Jestem zadowolona z realizacji zamówienia, brak zastrzeżeń, przesyłka doszła szybko bez jakichkolwiek przygód. Pozdrawiam
Wielokrotnie kupowałem w tej firmie. Nie było nigdy najmniejszych problemów. Towar wysyłany jest bardzo szybko
Otrzymałam produkt niezgodny z zamówieniem. Przy zakupie masek ochronnych, aby nie było żadnych wątpliwości, w uwagach klienta prosiłam o dokładnie takie jak na zdjęciach i w opisie. Tymczasem otrzymałam inne, mimo, że w dokumencie sprzedaży były takie jakie powinny być przysłane. Sprzedawca nie przyznał się do błędu, nie naprawił go, nie przeprosił. Po licznej wymianie e-maili, nie odpowiedział na zapytanie, czy przyśle mi właściwy produkt. Nasuwa się podejrzenie, że wysłał to, co miał aktualnie na stanie. Odesłałam niezgodny z zamówieniem towar, ponosząc dodatkowe koszty wysyłki. Przestrzegam potencjalnych klientów – sprzedawca nas nie szanuje.
Nie wiem może miałem szczęście ale minimum 3x korzystałem z oferty tej firmy i 3/3 zrealizowane bez większych problemów... raz towar dotarł po 7 dniach ale zrzuciłem to na karb szczytu zachorowań i zawirowań covidowych...
Nowa reklama sklepu, a ceny kuszą do zakupów... Ludzie uważajcie na naciągaczy
.... ceny zachęcają do kupna.... Ludzie uważajcie na naciągaczy...
Zamówiłam towar 9.10.2020. otrzymuje informacje, ze w związku z COVID realizacja ulega przedłużeniu od 2- do 5 dni. Bzdura. W poniedziałek rano otrzymałam e-mail, ze zamówienie wysłane, mogę ęledzic na stronie DHL nr listu przewozowego. do wczoraj to akceptowałam. Uprzejma Pani twierdziła, ze sprawdzi w magazynie. Jedna wielka bzdura. Dziś dzwoniłam do DHL od poniedziałku nie otrzymali zgłoszenia na odbiór przesyłek z MATISTO. Jest to jedna wielka bzdura. Rozumiem. zamiast SMS że COVIT otrzymuje jasą odpowiedź, a nie jakis stek bzdur. Jesli do jutra nie otrzymam przesyłek bo to juz dwie z numerami listów, które okazuje się, że poza wygenerowaniem nic sie nie dzieje w poniedziałek składam doniesienie do prokuratury. Jesli ktoś jest zainteresowany przyłączeniem sie do zawiadomienia proszę o kontakt.
Ja dostałem wczoraj 21.09.2020 informację że zamówienie zostało wysłane i nr listu przewozowego DHL. Dziś sprawdzalem kilkakrotnie na stronie DHL - zamówienia niestety nie zostało odebrane od MATISTO gdyż DHL nie otrzymał zgłoszenia na odbiór przesyłki. Też zastanawiam się nad doniesieniem o popełnieniu przestępstwa.
Paczka przyszła dziś 26.10.2020. Zamówienie przyszło kompletne. Dodatkowo otrzymałem gratis płyn do dezynfekcji rąk. Troszkę to trwało, ale Sprzedawca okazał się uczciwym. Trzeba się zatem uzbroić w cierpliwość.
Też tak wcześniej napisałam, bo chociaż czekałam chyba 10 dni, to wszystkie 3 zamówione przesyłki otrzymałam w całości.
Jestem w podobnej sytuacji. Załamałam się ponieważ zamówiłam towar za sporą sumę pieniędzy. Podaje mail luiza4@op.pl
Chętnie poprę wniosek dokumentami w celu złożenia zawiadomienia o oszustwie na policję. joltimo@data.pl Proszę innych o dołączenie się do pozwu zbiorowego. Z takimi (usunięte przez administratora)trzeba walczyć.
Ja też jestem zainteresowana przyłączeniem się do pozwu. Mam analogiczną sytuację - nawet nie będę powtarzać po wpisach innych. Rozumiem, że można czekać na przesyłkę, ale brak kontaktu - wyłączone telefony, brak odpowiedzi na maile to wygląda jak działanie (usunięte przez administratora)
Czy dostała pani w końcu zamówiony towar lub udało się pani odzyskać pieniądze ? Niestety ja również nie mogę się skontaktować z firmą i nie otrzymałam zamówionego towaru
Też czekam na przesyłkę, zamówiona i opłacona 30 marca 2021. Niestety dopiero teraz znalazłam opinie,. które potwierdzają moje o podejrzenia oszustwa. Szkoda, że nie sprawdziłam wcześniej tej niby Kamili.
Nie polecam zamówienie potwierdzone na i to koniec informacji ze strony sprzedawcy .Żadnej odpowiedzi ze strony na maile bok tej firmy chyba nie istnieje .Zmówienie z dn.05.03.2021 nr. 105025. Może teraz pani raczy odpowiedzieć chyba że krytyki też nie czyta.
Miałam złożyć zamówienie ale widzę po tych komentarzach że nieciekawa sprawa...z drugiej strony niektórzy tutaj wypowiadający się wyobrażają sobie że zamówienie powinno do nich dotrzeć już na drugi dzień, a to tak nie działa. Wydaje się że firma nie wyrabia po prostu z pakowaniem i wysyłkami. Chciałabym tylko żeby ktoś mi powiedział jaka jest jakość ich maseczek
Zamówiony towar (maseczki FFP2) jest niezgodny jakościowo z tym co było oferowane i zamówione na stronie sklepu . Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem. Opinie na stronie sklepu są filtrowane i dopuszczane tylko pozytywne. Zdecydowanie nie polecam
Ta firma już dawno powinna mieć kontrolę i być zamknięta. Miesiąc temu złożyłam zamówienie jeszcze przed szałem maseczkowym. Do dnia dzisiejszego nie mam ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Nie odbierają telefonów, a raz na tydzień ktoś odpisuje na maile że przeprasza i nic więcej się nie dzieje. Zamierzam iść z tym na policję!!! Niech tą budę naciągaczy zamkną w cholerę!!!!
KOSZMAR!!!! Ludzie zgłaszajcie to co oni robią gdzie tylko się da. Policja, rzecznik praw konsumenta itp. Im więcej osób zgłosi na nich skargę, tym lepiej dla przyszłych oszukiwanych klientów
Towar jest niezgodny z tym co było zamówione. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem. OSTRZEGAM!!!!!!
Zamówienie zrealizowane po 13 dniach od złożenia .Niestety przesyłka zawierała tylko 70% opłaconego zamówienia. Reszty NIE MA, W środku uszkodzone pudełko, bez dużej części zamówionego towaru. Opakowanie zewnętrzne DHL nie było uszkodzone. Złożyłem reklamację, ale nikt nie odpowiada. Telefonów również nikt nie odbiera. Czy nie ma mocnych na takich "sprzedawców" ????/
Towar zamówiony i opłacony 21 lutego 2021.( 150 zł.) Brak towaru do dziś 25 02 2021. Nikt nie odbiera żadnych telefonów. Prawdopodobnie jestem ofiara (usunięte przez administratora) Przestrzegam innych a i sam jestem winny bo nie sprawdziłem opinii w Internecie. Obecnie trzeba być czujnym bardzo bo wszędzie czają się (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Po wielu perypetiach i straszeniem policją otrzymałem towar. Gdybym przeczytał te opinie przed zakupami nie zamawiałbym NIC.
Tragedia, nie polecam nikomu. Na wysyłkę czeka się w nieskończoność. Po przysłaniu okazuje się, że towar jest niezgodny z zamówieniem. Po informacji do firmy po kilku dniach odpowiedź o przekazaniu sprawy do reklamacji i potem oczywiście długa cisza. Żadnej odpowiedzi na reklamacje, żadnej wymiany. (usunięte przez administratora) Najgorsza firma z jaką można współpracować!!!!! oczywiście wszystkie negatywne komentarze są na ich stronie usuwane. OSTRZEGAM
Powiększam grono (usunięte przez administratora)klientów , forma ta sama czyli informacja o wysłanej przesyłce nr listu przewozowego DHL który jest pusty jedynie nadany elektronicznie numer i nic poza tym ,mija 3 tydzień . Jeszcze troche poczekam- jeśli nic się nie zmieni tez zastanawiam się o złożeniu zawiadomienia
Niestety jest to firma krzak - nie realizuje opłaconego zamówienia 20 dni temu, brak kontaktu, przestrzegam przed tą firmą.
Zamowilam towar, otrzymałam po 2 tygodniach. Zamowienie za pobraniem. Niestety dezynfektaty nie mają plomb- prawdopodobnie byly otwierane. Jeden po otwarciu okazal sie nie dosc ze smierdzacy to jeszcze nie ma w nim alkoholu. Podejrzewam ze plyny sa albo rozcienczane albo wogole puste pojemniki wypelnione bialym denaturatem z woda. Zero kontaktu. Stracilam 80zl. Na dodatek jeden z plynow byl uzywany do dezynfekcji i nie wiem kto poniesie kknsekwencje gdy cos sie stanie. Gdzie zglosic oszusztwo i "falszowanie"zawartosci plynu przez ma. Tis. To?
cd po interwencji e-mailowej otrzymałam przesyłkę, czekałam 12 dni fajne trwałe perfumy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Matisto Kamila Zimecka?
Zobacz opinie na temat firmy Matisto Kamila Zimecka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Matisto Kamila Zimecka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!