Może nie jestem pracownikiem ale jestem poirytowana sytuacja do granic mozliwosci. Zamawiałam SZARĄ AMERYKANKE( sprzedający się dopytywal o kolor!) Otrzymałam granatową w późniejszym terminie niż miała byc a że sprzedającym brak kontaktu, olewa wiadomości;) taka super firma....
Niestety zdecydowanie nie polecam tej firmy, już od razu podejrzane było, że firma nie zamieszcza adresu mailowego i numeru telefonu, a reklamacje przyjmuje tylko pocztą. W dniu 19 marca zamówiłem narożnik Kamil o określonej kolorystyce podając symbol tkaniny, dostawa miała być po około miesiącu, a tymczasem już po tygodniu nagle pojawił się kurier z przesyłką. Ponieważ dostawa miała być później to nie byłem przygotowany na wcześniejszy odbiór gdyż wyjechałem. Zadzwoniła jakaś pani twierdząc, że muszę odebrać przesyłkę nawet jeśli nie fizycznie nie ma. Udało mi się poprosić kogoś kto miał klucze z uwagi na sprzątanie, ale ta osoba nie bardzo wiedziała ile ma być paczek, więc przyjęła przesyłkę. Gdy wróciłem do Gdyni, to okazało się pani Anna Spigiel sobie żarty zrobiła i przysłała połowę narożnika (tylko dwie paczki) ina dodatek te dwie rzeczy są różnego koloru. Koszmar. Na dodatek ten sam mebel można w innych firmach kupić taniej i bez opłaty za transport. ODRADZAM ZDECYDOWANIE, UWAŻAJCIE!
Witam. Mam podobny problem. Tyle, ze moje zamówienie trwa juz 2z5 msc. Zbywali mnie a teraz okazuje sie, ze jednak mebla nie ma. I mam anulować to przez e maila. A figa, zamierzam to załatwic przez allegro. Do tego, mebla fizycznie nie maja, a wystswiaja kolejne na allegro. Nie polecam