KiK POLSKA

Wrocław

Opinie o KiK POLSKA

Olaf 2017-08-05 20:58
W jakich widełkach zarabia kierownik ?
2
byłypracownik 2017-08-06 23:53
Zbyt małych w porównaniu z obowiązkami. NIE POLECAM.
5
bylypracownik 2017-08-06 23:55
W zbyt małych w porównaniu do obowiązków. Nie polecam.
3
Obiektywny 2017-08-08 22:53
Dlaczego firma nie poda w zakladce "Pracownicy o nas" wypowiedzi kogos z niższego szczebla tj np kierowników sklepów zastepców lub zwykłych szeregowych sprzedawców , opinie 2 pań które niedawno zostały przyjete na kierowników regionalnych mydli oczy o firmie , pewnie zawsze kierownicy regionalni beda mieli luzik niech sie wypowiedza jak motywuja ludzi do nadgodzin. Traktowanie ludzi od zwykłego pracownika po kierowników sklepów jest karygodne , jesli chodzi o sprawy papierkowe epoka kamienia łupanego wszystko na kartkach i segregatorach parodia to jest firma która jest juz 5 lat w Polsce ?? Czy zwykły pracownik przez te 5 lat pracujacy dostał choć 5 zł podwyżki ??
8
KKKIIKK 2017-08-08 23:31
Leczcie się wszyscy na głowę. Bzdury wypisujecie, bo nie nadawaliście się do pracy, zwolnili co po niektórych i wylewacie tu swoje żale. Firma może nie jest liderem jeżeli chodzi o płace i benefity, ale do jasnej cholery każdy jest na umowie o pracę, godziny są rozliczane co do minuty, wypłata na czas, możliwość awansów, więc zamknijcie te swoje żalące się i narzekające buźki bo się tego czytać nie da! Jak ktoś chce dorobić może pojechać na wsparcie, nowe otwarcie i zawsze jakaś kasa dodatkowa wpadnie. Firma jest w ciągłej fazie rozwoju, inwestuje się duże pieniądze na otwarcia, reklamy, sprzęt itp. W ciągu 5 lat wielu sprzedawców zostało kierownikami, a kierownicy sklepów - regionalnymi i w dalszym ciągu firma stawia przede wszystkim na rozwój swoich pracowników. Narzekacie na kierowników, na regionalnych a w 90% to są naprawdę super ludzie, a same nie potraficie w gonie sprzedawców zbudować przyjaznej atmosfery, więc o czym tu mowa. Pozdrowienia dla wszystkich pracowników KIKa. Nie zrażajcie się tymi opiniami, nie jest super i pięknie ale jeżeli jesteś pracowity/a i cierpliwa to bardzo szybko przeskoczysz wyżej.
8
xxx 2017-08-09 15:29
Hahahahahaha ile ci zapłacili za te opinie?? Śmiech na sali. Na jaki rozwój pracowników stawia firma? Firma martwi sie tylko o siebie i zeby jak najwięcej kasy miec dla siebie a pracowników ma głęboko w du.pie. Gdyby bylo tak jak piszesz to bylyby jakies szkolenia , podwyżki, a tu nawet premii na święta nie ma wiec o czym ty wgl mówisz?! I wg ciebie skoro firma płaci na czas to powinniśmy siedziec cicho i złego słowa na nią nie powiedziec?? To to jest akurat ich zas.rany obowiązek! Lachy nikomu nie robią, ze 10 jest kasa na kontach. A jezeli tobie nie odpowiadają te opinie tutaj to po prostu nie wlaz i nie czytaj bo każdy ma prawo do własnego zdania i wlasnie po to jest forum.
15
TowarzyszkaJohanna 2017-08-10 21:57
Serdecznie odradzam. Sama odeszłam po paru dniach. Do moich obowiązków należało stanie (tak-stanie) przy kasie, gdy byli klienci, i zakaz stania przy kasie, gdy tych klientów nie było. Kiedy w sklepie był mały ruch, klipsowałam towary (oczywiście na ściśle określonym szwie, bo po co ułatwiać pracownicy zadanie, skoro można je utrudniać) lub poprawiałam te wiszące na wieszakach.
Przez dwanaście godzin.
Na nogach.
Ktoś powie, że to przecież nic takiego. Tak? Bycie w ciągłym ruchu jest o wiele mniej męczące, niż stanie. Tym bardziej, że za każdym razem, gdy udało mi się na chwilę przycupnąć, udając, że czegoś szukam, i "oszukać system"- podchodził klient. Gdy oddaliłam się poprawiać wieszaki- podchodził klient. Usiąść mogłam tak naprawdę- nie licząc przerw, które łaskawie respektowali- jedynie w toalecie. Bo przecież krzesło przy kasie zmniejszyłoby im obroty. Czy muszę dodawać, że niezapewnienie miejsca siedzącego jest sprzeczne z przepisami BHP?
Po drugiej godzinie zaczęłam przestępować z nogi na nogę.
Po czwartej rozbolał mnie kręgosłup.
Po szóstej stopy.
Po ósmej czułam się, jakby ktoś obił mi pięty bejsbolem.
Po dziesiątej płakałam z bólu.
Jednocześnie musząc przecież uśmiechać się do klientów, pamiętać o zdjęciu klipsa z ubrania, dobrze wydawać resztę, uprzejmie odpowiadać na najgłupsze pytania i mieć się na baczności, bo w każdej chwili może przyjść rewizja.

Po dwunastu godzinach szłam na przystanek, kuśtykając.

Zgłosiłam ich do inspekcji pracy, że nie przestrzegają BHP, ale mieli to w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] krzeseł jak nie było, tak nie ma. A kierownik w swoim biurze zapewne ma. Sprzedawać czy klipsować towary można i powinno się na siedząco. Tak mówią przepisy.
16
spzedawca 2017-08-10 21:58
Wiesz co, rozgryzłaś/eś mnie, dokładnie jest tak jak piszesz, nie ma w firmie premii, ale do każdego pozytywnego komentarza na tym forum, odrazu jest robiony przelew. Widać w tym komentarzu, Twoją krótkowzroczność i brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. No więc poświęcę Ci te dodatkowe kilka minut, żeby jaśniej Ci to nakreślić... Przez rozwój rozumiem to że zaczynając od sprzedawcy, po kilku miesiącach możesz awansować na zastępcę, lub nawet kierownika. Rekrutacje zewnętrzne na stanowiska kierownicze są robione w ostateczności, czyli wtedy kiedy nie ma potencjału, i to się kryje pod pojęciem rozwój... Twój widocznie zatrzymał się już dawno temu. Oczywiście masz wszystkie informacje z pierwszej ręki, więc napewno wiesz ilu kierowników w tej chwili dostało awanse na regionalnych? I tu pojawiają się kwestię szkoleń, o których piszesz. Pewne stanowiska wymagają szkoleń inne nie, no chyba że z podstaw kultury, bo zwracając się do kogoś na forum piszemy z dużej...
Z czego Ty chcesz kasjerów szkolić? Z zasad obsługi klienta, procesu sprzedaży, przecież KIK to dyskont, tu nie ma obsługi i sprzedaży indywidualnej, nie wymagana jest obsługa klienta od a do z. Podstawowe obowiązki to obsługa kasy, wykładanie towaru i sprzątanie/układnie, faktycznie trzeba wielkie zewnętrzne szkolenia organizować. Większej filozofii w tym nie ma. Idź do odzieżówki, gdzie trzeba latać z rozmiarami do przymierzalni, wciskać paski do spodni, użeraj się przy reklamacjach i zwrotach to zarobisz więcej w czym problem? Wolny rynek.
Rozumiem, że Ty jako znawca zarządzania, ekonomista w jednym - na etapie, w którym jest firma w Polsce (jeszcze około 400 otwarć i ogromu inwestycji z tym związanych) dałabyś wszystkim premie, podwyżki, i wysyłała na szkolenia. Kilkanaście lat temu było podobnie z Biedronką. Teraz mogą sobie pozwolić na benefity.
Co do wypłat widać, że jeszcze na kiepską firmę nie trafiłaś/eś, bo mimo że wypłata na czas to "zasrany obowiązek" to bardzo wielu ludziom, w tym kraju wypłaty na czas nie wpływają, i nawet inspekcje tutaj nic nie zrobią, bo za zwłokę dostaje się odsetki ustawowe, które są śmiechem, więc dla Ciebie to "zasrany obowiązek" a dla mnie ważny plus tej firmy, bo nie byłaś w firmie gdzie wypłaty dostajesz 2 tygodnie po terminie, i mimo wszystko życzę byś na taką nie trafiła czy trafił
Na koniec mam takie same prawo do wyrażenia neutralnej lub pozytywnej opinii, jak Ty czy 95% tego forum, więc nie pisz proszę takich głupich stwierdzeń, bo niczego nowego do dyskusji nie wnoszą.

Podsumowując KiK to firma w fazie rozwoju i dynamicznej ekspansji, co wiąże się z możliwością szybkiego awansu. Oczywiście dla ludzi pracowitych. Wypłaty są na czas, brak umów zleceń, wszystko ewidencjonowane. Dla tych, którzy nie wiedzą: system pracy równoważny i 3m okres rozliczeniowy - wszystko zgodnie z prawem! Podwyżki też są, nie są jakieś kolosalne ale są. Pierwsza umowa zazwyczaj na rok. Premii na święta brak, ale teraz są premie dla całej załogi za kontrole i wskaźnik sprzedaży. Minusy - cieżka praca przy dostawach, dwie osoby na zmianie, dużo pracy, ciągłe zmiany koncepcji.
4
Fffff 2017-08-14 12:43
Ojej pani regionalna świeżo upieczona jakie mądrości ...... ojej.....
17
Róża 2017-08-15 15:59
Taaa te podstawowe obowiązki może przez pierwszy tydzień sie wykonuje, a potem transfery, konwoje, dokumenty z dnia na dzien i smieszne wskaźniki... Moze te panie w biurze które mogą siedziec powinny je robic, godzina na plus dla "zwykłego sorzedawcy" by byla ktory i tak nie wie w co rece wlozyc, bo dostawy, gazetka, podrecznik, moze transfer do innego sklepu smieszne d-karty i przenoszenie wszystkich papierkowych dokumentów do tego mini urzadzenia z malym wyswietlaczem...az sie od tego w oczach troi,niezrozumiale info z drukarki w kazdym momencie moze sie wydrukowac bo zagrazajacy zdrowiu towar sprowadzili albo splesniałą odziez,ktora zasmrodziła cały sklep, ale Pani regionalna powie ze przeciez sprzedawca to zadna filizofia, raptem 3 obowiązki, na co takiej osobie jakiekolwiek szkolenia i premie... Regionalni najwidoczniej powinni od sprzedawcy zaczynac inaczej nie wiedzą nawet jak widac co robi ten zwykly sprzedawca...
16
nicola 2017-08-15 21:54
Witam
Dołączyłam do grona licznych - byłych pracowników. po przepracowaniu ok dwóch lat dałam sobie spokój.
Firma orze jak może pracowników taka jest prawda. Dwie osoby na zmianie przy tak dużej powierzchni i tak licznym towarze to jakaś paranoja - nawet klienci stawiali oczy w słup z niedowierzania jak widzieli dwie na dostawie i ok 8 palet ( a bywało i więcej). Premii zero, pytania dlaczego spadły utargi, dlaczego to nie zrobione jeszcze, dlaczego cały towar nie rozłożony w trzy dni (łącznie z zaklipsowanymi ciuchami i rozwieszonymi). Co do tej kasy ekstra - delegacja na zatowarowanie czy otwarcie do nowego sklepu to śmiech na sali. Dziewczyny były wręcz zmuszane groźbami żeby jechać na to bo firma miała problem z ludźmi - każdy wiedział czym to pachnie (5 dwunastek dźwigania). Co do premii rzucili im po ok 200 zł gdzie jedzenie więcej kosztowało - kolacja w hotelu kosztuje a sklepy po 21 już pozamykane. Za bilety trzeba było samemu płacić - w późniejszym czasie zwracali za to. Sęk w tym że jak to trafiło na dziewczynę która była zatrudniona na 1/2 etatu lub 3/4 (a wiadomo najniższa krajowa płacona proporcjonalnie do wysokości etatu) to ta biedna nie miała za co jechać na taką delegację. Zdarzało się tak że na zatowarowaniu był poślizg z czasem więc i trzeba było pracować po 15 h a kazali się wpisywać ze 12 h. Do dzisiejszego dnia firma za te nielegalne nadgodziny się z ludźmi nie rozliczyła. Podobna sytuacja z inwenteryzacjami była. Rewizje wieczorne - po zamknięciu sklepu gdzie pracownik wypisał sie na ewidencji i był już praktycznie w drodze do domu. Osoby które mieszkały dalej od miejsca pracy docierały do domu po 22. To jest drastyczne łamanie prawa. W wolnym dniu telefony bo ludzie nie przychodzą do pracy, rezygnują a ktoś musi przyjść za kogoś. Padają tu tak głupie komentarze że aż głowa boli - "sprzedawca" (komentarz wyżej) pisze coś o Biedronce - wzięli się za to bo był czysty wyzysk i praca ponad siły. Afera na cała Polske i czy chcieli czy nie chcieli to musieli system zmienić.
20
Kawa 2017-08-16 20:17
W Biedronce to znalazla sie odwazna pani ktora poinformowala media o wszystkich nieprwidlowosciach stad nastapily zmiany . Nie mieli premii itp swiadczen teraz maja a w Kiku byly premie i wyplata wieksza od najnizszej krajowej byla dla mnie to zaden rozwoj tylko cofanie sie albo i upadek .Firma wiecej kasy traci na ciagle zatrudnianie nowych (badania ksiazeczka niekaralnosc ) zamiast docenic tych co jeszcze chca pracowac
15
Obiektywny 2017-08-18 00:53
Ta firma w 100% tylko honoruje dyrektorków , regionalne. A to ze mobbing jest na porzadku dziennym to inna sprawa kazdy kto tam pojdzie do pracy czy to na sprzedawce , kierownika lub zastepce sam szybko przekona sie gdzie trafił to prawda o ewidencji na kartkach , delegacje na koszt wlasny a zwrot do 3 miesiecy po owej delegacji , szkolenie nowej kadry kierownikow sprzedawcow wyglada tak ze rzuca cie gdzies na 2 tygodnie do jakiegos sklepu w Polsce gdzie maja braki kadrowe i bedziesz tam jeba.... jak zwykly szary pracownik to jest szkolenie ?? Szanowni panowie i panie regionalni strasznie was boli jak utargi spadaja bo macie coraz mniejsze prowizje % Kazdy regionalny ma % od utargu na swoim sklepie wiec bedzie kazdego yebal aby miec jak najwiecej kasy dla nich ludzie sie nie licza tylko liczba zer po przecinku , ludzi traktuja gorzej niz w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ludzie juz lepiej wyjechac za granice i pieczarki kosić przynajmniej zarobicie wiecej ! W Kiku 5 lat mineło kierownicy na kolanie robia ewidencje buahahah wow rozwoj firmy , ciekawe czy niektore panie regionalne nie musialy (usunięte przez administratora) aby awansowac ale to ich sprawa :) Sochal w tej firmie nie istnieje premia świąteczna w postaci kalendarza adwentowego to Hit Sezonu wlasnie widac jak ta firma sie rozwija owszem reklama byla na 5 lecie bilbordy ale to w niczym nie polepszy sytuacji pracownikow podwyzek brak przez 5 lat , a zapytajcie sie waszych regionalnych ile kosza za utargi :) W tej firmie pozostana albo osoby ktore sa ślepe albo tacy co lubia jak im sie po garbie jedzie .... Mozna jedynie współczuć ..... KiK Komedia i Kłamstwo
16
KiK POLSKA 2017-08-21 14:11 [pracodawca]
Szanowni Uczestnicy Forum,

zapraszamy do zapoznania się z zakładką FAQ, gdzie już teraz możecie przeczytać o tym, w jaki sposób w KiK dbamy o dobrą atmosferę w Zespole.

Pozdrawiamy!
1
A. 2017-08-22 20:52
No fakt sklep i praca tam to porażka.
W Grudziądzu (Konarskiego) kierownictwo to nieporozumienie.
Ręke ręka myje,zastępczyni wredna i fałszywa brak słow,gnębi innych ale kierowniczka nie zwraca uwagi bo wcale nie jest lepsza.
Delegowanie pracowników na zatowarowania i inwentaryzacje zeby tylko samej nie jechać,to jest żenada za co one tam biorą pieniądze!!!
7
Dajcie Zyć 2017-08-23 00:02
Nie mieszajcie ludziom w glowach jestescie firma nic nie warta ! Niczego soba nie prezentujecie tylko prostactwo w swoim wykonaniu na codzień
13
Zaza 2017-08-24 15:03
Tak znam ta Wasza zakładkę FAQ pracowałam w tej firmie. Rzeczywistość nie jest tak różowa.
No ale cóż wymagać skoro kiepska regionalna zostaje awansowana ns zastępce jednego z dyrektorów , głowa boli.
Powidzenia
10
Naszczesciebylypracownik 2017-08-24 23:04
Te wszystkie pracownice, które siedzą już w tej firmie od kilku lat nie mają żadnych wymagań, zadawala je minimalna krajowa i ciągły zapierdziel tylko dlatego bo wiedzą , że do lepszej pracy się nie nadaja. Pozytywne komentarze o kiku piszą tylko tacy pracownicy.
4
Szkodamicie 2017-08-24 23:14
Niskie masz wymagania co do swojego rozwoju, powodzenia w Kik- pracy Twoich marzeń. ????
4
Była Klientka 2017-08-26 15:28
Droga firmo KIK, uwielbiam wasze produkty, ale przestaje robic u was zakupy, miarka sie przebrala! Wogole nie szsnujecie swoich pracowników, kilka razy trafilam na dzien, w ktorym pracownicy otrzymywali dostawę, patrzylam na to z żalem! 3 panie uwijajace sie miedzy siedmioma paletami, do tego klienci, ktorzy narzekali, ze za ciasno między regałami a one biedne tylko przepraszamy i odsuwaly przed nimi te kartony, w miedzy czasie musialy latac do kasy, bo kilometrowe kolejki, w dzien bez dostawy nie jest lepiej! Obsada- dwie panie, ktore non stop musza stac na kasie, bo kolejka jak zawsze... Kilometrowa! Do tego slysze jak mowia miedzy soba, ze trzeba to zrobic czy tamto! Zdecydowanie obsada powinna byc wieksza, bo zajedziecie swoich ludzi! Czytal, ze niby obsada taka jak utargi, no wiecie mozecie miec duzo klientow, ktorzy zrobia zakupy na 10zl i to sie nie przeliczy na wasz utarg, Nie dziwie sie, ze pracownicy wam uciekają, moze tez dlatego, ze upal za oknami a one przepocone bluzki maja bo tak zapier... Przestaje u was kupowac bo wprowadzacie praktyki rodem z Chin...
25
RACJA 2017-08-26 18:36
FIRMO KIK (usunięte przez administratora) !!!!
5
była pracownica 2017-08-27 19:27
Szczera prawda z tymi wyjazdami, przemądrzała zastępczyni wiecznie wymiguje się od jakiegokolwiek wyjazdu, lepiej żeby ktoś inny jechał.
Praca w tym oddziale to męczarnia pisze tu o aktualnym składzie kierowniczym, gdzie jedna drugiej wchodzi już nie napisze gdzie... ;D ale to się z czasem mści.
7
Dori 2017-08-31 16:41
Witam. Chciałam zapytać o zarobki kierownika, proszę o konkretną odpowiedź :) Złożyłam CV ale nie wiem czy nie wpadnę z deszczu pod rynnę .
1
Róża 2017-09-01 10:30
Wpadłabyś... Pół roku temu ok 2tysięcy wynosiły zarobki kiero, ale mając na uwadze zakres obowiązków, atmosferę napięcia przez nawał pracy i odpowiedzialność to śmieszne pieniądze, a poza tym zastanów się czemu żadna z "zwykłych sprzedawców" nie ubiegała się o to i nie zrobili rekrutacji wewnętrznej, no chyba że chodzi o nowo otwarty sklep...
5
ona 2017-09-01 11:55
Dziewczyno to ty chyba nie czytałaś tu opinii na temat pracy w KIKU gdzie ty sie pchasz!!!
5
Klient 2017-09-02 10:53
Wstydzę się robić u Was zakupy z uwagi na to jak traktujecie ludzi.....
7
Dori 2017-09-02 11:00
Tak chodzi mi o nowo otwierany sklep. Kierownik i 2 tyś. To rzeczywiście śmiech na sali. Zwłaszcza właśnie na obowiązki i całą odpowiedzialność. Dziękuję za odpowiedź. Widzę że w handlu wszędzie tak jest żeby pracownika zajechać na maksa i dać mu zasiłek a nie wypłatę .
9
Farewell 2017-09-04 11:37
Jedno słówko: SYF
11
Ansia 2017-09-10 07:39
Pracuję w Kiku w Bydgoszczy od lipca. Jestem zatrudniona na 3/4 etatu. Od października przechodzę na cały. Czytam wasze wypowiedzi i jestem zdziwiona. Mam fajną załogę, kierowniczka też w porządku. Mogę podać 5 dni które chce mieć wolne. Ostatnio podałam 8 bo dużo rzeczy mi wypadło i też nie było problemu. Kontrole od lipca były 2. O każdej wiedzieliśmy ze będzie (Nie ze konkretną datę Ale że w najbliższych 5 dniach). Pensja szału nie robi Ale gdzie w handlu robi? Zresztą jest trochę wyższa niż najniższa krajowa. Obsługi klienta nie ma więc luz. Grafik nie zmienia się przez cały miesiąc. Może ja po prostu trafiłam na fajny sklep. Pozdrawiam.
2
Katt 2017-09-11 09:21
Brak obsługi klienta? Masz szczęście w takim razie. Mnie gonili i kazali w d*** wchodzić klientowi doradzić/ namowic żeby coś kupił. Wiadac jaka sprawiedliwość i organizacja tam na górze. Pozorują swoje sklepiki na Bóg wie jakie ĄĘ.
2
Lksbchj 2017-09-11 09:26
Dobrze powiedziane :D
1
Quing 2017-09-12 07:39
Wyżej już nie radzę. Nie za te 'pieniadze' a o obowiązkach już nie wspomnę.
2
BYŁA KIEROWNICZKA 2017-09-12 21:49
KIK TO SYF , DELIKATNIE MÓWIĄC !!!!!
6
Nie Kik 2017-09-12 23:16
Hahaha sprzedawać towar na siedząco koniecNie muszę to wypróbować ????. W sumie to można i na leżąco a co niech płaca leniom
1
Zalmicie 2017-09-12 23:33
A może poprostu popracuj trochę dłużej .....
2
bylypracownik 2017-09-13 18:29
Popracuj troche dluzej to zmienisz zdanie... na pewno...
2
KiK POLSKA 2017-09-14 15:08 [pracodawca]
Szanowni Państwo, zachęcamy do zapoznania się z zakładką FAQ, gdzie można znaleźć informację na temat oferty szkoleń dostępnych w KiK. Pozdrawiamy!
1
Nielubietejpracy 2017-09-14 21:49
Witam
Komu trzrba dostarczyc wypowiedzenie ?? Gdzie wysłać?.
Z gory dziekuje ;)
3
ula 2017-09-15 19:25
do kierownika składasz. Jeżeli pracowałaś mniej niż pół roku to masz dwutygodniowy okres wypowiedzenia jeżeli dłużej to niestety miesięczny. Jeżeli masz miesięczny i złożysz w tym miesiącu to umowa wygasa z końcem pażdziernika
2
Klientka 2017-09-17 18:10
Będąc dziś w Goleniowie każdy z klientów mógł usłyszeć jak Pani kierownik innej pracownicy na cały sklep opowiada jak to wkrótce przyjedzie regionalna i wręczy wypowiedzenie jakiejś Kasi gdyż ta wszystko robi źle.... bardzo ciekawa dyskusja . Ciekawy ten Kik
6
Alicja 2017-09-17 23:09
Pracuje od kilku miesiacy miesiacy. Bylam chetna i zdeterminowana do pracy. Kiedys juz pracowalam w handlu 3 lata. Stanie 12 godzin, odejmujac przerwe i siusu,czyli 11 godzin to spora przesada! Po calym dniu mam dosc wszystkiego,wracam do domu i ide spac wykonczona, a gdzie tu jeszcze jakies obowiazki domowe. Do ekipy nie narzekam,mam super zespol, płaca tez mnie zadowala, ale na prawde nie wiem dlaczego nie mozna ustawic krzesel,lub chociaz takich stolkow barowych przy kasach? Moze przedstawiciele KIK sie do tego ustosunkuja? Takie krzesla ulatwilyby prace i zmniejszyly rotacje pracownikow. Zastanawiam sie bardzo nad odejsciem z tej firmy.
3
no bez przesady 2017-09-18 15:45
Skad ty sie urwalas?? krzesła barowe w samoobsługowym sklepie?? ty nie masz tam sobie siedziec tylko za.....alac, zwlaszcza ze pracuje sie po 2 osoby. Jak sobie to wyobrazasz zeby siedziec na sklepie???
1
Ja 2017-09-18 21:01
Nie wiem kim jesteś Ale nie opowiadaj takich bzdur!!!!zenada
hahah 2017-09-18 21:58
Smiechu warte!!!!
Były 2017-09-19 00:06
Wykorzystują wszystkich od tych rączek co produkują te artykuły po personel....ta sieć do chłam i porażka..... Wykorzystują wszystkich...
9
Beatrice 2017-09-19 22:30
Najgorzej jak się ma 3,4 dni pod rząd po tę 11,12h to człowiek nie ma czasu o siebie zadbać i nic się nie chce. A jeszcze jak po weekendzie się idzie...
3
Basia 2017-09-20 08:09
Czy zwracaja koszty badan lekarskich i ksiażeczki? Jeśli tak to po ilu dniach?
Enn 2017-09-20 16:43
To zależy. Ja dostałam po 2 tygodniach, koleżanki: 5 miesiacy od zatrudnienia i druga prawie 3 miesiące czekała.
2
Ania 2017-09-20 22:31
Problemy I świata... robić się nie chce ;) takie warunki to standard, praca nie jest od siedzenia na tyłku
Zostaw swoją opinię o KiK POLSKA - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KiK POLSKA