Interesuje mnie kariera na stanowisku asystent sprzedaży. Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w tej branży i podzielić się doświadczeniami z zatrudnienia w firmie Votum Energy S.A.?
Z przykrością stwierdzam żę wspolpraca juz na samym poczatku , tj na etapie przygotowania komercyjnej oferty na montaż pompy ciepla jest katastrofalna , nie chce myslec co może byc dalej , przedstawiciel bez wiedzy merytorycznej oraz technicznej , brak profesjonalnego podejscia oraz pomocy technicznej , brak materiałow do pracy , brak laptopa , brak poczty email . tylko notatnik i telefon , . na spotkaniu brak jakichkolwiek dokumentów reklamujacych produkt , zadnych katalogów , ofert cenowych , katastrofa , zdecydowanie nie polecam tej firmy , i jakichkolwiek kontaktow z ich przedstawicielami.
Po pół roku od uruchomienia paneli okazało się, że panele nie produkują energii, zgłosiłem reklamację 09.02.2022r, do dnia dzisiejszego 11.03.2022r. nie ma żadnej reakcji. Wielokrotne pisma do biura, nie przynoszą efektu, na maile nikt nie odpisuje. Próbuję od tygodnia dodzwonić się do biura, nikt nie odbiera telefonu, łącznie z przedstawicielem handlowym. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!
W związku ze zgłoszeniem Spółka podjęła szereg działań oraz pozostaje w stałym kontakcie z Klientem. Zdalnie przeprowadzono diagnozę pracy instalacji, odbyła się również wizyta serwisowa. W jej trakcie pojawiło się wysokie napięcie na jednej fazie. Spółka na bieżąco przekazuje Klientowi informacje odnośnie postępów w sprawie. Zlecona została również kolejna wizyta serwisowa.
Na jakie zarobki można liczyć w firmie Votum Energy S.A. na stanowisku przedstawiciel handlowy? Czy pracownicy dostają premie?



Czy firma zapewnia niezbędne narzedzia pracy tj. laptop, telefon, auto słuzbowe??
Koszty wykonania umowy leżą po stronie Przedstawiciela, dlatego nie udostępniamy takich narzędzi jak samochód, laptop lub telefon. W naszej ocenie największym wyzwaniem jest zapełnienie swojego kalendarza spotkaniami. Dlatego dajemy naszym Przedstawicielom narzędzia, które to ułatwiają. Stawiamy na sprawdzony system szkoleń, wsparcie w dotarciu do Klienta oraz możliwość uzyskania dostępu do bazy potencjalnych klientów dla najlepszych.
Aha, na rozmowie było mówione że mamy gotową bazę klientów od firmy a tu jednak musimy najpierw sami zapełnić kalendarz klientami zdobytymi przez nas ??
Dysponujemy bazą klientów, jednak dostęp do niej wymaga odbycia programu szkolenia i wdrożenia się w nowe obowiązki. Dotyczy to zarówno wiedzy produktowej, jak i nauczenia się pracy na leadach. W pierwszym etapie wdrożenia Przedstawiciel ma odbyć kilka spotkań z kontaktami pozyskanymi przez siebie. Jeżeli przejdzie szkolenie z obsługi panelu leadowego zakończone egzaminem i odbędzie kilka spotkań na kontaktach własnych, podczas których może liczyć na wsparcie doświadczonego menagera, otrzyma dostęp do kontaktów z bazy.
Czyli jak będziesz mieć klienta to można iść do każdego kto da wyższą prowizję jak wcześniej rzeczony 1k/kW. :). Te webinarium to naciąganie ludzi, dlatego nie można nic tam powiedzieć.
Spotkania rekrutacyjne odbywają się w formie webinarów. Ze względu na to, że prowadzący spotkanie jest tylko jeden, a uczestników kilkudziesięciu czat jest moderowany. Dzięki temu każdy kto zada pytanie otrzyma na nie odpowiedź udzieloną przez moderatora czatu - nie wszystkie jednak są publikowane, zwłaszcza przy dużej ilości, część z nich stanowi konwersacje prywatne. Jednak zapewniamy, że każdy uczestnik spotkania może wyrazić swoje zdanie, czy zadać dowolne pytanie.
Czy Votum Energy S.A. zatrudnia studentów?
Dzień dobry, pytanie do osób pracujących na stanowisku doradcy ds. fotowoltaiki i systemów grzewczych: Jak wygląda wynagrodzenie: Czy jest podstawa? Jakie są widełki prowizji za kWp pozyskany samodzielnie? Jakie są progi sprzedażowe które należy osiągnąć? Jak wygląda temat z zakazem konkurencji w czasie jaki po rozwiązaniu umowy o współpracy? Czy umowa B2B jest umową o współpracy, a może jest to umowa agencyjna? Jakimi pojazdami poruszają się przedstawiciele? Czy jest możliwość posługiwania się swoim samochodem i rozliczania się na podstawie kilometrówki? Czy firma zapewnia LEADY sprzedażowe? Czy firma umawia spotkania? Czy firma zapewnia narzędzia sprzedażowe: tablet, telefon, dron, materiały marketingowe? Jak często odbywają się spotkania szkoleniowe? Czy praca polega jedynie na pozyskaniu klienta i sprzedaży, czy należy również wykonać pełen audyt oraz uczestniczyć na etapie realizacji u klienta?
Dzień dobry, naszym Doradcom nie oferujemy podstawy, a atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne. Współpracę można nawiązać zarówno w oparciu o umowę agencyjną, jak i umowę zlecenie. W Votum Energy kładziemy duży nacisk na wsparcie doświadczonych managerów i system szkoleń. Po więcej szczegółów zapraszamy na najbliższe spotkanie online, które odbędzie się już w najbliższą środę o godz. 18.00 (29.09.) Link do zapisów: https://votumenergy.pl/ve-rekrutacja/
Szanowni Państwo, kiedy podobne spotkanie odbędzie się w nowym roku? Może znana już jest data?
Dzień dobry, kolejne spotkanie jest planowane na 18 stycznia. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu mailowego na adres: struktury@votumenergy.pl
Okropna firma przedstawiciel potrafi nie odbierać po kilka dni. Instalacja miała być do końca października mam od nie dawana nie taka jaka miała być panele inaczej ułożone i nie taki falownik. Mimo dwóch reklamacji umywają ręce do dzisiaj mi jej nie uruchomili. Sprawa będzie miała chyba finał w sadzie. I 5 razy zmienili termin dostawi i montażu przepadł mi cały urlop. Najgorsze że nawet nie chcą dogadać się polubownie. Całkowicie odradzam
Zdecydowanie nie polecam.!!!! Firma rozpoczęła montaż 8 listopada. Ekipa nie potrafiła zamontować konstrukcji mocowań paneli do dachu. Do dnia dzisiejszego a mamy 29 listopada instalacja nadal w paczkach.
Szanowny Panie, zapewniamy, że zadowolenie każdego Klienta z usług realizowanych przez Votum Energy jest dla nas bardzo ważne. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklamacje@votumenergy.pl - zweryfikujemy na jakim etapie jest sprawa i zaproponujemy rozwiązanie problemu.
Z przykrością informuję,że zawiodłem się na realizacji montażu paneli fotowoltaicznych. Monterzy instalacji zniszczyli połać dach gdzie była montowana instalacja. Dach wykonany z blachodachówki został zniszczony poprzez spowodowanie załamań i licznych wgnieceń w blachodachówce. Firma nie poczuwa się do obowiązku naprawienia szkody. Nie polecem tej Firmy. Jarosław Męczykowski
Szanowny Panie, zapewniamy, że zadowolenie każdego Klienta z usług realizowanych przez Votum Energy jest dla nas bardzo ważne. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklamacje@votumenergy.pl - zweryfikujemy na jakim etapie jest sprawa i zaproponujemy rozwiązanie problemu.
Tragedia! to jedyne słowo co mogę o tej firmie powiedzieć. Cieszę sie że znjomy któremu proponowałem też instalację z tej firmy znalazł sobie coś na miejscu lokalnego i zapłacił 8 tyś mniej za taką samą instalację, ale problem nie w cenie bo byłem świadom że płacę drożej ale ma być wszystko dopięte na ostatni guzik lecz problem w tym że dwa tygodnie po podpisaniu umowy i zapłaceniu pełnej kwoty znajomy dopiero był na etapie robienia audytu z lokalnym przedsiębiorcą i już ma uruchomioną instalację a ja do dziś nie mam instalacji elektrycznej! panele zamontowane na niewłaściwej konstrukcji i środkiem nie zchodzą się a jest przerwa około 15cm, ja za kilka dni będę płacić trzecią ratę za instalację a stoi nie kompletna i elektryk co tydzień dzwoni i przekłada kolejnie termin podłączenia instalacji z inverterem! żeby uniknąć opóźnień wkopałem im kabel do ziemi na trzy tyg przed planowanym montażem. Brak jakiego kolwiek kontaktu ze strony tej firmy!!!! Handlowiec co to sprzedał rozkłada ręce i twierdzi że robi wszystko co w jego mocy! Jak widać takie korporacje mają nas gdzieś bo ich stać na procesy bo prawników mają na etacie a mały lokalny przedsiębiorca stara się o klienta bo zadowolony poleci go dalej.
Szanowny Panie, zapewniamy, że zadowolenie każdego Klienta z usług realizowanych przez Votum Energy jest dla nas bardzo ważne. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklamacje@votumenergy.pl - zweryfikujemy na jakim etapie jest sprawa i zaproponujemy rozwiązanie problemu.
Czy Votum Energy S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Wczoraj spotkaliśmy się z przedstawicielem formy, Panem Grzegorzem Niteckim. Bardzo dobrze przygotowany Pan, odpowiedział na wszystkie pytania, pomógł znaleźć rozwiązania, dostosować je do naszych potrzeb. Dziękujemy za spotkanie i oby więcej takich przedstawicieli na rynku.
Cześć, jak przebiega rekrutacja na doradcę w Votum Energy? Ile trwa cały proces? Jakie są jego poszczególne etapy? Czy pracodawca skupia się na weryfikacji CV kandydata i jego umiejętności?
Pierwszym etapem rekrutacji jest rozmowa rekrutacyjna. Następnie webinar rekrutacyjny, który odbywa się raz w miesiącu (termin sierpniowy nie jest jeszcze znany). Pełny proces trwa 2-3 tygodnie i obejmuje m.in. wspomniany wyżej webinar i rozmowę rekrutacyjną, a także podstawowe wdrożenie po wcześniejszej kwalifikacji. Kandydat może liczyć nie tylko na wsparcie doświadczonych managerów, ale również szereg szkoleń przygotowujących go do pracy. Oczywiście weryfikujemy kwalifikacje kandydata, przede wszystkim pod kątem doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej. Osoby zainteresowane mogą przesyłać CV na adres: struktury@votumenergy.pl
Jaka jest średnia prowizja za pozyskany 1kw samodzielnie ?
Zapraszamy na kolejne spotkanie on-line, które odbędzie się już 14 lipca (środa) o godz. 10.00 - link do spotkania: https://votumenergy.pl/ve-rekrutacja/ W trakcie wydarzenia można dowiedzieć się między innymi jak wygląda praca Doradcy ds. OZE oraz jakie wynagrodzenie można otrzymać⚡Zapraszamy na spotkanie ⚡
Od 5 - 10 % wartości sprzedaży. Wszelkie koszty są po twojej stronie: Samochód, sprzęt, wydruki umów, wizytówek, nawet materiały marketingowe. Codzienne raportowanie i wyznaczanie celów. Dostęp do Salesbooka odpłatny. Instalacje jedne z droższych. Na duży plus - brak lojalek, fajne motywujące spotkania odbywające się w przyjaznej atmosferze, wiele ciekawych argumentów sprzedażowych.
Firma pięknie przekonuje do swoich produktów, kontakt z nimi to KOSZMAR. Nie odpowiadają na zapytania, lekceważą klienta. Zdecydowanie O D R A D Z A M!!!
Dzień dobry, wczoraj w tej sprawie kontaktował się już z Panem pracownik Biura Obsługi Klienta. Niestety nie otrzymaliśmy wysłanych przez Pana zapytań, wyjaśniamy tę sytuację.
Do mnie odezwali się po trzech miesiącach. Mają prawdopodobnie za dużo zapytań od potencjalnych klientów.
Dzień dobry, prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@votumenergy.pl - wyjaśnimy z czego wynikał tak długi okres oczekiwania na odpowiedź z naszej strony. Dokładamy wszelkich starań, żeby eliminować ewentualne błędy i działać jak najlepiej.
Jak długo czekaliście na odzew z Votum Energy S.A.? Oddzwaniają zawsze?
Dzień dobry, w sprawach związanych z rekrutacją prosimy o kontakt mailowy na adres: struktury@votumenergy.pl
Brałem wczoraj udział w webinarze.Jestem pod wrażeniem pasji z jaką Dyrektor " zarazil" grupę.....to dla mnie tylko a może aż, ugruntowane przemyślenia o złożeniu aplikacji i zająciu się pracą w twórczym i kreatywnym zespole z wartością dodaną....w trosce o ekologie. To niesamowite jak technologia może współgrać dla dobra środowiska, oszczędzając przy tym pieniądze prosumentow. Pozdrawiam serdecznie
Bardzo miło czytać nam takie opinie. Dziękujemy. Zawsze działamy z pozytywną energią ⚡ Zachęcamy do dołączenia do naszego zespołu ⚡
Czy przy pracy zdalnej pracodawca udostępnia takie narzędzia jak laptop i telefon (jeśli jest potrzebny)? Nie chodzi o stanowisko handlowca
Pracodawca udostępnia narzędzia konieczne do wykonywania pracy zdalnej - większość pracowników Centrali na co dzień korzysta z laptopów.
Cześć, mam pytanko, czy jeśli żadnej pracy się nie boję, ale jednak nie potrafię nikogo namówić do kupna czegokolwiek to czy mogę próbować znaleźć tutaj jakąś pracę. Mgr, inż. radioelektroniki okrętowej Robert Hałubek
Dzień dobry, dynamicznie rozwijamy się nie tylko w zakresie sprzedaży, ale również "zaplecza" organizacyjnego i technicznego we Wrocławiu i Szczecinie. Prosimy o przesłanie CV na adres biuro@votumenergy.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Votum Energy S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Votum Energy S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Votum Energy S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 9 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Votum Energy S.A.?
Kandydaci do pracy w Votum Energy S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.