Opinie o Szachownica (Joart S.A.) w Bolesławiec

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Joart S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Joart S.A. o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Joart S.A. w Bolesławiec

zkkf

Nie bierzcie do serca słów na temat miesięcznych premii na umowie o prace. Kompletna ściema, podstawa okej jest wyplacana na czas ale jaki czlowiek wyzyje w normalnych warunkach z podstawy. O premii w tej firmie mozna tylko pomazyc!! Jezeli nie potrzebujecie pracy na gwalt to polecam omijac tą firmę z daleka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Szala, nie było jeszcze reakcji na Twój wpis. Rozumiem, że jesteś zainteresowana zatrudnieniem w Joart S.A. Jaki rodzaj stanowiska by Ci odpowiadał? Jeżeli znajdziesz atrakcyjną dla siebie rekrutację w firmie, to proszę Cię o zrelacjonowanie przebiegu procesu rekrutacyjnego, w którym prawdopodobnie weźmiesz udział. Twoja wypowiedź będzie wzięta pod uwagę przez osoby, chcące zdobyć pracę w Joart S.A.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa1

Czy prezes postara się o otwarcie salonu Szachowicy w Jaworze? Mielibyśmy super sklep blisko, a tak to musimy jeździć do Legnicy lub Strzegomia. Pozdrawiam Ewa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xyz

Bzdury piszesz. Jak nie zasłużyłaś ma premie kwartalną to jej nie dostałaś proste. Premie kwartalne są i to nie małe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jula

Witam, premie kwartalne są tylko dla kierowników, owszem spore.Zastępca oraz pozostali pracownicy, którzy pracują na wyniki niestety nic z tego nie mają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Xyz

hahah... i oto jeden z liz**upów w tej firmie... ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Byłam na rozmowie około 2 tyg temu do szachownicy w carrefour w legnicy.Pierwsze wrażnie bardzo dobre,niestety tylko pierwsze wrażenie.Rozmowa na zapleczu gdzie walały sie kartony.Po drugie straszny (usunięte przez administratora) na magazynie.A najbardziej zbulwersowało mnie pierwsze pytanie pani kierownik: Czy ma pani dzieci??? A co to wogóle za pytanie nie powinno mieć to najmniejszego znaczenia przy staraniu się o pracę.Gdy odpowiedziałam, że tak to mina pani zżedła i już nie była zainteresowana moją kandydaturą.Serdecznie odradzam.

Pytania

Czy mam dzieci?????

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

To jest nagminne, w wielu salonach kierowniczka zachowuje się jak na swoim podwórku. Co salon i kierownik to inne zasady. Kierowniczka potrafi w ciągu miesiąca poscinac sobie godziny z grafiku, to po 3-4 godziny i zamiast przyjść cały etat 168 RH to w miesiącu wyrobi może 130. Nie ma zainteresowania centrali, nie rozmawiają ze zwykłym pracownikiem a kierowniczka oczywiście przedstawia wszystko w innym świetle. Szkoda, wypłaty nie najgorsze, klienci sympatyczni ale za dużo nerwów i pracy ze strony każdego ale nie kierownika. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Prosze o rade, najczęściej nie mamy wpływu na to z kim pracujemy i rozumiem, że zdarzają się sytuacje,gdzie na naszej ścieżce zawodowej mogą stawać osoby, które zaburzają atmosferę całego zespołu. W takich sytuacjach, moim zdaniem, najlepiej jest porozmawiać z taką osobą lub jeżeli rozmowa nie skutkuje, zgłosić zachowanie, które wpływa na cały team, przełożonemu. Co sądzisz o takim rozwiązaniu? Jak, oprócz tego jednego czynnika, oceniasz pracę w Joart S.A.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jula
@Patrycja

Witam, z takimi sprawami najlepeij dzwonić od razu do Pana Dominika. Lepeij jednak przemyśleć bo czasem może to się obrócić przeciwko Tobie, jeśli salon ma dobre wyniki RKS nie zajmuje się tym wcale, ważne cyferki, plan i dawaj dalej. Bywa że ktoś z tzw góry jest na salonie raz na 3 miesiące i nie jest w stanie zauważyć problemów które gnębią zespół

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
galeria

Mam pytanie odnośnie urlopu na żądanie, jak to wygląda? Czy w tej firmie można wogole z niego korzystać? I kiedy poinformować kierownika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Mamy pytanie. Dostaliście coś na święta???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dolnyslask
@?

Nie, ani dodatkowej premii ani żadnego upominku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mar63

Nie polecam kupowania wyrobów z tej firmy, pod koniec października moja córka moja córka kupiła kurtkę-płaszcz niestety jest w niej wada konstrukcyjna-jestem konstruktorem i po sprawdzeniu widzę gołym okiem, żeby uniknąć przepychanek chciałam zamienić płaszcz na coś innego, ale niestety nic konkretnego nie było, więc złożyliśmy reklamacje nawet poprosiłam o dostarczenie szablonu żeby pokazać Panu prezesowi co sprzedaje no i zaczęła się przysłowiowa wojna, a Pani kierownik- sprzedawczyni ze sklepu w Krotoszynie informuje mnie, że jeśli w przeciągu 3 miesięcy nie odbierzemy płaszcza to go wyrzuci-może sprzeda i pieniądze zabierze dla siebie, bo kto to udowodni. Niestety będę walczyć o dostarczenie szablonów, żeby z tak nierzetelnym producentem nie miał nikt inny problemów jak ja obecnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Wielka szkoda, a nawet bardzo przykro. Nasz szef ani nikt z góry nie docenia pracy, która wykonujemy aby jego firma sie rozwijała... firmy dostają cos na święta, zwykła kartę podarunkowa, ale niestety nie nasza. Szkoda, mam nadzieje, ze być może to sie sie zmieni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

Obsługa w Przemyślu to jakaś porażka! nie to co na początku :/ Podchodze do kasy i stoi dwie zagadane wielce zajete sprzedawczynie i pytam czy bedą może mniejsze rozmiary z tych kurtek a one "tylko to co na sklepie" wiec ja mówie "no dobrze, ale no nie mogę znaleźć ..." na co one "nie.. nie ma już żadnych M i S. No to poszłam sama szukać dalej (po wczesniejszych poszukiwaniach) i znalazłam jedną M! (których rzekomo już nie było) Kupiłam kurtkę , przy kasie nikt mi nie zaproponował komplementarki. Juz nie raz mi się zdarzyło zapytać tam czy bedzie z tego rozmiar to nikt nie ruszył dup*y zeby pomoc mi szukać. Raz też spytałam jednej pani czy będą mniejsze rozmiary z tych spodni a ona do mnie " aaaa nie wiem.. widzipani ile ich tu wisi" aha...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jjjhhh
@klientka

ciekawe skąd „klient” wie co to jest komplementarną ????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@klientka

Jak jesteś klientem to niby skąd takie pojęcie o komplementarnej sprzedaży przy kasie ???? chyba raczej oburzony były pracownik ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
....
@Pracownik

.... czy tylko szachownica ma sprzedaż komplementarną? Ludzie! Ogarnijcie się...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mini
@klientka

W tym sklepie dostawa nowego towaru jest non stop. Serio myślisz, że one to ogarną? Pracowałam tam. Dwie osoby muszą ogarnąć kase, dostawy, przymierzalnie i wszystko sto innych rzeczy. A poza tym sorry ale klienci sami odwieszają byle gdzie. Pracownik to nie duch święty, zwłaszcza w większym sklepie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xzx
@....

To skąd ta pewność że konieczne ona jest...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prosze o rade

Macie jakies sprawdzone sposoby na piekielnych pracownikow? Pracuje w salonie na W. Mamy swoja blond lady in red, ktorej wiecznie nic nie pasuje. Nikt nie lubi byc z nia na zmianie, bo ciagle obserwuje. Jej hobby to kablowanie i obgadywanie pracownikow, jakby za to jej placili bylaby milionerka, poza tym nie robi nic szczegolnego. Skargi i prosby o zwolnienie nic nie dadza, bo to manipulatorka i wyrobila sobie opinie osmego cudu swiata. Macie tez problem z takimi osobami, znacie jakies sposoby na nie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Firma nie docenia ludzi. Nigdy tego nie robiła i robić nie będzie. Uciekajcie z niej jeśli możecie. To, że z niej odeszlam było najlepszą decyzją. Szkoda, że tak późno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

Do nie dawna bylam zatrudniona w szachownicy głogów nie polecam kierownik śmiechu warte znalazla sobie jednego pupilka z którym trzyma a reszty pracowników wiecznie sie czepiała na rozmowie mowi co innego a w praktyce wszystko inaczej zarobki smieszne nie polecam nikomu a juz napewno kobietom ktore maja dzieci ja przebywalam na l4 opieka na dziecko po powrocie usłyszałam ze przebywalam za długo na l4 i czy sama sie zwalniam czy ona ma mnie zwolnic a co bylo najlepsze sama przebywala na l4 trzy miesiące a ja 2 tyg. Potrafiła nawet nie przyjsc na weekend do pracy po imprezie krótko mówiąc ona i jej pupil mogą wszystko...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś pomocny
@byly pracownik

nie ma prawa zwolnić pracownika, który jest na L4- opieka na dziecko! Jesteś chroniona prawnie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zatroskana stala klienta

witam , jestem czestą klientka szachownicy w Przemyslu swietny sklep bardzo fajne ceny jednak zasmuca mnie fakt ze pracownicy sie zmienili diametralnie juz nie jest to co na poczatku , mialam swoje ulubione pani ktore doradzaly mi i zawsze od progu sklepu mowily to dzien dobry . Duzo moich znajomych w starszym juz wieku lubialy tam chodzic bo naprawde byla super obsluga dziewczyny usmiechniete i zawsze mozna liczyc na dobra rade . Teraz jednak od paru miesiecy obsluga sie zmieniła juz nie ma tych pan ktore chetnie pomagały, teraz dziewczyny chodza zle smieja sie do siebie ciagle rozmawiaja miedzy soba a jak podejdziesz do ktorej o cos za pytasz to jakby za kare szły . naprawde to moj ulubiony sklep prosze o wlascicieli sklepu zrobcie z tym cos naprawde to akurat taki sklep w ktorym trzeba o donbra obsluge nigdy tam nic nie wiadomo w romiarach w tych ciuchach .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obserwatorka
@zatroskana stala klienta

Nie dziwię im się, widziałam ich nową kierowniczkę w akcji, krytykuje pracowników przy klientach. A to jej nachalne wciskanie towaru przy kasie, tragedia, totalny brak profesjonalizmu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
była pracowniczka
@Obserwatorka

poprzednia była taka sama! jej grafik to max do 15 pierwsza zmiana a druga rzadko... dwa wolne weekeny a jak pracujacy do od 10-15 ! wypuszczała ulubione pracownice do domu o 19 w niedziele i sobote nic nie mowiac o tym RKS a grafik mój , kolezanki to 5 weekendow pracujacych z rzędu, piatek od 11 do 21 plus wyjscie jakies 21:30 poniedzialek tak samo, jak miałam jakies nadgodziny do odberania to najlepiej jakbym wcale ich nie brala, na przerwy nie chodziła a wygrałam konkurs na sprzedawce na swoim sklepie wiec chyba źle nie pracowałam ? wiecznie stała tylko przy komputerze, no caly dzien (nie przesadzam) potrafiłabyc mega kolejka a ona nie zwolniła kompa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Sprzedawca w Szachownicy WBA to taki bezosobowy robot, który ma chorować po 12h , podnosić wyniki sprzedaży,nie marudzić,cieszyć się z najniższej krajowej,a przy tym ma być uśmiechnięty i zadowolony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rks

ile moze zarabiax RKS ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Omijam ten sklep

Sklep "Szachownica" w bielskiej Sferze ma niemiłą i niekulturalną obsługę.Brak elementarnych podstaw dobrego wychowania-panie nie odpowiadają na przywitanie i pożegnanie klienta. Maja to w (usunięte przez administratora) gdzieś. Klienci są traktowani jak intruzi.Na plus-trwałość odzieży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona klientka
@Omijam ten sklep

To chyba byłyśmy w dwóch różnych sklepach , pracuje niedaleko galerii Sfera ( również w handlu) w tym sklepie jestem sama lub z córką bardzo często , jeszcze nie zdarzyło mi się , aby któraś z Pań obsłużyładnie mnie w nie miły sposób , zawsze słyszę ,, dzień dobry ,, , a jeśli jestem już córką to Panie zawsze w fajny sposób nawiązują z nią kontakt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niki
@Omijam ten sklep

Dokładnie , jak w każdej Szachownicy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...

Ciekawe gdzie. Hehe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
@...

A czemu w.szczecinie i gorzowie od pol roku nie mozecie zzatrudnić kierownika sklepu? Takie wymagania za taka kase wcale sie nie dziwie ..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łuna

Hejo,jakie zarobki dla zastępcy i kierownika? Ważne!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Joart S.A. - Bolesławiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Joart S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Joart S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Joart S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 4 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Joart S.A.?

    Kandydaci do pracy w Joart S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Joart S.A.
Przejdź do nowych opinii