklamacyjny to żart. Kochani z Enea Operator, jeden z dyrektorów regionalnych odpisuje mi bezczelnie arogancko na moje reklamacje i chcę go nauczyć pokory. Jak sensownie złożyć skargę omijając dział obsługi klienta, który przekazuje zgłoszenia do wspomnianego koleżki. Jakiś adres mailowy wewnętrzny do poznańskiego sekretariatu albo zarządu samego? Na pewno chcecie by wielki pan dyrektor trochę się pogimnastykował. Dajcie adresik który będę mógł wrzucić w listę ,,do wiadomości" bo wrzucanie tam rzecznika prasowego nic nie daje.
Nie ma żadnych adresów kontaktowych do osób decyzyjnych, wszystko zostało tak przemyślane, żeby nie było odpowiedzialnych za uchybienia- reklamacje są wysyłane systemowo- natomiast imiona i nazwiska osób do których zgłoszenie zostało przekierowane nie są ujawniane Klientowi- typowe rozmycie odpowiedzialności- jeśli otrzyma Pan przeprosiny od mości hrabiów to może się uważać za szczęściarza. Tam kierownictwo nawet nie szanuje pracowników-pomiatanie jest na porządku dziennym a co dopiero mówić o szacunku do Klientów.
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!!! 3 x wyższe rachunki za prąd w porównaniu za ubiegły rok !! faktycznie jakość i najniższa cena !! (usunięte przez administratora) !!!
Szkoda czasu na spotkanie z ludźmi, którzy nie starają się stworzyć przyjemniej atmosfery podczas rozmowy. Skoro nie próbują nawet zrobić dobrego pierwszego wrażenia to co dopiero fundują pracownikowi jak go zatrudnią? To już nie te czasy, że kandydata traktuje się z góry! Dobrze się stało, że nie pracuję dla nich.
Standardowe: proszę powiedzieć więcej o swoich zadaniach w poprzedniej pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jeszcze warto dodać że zdarzały się sytuacje, że po kazdej przerwie zarówno tych 5-minutowych jak i 15-minutowych za każdym byłam wylogowana z enportu (jeden z programów firmowych), często po wpisaniu hasła pierwszy raz wyświetlał mi się komunikat, że konto zablokowane (konto blokowało się po kilku nieudanych próbach logowania, więc wyglądało to jakby ktoś podczas mojej nieobecności kilkakrotnie wpisał złe hasło pod moim loginem, aby to konto celowo zablokować- takie sytuacje mogą się zdarzać, ale żeby po każdej przerwie , na której odeszłam od komputera i bardzo często na początku pracy przy pierwszej próbie logowania tego dnia - odpowiedzcie sobie sami) i wtedy trzeba było zmieniać hasło co trwało, a czas pracy leci - każdy użytkownik miał swój indywidualny login- natomiast problemu aby go zdobyć nie było, ponieważ każdy pulpit był zdalny- więc HD i koordynatorzy mieli dostęp do takich danych (nie wiem czy ktoś jeszcze) . Na zgłoszenie w tej sprawie do operacyjnych odpowiedź była taka, że konto blokuje się automatycznie po kilkukrotnych próbach logowania nikt się nie zagłębiał w treść zgłoszenia, że komunikat o zablokowaniu konta wyświetlil się po pierwszej próbie wpisania hasła, więc wyglądało ktos wcześniej przy tym majstrował. Enport służył wyrobieniu normy sprzedażowej i potem na podstawie wyników typowali kandydatów na umowę o pracę. Piszę ku przestrodze wszystkich zainteresowanych, bo każdy może paść ofiarą nękania- świństwa drobne i te większe są tam chyba norma-moze ktos decyzyjny kiedyś przejrzy to forum i zrobi z tym porządek, bo tak szczerze to wszyscy zatrudnieni tam na umowę o pracę mieli jak dla mnie jakieś odchyly w zachowaniu-takie zwariowane czasy :) pewnie nie tylko mnie spotkało coś takiego, zachęcam, żeby się dzielić takimi rzeczami podając konkretne przykłady najlepiej. Ja akurat pracowałam w Szczecinie, Enea SA concact center- pulpity zdalne są bardzo przydatne kierownictwu i HD, robią z niego niezły uzytek- wszechobecny obłęd ma się dobrze :)
Powyżej ktoś napisał, że premie są po 560 zł i nie każdy dostaje itp. Otóż nie. Tak nie jest. Nagrody są dla każdego 2x w roku po 1000-1500 brutto. A premie to od tego jak wypracujesz. Niektórzy wypracują, niektórzy nie. Innym brakuje do wyrobienia celu, a inni maja nadto. I Nie ma żadnej koordynatorki, która się czepia i mobbinguje w biurze w Szcz, chyba że macie na myśli contakt Center (infolinia). Tam nie wiem jak jest. Ale zespół jest super wyluzowany. Miła atmosfera. Jedyne co, to osoba nowa zaczynająca od „zera” to ma bardzo niska pensje. Tego należy się czepiać, a nie atmosfery i mobbingu. A że pracować trzeba i się sporo uczyć i przyswoić na początek ogrom wiedzy to tez odrębna kwestia.
Porażka firma enea. Mam 2 tygodniowe dziecko a od piątku nie mam prądu i jak mam w takich warunkach dalej koczować????? Bo to nie życie. Pan kierowniczek ze Swobnicy bierze łapówki i prąd maja wszyscy od niedzieli tylko nie Trzcińsko-Zdrój!!! Chojna ma prąd cedynia nawet wioski przy Trzcińsku a nas omijają to jest chore co robią!!!!!!
Jak wygląda praca jako konsultant przez agencje w Poznaniu? Jak wrażenia? Atmosfera? Da się wytrzymać? Czy jest mobbing? Jak wygląda szkolenie i pierwsze dni w pracy? W skrócie warto czy lepiej sobie odpuścić? Pytam bo widzę, że opinie są delikatnie mówiąc średnie... A nie chciałbym się wpakować w jakieś (usunięte przez administratora)
Wszystkie opinie dot. ENEA są wiarygodne- mam takie same doświadczenie- praca w najpaskudniejszych warunkach z podłymi ludźmi z problemami psychicznymi (zwłaszcza koordynatorki- lokalizacja Szczecin). Możesz się przekonać na własnej skórze- jeżeli masz alternatywę to daj sobie spokój z tym syfem. Współpraca z agencją FALLWORK na plus- sympatyczna kadra obsługująca, wypłata na czas.
najgorsza obsługa klienta jaka widziałem maja olew na klienta ne chca załatwic sprawy pozytywnie czekasz prawie 55 min na lini a oni oleja temat i umowy nie potrafia wysłac do domu
no niestety ale Panie na infolinii sa niekompetentne. Dzwonilam w sprawie odczytu licznika, na moim koncie poprzedni odczyt byl nieco wyzszy niz kolejny odczyt zrobiony w ramach protokolu zdawczo -odbiorczego. Dlaczego ? nie mam pojecia. Pani mowi ze to nie problem i mam wpisac ten ostatni nizszy odczyt. Wpisuje a tu mi mowi ze liczba nie moze byc nizsza niz poprzednia., co jest raczej logiczne. Tylko co ja mam teraz z tym zrobic ?? Inna Pani nawet nie wie ze osoba sprzedajaca mieszkanie oplaca prad do momentu sporzadenia protokolu zdawczo-odbiorczego to co jest pozniej jest juz oplacane przez nabywce mieszkania. A Pani mi tu mowi , ze okres wypowiedzenia umowy sie liczy i moze trwac do miesiaca. To co prosze Pani , jak juz nie jestem wlascicielem mieszkania to moge jeszcze placic za prad nowego wlasciciela przez miesiac ??? Jak mozna byc tak niekompetentym i nie wiedziec podstawowych rzeczy.
Niekompetentne?To jest mało powiedziane,kompletne ameby,brak elementarnej wiedzy, latanie po innych działach i szukanie odpowiedzi u innych może o 0,5% mądrzejszych pracowników,gdy kient zaczyna drążyć temat z którym dzwoni,zaczynają się przekrzykiwania,totalna żenada,Enea gdzie ty znajdujesz takich pracowników na wysypisku śmieci?Zatrzymaliście się w rozwoju,głeboki PRL.
co się dziwić ze ludzie nie wiedzą co powiedzieć klientowi który drąży temat skoro wiekszosc z tych pracownikow to świeżaki bo długoletnich kompetentnych pracowników firma na własne życzenie się pozbywa poprzez zakańczanie umów które wedle prawa miga trwać max 18 miesiący a potem dowiedzenia bo nie ma normalnych etatów w firmie. Śmiech. Enea twierdzi ze ludzie na infolinii są pierwsza firmą kontakt z firmą a traktują ich jak śmieci obcinając pensje za jakies bzdury, przerwy wyliczone co do minuty, brak odpowiednich szkolen - kilka dni i siadasz sam na telefonie nie wiedząc praktycznie nic! jak za długo rozmawiasz z klientem to bura! bo w tym czasie mogłeś obsłużyć dwóch- nie ważne że klient zadowolony bo wszystko zostało wyjaśnione, załatwione.. jak niezaproponujesz umowy "specjalnej" kobiecie która ma z 90 lat i ledwo rozumie co się do niej mowi to bura! bo przecież stracony pienieniadz, 30 zł na miesiąc mogła tracić z emerytury 600 zł ale ważne że Enełka sie wzbogaca. Żenada. Pozdrawiam - były długoletni pracownik któremu nie przedluzono śmieciowej umowy.
Jeżeli nie zatrudniono Cie na etat to chyba byłeś marnym pracownikiem i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Pracuje ponad 4 lata, większość osób pracuje już od 3 do 5 lat i są bardzo zadowoleni. Praca w dobie pandemii jest trudniejsza, taki czas, ale ogólnie praca jest super :) Miałam przyjść na chwilę, na kilka miesięcy a zostałam zdecydowanie na dłużej, jedyne co to niestety mimo wszystko niskie wynagrodzenie sięgające prawie płacy minimalnej...
Co ty nie powiesz... ja również byłam pracownikiem tej firmy jednym z lepszych a i tak nie zostalam doceniona - a osoby które wchodziły w zderzak kierownictwu lub były bardzo gościnne i kablowały na współpracowników dzisiaj szczyca się etatem- także Justysia spójrz prawdzie w oczy ;) razem z Beatriz;)
Każdy rozumny i inteligentny człowiek jak zobaczy co się tam dzieje, w jakich warunkach musi pracować i za jaką pensje to szybko się ulatnia z tego chorego miejsca pracy. Ja skończyłam studia, natomiast szkoliłam się z osobami bez wykształcenia wyższego ze stażem pracy w sklepach mięsnych np- wytrzymałam tam kilka miesięcy- poziom HD to natomiast totalny beton, wyuczona "wiedza" bez logicznego myślenia i jakiejkolwiek kreatywności w rozwiazywaniu problemów. Nikt mądry w takich warunkach nie wytrzyma. Tak wygląda rekrutacja cc Enea
Kontakt z tą firmą to jakaś porażka. Godziny oczekiwania na kontakt, nie funkcjonujący czat, który jest wiecznie zajęty. Odpisywanie na emaile z prośbą o kontakt również nie funkcjonuje. PORAŻKA, dlaczego inne firmy zajmujące się dostawą mediów potrafią sprawy załatwić w kilka chwil a ENEA nie...
Klient musi bardzo długo czekać na połączenie, ponieważ ENEA nie ma wystarczającej ilości pracowników w contact center- większość nowo zatrudnionych rezygnuje- nic dziwnego zresztą tak nędznych warunków pracy nawet w marketach nie oferują już. Przykro mi nie będzie miał kto państwa obslugiwac
Nie polecam. Obcięli mi prąd nie dostałam pisma upominające go że zalegam z jakąkolwiek ratą pożyczyłam pieniądze wpłaciłam szybko w terminie zadzwoniłam do nich kazali mi wysłać potwierdzenie przelewu więc tak zrobiłam wszystko ogarnęłam w 2-3 godzin i pani powiedziała że prąd podłączą zaraz w ten sam dzień jeżeli zobaczą potwierdzenie wpłaty. A tymczasem mija druga noc a ja nie mam prądu nie mogę napalić w piecu nie mogę napalić w piecu.siedzimy z 10-letnim synem ubrani jak na sybirze i czekamy kiedy nas ktoś łaskawie obsłuży i da nam prąd gdzie mamy wpłacone pieniądze kropka co to za praca że oni muszą mieć wszystko na już a klient jest traktowany jak (usunięte przez administratora) do podłogi i musi czekać bo jaśnie państwo powiedziało że podłączą prąd w ciągu 3 do 4 dni a co w takim przypadku jak teraz będzie weekend gdzie ja mam się podziać gdzie mam zostawić dziecko nawet nie mam mu jak zrobić ciepłego posiłku to jest normalnie wegetacja szczyt wszystkiego ja się wywiązał am opłaciłam wysłałam rachunek kropka nie dość że obcięli mi prąd to jeszcze przez to wysadziło mi piec bo miałam n******* centralne teraz dostałam bez pieca bez prądu i bez ciepłego posiłku dla dziecka.się teraz traktuje to nie polecam nikomu
To samo teraz przeżywam z maleńkim dzieckiem i córka którą uczy się on line ..ta sama sytuacja nie otrzymałam żadnej informacji o zaległości, żadnego wezwania nic..odcinają w 1 min ..A podłączyć już czekam 2 dobę..jest piątek. Więc weekend w zimnym o ciemnym . Szok nic z ludzi nie mają...
@Anka Zużywasz prąd, gaz czy inne media to opłacaj w terminie i nie było by problemu... pretensje możesz mieć do samej siebie a nie obwiniać wszystkich do około. Ja płacę i nie mam problemu z żadną firmą.
Wezwania do zapłaty jest wysyłane dwukrotnie przy czym to drugie zawiera informacje o planowanym odłączeniu w ciągu miesiąca - więc są 3 miesiące, aby opłacić rachunek. Organizacja wyłączenia trwa około 2 tygodnie, tyle samo ponownego podłączenia. Jak ktoś nie płaci to sam jest sobie winny.
Naucz się Kobieto płacić w terminie i po problemie, ciekawe ile dni było zwłoki w płatność, dla takich jak Ty to powinni podłączać prąd po tylu dniach ile czekali na opłacenie faktury od terminu płatności, szkoda, że nie pomyślałaś o dziecku wtedy kiedy trzeba było płacić terminowo.Nie Enea zła, tylko matka zła co nie opłaciła rachunku i dziecko miało zimno
Zgadza się trzeba płacić ale nie ze oni wystawiają rachunki jak chcą za okres 2 miesięcy miałam taki sam rachunek jak za okres 10 dni to jest nierealne. Naciągacze i tyle
No popatrz jaka światła myśl, nigdy bym nie wpadł na to aby płacić na czas, a jednak byłem w takiej samej sytuacji. Jakimś cudem pominąłem jeden rachunek przy czym następne już mam opłacone prawidłowo. Oczywiście na fakturze nie widnieje żadna zaległość (pierwszy raz się z czymś takim spotykam abym na rachunku nie miał zaznaczonej kwoty całościowej do opłaty). Pani przez tel się zarzeka, że oczywiście ponaglenia były wysyłane i to dwa razy, ale chyba nie do mnie bo ja nic nie otrzymałem. Ogólnie to sposób rozwiązania problemu po stronie tej firmy to żart jak i cała ta firma.
Taka sytuacja, że masz sobie baranie założyć konto internetowe i tam masz wgląd do swoich rachunków, najlepiej szukać winnych wszędzie tylko nie u siebie. Firma ma Cię pilnować, żeby płacić rachunki? Dzieckiem jesteś? Może jeszcze budzić rano do pracy Cię powinna firma? Naucz się jednej rzeczy w życiu, a będzie Ci łatwiej swoich spraw należy pilnować, a nie wysługiwać się innymi.
czy ktoś z was wie moze ile płacą na takim stażu ?? będę wdzięczna za odpowiedz
Pracujesz za najniższa stawkę , firma co drugi miesiąc może przyznać premie w wysokości 560 zł - mi nigdy nie udało się jej wyrobic- normy sa wyśrubowane i nie dla człowieka lecz dla robota. Praca stresująca, nieopłacalna polegająca na poganianiu pracownika przez koordynatora w warunkach(usunięte przez administratora)
Dzień dobry..Proszę Państwa,muszę opisać sytuację potraktowania mnie przez Enea a dokładnie przez Panią z infilinii.Kilka dni temu dzwoniłam do Eneii 2 związku z przepisaniem na swoje nazwisko licznika.Wiem,że powinien być protokół zdawczo-odbiorcxy po starym właścicielu ale właściciel nie mieszka tutaj więc miła Pani poinformowała mnie,że wystarczy moje oświadczenie, że nie działam na szkodę byłego właściciela.Jechalam do Eneii 50km żeby usłyszeć o pomyłce,jednak musi być oświadczenie zdawczo odbiorcze i podpisy.Prosze mi powiedzieć co za ludzie tam pracują żeby tak nas nabijać w butelkę.Stracilam czas,nerwy,pół dnia, itp.Jak tak można oszukiwać ludzi? Proszę uważać na to co mówią.Pozdrawiam ...
Nie znam dokładnie przebiegu rozmowy więc ciężko się wypowiedzieć natomiast w odpowiedzi na Pani pytanie chciałabym powiedzieć że nowi pracownicy zatrudnieni przez agencje są niedouczeni nie z ich winy- szkolenia są krótkie jak na zakres informacji których może oczekiwiac Klient podczas obsługi oraz na niskim poziomie merytorycznym. Pracownik jest rzucany na głęboką wodę bez znajomości procedur, wszystkiego uczy się w trakcie przy (żenującym) wsparciu merytorycznym oraz widocznej pogardzie stałych pracowników, co generuje dodatkowy stres, którego jest zanadto podczas tej pracy i własne tak wygląda obsługa w Contact Center tej firmy. Możliwe, że trafiła Pani na osobę początkująca- potem właśnie z tego takie kwiatki wychodzą- ja podczas pracy nasluchalam się takich historii od Klientów na temat jakości obsługi i byłam świadkiem tylu bezmyslnych działań pracowników, że nie chciałam być częścią tego co się tam wyprawia i zmieniłam pracodawcę na takiego by nie czuć zażenowania i wstydu mówiąc gdzie pracuje . Bardzo Pani współczuję, nie jest Pani sama jeśli to panią pocieszy.
Zostałem naciągnięty przez Eneę na tzw, pewną cenę. Tak jak w przypadku innych, nie zostałem powiadomiony o tym, że będę płacił dodatkową opłatę. Jak dowiedziałem się o tzw. opłacie handlowej złożyłem pisemną rezygnację z tej usługi. Na odpowiedź czekałem 166 dni. Chcę tych (usunięte przez administratora) podać do sądu - nie ze względu na pieniądze - po prostu nie toleruję (usunięte przez administratora) i naciągaczy. Potrzebowałbym zrzut ekranu z reklamówką Enei z "pewną ceną" /tą co dokładali 200 zł/. Może ktoś zachował to w swoim komputerze? mój mail ecler@o2.pl
Enea to masakra kto może niech rezygnuje z usług. W dniu wczorajszym przyszedł pani i odłączył mi prąd- nie chciał czekać aż zadzwonię i wyjaśnię sprawę. Na infolini okazało się że zalegam z opłatą 1 faktury na kwotę 113 zl, nadmienię że rachunku ani wezwania do opłaty nie otrzymałam- podobno wysłali poczta( ale zwykłym listem- bo tak wysyłają się dowiedzialam-) bo nie mam podanego maila ani telefonu. Oczywiście rachunek od razu uregulowałam i czekam od wczoraj na podłączenie- ale nie wiedzą kiedy podłącza cytuje" zlecenie zostało przyjęte proszę uzbroić się w cierpliwość". MASAKRA KTO MOZE NIECH UCIEKA!!! WSZYSTKIMNPOTENCJALNYM KLIENTOM ODRADZAM ENEE.
Gowork to opinie o miejscu pracy. A nie miejsce do wypłakiwania żalów. Nie zapłaciłaś rachunku to się jeszcze dziwisz, że ci prąd odłączyli? Nie wiedziałaś, że trzeba płacić? Pielgrzymkę na jasną górę mieli zorganizować w intencji niezapłaconego rachunku czy co? O co ci w ogóle chodzi?
Rozumiem,że jesteś opłacony przez Enea,bo innej przyczyny nie widzę aby stawać w jej obronie. Generalnie prawdę o tej firmie należy ujawniać wszędzie gdzie się da. Może w końcu coś się w tym kraju zmieni. Poza tym jest opcja "klient", co daje możliwość wypowiedzenia się.
Naucz się Kobieto płacić i nie zawracaj gitary swoich spraw należy pilnować, a nie płakać po forach.
Ja dostaje już kolejny raz rachunek po terminie zapłaty. To jakieś jaja?? Potem mam doliczone odsetki. Na infolinię dodzwonić się to cud. Tylko automat. Chyba covid ich zeżarł.
(usunięte przez administratora)
Tak udziela, Socjal jest dość spory, grusza, multisport, kolonie dla dzieci, dopłaty do wycieczek, dopłaty do żłobków i przedszkoli, 3filar, pakiet medyczny i jeszcze kilka innych
O, to dużo tego. A teraz na święta są jakieś benefity? Np. paczki albo bony. Jakaś premia świąteczna dla pracowników?
Wstydu nie macie. Jestem zniesmaczony jak polujecie na zwykłego szarego klienta żeby odbierać te benefity i premie.
Nie wiem czemu jest tyle negatywnych opinii na temat tego pracodawcy ? Pracuje w BOKU już 4 lata i owszem czasem jest ciężko bo Klienci wkurzą, bo cel za duży ale możesz iść pracować do merketu i narobić się fizycznie jak osioł za o wiele gorsze pieniądze. Enea oferuje nie najgorsza wypłate(wiadomo chciałoby się więcej ) ale ma naprawdę świetny pakiet świadczeń socjalnych, gdzie inne firmy mogą nam tylko tego pozazdrościć. Nigdy nie spotkałam się w firmie z mobingiem i ze złym traktowaniem, panuje tu świetna i przyjazna atmosfera. Ludzie jak przyjdą tu do pracy to nie odchodzą stąd aż do emerytury :)
Dobrze zauważyłeś, że negatywnych opinii o pracy w Enea jest bardzo dużo. Twoje pytanie trochę retoryczne. Każda negatywna opinia jest argumentowana. A mnie zaskoczyło (pozytywnie), że dostałeś umową o pracę. Bo gdybyś był zatrudniony, jak większość na umowie śmieciowej, to po 18 miesiącach wykopią. Może 4 lata temu lepiej traktowali pracowników; bo teraz w BOK-ach i infolinii tylko śmieciówki. Jedynie Górecka - zarząd może liczyć na normalne umowy i to takie z bonusem. Na góreckiej to pewnie panowie prezesi i ich sekretarki do emerytury ciągną i mogą się nabijać z taniej siły roboczej, która (usunięte przez administratora) w boksach dla konia i odbiera po 100 telefonów dziennie. I wiadomo, że do Bok-ów i na infolinii zawsze będzie kolejka, bo kto się przejmuje klientami. Ważne, żeby klient zgodził się na ofertę Pewna Cena i co miesiąc dopłacał 30 zł za gwarancje stawki. Ciekawe ile musi podrożeć prą, żeby to się wróciło? Ważne, że klient płaci, prezesi zarabiają, a pracownik Bok-u i infolinii wciska te złodziejki oferty. Nie rozumiem, jak ktoś może mieć pozytywną opinie o pracy w Enea.
Enea też zacznie ludzi zwalniać. Jestem zniesmaczony takimi opiniami. Przecież żyjecie z nabierania klientów na stałe umowy. Wstyd
Ktoś z was wybierał na stronie enea.pl pakiet inteligentny dom z enea smart? Jak to się sprawuje w rzeczywistości? Bo oferta wygląda kusząco jeśli chodzi o sterownie urządzeniami z dowolnego miejsca i kontrolowaniem zużycia mediów, ale zastanawiam się, jak byście porównali cenę do jakości ?
Zastanawiam się nad aplikowaniem na specjalistę ds. telemechaniki. Jakich stawek można się spodziewać? Czy dużo jest wyjazdów do usterek? Większość czasu w biurze czy w papierach?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa Enea?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa Enea tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Enea?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 1 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Enea?
Kandydaci do pracy w Grupa Enea napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.