Gonią czasami suchą karmę po terminie( w workach) Na wagę nagminnie i tyle. Obsługa jest miła i pomocna.
Moje sugestie dla Hurtownia Zoologiczna E-Pazur Paweł Roman: CAŁKOWICIE NIE POLECAM TEGO SKLEPU – OSTRZEGAM WSZYSTKICH Moja przygoda ze sklepem internetowym rozpoczęła się w lipcu 2018 roku, kupiłem karmę dla psa. Karma została pozostawiona przez kuriera pod drzwiami w rozerwanym worku wraz ze śmieciami z zamiecionej podłogi zaklejona taśmą z logo kuriera. Po sporządzeniu protokołu i zdjęć wysłałem reklamację do sklepu. Sklep przyjął reklamację, poprosiłem o zwrot pieniędzy lub nowa karmę, komunikacja była bardzo utrudniona zero odpowiedzi na email a telefonicznie nie chcieli mi udzielić informacji, ale po upływie 2 mc sklep odpisał: Reklamacja została odrzucona ze względu na brak protokołu szkody – który został dosłany po zakończeniu reklamacji. (miesiąc po zdarzeniu!!!! a data widnieje z dnia zdarzenia...) co jest absolutnie NIEPRAWDA. Napisałem kolejnego emaila do sklepu opisując jeszcze raz sytuację, prosząc o zwrot pieniędzy inaczej opisze sprawę w intrenecie na co dostałem odpowiedz: “i opisze w internecie” – i tutaj Pan sobie pomógł... Na kolejne moje emaile z prośba o informacje na jakim etapie jest reklamacja otrzymywałem odpowiedz: Czas zakończenia uzależniony od zakończenia przez kuriera lub reklamacja w toku Jak się okazało po 6 miesiącach sklep nie zgłosił reklamacji do firmy kurierskiej i nie zrobił nic aby ta sprawę zamknąć i załatwić. Totalna ignorancja i olewanie klienta, życzę powodzenia w takim podejściu do klienta