TO JEST JEDNO WIELKIE (usunięte przez administratora) DZIURY W MATERACU PO 2 TYGODNIACH. BRAK KONTAKTU Z DZIAŁEM REKLAMACJI. MOŻE POZEW ZBIORCZY W SĄDZIE? KTO ZA?
Rzeczywiście materace bardzo słabej jakości. W ciągu nie całego roku 3 reklamację rzekomo nowych materacy!!! Zero kontaktu z działem reklamacyjny na odpowiedź trzeba czekać nawet kilka tygodni!! Nie polecam tej firmy
Widzę opinie ludzi jakby kupowali materace z najwyższej półki a pewnie kupili tak jak ja czyli najtańszy jaki był na allegro. Sam materac jest miękki ale to dlatego ze jest h3 tak jak w opisie mi się śpi super miałem problem bo kurier zamoczył materac to firma załatwiła że przywiezie nowy a stary zabiorą i tak było :) Spałem w delegacjach na wielu materacach i ten w swojej półce cenowej wypada super. Polecam
Też tam kupiłam materac i nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Materac reklamowany dwa razy pierwszy po 5 dniach zaczął się przełamywać a ten który przysłali jako odpowiedź na reklamację to tragedia. Nawet nie spałam tylko odesłałam bo nie trzymał wymiarów. Szkoda czasu na opis. Ta firma to tragedia - nie polecam.
Coś klienci niespecjalnie zadowoleni z zakupu towaru. Szkoda tylko że nie ma żadnych komentarzy od pracowników na temat warunków. Mnie interesowałaby praca w dziale reklamacji. Prócz obsługi klienta jest osobny pracownik który rozpatruje zwroty od klientów? Doświadczenie w reklamacjach jest wymagane czy wszystkiego można nauczyć się już w trakcie pracy?
TO JEST JEDNO WIELKIE (usunięte przez administratora) DZIURY W MATERACU PO 2 TYGODNIACH. BRAK KONTAKTU Z DZIAŁEM REKLAMACJI. MOŻE POZEW ZBIORCZY W SĄDZIE? KTO ZA?
Również zostaliśmy (usunięte przez administratora) materac się zapadł pod głową po miesiecau Reklamacja trwa i trwa jestem za pozwem
dokładnie taki sam problem mam ten materac jest z waty, a rzędy spręzyn chyba co 0.5m, tragedia
Koleżanka kupiła materac i po 4 m;cach również nie nadaje się do użytku.Dzwonilam nikt nie odbiera .Nieoge znaleźć również adresu email żeby wysłać reklamacje.Zosne.
Rzeczywiście materace bardzo słabej jakości. W ciągu nie całego roku 3 reklamację rzekomo nowych materacy!!! Zero kontaktu z działem reklamacyjny na odpowiedź trzeba czekać nawet kilka tygodni!! Nie polecam tej firmy
Nie rozumiem o co chodzi, czytam tu o jakiś materacach i zakupach, a ja sykałam pracy w tej firmie, to wyskakiwały mi oferty do pracy sezonowej w rolnictwie we Włoszech. Nie wiem, co jest pomyłką. Ktoś ma info o pracy tutaj i czy zatrudniają tutaj do sprzedaży internetowej, czy też właśnie do pracy za granicą?
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Zakupiłam materac, który po pół roku cały się rozkleił. Reklamacji mi nie uznano bo niewłaściwie używany. Szkoda, że przy sprzedaży nikt nie napisał, że ma leżeć i nie dotykać, nie spać na nim a nie mówiąc o przyjemnościach. Kokos przebija przez pokrowiec a w rzeczywistości jak się rozkleił to było widać braki w warstwach materaca. Kupiłam takie g.....o i nie mam ani materaca ani pieniędzy. (usunięte przez administratora) w białych rękawiczkach. NIE POLECAM
Jedna gwiazdka to i tak za wiele. Produkt jest wykonany z najtańszych kompotentów, ugina się pod kilogramową torebką cukru, odkształcił się i rozkleił po 2 tygodniach. Włókna kokosa przebijają przez materac przez co kłuje w ciało. Materac ortopedyczny jest tylko z nazwy, bo spanie na nim grozi wieloma dolegliwościami. Produkt premium ? Żart ! Obsługa klienta - na najniższym poziomie. czekam na zwrot pieniędzy, towar niezgodny z umową. NIE POLECAM
Proszę omijać tę fimrę szerokim łukiem. Okropny cynizm, nieprofesjonalizm, totalna ignorancja. Skrajnie niski profesjonalizm. Ta firma jest jednym z wielu dystrubutorów materacy DAKOTA - śmiało kupujcie gdzie indziej.
Firma ma profil na Arena.pl. Jest do nich e-mail, jak i dwa numery telefonu. Jeden czynny od Pon. do Sob., w godz: 6.00 - 14.00, a drugi od Pon. do Piąt., w godz: 6.00 - 16.00. To jakie w końcu są tu godziny (usunięte przez administratora) gdyby udało mi się dostać na pracownika obsługi klienta? Jest jest jakiś system zmianowy z grafikiem?
Szukam zatrudnienia jako pracownik sprzedaży, ale internetowej. Czy znajdzie się wolny taki etat, bo wszyscy piszą tu jako klienci i nie wiem co myśleć o zatrudnieniu? Jakie wtedy trzeba mieć kompetencje, doświadczenie 3 letnie wystarczy? W jakich godzinach jest to praca, można bardziej akurat do tego tematu podejść bardziej elastycznie?
Materac po kilku miesiącach użytkowania rozkleił się. Nie ma nic wspólnego ze zdjęciem produktu a tym co otrzymałam, dwie gąbki a w środku sprężyny. Twardość miała być H3 a to jest tak miękkie że się zapadam. Nie popuszczę bo widzę jakie są opinie. Na szczęście zamawiałam na allegro mam nadzieję że Allegro pomoże w odzyskaniu pieniędzy. Jestem za pozwem zbiorowym bo widzę że wielu z was nie otrzymało zwrotu pieniędzy, zobaczymy jak będzie ze mną, nie popuszczę (usunięte przez administratora)
Hej, mam już spore doświadczenie w obsłudzie klienta i reklamacji, ile osób liczy zespół tu w firmie? Pytam pod kątem możliwości zatrudnienia w najbliższym czasie. Głównie klienci się tu wypowiadają, a chętnie bym się dowiedziała co nieco o warunkach pracy. Wynagrodzenie składa się z kilku części? Przy wysokiej jakości pracy otrzymuje się dodatkowo premie uznaniowe? I czy trzeba jakieś szczególne wymagania spełnić, aby przyjęli? Przyznam, że branży jeszcze dobrze nie znam.
Zakupiłam materac boston z nadzieją ze przez jakiś czas będzie można na nim spać. Niestety, na samym początku materac po rozpakowaniu nie napompował się do 24 cm jak w opisie. Z jednej strony ma 16 z drugiej 19cm. Ponadto ma inne wymiary niż podane w opisie 140x200, po rozłożeniu 144x192 Totalna masakra. Kontakt z firmą graniczy z cudem. A jak już się to uda to proszę wierzyć ...wina klienta. Dramat
przykro jest zbierać własne doświadczenia, ale moje jest takie że materac kupuje się w sklepie stacjonarnym. najczęściej nim ma więcej certyfikatów tym bardziej podpadająca jakość. gwarancja też nie świadczy o jakości, tylko że produkt ma tyle wytrzymać. czyli jeśli jest niewygodny, ale nie uległ odkształceniu, to nie ma podstaw do reklamacji. takie mam ja doświadczenie, ale co tu oczekiwać za taką cenę. już fakt że materace lepszej jakości mają większy ciężar przy tych samych wymiarach.
Witam! Udało się komuś zareklamować materac i odzyskać stracone pieniądze ? Odpowiedzi na email ciężko się doprosić. Telefonicznie dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Reklamacja niby uznana, termin na kuriera podany i na tym stanęło. Udało się komuś pozytywnie rozpatrzyć reklamacje z tą firmą czy to po prostu firma z nazwy a z funkcjonowaniem jako firma nie ma nic wspólnego? Pisałam do allegro zobaczymy czy pomogą
Też reklamuję materac na allegro I cisza.Te materace to totalny badziew,rozlatuje się po paru miesiącach użytkowania a twardość materaca nie ma nic do oznaczeń,NIE POLECAM ZAKUPU .
To jakaś porażka. Wysłałem 22 grudnia materac zwrotny do dziś ani pieniędzy ani kontaktu.po kilku telefonach jasna mówi ze dziś wyślą pieniądze druga ze nie ma formularza a trzecia drze (usunięte przez administratora).Porazka
To tyle osób się przewinęło na słuchawce, w związku z odesłaniem przez Ciebie materaca i żaden nie pomógł? Próbuję ustalić, czy jak przyjmują do pracy do obsługi klienta, to w jaki sposób przeprowadzają szkolenie wstępne. Dlatego zapytam szerzej, czy ktoś wie, ile czasu by mi tu poświęcono, by poznać zasady obsługi zwrotów choćby, i czy miałbym do obsługi zarówno reklamacje, jak i nowe zamówienia? Czy jest może w firmie podział i przykładowo bardziej doświadczeni pracownicy zajmują się zwrotami, a nowi obsługują bieżące zamówienia?
A ja w sieci wyszukałam sobie, że szukali pracowników sezonowych do Włoch. Wiecie, jak taki wyjazd z tą firmą wygląda? Na jaki okres się wyjeżdża? Może jechać na 4 miesiące, czy na dłużej? I czy umowa z firmą jest polska, czy włoska? I ta samo ubezpieczenie, polskie czy włoskie?
Materac przyjechał połamany niezgodny z opisem tragedia Naprawdę to jest naciąganie ludzi
Jak tu więc wygląda reklamowanie produktu, łatwo się dodzwonić? Przydałoby się też napisać co nieco o tym, jak firma traktuje pracowników. Kto z zatrudnionych określi, jaka umowa oraz zarobki?
Są tu jacyś pracownicy? Co zaglądam to sami klienci się tu wypowiadają, ale też przykuło moją uwagę, że jakieś problemy tutaj macie. Ciekawe jak jest w pracy zatem teraz? Nie chciałabym się zatrudnić i trafić na jakieś kłopoty zaraz. Wypłata w umówionej stawce?
Czy wiecie coś o warunkach pracy w firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Luca Cichosz Lucyna? Czy warto aplikować na ofertę pracy Sezonowa?
Weźcie się ludzie ogarnijcie trochę, pytałem o grafik w kontekście pracy, a Wy tu lecicie ze swoimi materacami. A pracownicy to z jakiego powodu tak milczą? Ktoś tam chyba pracuje, co by miał coś do powiedzenia, na temat organizacji pracy przy wysyłkach, bądź reklamacjach? Na temat tego, czy jest jakiś system motywacyjny w postaci premii i od czego on zależy? Korzystnie by mi tu było pod kątem odległości między domem, a pracą, no to chcę wiedzieć, jak z kasą i o czy tam warto wiedzieć, jakby się chciało przyjść?
Widzę opinie ludzi jakby kupowali materace z najwyższej półki a pewnie kupili tak jak ja czyli najtańszy jaki był na allegro. Sam materac jest miękki ale to dlatego ze jest h3 tak jak w opisie mi się śpi super miałem problem bo kurier zamoczył materac to firma załatwiła że przywiezie nowy a stary zabiorą i tak było :) Spałem w delegacjach na wielu materacach i ten w swojej półce cenowej wypada super. Polecam
Jest to opinia niezgodna z prawdą. Podejrzewam, że pisana przez pracownika lub kogoś znajomego. Walczę z tą firmą ponad rok. Po pół roku materac rodziców się zapadł. Nie ustosunkowali się w odpowiednim czasie. Nie odbierają telefonów. Wchodzę na drogę sądową.. Żałuję żałuję i jeszcze raz żałuję
Też tam kupiłam materac i nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Materac reklamowany dwa razy pierwszy po 5 dniach zaczął się przełamywać a ten który przysłali jako odpowiedź na reklamację to tragedia. Nawet nie spałam tylko odesłałam bo nie trzymał wymiarów. Szkoda czasu na opis. Ta firma to tragedia - nie polecam.
Znalazłem w sieci informację, że dział sprzedaży i wysyłek pracuje na dwie zmiany, od 6.00 do 14.00 i od 14.00 do 6.00. Można wiedzieć z jakim wyprzedzeniem jest tu ustalany grafik i jak podchodzi się do próśb pracowników, z nim związanych?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Luca Cichosz Lucyna?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Luca Cichosz Lucyna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Luca Cichosz Lucyna?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!