Ubrania może są inne i wyrózniające sie na tle pozostałych sklepów, ale to zwykłe ciuchy z rynku w Warszawie. Co w tym oryginalengo i zadziwiającego!? Jedyne co to jakość odpowiadająca cenie, czyli niska. Obsługa młoda, dość często usmiechnieta i pomocna. Jednakże dziewczyny te chyba pracują tam po 10h dziennie -6 dni w tygodniu. Bo co nie jestem w tym sklepie jest zawsze tylko jedna dziewczyna na zmianie. Z tego co słyszy się "na mieście" Pani Właścicielka humorzasta, gburowata, wyniosła i nieprofesjonalna w swym fachu. Pieniądze za pracę małe, nakładana jest odpowiedzialność za kradzieże (paradoks -kiedy te dziewczyny maja zjeść, załatwić się -jak jest tylko jedna na zmianie?). Mało interesujący sklep, skierowany głównie do jednego klienta-dziewczyn w wieku szkolnym. Osoba pracująca -taka jak ja, nie znajdę tam prawie nic dla siebie.
Dokładnie jak nie może odebrać telefonu to oddzwania.Jeśli chodzi o nasza koordynatorke to wole na 100% obecna niż poprzednia której nie znosilam Pani K.potrafi wytłumaczyć jest sprawiedliwa jak cos się jej nie spodoba oczywiście zwróci uwagę ale zrobi to w taki sposób ze nie potrafię sie na nią obrazić co ważne potrafi pochwalić co uważam ze wszystkie nas motywuje do pracy .Pozdrawiam
Niezły z Ciebie pracownik, skoro na koordynatorkę potrafisz się obrazić za to,że zwróciła Ci uwagę,że coś jest nie tak na sklepie...pozdrawiam Grudziądz:)
śmiać mi się chce jak to czytam . Ludzie najpierw zastanówcie się nad swoim zachowaniem a dopiero potem zacznijcie oceniać innych ludzi . Pracuje już jakiś czas w firmie CAYMAN i nie moge na nikogo narzekać, szefowa jeśli nie może odebrać telefonu oddzwania ZAWSZWE. Nigdy nie zostałam 'olana' zawsze oddzwaniają, pomogą, wytłumacza jak coś zrobić, jak coś napisać itp. . Pani, która nas odwiedza zawsze jest miła, uśmiechnięta, pomocna, piszecie bzdury. Pozdrawiam
Szefowa owszem jest super, ale kiedy jest to jej na rękę. Teraz po czasie sama widzę jak było rzeczywiście. Ty się naprawdę starasz, zasuwasz, jesteś miła dla klientek i co?? Nic! Nie usłyszysz dziękuje, że sprawy związane z pracą załatwiasz przed pracą, gdzie trzeba wyjść wcześniej z domu i o konkretnej godzinie sklep otworzyć i ze wszystkim się wyrobić przed otwarciem. A to przecież twój prywatny czas. Urlop, zawsze na telefon, bo coś w pracy się może wydarzyć i ty lecisz wszystko prostujesz, bo TY jesteś odpowiedzialna za zastępstwo w tym czasie. Chore!!
Rozmowa przebiegła bardzo miło, nie było żadnych dziwnych pytań. Pani pytała tylko o doświadczenie w podobnej pracy i ogólnie zadawała pytania raczej tylko związane z CV. Przedstawiła jak wygląda praca i zarobki. Całość trwała ok 20 min.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
MASAKRA CO TY DZIEWCZYNO PISZESZ ZA BZDURY SZEFOWA JEST SUPER
Hej. Szefowie jacyś lepsi się zrobili. Pani I nawet na reklamację odpisuje. I zdarza się jej odebrać tel. Ale uważam że to za małe zaangażowanie. Są zarozumiali i nieslowni , zero profesjonalizmu. Płacą mało., tylko podstawą + za soboty. Czasem marna premia. Pracy dużo. Remanenty.... Sami wiecie. Teraz nowy regulamin obsługi klienta i kontroli. A co ze szkoleniami? Zero profesjonalne. Kazali wysłać z obcego @ co nam się nie podoba. Ale wszyscy się boimy pisać , bo wiadomo że sprawdza miasto. Prpcuje bo nie mam innej pracy. Ale gdyby nie to już bym dawno odeszła. Najgorsze ze z centrali ktoś odpisuje na tym forum . Żenada! Mamy oddzielne pracownicze forum o którym centrala nie wie. Tam kilka zaufanych dziewczyn pisze. Zero pozytywów. Coś o tym świadczy. Unikajcie dyskusji też z koordynatorem K. Uwaga bo szefowie są fałszywi. Rzadko ich widuje ale oczy szefowej i fałszywy usmiech wszyscy w firmie znają.
Podczas poszukiwania pomysłów na świąteczne prezenty, po odwiedzeniu kilkunastu różnych sklepów w Ostródzie w końcu trafiłam do sklepu Cayman. Przywitała mnie Pani, która pomogła i doradziła fachowo w wyborze odpowiednich prezentów świątecznych dla moich wnuczek.Bardzo dziękuje ,chociaż w ciemno kupione,dziewczyny bardzo zadowolone.
Wariacie zajmij się sobą i własnym życiem jeszcze mogłes trochę w czasie odczekać ,a nie jedna wypowiedz po drugiej
NIE POLECAM TEJ FIRMY, główną ideą ich działania jest dwulicowość. Oszukają i wykorzystają. Pozdrawiam
Tez słyszałam opinię , że kupa cwaniaków z właścicielami na czele!! A towar - szajs- jednorazówki i śmierdzi w sklepie chińszczyzną , a ceny francuskie!
Cayman istnieje juz długo ubieram sie tam bardzo czesto najpierw w Bartoszycach gdzie pozdrawiam bardzo miła pania. Teraz w Lidzbarku Warm.bo mieszkam blisko i tej pani to nikt nie zastapi zawsze usniechnieta, zartobliwa Jezdziłam tez do Dobrego Miasta pani także przesympatyczna naprawde dziewczyny sympatyczne dobrze przeszkolone A za podchodza i pytaja "w czym pomóc"to poprostu musza to sa wymogi napewno szefów Wiem cos o tym bo tez pracuje w podobnej branży .Szjole dziewczyny i osobiscie do tycj pani nie mam zarzutów .pozdrawiam te panie
narzekacie to sie zwolnijcie i szukajcie gdzies lepiej ,bo ja nigdy bym nie zamieniła tej pracy na inna . A wy tylko pieprzycie na forum d....obrabiacie ale w oczy to nikt nie powie Zazdrosc o wszystko o sklepy dom ze maja to i wy postawcie sibie kto komu broni Fałsz żal !!!!!!!!!!!!!
Szczegółowego nowego roku dla koleżanek i kolegów z caymana
Firma sama w sobie jest ok, ubrania jakie oferuje są w przystępnych cenach, nie zawsze materiałowo dobre. Co do pracowników... Hmmm... Do sklepu w moim mieście bardzo lubię zachodzić. Pracuje tam bardzo miła Pani, która każdego klienta wita z uśmiechem na twarzy, pożartuje i zawsze doradzi w wyborze. Tylko czy w tych sklepach wszędzie pracuje tylko jedna osoba?? Czy nie za dużo obowiązku na jedną osobę? Kiedy przerwy na śniadanie i jakiś urlop?
Jednym słowem dla wszytskich problemowców, którym wiecznie nic nie pasuje: "Usuń ze swojego słownika słowo 'problem' i zastąp słowem 'wyzwanie'.Życie stanie się nagle bardziej interesujące." Sklep ma fajny asortment, fajna obsługa, przystepne ceny. Oby wiecej takich sklepów w wiekszej ilosci miast!
co za szum!!!pracuje w tej sieciowce w innym miescie i co by tu powiedziec- jest roznie!kokosów nie ma! ale to Polska czego oczekiwac wiecej!!
witam.chcialabym wyrazic swoja opinie na powyzszy temat. uwazam ze komentarze sa bezpodstawne i świadcza tylko o osobistym urazie do Pani sprzedawczyni w Ostródzie. Diana - bo tak ma na imię ta Pani , jest uprzejma i zawsze doradzi w trakcie zakupu. Jestem klientka , która pojawia się w Ostródzie raz na jakiś czas , zawsze z miła chęcią zrobię tam zakupy- ale zawsze wybieram taki dzień by była własnie ta Pani. A o taki dzień nie trudno, bo chyba szefostwo nie potrafi zapwenić pracownikom dobrch warunków pracy, bo dziewczyny tam pracują na zmianach same- a klientów jest sporo. zatem kiedy mozna coś zjeść, kiedy mozna wyjść do WC i kiedy mozna chociaż przez chwilę siąść i odpocząć. Każdy ocenia minę pracowników - nie wiedząc jaka maja sytuacje w danym momencie, jak się czują. prócz tego ludzie!Pani Diana na pewno nie zarabia tam kokosów, a w umowie nie ma napisane, że ma mieć ciągle doklejony piękny usmiech do twarzy!Może gdyby szefostwo dało podwyzki swoim stałym, dobrym, i od lat już pracujacym pracownikom i nauczyło by sie ich doceniać - była by nowa motywacja, większe zaangażowanie! Więc zanim zaczniecie oceniać kogoś innego, spójrzcie na siebie na swój uśmiech i na to jak się zachowujecie na codzień. Powodzenia dla Pani Diany- oby w końcu jakiś pracodoawca docenił jej zaangażowanie, pracowitość, solidność, uczciwość, rzetelność,skrupulatność i wiele innych cech, które zauważyłam - po 10 latach bycia obsługiwaną przez tą Panią. Oby więcej takich pracowników!
Ja również uważam ,że ta krytyczna opinia p,sprzedawczyni jest za ostra i wcale nie zgodna z prawdą Widać ,że ta osoba krytykująca ma osobisty uraz i chce tej p,sprzedawczyni zaszkodzić ,bardzo nie ładnie w ten sposób załatwiać sprawę. .Ja np, jak wejdę do jakiegokolwiek sklepu to nie bardzo lubię jak od razu stoi przy mnie sprzedawczyni i wypytuje co chce ,ja po prostu chce najpierw sobie sama obejrzeć co mnie interesuje.W Caymanie również bywam i nie zdarzyło się aby p .sprzedawczyni była nie uprzejma,zawsze doradzi i fachowo obsłuży ,/a jeżeli chodzi o kolor włosów tej pani ,to bardzo korzystna zmiana na plus/
Ostatnio byłam w sklepie w Ostródzie,pokręciłam się trochę po sklepie ,obejrzałam kilka bluzeczek,sprzedawczyni zaraz podeszła i zapytała w czym pomóc,bardzo komunikatywna,doskonale znająca się w swojej branży,i to wszystko ,żadnego chamstwa,braku kultury,więc chyba ta krytyczna opinia jest trochę na wyrost.Często piszemy o nieprzyjemnych sprzedawcach, ale czy wszyscy jesteśmy przyjemnymi klientami?W sklepach często bywałam świadkiem takiego zachowania,parę razy musiałam zareagować,bo szkoda mi było jak" Wielka DAMA"w sposób chamski potraktowała sprzedawczynię.Więc sfrustrowany kliencie; "klientka-stała - 2014-11-14"/poprawnie pisze się stała klientka/,także nie ma w naszej pisowni wyrazu nie kontaktowa!, proszę zająć się swoja pisownią i swoim nudnym życiem,a nie obrażaniem ludzi.Jeszcze jedno;druga pani też jest bardzo sympatyczna.Pozdrawiam sprzedawczynię ze sklepu,bardzo ładny ma pani kolor włosów.
haha śmiać mi się chce, chyba niektóre wypowiedzi nie są pracowników, a drugiej strony barykady. Pobory wcale nie są bardzo dobre, kto pracował ten wie jak to wygląda, jest coraz gorzej, ale nie mam zamiaru się wykłócać, jak wam pasuje to dobrze i szefostwo takie super(to jest wasze odczucie).... A co do hasła remanent do spłaty, to od tych super poborów które są wypłacane tym wyżej co są tak zadowolone to zdarza się, że musisz oddać pieniądze za braki na stanie oczywiście po cenie na metce, żeby nie narażać firmy.
rzucam hasło - remanent do spłaty.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?
Zobacz opinie na temat firmy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?
Kandydaci do pracy w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.