MediaExpert

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

anonim
Inne
 Pytanie

Nie kupujcie nic czego nie można sprawdzić w tym sklepie .Zakupiłem nowe żelazko , fAKT FAKTEM ŻE TANIE ale myślałem że sprawne. Po zaniesieniu do domu , zalaniu wodą i włączeniu do sieci , zaczęło ciec. Niezwłocznie zaniosłem do sklepu celem wymiany na sprawne. Okazało się że nie można wymienić na sprawne ponieważ nie ma pudełka , tylko jest możliwość naprawy. I tu przestroga dla wszystkich nowych kupujących , kupicie zmywarkę zawieziecie do domu cieknie, nie ma wymiany , zwrotu , jest tylko serwis. Kupiliście bubla uszkodzonego na półce w sklepie nie należy wam się towar sprawny tylko totolotek , może będzie może nie. W moim przypadku wysłano do serwisu po dwóch tygodniach stwierdzili że będą naprawiać przy czym może to potrwać 30 dni !!!!! Czyli macie jak w banku w tym sklepie po zakupie niby sprawnego towaru na półce że jak będzie jednak nie sprawny to zobaczycie go z powrotem za minimum 44 dni ! Super sklep ani kasy ani sprzętu . Moje (usunięte przez administratora) e osiągnęło apogeum po czym zadzwoniłem do biura obsługi klienta z prośbą o interwencję . Pani wysłuchała i powiedziała że pomoże. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie Jakaś Mariola ze sklepu w Galerii Jurowiecka i stwierdziła że oddadzą pieniądze ale najpierw musi wrócić to żelazko fizycznie do nich . Po pięciu dniach dostałem smsa że żelazko jest jeszcze w naprawie , ale przecież miano oddać pieniądze? Dzwonię do Marioli z Jurowieckiej a ona mi opowiada że w pięć dni to jeszcze nie zdążyli odesłać i pieniędzy na razie nie będzie. Piszę tą opinię tylko dlatego że poziom krętactwa obsługi tego sklepu za kwotę 99 zł sięga słońca. Kupcie , lodówkę , pralkę , kuchenkę za ciężką kasę a będziecie czekać z pół roku w razie jak się okaże że towar po sprawdzeniu w domu jest nie sprawny . Uciekajcie jak najdalej.

4
anonim
Inne
 Pytanie

Nie kupujcie nic czego nie można sprawdzić w tym sklepie .Zakupiłem nowe żelazko , fAKT FAKTEM ŻE TANIE ale myślałem że sprawne. Po zaniesieniu do domu , zalaniu wodą i włączeniu do sieci , zaczęło ciec. Niezwłocznie zaniosłem do sklepu celem wymiany na sprawne. Okazało się że nie można wymienić na sprawne ponieważ nie ma pudełka , tylko jest możliwość naprawy. I tu przestroga dla wszystkich nowych kupujących , kupicie zmywarkę zawieziecie do domu cieknie, nie ma wymiany , zwrotu , jest tylko serwis. Kupiliście bubla uszkodzonego na półce w sklepie nie należy wam się towar sprawny tylko totolotek , może będzie może nie. W moim przypadku wysłano do serwisu po dwóch tygodniach stwierdzili że będą naprawiać przy czym może to potrwać 30 dni !!!!! Czyli macie jak w banku w tym sklepie po zakupie niby sprawnego towaru na półce że jak będzie jednak nie sprawny to zobaczycie go z powrotem za minimum 44 dni ! Super sklep ani kasy ani sprzętu . Moje wku...... e osiągnęło apogeum po czym zadzwoniłem do biura obsługi klienta z prośbą o interwencję . Pani wysłuchała i powiedziała że pomoże. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie Jakaś Mariola ze sklepu w Galerii Jurowiecka i stwierdziła że oddadzą pieniądze ale najpierw musi wrócić to żelazko fizycznie do nich . Po pięciu dniach dostałem smsa że żelazko jest jeszcze w naprawie , ale przecież miano oddać pieniądze? Dzwonię do Marioli z Jurowieckiej a ona mi opowiada że w pięć dni to jeszcze nie zdążyli odesłać i pieniędzy na razie nie będzie. Piszę tą opinię tylko dlatego że poziom krętactwa obsługi tego sklepu za kwotę 99 zł sięga słońca. Kupcie , lodówkę , pralkę , kuchenkę za ciężką kasę a będziecie czekać z pół roku w razie jak się okaże że towar po sprawdzeniu w domu jest nie sprawny . Uciekajcie jak najdalej.

4
Terminator
Pracownik

Po przepracowanym roku mogę się podzielić opinia na temat pracy. Trafiłem z przypadku na mały sklep, wąska grupa pracowników, którzy pomogli mi na starcie. Pokazali drogę i parę fajnych patentów. Praca jak praca, 10h (takie mam zmiany) dodatkowe wolne dni w miesiącu więc in plus. Z zarobków jestem bardzo zadowolony, mimo że podstawa niska. Praca nie męcząca jeśli lubi się kontakt z klientem, choć fakt trafiają się asy co wysysają energię. Ktoś gdzieś wcześniej zauważył, nie jest to praca dla leni co przychodzą "pykać w sneak'a" na telefonie i miał rację. Przyjmowanie dostaw irytujące i wymagające trochę wysiłku ale do przeżycia. Całkiem sporo rzeczy operacyjnych do wykonania w ciągu dnia, oczywiście pomiędzy klientami, bo to jednak główny priorytet. Ogólnie serdecznie polecam jeśli lubisz handel i kontakt z klientem.

4
GIJoE
Kandydat
@Terminator

W końcu jakaś wyważona opinia. To na plus, to na minus, ogólnie polecam i już. Bez wulgaryzmów i obrażania. Brawa dla Terminatora

Olek
Pracownik
@Terminator

Są tacy którzy nic nie robią latami tylko handlują a inni koledzy za nich robią robotę około sprzedażową ,więc to nie jest tak że każdy ciężko pracuje.Co do reszty to mogę się zgodzić..

Mati
Były pracownik
@Terminator

Jak to jest niemeczaca praca to ja nie wnikam. U mnie na dziale był brak klimy, na dodatek dużo nagrzanych tv i nawiedzone kierownictwo. Wracałem do domu naprawdę zmęczony po takich warunkach

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Witam, na jakie mniej więcej wynagrodzenie netto może liczyć specjalista ds. planowania i transportu w ME? Dzięki z góry za odp????

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po przywitaniu się i przedstawieniu zakresu obowiązków i mojej przeszłości, przeszliśmy do tzw scenki sprzedażowej, w której musiałem przedstawić propozycje jak największej ilości produktów dla klienta, uzasadnić dlaczego ma kupić droższy produkt oraz powiedzieć coś o nowym laptopie. Dodatkowo później przekonać go do zakupu na raty i zachęcić do skorzystania z promocji. Ogólnie rozmowa trwała ponad godzinę, czułem się swobodnie a kierownik sklepu doceniał moje doświadczenie oraz wiedzę.

Pytania

1. Jak przekonać klienta do wyboru laptopa za 6 tysięcy, gdy on chce tego za 4 tysiące? 2. Co w przypadku agresywnego klienta, któremu nie działa sprzęt i chce go reklamować? 3. Jak namówić klienta na wybór ubezpieczenia za 1,5 tysiąca? 4. Jakie dodatkowe produkty można zaproponować do laptopa?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Zarobki
Kandydat
 Pytanie

Dajcie znać na jaką podstawę może liczyć Kierownik Marketu i kierownik sali sprzedaży? W średniej wielkości mieście wojewódzkim? I czym właściwie różnią się te stanowiska?

Zarobki
Kandydat
 Pytanie

Powiedzcie proszę na jaką podstawę może liczyć Kierownik Marketu i kierownik sali sprzedaży? W średniej wielkości mieście wojewódzkim? I czym właściwie różnią się te stanowiska?

Leo36
Pracownik

Od 2018 pracuję, czasem nacisk na coś, czasem laba. Jak poznasz swoje obowiązki to jest to normalna praca, z dobrymi zarobkami jeżeli tylko się chce. Początki mogą wydawać się trudne, system i cała polityka sprzedaży. Na głowę nie pada, pieniążki na czas, umowa 3 na czas nieokreślony. Tyle w temacie, jakby było źle to bym dawno uciekał :D dopiero spojrzałem, że Wawa, ja trochę inna parafia.

JoAsia
Inne

Byłam w ME jakoś w końcu sierpnia, ale nie zdążyłam napisać od razu, bo szykowanie córki do szkoły itd. A chciałam pochwalić Pana Patryka i Panią Żanetę za pomoc, jakiej mi udzielili. Trochę znam się na sprzęcie i niby wiedziałam czego chcę i czego córka potrzebuje, ale ich rady były strzałami w dziesiątkę! Przepraszam, że tak późno, ale wciąż pamiętam i dziękuję serdecznie!

2
juzeg
Pracownik

zamawiany towar z dostawą na jutro... człowiek bierze urlop a tam totalna olewka, 21 godzina i dostawy nie ma... firma krzak, mniej kleo/lisowskiej a więcej roboty

2
Qulson
Kandydat

Pracował ktoś jako magazynier przy Grochowskiej 207 w galerii Wiatraczna i mógłby się podzielić opinią na temat pracy tam.

mixx
Kandydat

Pracował ktoś jako magazynier w centrum dystrybucji w Jankach bądź w Sokołowie i mógłby się podzielić opinią na temat zarobków zakresie obowiązków i zadań oraz atmosfery.

1
Maria Janina
Inne

Dzień dobry. Napisałam już w opiniach o sklepie, ale jestem pod takim wrażeniem, że napiszę to również tutaj. Kupowałam dziś ekspres. może trudno uwierzyć, ale pierwszy w moim życiu, a trochę już przeżyłam.. Mniejsza o to. Chciałabym serdecznie podziękować Pani Aldonie za fachową pomoc i cierpliwość, bo najłatwiejszą klientką to ja nie jestem, oj nie. Nie wiem jak inni, więc może nie będę uogólniać, ale ta Pani zrobiła na mnie pierwszorzędne wrażenie. Jeszcze raz dziękuję i gratuluję tej pani postawy. Tak powinna wyglądać obsługa klienta. Maria Janina K.

2
Adam
Były pracownik
@Maria Janina

Proszę poczekać jak przyjdzie do składania reklamacji :)

Olek
Pracownik
@Adam

Reklamacje uwzględnia firma z której jest ekspres a nie sklep media expert ja z reguły oddaje sprzęty do serwisu, nie naprawiam przez sklep a jeśli chodzi o sam wpis to widać że to lipka z tą Panią Aldoną haha.

Sonic99
Kandydat

Byłem na rekrutacji i mam wielką nadzieję na przyjęcie. Pani Julita mega profesjonalna, a przy tym ogarnięta, tak po prostu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam, Marcin z wczorajszej rekrutacji:)

Kandydatka
Kandydat

Witam, Ostatnio miałam ,,przyjemność” uczestniczyć w rekrutacji na kierownika sklepu. Rozmowa niestety, poniżej oczekiwań. Rekruter opowiedział o firmie, później Ja opowiedziałam o sobie. Moje 4 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym wg rekrutera okazało się niewielkim (chociaż w ogłoszeniu nie było informacji o wymaganiu w latach), pytania o to dlaczego nie wrócę do poprzedniej branży … Generalnie poczułam się jakbym kandydowała na dyrektora TERG a nie kierownika sklepu. No cóż… o wynagrodzeniu nic konkretnego nie padło, poza ogólnym stwierdzeniu, ze jest podstawa X, premia Y i premia uznaniowa regionalnego. Mimo pytania czy niezależnie od wyniku będzie informacja zwrotna - taki kontakt nie nastąpił. Uważam te 40 minut za stracony czas.

PKP
Były pracownik
@Kandydatka

Mieli już człowieka na stanowisko kierownika. Po znajomości. Rozmowa odbyła się tylko dla formalności.

1
GOść
Inne
@Kandydatka

W sumie nie napisałaś niczego szczególnie negatywnego... Nie wybrali cię, trudno. Widać znaleźli na to stanowisko kogoś innego, normalna rzecz. Powodzenia w poszukiwaniach.

Ccccccccv
Inne

Niby wszystko ładnie pięknie i kolorowa po za kilkoma nieścisłościami a kakretne zecz ujmując towar ktury zamawia się z odbiorem w punkcie nikt nie sprawdzi czy jest na stanie w punkcie odbioru tylko jest wysyłany z centrali i przesyłany 48 godzin, pomimo faktu że prawdopodobnie na stanie figuruje po 2 po co komys moje dane adresowe personalne skoro towar odbieram w sklepie i nie zadam wydania faktury tylko paragon zatrudniacie zesze" ludzi od przyjmowania zleceń zamuwien i obsługi klujenta a nikomu się nawet tego sprawdzić nie chce to ja kam się takimi zeczami zajmować co to za system ktury nie funkcjonuje widoczni ludzie są na stanowiskach tylko po ty by brać pieniądze za nic!

Maruder
Pracownik
@Ccccccccv

Po przebiciu się przez masę błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych mogę Ci odpowiedzieć: w Media Expert pracownicy zamawiają towar przez stronę mediaexpert kropka pl w taki sposób jakbyś zamawiał go osobiście przez stronę www. Odbiór zamówienia w sklepie wygląda trochę jak odbiór paczki z poczty i tyle. Nie ma innej możliwości. Poza tym skoro wiesz, że sprzęt jest na miejscu to kup go w sklepie i tyle.

ABC
Inne
@Ccccccccv

Jezu, rozumiem że chcesz się podzielić swoją opinią, ale, na litość boską, zajrzyj najpierw do słownika. Przecież tego Twojego wywodu nie da się czytać :(

Sebek
Pracownik
@Ccccccccv

ty analfabeto czytałeś w ogóle te swoje wypociny.. 7 latek zrobi mniej błędów niż ty...

En0uhs
Były pracownik
 Pytanie

Prawie rok czasu odkąd uwolniłem się (usunięte przez administratora) Zacząłem prace na początku pandemii gdzie obiecywali promesy(usunięte przez administratora). Minął tydzien. Promesy zniknęły. Zaczęły się pierwsze zwolnienia. Rzucanie miedzy działami to norma. Ale mieliśmy skład bardzo zgrany - nie licząc kierownika (do niego również sie odniosę). Jak u Nas był luz to szło się pomóc na innych działach czy staliśmy na kasie jak pok miał co chwila ruch. Wiele z Was podkreśla, ze zgranie składu to jedyna sensowna rzecz w tej pracy. Owszem. Poza kierownikiem, który jak by mógł to by zarząd i regionalnych po nogach całował o innych partiach ciała nie wspominając. Brak własnego zdania, które miał narzucone odgórnie i nie mógł się sprzeciwić. Bo nie miał tego co każdy facet ma. Marne próby liderowania i pseudo wpływania na pracownika. Wprowadzał tragiczna atmosferę w pracy, co przekładało się na wyniki. Monitorowanie co się dzieje na kamerach nawet jak miał dzień wolny. Moje problemy z kierownikiem zaczęły się po około 3 miesiącach. Przeszkadzało mu to, ze mam swoje zdanie. Nie dałem sobie wejść na glowe i komentowałem każda durna decyzje tergu. Wyniki miałem całkiem spoko. Dużo małych polis i ilościowo slw na przyzwoitym poziomie. Usługi tez robiłem na innych działach. Średnio wyciągałem około 4k. UCINANIE GSow to również śmiech na sali. Korekta bonusu? Szkoda gadać. Istny kabaret się zaczął przy drugiej fali. Wsparcie które przyszło do sklepu to połowa z nich kosiła co się dało. Dużo się od nich można było nauczyć. Ale tu wychodziło jak bardzo kierownik zapatrzony jest w regionalnych. Najpierw mówienie, ze wszyscy jesteśmy jednym składem i jedziemy na tym samym wózku a później jak przychodziło do dostaw czy zadań około sprzedażowych to stacjonarni pracownicy wszystko robili. Hitem było jak dostaliśmy około 200zl na kosz owoców w podzięce za prace w pandemii. GRAFIK NIGDY NIE BYŁ NA TYDZIEŃ PRZED. DZIEŃ PRZED NOWYM MIESIĄCEM TO STANDARD. nie można było nic zaplanować. A jak się odezwałeś to się pruł, ze tyle ma na glowie. Szkoda tylko, ze jak był ruch to siedział i udawał ze go nie ma. Szkoda w tym wszystkim było KSSa. Robił tytaniczna robote, latał po całym sklepie. Kiedy KSS o coś prosił to każdy chętnie to robił. Inwentaryzacje to kolejny temat rzeka. Pracownicy innych działów robili cząstkowe na IT gdzie nie znali aż tak gdzie co jest. Cenowki zmieniane co chwila. Tacy eko a papieru szło od groma. Dostawy tez parodia. Przy 1 fali mieliśmy magazyniera i wszystko szło sprawnie. Pomagaliśmy mu zwozić wszystko na magazyn a resztę robił sam. Kolejna kwestia to porządki. Czepianie się o wszystko. Kiedy powiedziałem wprost, ze nie będę gonił polis bo mi się to nie opłaca to nagle wielkie oburzenie. Ale jak to!? A wynik sklepu? MUSI BYĆ WALKA. hahah Tani kołczing ubrany w pseudo korpo. Prawie bym zapomniał o odprawach. Jeszcze te poranne ok. Ale specjalne zebrania na temat opinii z google? Wyśmiałem go jak miałem przyjść godzinę wcześniej. A o pisaniu pozytywnych opinii przez pracowników mówiłem? NIE POLECAM NIKOMU PRACY W TERGU. z plusów to na pewno zgrana Ekipa na sali. Zniżki pracownicze. Morał jest taki; Jak trafisz na służbiste jako kierownika to nie daj sobie wejść na glowe. Cwany jak mu regionalny napisze co ma szczekać. Jak go zagniesz to nie wie co powiedzieć. Szkoda mi tylko tych co zostali na tym tonącym statku.

1
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki są na call center i zasady? warto czy nie?

Były kandydat.
Kandydat

Mimo zrobionej nadziei że wszystko będzie ok niestety nie zostałem zatrudniony. Brak rzetelności ze strony rekruterek. Umawiały się na kontakt telefoniczny a mimo zapewnień o kontakcie wysłany został mail z podziękowaniami.

Arek
Kandydat
 Pytanie

Witam jestem zainteresowany pracą jako kierowca C+E. I chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca? Codziennie w domu czy tylko weekendy? Oraz jak wygląda sprawa finansowa.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

witam wszystkich, dostałem zaproszenie na rozmowę o prace jako doradca klienta i czy mógłby ktoś mi tak z ręka na sercu i rzetelnie jak faktycznie wygląda praca w ME? jak wygląda pensja oraz godziny pracy. jak z dniami wolnymi?

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MediaExpert?

    Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 226.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 118, z czego 19 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 54 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?

    Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 22 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MediaExpert
Przejdź do nowych opinii