Systematycznie co roku gorsza ! Wystarczy przeczytać komentarze i opinie klientów. Amatorszczyzna, chamska obsługa ,pyskują do klienta ,udają niemowy, towar nie wyeksponowany i zastawiony innym, brak niektórych cen na właściwych miejscach, sprzedawca często podszywa się pod kierownika ,czy osobę funkcyjną w przypadku interwencji klienta, opryskliwe odnoszenie się i sugerowanie, że jak się nie podoba ,to kupować gdzie indziej. Takiego chamstwa nie doświadczyłem nawet w (usunięte przez administratora) ( gdzie brakowało towaru a sprzedawca był jak BÓG panem życia i śmierci klientów. Lidl obecnie to najgorszy market w Polsce ,to już standard ,nie odosobnione przypadki. Chciało by się powiedzieć " Państwu już dziękujemy za działalność handlową w Polsce ! A co na to wspaniała biało czerwona drużyna i sam pan prezes Jarosław Kaczyński ? Pewnie niekupuje w LIDLU ?
Szanowni Państwo. Polecam zainwestować w szkolenie kadry kierowniczej sklepu na ul.Partyzantow 65. Kompletnie nie potrafią załatwić kwestii reklamacji,nie znają podstawowych praw. Pani Menadżer wdaje się w niepotrzebne pyskówki z klientem ,zero profesjonalizmu . Była nieuprzejma,opryskliwa. Dziwię się, że ktoś taki jest menadżerem sklepu.
Czytam ,czytam ,czytam ! ,sam też napisałem kilka komentarzy. Wszystko to prawda ! ,wspaniała lektura ,a ja już myślałem, że tyko ja mam problem ,bo w sklepie wszyscy siedzą cichutko i każdy oszczędza swoje nerwy ,jestem jedyny ,który robi im uwagi ,poucza egzaminuje ,sprawdza i robi wykłady. Powiem tak : jestem zniesmaczony ,tym milczeniem klientów, moim zdaniem są tylko dwie drogi zmuszenia ich do myślenia ( chodzi o dyrekcję ,bo pracownik nic nie może, nic nie umie i nic nie wie ! ) należy solidarnie i grupowo wywierać na nich presję ,grupowe interwencje kilku klientów w sklepie ,robić tak zwany szum ! ,pracownicy nie wytrzymają stresu i będą się masowo zwalniać ,będą musieli coś z tym zrobić ( robić to masowo i często ) ,drugi sposób jest lepszy ,ale trudniejszy ,niech każdy sobie obieca ,że przez miesiąc nie będzie kupował w LIDLU ,jak zanotują poważny spadek obrotów ,to też uruchomią myślenie ! W przeciwnym razie będziemy sobie pisać komentarze ,a oni zatrudnią swoich pisarzy ,jak to w Lidlu jest ekstra tanio i wspaniała obsługa, tak słowo przeciwko słowu. Jeden młody gnojek powiedział mi jak się Panu nie podoba ,to może Pan u nas nie kupować, ciekawe czy ukończył chociaż podstawówkę ( chyba zdalnie ? ) Większość z nich ma chyba ADHD ?
Co to za fajansiarska firma. Nie Wystawiają faktur VAT. Firma śmieć, garażowa.
Lidl w Ostrowo Mazowieckiej. Kolejki do kasy po 15 minut! Panie na papierosku innr zapleczu nic sobie z tego nie robią. Kierowniczka zmiany nie reaguje. Przestaje jeździć do Lidla. Kiedyś inne sklepy mogły się od Was uczyć. Dziś pozostajecie w tyle.
A to przepraszam bardzo pracownik nie zasługuje na przerwę w pracy podczas której może iść "na fajeczke". Krążyć po sklepie godzinę jest czas ale żeby postać w kolejce to już nagle wszystkim się spieszy.
Najlepiej jak by pracownicy nie jedli wazne ze inni moga w innych firmach mieć przerwy
Pracownik ma przerwę regulaminową. Potem ma być w pracy, a nie palić po kątach. Krążyć po sklepie to robić zakupy. Nie mam ani czasu ani ochoty wystawać w kolejce, bo komuś się chce palić.
Czy ja rozmawiam ze ścianą? Skąd informacja, że owy pracownik palił po kątach w czasie swojej pracy? Przecież napisałam wyraźnie, że ma prawo na przerwie pójść na fajkę. ????
Bardzo mizerny
Zadano mi jedno pytanie czy pracowałam kiedyś w sklepie. Na rakrutacji były trzy osoby nie przedstawiły się. Miało to miejsce w Pup Poznań dzisiaj. Poszukiwani są pracownicy do nowo budowanego sklepu na ul. Naramowickiej na moje pytanie czy mogłabym pracować w innej lokalizacji bo to drugi koniec miasta a ja mieszkam przy Lidlu odpowiedź otrzymałam że oni są z innego rejonu i mam sobie sama szukać. Wpisał mi na skierowaniu że odmawiam podjęcia pracy. Rezultat zostanę pozbawiona zasiłku. Mam 55 lat i trudno mi znaleźć pracę. To takich jak oni powinno się zwolnić bo przynoszą wstyd firmie która ich zatrudnia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Coraz gorsza jakość produktów spożywczych i innych. Gorzej i coraz drożej. Produkty w promocji to (usunięte przez administratora) Żegnam LIDLA
Robię zakupy w Lidlu w Koszalinie przy ul. Monte Cassino 28. Pracuje tam przemiła pani Karolina młoda brunetka w okularach. Jest zawsze uśmiechnięta, pomocna, ma świetny kontakt z dziećmi nawet tymi, które przeszkadzają rodzicom robić zakupy. Jak pani Karolina siedzi na kasie to tylko do tej ustawia się najdłuższa kolejka. Często zdarza mi się robić zakupy wieczorem przed zamknięcie sklepu, nawet wtedy po całodniowym dyżurze pani Karolina się uśmiecha do klientów i żartuje (do wszystkich bez wyjątku). Liczę na to, że ktoś z kierownictwa Lidla dostrzeże tak wartościowego pracownika i doceni starania pani Karoliny.
Najgorszy jest brak możliwości uzyskania jakichkolwiek informacji o zamówieniu, tylko to co samemu można się dowiedzieć samemu, konsultantki tylko przepraszają. Nie mają wglądu do statusu zamówienia w magazynie, infolinia zupełnie niepotrzebna. Więcej nie zamówię, na pewno,bo gdybym to zrobiła gdzie indziej, już dawno cieszyłabym się moją nową maszyną do szycia... Uważajcie i unikajcie tego sklepu.
Dlaczego nie mamy maseczek???!!!! Dlaczego nie wprowadzono ograniczonej ilości klientów w sklepie??!!!
(usunięte przez administratora) w sklepie we Wrześni, ten kto tam zarządza np. kasjerkami czy całą zmianą, jakaś zmianowa czy coś, powinien iść do zwolnienia. Nic nie działa jak powinno. Tylko premie brać a w sklepie (usunięte przez administratora) pod każdym wzgledem, niekompletne towary, bajzel, zarządzanie personelem to (usunięte przez administratora)
Kupowałam chleb w Lidlu Rzeszów ul. Krakowska. 8.05 godz ok 12.00.Za półkami z chlebem pracownice używały rynsztokowego języka, przekleństwa nie do zniesienia. Podeszłam, zwróciłam uwagę. W odpowiedzi usłyszałam "jak się Pani nie podoba to niech pani nie słucha". Odeszłam. Pani kierowniczka została poinformowana. Grzecznie odebrała moją uwagę. Dobrze byłoby przypomnieć pracownikom, że są w pracy w miejscu publicznym i nie każdy ma ochotę słuchać k... a, ch. j, pierd.. ę. Itd. Jestem zniesmaczona.
Dokladnie w kazdym zakladzie pracy powino sie zwracać uwage a nie w sklepie nie ale w warsztacie samochodowym juz tak czy w innej branży
Wykorzystywanie niuwagi starszych osób po 1.przy kasie nie informują ze olej z aplikacją jest w promocji po. 2 zaraz po wróceniu do kasy nie odebrano zwrotu tego oleju było to 1 czerwca 2020 w Lidl w poznaniu ul. Naramowicka
Pracownice w Lidlu w Chojnowie, rozmowa ,, Ci ludzie nie mają co robić, kręcą się po sklepie, wyszli sobie na spacer, myślą, że ja nie mam nic lepszego do roboty.,, Proszę o rozmowę z pracownikami, że dzięki takim klientom mają pracę a właściciel LIDLA zysk. Trochę pokory, bo jest mi przykro słysząc takie słowa.
Taka sytuacja, dzisiaj tj. 06.02.2020 Jelenia Góra i dalsze okolice. Produkt to Opiekacz 3 w 1 hit cenowy 79 zł. Gazetka wydana około dwa tygodnie temu i jako stały klient w dniu dzisiejszym jw. odwiedziłem kilka sklepów Lidl w celu zakupu w/w produktu, niestety nigdzie go nie widziałem mimo szumnej reklamy. W jednym ze sklepów sieci w Jeleniej Górze pani poinformowała mnie na moje zapytanie, że przyszła do sklepu jedna ( 1 ) sztuka. Pełna irytacja, biorę tel. i dzwonię na infolinię pani mówi ,że towar dostępny do wyczerpania zapasów tak jak pisze w gazetce. Poczułem się jak (usunięte przez administratora) Pytanie moje jest takie, czy staracie się robić z klientów kretynów ? Czy sami nimi jesteście doprowadzając do takich sytuacji. Trzeba się naprawdę zastanowić czy wydawać pieniądze w Waszych sklepach.
Lidl Sosnowiec Dmowskiego 24 c Istny cyrk na kółkach! Towar często poukładany niezgodnie z cenami, na zwrócenie uwagi niemiłe zachowanie obsługi "widocznie ktoś poprzestawiał" Tak, klienci nie mają co robić tylko masowo przestawiają wam towar na półkach , takie hobby? -Dojenie kasy! Ekspedientki wpuszczają ludzi bez kolejki, bez pytania o zdanie ludzi w niej stojących. Ekspedientki wpychają łapy w pieczywo, tłumacząc ze muszą sprawdzić jaki i ile kupiłem(opakowania są przezroczyste a ekspedientki często chodzą bez rękawiczek, dotykając wcześniej masy towarów dotykanych przez innych klientów) Po sklepie włóczy się młodzież w wieku szkolnym, z pobliskich 2 szkół, większość bez maseczek, nikt tego nie pilnuje.
Drogi polecam samemu zwrócić uwagę innym o maseczke przeciez to twoje zdanie i zdrowie nie czekaj na innych
Ceny przy produktach niższe, niż faktycznie, a gdy dopatrzyłem (usunięte przez administratora) na paragonie to zero skruchy, tylko jak się nie podoba to mogę oddać towar. To były ostatnie Moje zakupy w tej sieci.
Witam jestem klijentkom sklepu w Oświęcimiu na ulcy Nojego jestem zbulwersowana zachowaniem Pani ktora w dniu wczorajszym czyli 4 11 20 byla przy kasach samoobsługowych najprawdopodobniej byla to osoba ktora nie byla szarym pracowniloem tylko ktoś z kieronictwa Zachowanie tej osoby bylo karygodne i oburzajace Z byle powodu darla gębę tak ze to bylo bardzo niesmaczne i chamskie Mam nadzieje ze co dp tej pani będą wyciagniete konsekwencje sluzbowe Taki pracownik to porażka
ja też często robie zakupy w Ldl bo jest obok mojego domu. nigdy jeszcze nie zdarzyło sytuacij nie przyjemnych, ale kolejki do kasy po 15 min....
Czy wszystkie sklepy mają tydzień urlopu w wakacje??
Odwiedziłam Lidl o godzinie 10 ponieważ jestem emerytką. W gazetce był filet z indyka w godzinach dla seniora po 9.90zł za kg. O dziwo już o godz.10 nie było danego produktu. Dostałam tylko odp,, nie ma "i tyle. To jak to jest, po co piszecie takie bzdury? Ciekawe czy o godz. 12 artykuł znajdzie się w ladzie chłodnieczej????Chyba przestanę robić zakupy w Lidlu.
Szanowa Pani to i tak długo towar potrafi sie sprzedać w 10 min po wjechaniu na sklep przed Pania byli inni ktorzy kupili go w nie małej ilosci a jak wiemy towar jest do wyczerpania zapasów. Pokazuje to tylko jakie dobre produkty sprzedaja.Z pewnością w innych firmach znajdzie Pani produkt ktore sa ciągle dostępne. Pozdrawiam
czy to normalna praktyka że MS parkuje służbowe autko skodę fabię na numerze rej. PZ XXXXX na miejscu dla matki z dzieckiem i udaje się do pracy na 8 godzin??? ja rozumiem że lidl nie zadbał o dobro swoich pracowników i nie zrobił dla nich osobnego parkingu ale to chyba lekka przesada , mało tego to tak zaparkowała ta pani że zajęła też część drugiego miejsca tuż za nią!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.