Polecam tę firmę. Zamówienie otrzymałam bardzo szybko, bo już na drugi dzień. Otrzymany towar zgodny z opisem. Kontakt z biurem obsługi klienta natychmiastowy.
Jaki dress code obowiązuje w Educol Anna Kolasińska?
Dobry Wieczór Zamówienie złożyłam 04.04.2020r. Do dnia dzisiejszego nie zostało zrealizowane. Rozumiem obecną sytuację, ale tak ignorować Klienta to zapewne jest nie do przyjęcia. To Firma zawiniła oferując towar , którego nie posiadała. Anna
Podobnie podchodzą do pracowników w ich oddziale produkcyjnym. Szef jeszcze spoko ale gdy pojawi się właścicielka to każdy pracownik czuje się niezbyt komfortowo. Nie można więc spodziewać kulturalnej obsługi klientów.
Jestem zadowolona z zakupu, miła i rzetelna Pani, u której zamawiałam, polecam.
Firma dodała nową ofertę pracy na Operator Maszyn. Czy ktoś o tym słyszał?
(usunięte przez administratora)
Tak wyposażamy! W laptop i nowego smartphone'a no limit!
Jak oceniacie realizację zamówień przez Educol? Długo trzeba czekać na przesyłkę?
NIE POLECAM !. Zamówienie złożone, potwierdzone na mail'a i ..... cisza. Po 8 dniach dzwonię z prośbą o wyjaśnienie braku wysyłki. Otrzymuję odpowiedź, że na realizacje mają 14 dni i jest o tym informacja. Sprawdzam - nie ma o tym mowy ani w regulaminie, ani na stronie, czy dokumentach zamówienia. Nie do zaakceptowania w dobie dzisiejszych zakupów online. W dalszej części rozmowy wychodzi, że sprzedają towar którego nie mają na stanie. Pani daje do zrozumienia, że zajmują się dużymi zamówieniami i nie mają czasu na "pierdoły". Po uzgodnieniu, żebym poczekał bo zamówienie zostanie wkrótce zrealizowane, dostaję mail'a z anulacją zamówienia z lakonicznym tłumaczeniem o terminie dostępności artykułów. Czyli krótko mówiąc spławili klienta bez żadnych uzgodnień. Zatem ODRADZAM - szkoda nerwów i czasu. PS. Sprawdziłem, towar jest dalej dostępny w sklepie z możliwością zakupu.
NIE POLECAM!!! Chociaż zapewniają o terminie realizacji 21 dni roboczych to realizacja trwa nawet do miesięcy. Zamówienie złożone 9 grudnia 219 r zrealizowano 7 lutego 2020 r. Przed złożeniem zamówienia nie zostałam poinformowana o wydłużanym terminie realizacji zamówień. Kiepski kontakt, przerywanie i rozłączanie rozmów..Nie dotrzymywanie słowa, Pani mówi "sprawdzę w magazynie i oddzwonię" i na tym się kończy. Brak szacunku do klienta, który opłacił zamówienie to w dzisiejszych czasach sytuacja nie do przyjęcia. Odradzam współpracę z Educol.
@Andie ale to dzień próbny niezapłacony miałaś?
Przed zamówieniem dzwonilam-towar mial byc do 2 tyg. Czekam ponad 3 tyg, dzwonię codziennie i jestem olewana. Pani od rozpoczecia pracy do 13 nie sprawdziła maili w których byla moja korekra FV z poprzedniego dnia.. rece opadaja. Mijaja 3tyg a towaru brak, pojutrze sa swieta wiec kolejny tydzień z glowy. To juz miesiac... Nawet nie skomentuje wiecej bo musiałabym przeklinac. Po prostu slabe..... Klient to smiec. Klient zapłacil wiec mamy go gleboko
Czy można w tej firmie awansować ?
Cały dzień stracony, oczywiście niezapłacony, brak umowy, przerwy, możliwości zjedzenia i firma się kręci. Tragiczne warunki pracy a szefowa ma wyraźme problemy z utrzymaniem nerwów na wodzy.
Niestety jak ktoś nie umie pracować to pisze takie bzdury, byłam przy tym i pamiętam to dobrze. Fakt, że nie ma czasu na przesiadywanie na f i inne takie, ale po to idzie się do pracy, aby pracować
Firma dobra jako pracodawca i pewnie dlatego nikt od dawna nie pisze?
Coś w tym jest. Całą abisynia ciągnie z niej łacha????
Oczywiście skarga do Państwowej Inspekcji Pracy jest nieunikniona. Rozmowa o pracę i musisz tłumaczyć się czy zamierzasz mieć dzieci, a umowa na zlecenie przygotowana do podpisu wrazie kontroli. Szok i masakra, zatrudniają, wykonasz pracę i szefowa szczęśliwa, bo nie masz umowy, więc ma zaoszczędzone. Brawo niezły pomysł na życie, zbijać kasę na poszukiwaniu innych