Opinie o Orange Retail S.A. w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orange Retail S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Orange Retail S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Retail S.A. w Kraków

Tyrol

Czy firma potrzebuje tylu pracowników gdyż wymienia personel?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kkkaa

Odradzam pracę w salonie Orange wysysk, mobbing, trzeba tłumaczyć się z każdego obsłużonego klienta , skargi reklamacje, średnia wieku klientów 60 - 70 lat, przymus robienia chorych notatek i tłuaczenia się z nich , za żadne pieniądze bym tam nie wrócił

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
RiGCz
@kkkaa

Miałeś/aś też tak że brało cię obrzydzenie jak kolega/koleżanka wciskała takiej osobie pełen pakiet usług, podstawiała umowę do podpisania, poinformował/a ile klient płacić i potem kop w d. klienta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tyrol

Myślę, że wszędzie są gorsze momenty. Może faktycznie firma musi wprowadzić troszkę nowych pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S30

@Dundee. GG: 1383267 lub konto facebook po nazwą Bespalova Gabriela.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbyła się w dwóch etapach. Pierwsza z właścicielem placówki w danym mieście a kolejna z jakimś dyrektorem kilkunastu placówek. Opowiadano mi o firmie jak i zadawano różne pytania dotyczące mnie, moich zalet czy wad, czego wiem o nich itp. Musiałam również odegrać scenkę - czyli ja byłam sprzedawcą a osoba mnie rekrutująca była klientem. Oczywiście była to scenka nie związana z branżą Orange a sprzętu służącego do aktywności fizycznej. Obie rozmowy trwały po około pół godziny. Ogólnie osoby, które ze mną rozmawiały były bardzo miłe i kompetentne. Rekrutację oceniam na plus gdyż starano się mnie w ogóle nie stresować tylko w opanowany sposób przeprowadzić ze mną rozmowę.

Pytania

-Czy wiem na czym polega badanie potrzeb klienta i w jaki sposób bym to zrobiła. -Jakie bym na ich miejscu zadała sobie trzy pytania. -Czy wiem, czym się firma zajmuje i jakie usługi oferują. -Jakie znam systemy operacyjne. -Co moim zdaniem znaczy trudny klient i kogo bym takim mianem określiła. -Czy wiem co to są standardy obsługi klienta, co moim zdaniem jest standardem obsługi klienta no i oczywiście zostałam poproszona o przedstawienie standardu obsługi klienta. Pytań było od groma. Niektóre trudne - niektóre aż za łatwe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Accounts Receivable Specialist – Credit Collection (m/f/d)
Warszawa
Bruker Business Support Center Sp. z o.o.
(383 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik działu księgowo-rozliczeniowego
Gdańsk
Kancelaria Prawna Solace
(114 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
S30

@Tyrol. To nie efekt zwiększania placówek tylko masowych likwidacji grup sprzedażowych, także odejścia się szykują lub jakieś śmieszne zamiany stanowisk wśród menadżerów, dyrektorów. Po prostu mają za dużo wolnych wakatów. na ten moment. Najbardziej odpowiedzialni za taką sytuację w moim regionie uciekają, jak szczury tj. dystrykt menadżer, dyrektor sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tyrol

Witam, mam pytanie czy firma ma powiększać ilość placówek? Zastanawiam sie dlaczego szukają tylu ekspertów sprzedaży aktywnej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr pracowałem 3 msc

Witam ja pracowałem we wrocławiu 3 msc z czego otrzymałem pieniądze w wysokosci 1000zł po 3 miesiacach pracy sam musialem sobie wszystko drukowac bedac na biurze proszac sekretarki o wydrukowanie umowy z wielka łaską drukowały dyrektor od sprzedaży śmiechu warty nie mogłem doprosić się o barkody praca charytatywna nie polecam i kazdemu będe odradzał a na początku się ucieszyłem pomyślałem sobie Orange fajnie duża firma napewno można zarobić a tutaj śmiechu warte nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@2017-05-11 13:57 dziękuję za odpowiedź. Jakie zmiany według Ciebie warto by wprowadzić w funkcjonowaniu pracy przedstawicieli handlowych? Rozumiem, że niektóre z zasad są dla pracowników niejasne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wyzysk ludzi

@Iwona - praca polega na typowym door-2-door tzn "klamkujesz" od drzwi do drzwi. praca jak dla mnie jest ok, odpowaiada mi taki sposob pracy. zaleznosc jest prosta. pracujesz masz wyniki jak odpuszczasz to bywa roznie ;). ale zebvy nie bylo tak za wesolo. od kilku miesiecy orange obniza stawki za uslugi!!! w sierpniu 2016 za usluge 3P (internet+tv+tel) orange placilo 524zl dzis placi 356zl przy 100% realizacji celu. do tego wez pod uwage ze po drodze sa pijawki ktore chca na tobie zarobic!!!. wogole forma naliczania rozliczania prowizji to tutaj jest wyzsza szkola jazdy. parametry sa tak pokrecone aby tylko handlowiec sie nie polapal o co tu chodzi (mam na mysli nowych RH). mimo tego ze powoli ida kierunku uproszczenia to nadal jest to komedia i robienie z ludzi idiotow. dlaczego tak to wyglada? pracowalem w roznych firmach ale takiego g...a chyba jeszcze nie widzialem. orange doprowadza do tego aby ten kanal sie rozlecial a ludzi maja za niewolnikow to samo tyczy sie Ramsatu (orangeretail) i reszty agentow czy mikropartnerow. sa to podmioty ktore zarabaiaj na Tobie nie dajac Ci nic w zamian! na dzien dzisiejszy ja nie widze tutaj przyszlosci!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@Stan możesz powiedzieć coś więcej na temat tego jak wygląda praca przedstawiciela handlowego w Orange Retail S.A.? Z czego wynikały błędy, o których wspominasz? Czy inni również mieli takie problemy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stan

Nie polecam, idąc tam zastanów się 10 razy, jako PH pracowałem tam do końca 2016, plany zmieniają się co miesiąc na niekorzyść, pracujesz więcej zarabiasz mniej, dodatkowo co miesięczne błędy w rozliczeniu sprzedaży później reklamacja i czekasz kolejne dwa miesiące na pieniądze i albo je dostaniesz albo nie. Ja do tej pory nie odzyskałem wszystkich pieniędzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tereza

Czy firma Orange Retail powiększa swoją działalność? Widzę sporo ofert dla partnera handlowego lidera zespołu? A tak przy okazji może ktos wytłumaczyć co to są te pasy startowe?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S30

Ludzie dostają wsparcie na początku działalności tzw. pasy startowe przez pierwsze 6 miesięcy, pierwsze 2 miesiące bez wymaganej sprzedaży, później przy zrealizowaniu określonego celu kwoty maleją, w szóstym miesiącu jest to 600zł czyli jedynie na pokrycie kosztów związanych z działalnością. Po sześciu miesiącach wsparcie się kończy, nie ma żadnych podstaw, cele sprzedażowe i wymogi sprzedażowe rosną odwrotnie proporcjonalnie do nowych inwestycji i przydzielonego terenu. Zaczynają się schody, spada sprzedaż, rosną koszty, maleją prowizje. Ludzie zaczynają dokładać i pracować charytatywnie. Żadnej formy wsparcia, ograniczanie terenu itp. siłą rzeczy ludzie zaczynają odchodzić i tu się pojawia kolejny problem. Masz sprzedanych 75 usług? (W realiach obsługiwanego terenu, liczby budynków, zmian potrwelowych,zmian grupowych, liderów etc. jest to bardzo często liczba nierealna do zrealizowania w przeciągu choćby roku)I tak jak nie masz takiej sprzedaży to czeka Cię realizacja weksla z umowy i firma ściąga pasy startowe tj. 8400zł netto jak były wszystkie pobrane w ciągu pierwszych 6-ciu miesięcy. Nie mówię już o braku wypłat za bieżące umowy przy złożeniu wypowiedzenia. Dodam, że średnio co miesiąc zmieniają warunki umowy tj. sposoby rozliczania prowizji informując na mailu. Nie podoba się? Zwalniasz się i masz polecenie zapłaty od firmy. Jeżeli ktoś wyszedł z tych opresji bezboleśnie to proszę o komentarz, jeżeli są osoby, które zamierzają złożyć pozew zbiorowy to proszę również o kontakt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andzia
@S30

teraz jeszcze bardziej się zmieniło. Już nikt nie dostaje takich pieniędzy z pasa startowego. Wszystkiego jest dużo dużo mniej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dundee
@S30

Chętnie się przyłączę do walki z retailem. Mam z nimi podobny problem. Daj jakiś kontakt do siebie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@S30 dlaczego tak oceniasz pracę w firmie? Co takiego powoduje trudności w wypowiedzeniu umowy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S30

Praca w tej firmie to tak jak tu wiele razy padało akcja charytatywna. Nawet jak uda Ci się zarobić na początku dobrze to później zaczną się schody, które będą prowadzić na dno. Sam osobiście próbuje skończyć współpracę z tą złodziejską firmą, jednak ich sprytne umowy i polityka wyniszczenia utrudniają bezkonfliktowe zakończenie współpracy. Polecam tą pracę tylko niedoświadczonym, którzy chcą nabrać doświadczenia i poznać szkołę życia, ale maksymalnie na 6 miesięcy, patrzeć na umowę jaką podpisujecie, nie wierzyć w wizje szklanych domów. Ogólnie w niedalekiej przyszłości powinniśmy co nieco o praktykach tej firmy usłyszeć w telewizji. Grono ludzi poszkodowanych stale rośnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tyrol

Czy ktoś mógłby coś więcej powiedzieć o pracy eksperta ds. sprzedaży aktywnej? Jakie wymagania trzeba spełniać na wstępie? Jakie widełki płacowe są na takim stanowisku? Może jeszcze jakieś informacje istotne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jazda

Hej! A jak wygląda praca w salonach Orange Retail? Jaka płaca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@czasio nadal pracujesz w firmie? Co możesz powiedzieć na temat procesu rekrutacji do firmy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
czasio

ramsat glownie szuka PH i OK a teraz jeszcze szuka do fiber team`u. jezeli chcesz byc PH to wysla Cie do mikroagenta a tam na 99% zleceniowka. jezeli chcesz byc OK to zakladasz dzialalnosc. dla fiberow daja/dawali (?) podstawy (2,5tys brutto) ale sie chyba przejechali bo sprzedazy wielkiej z tego nie bylo ;). najgorsze jest to ze wlasciwie to nie wiesz ile co miesiac zarobisz. tak, to zalezy od Ciebie ale stawki juz zaleza od orange. z miesiaca na miesiac stawki sa coraz gorsze. zeby w miare normalnie zarobic to trzeba zrobic cel. jeszcze kilka miesiecy temu nie robiac cel mozna bylo spokojnie 2tys na reke zarobic bez zadnej spiny ;). praca ogolnie fajna :) jezeli ktos lubi taki sposob pracy d2d. kasa bylaby lepsza gdyby nie darmozjady ktore dostaja twoja czesc kasy za nic. przyklad akurat z mikroagentem: kase placi orange-->ramsat-->agent-->DM-->handlowiec. widac przez ile rak przechadzi twoja kasa. w zamian to wlasciwie czy to ramsat czy mikroagent nie daja nic. karte sim moze a reszta po stronie handlowca. mozna z ludzi robic jeleni? mozna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

Orange Retail S.A. szuka właśnie osób na stanowisko Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i analiz oraz Ekspert ds. sprzedaży aktywnej. Miejsce pracy to Kraków. Przesłaliście już swoją aplikację? Oferty pracy są jeszcze niecałe 3 tygodnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Retail S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Retail S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Retail S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Retail S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Retail S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Retail S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Retail S.A.
1.9/5 Na podstawie 277 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Retail S.A.
Przejdź do nowych opinii